Deze stab.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
Nog nooit een mooie man op fok gezien tho.
zegtie dat dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb abdul ook gezien.
Lijkt totaal niet op een Turk. En al helemaal geen Samsunlu Turk.
Bijna goed. Ik ben 1,58.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
profielschets van Che_:
lengte: 1.62
gewicht: 98 kilo
hobby's: neusspray kopen bij de apotheek
favoriete eten: rijst met wortel
NEE TMM Saka!!!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Deze stab.
Ik ga geen dua meer maken voor jou.
Objectief gesproken, waar lijk jij zo'n beetje op?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zegtie dat dan?
En ik leek op een indo.
Welke man post nou pics hier...quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
Nog nooit een mooie man op fok gezien tho.
Ik heb hem nooit gezien ik zeg zo veel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zei laatst dat je Che lekker vond.
Wie zegt wat dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zegtie dat dan?
En ik leek op een indo.
Doe voor mij. 5 miljard svpquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Deze stab.
Ik ga geen dua meer maken voor jou.
Je vraagt naar een schets of naar een bekende persoon op wie ik kan wijzen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Objectief gesproken, waar lijk jij zo'n beetje op?
Ik val op uitstraling.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:07 schreef darkmond het volgende:
[..]
Welke man post nou pics hier...
Wat versta je onder mooie man trouwens? Vind je mij lelijk, of noem je me niet eens een man?
Tell her! Grrrrrrrquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zei laatst dat je Che lekker vond.
Ik bedoel etniciteit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je vraagt naar een schets of naar een bekende persoon op wie ik kan wijzen?
profielschets darkmond:quote:
Nee. Sommigen hebben iets. Helaasquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
In het echt straalt er licht van mijn gezicht als je dat bedoelt.
Ik weet vaak niet wat mensen met mooi/knap bedoelen. De ene vindt mooi meer gezicht, de ander karakter en zo. naja never mind. Ooit zei je wel een lange man te willen etc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |