Zo fout dit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:48 schreef darkmond het volgende:
Borte, de mannetjes hier zouden wel raken merk ik![]()
Ik niet. Mijn zussen zijn ook knap. Alleen, ook dan kun je schijt vervelend zijn
Zou je voeden en in slaap wiegen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
darkmond, hier is baby me.
[ afbeelding ]
Ik herinner mij die pic van Marokkaanse nog.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, wel ergere gezien, vooral op fok.
ik zou je hard doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks. Heb veel stress en t valt uitquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:51 schreef AbdulMalik het volgende:
Stimo heeft mooi haar.Maar dat wisten we al.
hmmm?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik herinner mij die pic van Marokkaanse nog.
wat is bfdh?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:49 schreef darkmond het volgende:
[..]
Genoeg mensen?![]()
Stimo: alleen haar, no face
Borte: foto is nutteloos want te wazig
Maggie: net nog bfdh
k stop wel met zeiken
maakt niet uit je kunt nog altijd een pruik opdoenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thanks. Heb veel stress en t valt uitVind dat heel erg
Marokkaanse18. Ze had een keer een foto van haarzelf in lingerie geplaatst.quote:
Awwhquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thanks. Heb veel stress en t valt uitVind dat heel erg
Of ijsmeid(ofzo)quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik herinner mij die pic van Marokkaanse nog.
Leuk pic.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Ja doei.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maakt niet uit je kunt nog altijd een pruik opdoen
Awhquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Wallah?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Marokkaanse18. Ze had een keer een foto van haarzelf in lingerie geplaatst.
Dikke discussie met Bilmiyorem daarna hahaa.
Krokusje31quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Had een keer een of andere iemand boezemfoto geplaatst in Turkentopic. Boos dat ik werd jonge
Je moet zulke foto's juist toejuichenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Had een keer een of andere iemand boezemfoto geplaatst in Turkentopic. Boos dat ik werd jonge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezoquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Nope, hoor het echt voor het eerst van jou.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet meegekregen? Was in dat foksters sexy en gewaagd topic.
Dat was jij dus?quote:
Ja precies! Volgens mij had zij een eierstok teveel ofzo. Die rammelden terwijl ze gewoon liep.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef Crip het volgende:
Mijn tshirt blijft awesome.hahaha wat een gaar censuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef Crip het volgende:
Mijn tshirt blijft awesome.KnapperdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je noemt jezelf nog wel een fokker.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, hoor het echt voor het eerst van jou.
Nee olm. Doe je toch niet. Zulke dingen doe je maar per DM, sharia in Turkentopic jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet zulke foto's juist toejuichen
nah dankjequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nu kun je meteen al op die foto fappen als je wakker wordt
Ik post geen tietpics. Ben je gek?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was jij dus?
Jij bent toch 31 jaar?
Is toch leukquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef De_Ilias het volgende:
Iedereen die opeens fotos van zichzelf posts, whats this?
Mja, ik kon volgens mij nooit in dat topic, maar raar dat niet in Turkentopic opviel iddquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En je noemt jezelf nog wel een fokker.
Ja beetje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik post geen tietpics. Ben je gek?
Sjiieten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef De_Ilias het volgende:
Iedereen die opeens fotos van zichzelf posts, whats this?
Mijn IP adres is niet in de schilderwijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee olm. Doe je toch niet. Zulke dingen doe je maar per DM, sharia in Turkentopic ja
wie had gedacht dat je 240 kilo werdquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
Die foto was in het ziekenhuis genomen btw. Ik weigerde vroeger te eten, kreeg sondevoeding voor weken.
Wie had gedacht dat ik later een eetobsessie zou ontwikkelen.
Toen posten we half in het Mocro topic, half in het Turken topic.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, ik kon volgens mij nooit in dat topic, maar raar dat niet in Turkentopic opviel idd
Als jij doet doe ik 30cm piccaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik post geen tietpics. Ben je gek?
Sowieso moet het jaren terug zijn gezien ik bilmiyorem al lang tijd niet heb gezien toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen posten we half in het Mocro topic, half in het Turken topic.
Ik weeg 100 hoor?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie had gedacht dat je 240 kilo werd
Jaa, is zeker 3-4 jaar terug.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso moet het jaren terug zijn gezien ik bilmiyorem al lang tijd niet heb gezien toch?
Nee, die post is alleen geldig voor:quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:58 schreef darkmond het volgende:
[..]
Iedereen heeft mijn nu-foto al gezien. Is nutteloos. Maar stuur maar heur!
Mag niemand mij hier of zo?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee, die post is alleen geldig voor:
-TheMagnificent
-Triggershot
-Bortecinem
-En andere mensen die ik mag
Jij krijgt mijn foto niet te zien. Anders gaan we nooit mieten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
-TheMagnificent
-Triggershot
-Bortecinem
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
-TheMagnificent
-Triggershot
-Bortecinem
Stuur mij dan. Mij wil je toch niet ''mieten''quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn foto niet te zien. Anders gaan we nooit mieten.
Huhquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn foto niet te zien. Anders gaan we nooit mieten.
Genoeg? Downloaden afbeeldingen zich automatisch op je pc? Nee? Oke dan is 't nooit genoeg.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Genoeg foto's gehad nu tot de volgende Ramadan...
Puberteit zwaar aan het werk hierquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:57 schreef darkmond het volgende:
[..]
Als jij doet doe ik 30cm picca
[ [url=Nee dit gaat te ver :')]afbeelding[/url] ]
Omdat je mij dan toch al hebt gezieen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Huh? Met welke logica zeg je dat.
Ik heb je foto al (half) gezien op Facebook hoor. Vermindert mijn zin niet om te meetenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat je mij dan toch al hebt gezieen.
Ik ben er nog. Je hoeft me niet te missenquote:
Ja we gaan jou ook erg missenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
JONGENS NOG EEN UUR OMG.
NU NOG MAAR EEN PAAR EN DAN, OHOOOO, HOOOOO. HOOO STOPPP HOOO
HEUMMEU!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik heb je foto al (half) gezien op Facebook hoor. Vermindert mijn zin niet om te meeten
Ik lijk niet op de persoon die je op de foto's ziet valla.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik heb je foto al (half) gezien op Facebook hoor. Vermindert mijn zin niet om te meeten
Wie denk jequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef Triggershot het volgende:
Even serieus, wie heeft dit onderwerp weer aangestoken?
Hier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef darkmond het volgende:
Waar is stimo?
Over stimo gesproken, ik ga ook eten.
profielschets van Che_:quote:
1 keer is wel voldoende zeg jequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hier.
Abdul ik heb je al gezien remember.
Je zei laatst dat je Che lekker vond.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
Nog nooit een mooie man op fok gezien tho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |