Puberteit zwaar aan het werk hierquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:57 schreef darkmond het volgende:
[..]
Als jij doet doe ik 30cm picca
[ [url=Nee dit gaat te ver :')]afbeelding[/url] ]
Omdat je mij dan toch al hebt gezieen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Huh? Met welke logica zeg je dat.
Ik heb je foto al (half) gezien op Facebook hoor. Vermindert mijn zin niet om te meetenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat je mij dan toch al hebt gezieen.
Ik ben er nog. Je hoeft me niet te missenquote:
Ja we gaan jou ook erg missenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
JONGENS NOG EEN UUR OMG.
NU NOG MAAR EEN PAAR EN DAN, OHOOOO, HOOOOO. HOOO STOPPP HOOO
HEUMMEU!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik heb je foto al (half) gezien op Facebook hoor. Vermindert mijn zin niet om te meeten
Ik lijk niet op de persoon die je op de foto's ziet valla.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik heb je foto al (half) gezien op Facebook hoor. Vermindert mijn zin niet om te meeten
Wie denk jequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef Triggershot het volgende:
Even serieus, wie heeft dit onderwerp weer aangestoken?
Hier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef darkmond het volgende:
Waar is stimo?
Over stimo gesproken, ik ga ook eten.
profielschets van Che_:quote:
1 keer is wel voldoende zeg jequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hier.
Abdul ik heb je al gezien remember.
Je zei laatst dat je Che lekker vond.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
Nog nooit een mooie man op fok gezien tho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |