Lang, donker en moet bij me passen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:09 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik weet vaak niet wat mensen met mooi/knap bedoelen. De ene vindt mooi meer gezicht, de ander karakter en zo. naja never mind. Ooit zei je wel een lange man te willen etc.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef Santello het volgende:
Kleine Santellobryan ruiz look a like gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixedquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
profielschets darkmond:
lengte: 1.87m
gewicht: 66 kilo
hobby's: Relaxen op wc
favoriete eten: rijst en vlees.
Jij hebt wel een bepaalde nur in je gezicht, ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
In het echt straalt er licht van mijn gezicht als je dat bedoelt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef Santello het volgende:
Kleine SantelloDeze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij nog steeds niet gemeet man. Ramadan 2015 sowieso iftar samenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij hebt wel een bepaalde nur in je gezicht, ja.
Oké, waar word je zoal voor aangezien?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, licht(er)getint, maar wel donker haar.
Right on, ksssttt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:13 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nu gaat hij mij niet meer mogen.
Door Borte voor Indo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, waar word je zoal voor aangezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |