Theehuisquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan mag jij locatie kiezen. Geen mehtap
Konkaan of Yuzbir. Unbeatablequote:Op maandag 4 augustus 2014 01:23 schreef mrstylo het volgende:
Wie kan hier backgammon spelen? Daarvoor wil ik wel meeten.
Ken die namen nietquote:
Tavla heet dat, jonge...quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:23 schreef mrstylo het volgende:
Wie kan hier backgammon spelen? Daarvoor wil ik wel meeten.
Ken je konkaan nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ken die namen niet
Wij zeggen 'taabla'
tssss, en ik en magnificent dan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een. Heb daarna nog 'gemeet' met syl en MaidensTower.
Laat foto's zien. Zo snap ik het nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ken je konkaan niet
En Yuzbir een variant van Okey. Zeer verslavend
Okey is inderdaad wel leuk in goed gezelschap. Met een theetje erbij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ken je konkaan niet
En Yuzbir een variant van Okey. Zeer verslavend
Dat eerste is een kaartspel. Lijkt op rummi 51. Het tweede speel je met steentjes maar kan ook met kaarten. Ben mobiel, google evenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat foto's zien. Zo snap ik het niet
Ken je Yuzbir? Veel leuker dan Okey. En moeilijkerquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Okey is inderdaad wel leuk in goed gezelschap. Met een theetje erbij.
Tavla kan ik helaas niet.
Ohzo. Ken ik nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat eerste is een kaartspel. Lijkt op rummi 51. Het tweede speel je met steentjes maar kan ook met kaarten. Ben mobiel, google even
Jammer man. Is echt leuke spel. Speel ik altijd met mijn pa's vrienden(best wel een spelletje voor oudjes). Maak ze altijd af.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Okey is inderdaad wel leuk in goed gezelschap. Met een theetje erbij.
Tavla kan ik helaas niet.
Nee. Wordt wel met dezelfde steentjes gespeeld, zie ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ken je Yuzbir? Veel leuker dan Okey. En moeilijker
Trustenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Trusten! Allah rahatlik versin.
Ik ga ook maar 'ns.
Ja, is ongeveer hetzelfde maar iets andere regels. Wordt wel heel veel gespeeld. Je hebt zo'n app ervan in Playstore en is paar miljoen keer gedownload. Ook in theehuizen veelquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Wordt wel met dezelfde steentjes gespeeld, zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |