Theehuisquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan mag jij locatie kiezen. Geen mehtap
Konkaan of Yuzbir. Unbeatablequote:Op maandag 4 augustus 2014 01:23 schreef mrstylo het volgende:
Wie kan hier backgammon spelen? Daarvoor wil ik wel meeten.
Ken die namen nietquote:
Tavla heet dat, jonge...quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:23 schreef mrstylo het volgende:
Wie kan hier backgammon spelen? Daarvoor wil ik wel meeten.
Ken je konkaan nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ken die namen niet
Wij zeggen 'taabla'
tssss, en ik en magnificent dan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een. Heb daarna nog 'gemeet' met syl en MaidensTower.
Laat foto's zien. Zo snap ik het nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ken je konkaan niet
En Yuzbir een variant van Okey. Zeer verslavend
Okey is inderdaad wel leuk in goed gezelschap. Met een theetje erbij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ken je konkaan niet
En Yuzbir een variant van Okey. Zeer verslavend
Dat eerste is een kaartspel. Lijkt op rummi 51. Het tweede speel je met steentjes maar kan ook met kaarten. Ben mobiel, google evenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat foto's zien. Zo snap ik het niet
Ken je Yuzbir? Veel leuker dan Okey. En moeilijkerquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Okey is inderdaad wel leuk in goed gezelschap. Met een theetje erbij.
Tavla kan ik helaas niet.
Ohzo. Ken ik nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat eerste is een kaartspel. Lijkt op rummi 51. Het tweede speel je met steentjes maar kan ook met kaarten. Ben mobiel, google even
Jammer man. Is echt leuke spel. Speel ik altijd met mijn pa's vrienden(best wel een spelletje voor oudjes). Maak ze altijd af.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Okey is inderdaad wel leuk in goed gezelschap. Met een theetje erbij.
Tavla kan ik helaas niet.
Nee. Wordt wel met dezelfde steentjes gespeeld, zie ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ken je Yuzbir? Veel leuker dan Okey. En moeilijker
Trustenquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Trusten! Allah rahatlik versin.
Ik ga ook maar 'ns.
Ja, is ongeveer hetzelfde maar iets andere regels. Wordt wel heel veel gespeeld. Je hebt zo'n app ervan in Playstore en is paar miljoen keer gedownload. Ook in theehuizen veelquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Wordt wel met dezelfde steentjes gespeeld, zie ik.
Heyquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
We fell in love in a hopeless place
Alleen als je boven de 1,80 bent.quote:
Waar was jequote:Op maandag 4 augustus 2014 03:37 schreef Che_ het volgende:
Zieke slaap hebben en eenmaal thuis klaarwakker. Haat dat. Vooral in auto krijg je zo'n slaapgevoel
Fijn jaar verderquote:Op maandag 4 augustus 2014 03:34 schreef mrstylo het volgende:
Batterij bijna op 100%. Ik ga.
Was een leuke slowchat. Tot volgend jaar.
Ik geef t nog n uur...quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:29 schreef AbdulMalik het volgende:
Na dit weekend gaan ze hem sluiten dus
FOK! is dus corrupt.quote:Hoi jongens, Ramadan is voorbij, dus na het weekend moeten we tot volgend jaar weer afscheid nemen van deze reeks.
Uiteraard zien we jullie vanzelf in de Turkenreeks
Eerste werkdag voor jou toch? Hoe gaat het?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga werken!
Schuif nu lekker wat gaslucht nr binnen.
Tweede. Prima... leuke collega'squote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerste werkdag voor jou toch? Hoe gaat het?
Wel van jouw leeftijd of allemaal 40+ weer?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tweede. Prima... leuke collega's
Weet alleen nog geen moer. Dat is kut.
Dat is hetzelfde tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel van jouw leeftijd of allemaal 40+ weer?
25 27 31 36 49 54 51 en 48 ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel van jouw leeftijd of allemaal 40+ weer?
Aha. Gevarieerd dus. Wel goede HR meisjes daar. Leuke vrouwen daar?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
25 27 31 36 49 54 51 en 48 ofzo
Valt me mee. En ze zijn beschaafd
Heb 1 leuke gezien eigkquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Gevarieerd dus. Wel goede HR meisjes daar. Leuke vrouwen daar?
Kolay sa basina gelsin hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Werk ze, Stimo en Borte. Kolay gelsin.
DM foto van je geblondeerde haren.quote:
NEIN.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
DM foto van je geblondeerde haren.
Che is een racist.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
NEIN.
Che wil mn haren donker...
quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is lekker. Dan mag t.
Jammer dat t geen match is. Had em anders gehuwd.
Hoe oud was jij ook alweer trouwens?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is veel te oud voor jou. Je moet Darkmond nemen.
Al bijna grijze haren. Ben al een maandje of 2 22 jaar oudquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer trouwens?
Ik ben 15 yolo...quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is veel te oud voor jou. Je moet Darkmond nemen.
Dat is wel kut. Was ze al langer ziek?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:32 schreef darkmond het volgende:
Een docente van mijn school die ik heb gekend is pas overleden aan leukemie. Was een super aardige en lieve vrouw van net pas 37. Voor mijn gevoel verdient ze iets goeds na haar overlijden... Alle moslims Al-Fatiha...
Voelt raar dit... Hoop dat ze goed terechtkomt
2 jaar... Het leek erop steeds beter te gaan. En nu dit... pfffquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Was ze al langer ziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |