O, bedoelde niet Limburg, maar Groot-Brabant.quote:
Te laat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
PICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???
Ah, Belgiëquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, bedoelde niet Limburg, maar Groot-Brabant.
[..]
Te laat.
Mwuah, een enkeling zou ik hier willen meeten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Next step wordt meet ja na al die foto's
een paar succesvolle wel geweest toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Meet zou wel leuk zijn, ja, voordat ik mijn FOK!-carrière tot een einde breng, maar iedereen zegt steeds af.
Is niet mijn ding. Lijkt me awkwardquote:Op maandag 4 augustus 2014 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Meet zou wel leuk zijn, ja, voordat ik mijn FOK!-carrière tot een einde breng, maar iedereen zegt steeds af.
Oh, toen had ik afgezegd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
een paar succesvolle wel geweest toch?
Mij ook eerlijk gezegd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet mijn ding. Lijkt me awkward
mij ook, meeten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet mijn ding. Lijkt me awkward
Gaan we naar club trouwquote:
En toen zei hij steeds af.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
een paar succesvolle wel geweest toch?
Dan mag jij locatie kiezen. Geen mehtapquote:
maar dan wel alleen wij 2 he.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan mag jij locatie kiezen. Geen mehtap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |