Vage shit man.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet nie man. Velen vinden mij in ieder geval niet Mocro lijken.. dat raden ze pas als laatst
Meestal: Turk, Indo, Half, en veel denken ook dat ik asian ben door mijn obsessie en kleding/make-up.
Indoquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet nie man. Velen vinden mij in ieder geval niet Mocro lijken.. dat raden ze pas als laatst
Meestal: Turk, Indo, Half, en veel denken ook dat ik asian ben door mijn obsessie en kleding/make-up.
Ja precies, maja dunno. WEIRDquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bullshit
Je hebt je hoofddoek totaal anders gedaan
Ik zou meteen mocro zeggen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:25 schreef Crip het volgende:
[..]
NEEquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:25 schreef AbdulMalik het volgende:
Poll: Moet Borte een onbewerkte foto plaatsen
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Door je hoofddoekstijl al zou ik niet Turk gokken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Jepp... blinde mensen.quote:
Ja ben best bleek (voor een Marokkaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Indo
Je bent best wel bleekjes toch?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:27 schreef AbdulMalik het volgende:
3 stemmen nee? Borte bannen voor proxygebruik
Bruurrrrrrquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
Heel veel mensen denken dat ik een Turk ben. Zelfs bij Koerden
Nee door Marokkanen meestal!quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ook haar kleding/abaja enzo. Is echt vaag.
Maar goed, misschien is ze aangezien voor een Turk door een Nederlander of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |