quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:21 schreef Crip het volgende:
Hierna ga ik terug naar marokko.nlPost je daar niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
InshaAllah.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Allah houdt van mij en heeft mijn gebeden tijdens laylat Al-qadr aanhoort
Hahaquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:22 schreef Che_ het volgende:
Zal oorlog in Iraktopic nog wel in de gaten blijven houden. Goede overzicht van nieuws
Je lijkt niet op een Turk en zelfs je kledingstijl komt amper voor onder Turken. How is that possible?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:23 schreef Crip het volgende:
Ik word wel altijd aangezien als toerkoe.![]()
Joden zijn op zich ook vrij divers qua looks, maar voor zover ik kon zien heb je niet meteen de klassieke jodenlook, nee.quote:
Bullshitquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:23 schreef Crip het volgende:
Ik word wel altijd aangezien als toerkoe.![]()
Heb wel geld bespaard..quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Voel je je nog wel veilig?
Slachtofferhulp al ingeschakeld?
Ciao!quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb wel geld bespaard..
Ciao peepz. Take care
Ik weet nie man. Velen vinden mij in ieder geval niet Mocro lijken.. dat raden ze pas als laatstquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je lijkt niet op een Turk en zelfs je kledingstijl komt amper voor onder Turken. How is that possible?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |