Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Niet negatief bedoeld, bro. Geniet van je jeugd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dude... Ik gaf je nog compliment over je baard! Does aardig!
Nee, spreken gewoon Turks tegen me, maar soms merken ze wel aan mijn Turks dat ik uit het buitenland kom.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, vooral voor een Samsunlu Turk vind ik je exotisch.
Vragen mensen nooit waar je vandaan komt? Yani, zien ze je weleens aan voor een 'buitenlander' in Samsun?
Vaag man. Ik word zelfs voor een buitenlander aangezien in Afrika van Turkije, Adana.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:19 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee, spreken gewoon Turks tegen me, maar soms merken ze wel aan mijn Turks dat ik uit het buitenland kom.
Exotisch. That's a good thing amirite.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent echt te vaak stuk gegaan in deze reeks. Laat je nakijken.
yessssssquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
Genieten peepz. Hierna stop ik met fok. Yeah Trigger
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
Blijheid vrijheidquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:20 schreef Crip het volgende:
[..], Ik ben nou eenmaal een blij persoon.
Kom je dan terug als Ambi?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allah houdt van mij en heeft mijn gebeden tijdens laylat Al-qadr aanhoortquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:21 schreef Crip het volgende:
Hierna ga ik terug naar marokko.nlMeen je dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hierna ga ik terug naar marokko.nlAlle tattas ineens blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hierna ga ik terug naar marokko.nlPost je daar niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
InshaAllah.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Allah houdt van mij en heeft mijn gebeden tijdens laylat Al-qadr aanhoort
Hahaquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:22 schreef Che_ het volgende:
Zal oorlog in Iraktopic nog wel in de gaten blijven houden. Goede overzicht van nieuws
Je lijkt niet op een Turk en zelfs je kledingstijl komt amper voor onder Turken. How is that possible?quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:23 schreef Crip het volgende:
Ik word wel altijd aangezien als toerkoe.![]()
Joden zijn op zich ook vrij divers qua looks, maar voor zover ik kon zien heb je niet meteen de klassieke jodenlook, nee.quote:
Bullshitquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:23 schreef Crip het volgende:
Ik word wel altijd aangezien als toerkoe.![]()
Heb wel geld bespaard..quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Voel je je nog wel veilig?
Slachtofferhulp al ingeschakeld?
Ciao!quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb wel geld bespaard..
Ciao peepz. Take care
Ik weet nie man. Velen vinden mij in ieder geval niet Mocro lijken.. dat raden ze pas als laatstquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je lijkt niet op een Turk en zelfs je kledingstijl komt amper voor onder Turken. How is that possible?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |