SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
dat vind je lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wou niet eens wat
waarom hap ik eigenlijk
Jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen.
Iemand anders hier ook een souveniertje?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, wil je voor mij ansichtkaartje(s) meenemen?
Als je dat eerder had gezegd had ik best een kaartje willen kopen in Riga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk en origineel, daar houd ik van.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke ik ga jongens hosselen en dan neem ik wel gebruikt condoom voor je mee
ik vroeg je niksquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wou niet eens wat
waarom hap ik eigenlijk
ja tochquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk en origineel, daar houd ik van.
Kan ik jou wel doen dan?quote:
ja hequote:
sushi?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag een culinair souvenirtje
ja leukquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer in Groningen, dan koop ik een paar dozen voor je
Niet iets wat bederft.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
sushi?
ik kan dat wel meenemen, maar tegen de tijd dat ik weer terug ben in Nederland, is het vast al bedorven
We kunnen wel weer een keertje gaan zitten op het terras van de pintelier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Weet ik nog precies, maar ik kijk er nu al naar uit om samen kaasstengels te eten
Ik doe lippenstift op de mond van een Japanner en laat hem op een stuk papier kussen. En dan laat ik hem "Voor mijn liefste Johannes" schrijven. Zoiets?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet iets wat bederft.
Leef je uit zou ik zeggen.
Hebben ze daar wel kaasstengelsquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen wel weer een keertje gaan zitten op het terras van de pintelier.
Ik doe mee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen wel weer een keertje gaan zitten op het terras van de pintelier.
Is goedquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe lippenstift op de mond van een Japanner en laat hem op een stuk papier kussen. En dan laat ik hem "Voor mijn liefste Johannes" schrijven. Zoiets?
Voordat we weggaan eten we eerst zo'n doos op tijdens het Erger je wel voetbalspelquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel kaasstengels
Toen met die WK-wedstrijd was wel genot trouwens
Welkomquote:
Ah goed ideequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Voordat we weggaan eten we eerst zo'n doos op tijdens het Erger je wel voetbalspel
[..]
Welkom
neequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef Etsu het volgende:
Paxcon, wilde jij nog iets uit Japan?
'nee' en alles wat erop lijkt, is het verboden antwoord.
Nu moet je een nieuw stamcafé zoeken waar ze brand schenken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah goed idee
Wel chill dat we nu kunnen doorzakken zonder dat ik afhankelijk ben van een bus
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu moet je een nieuw stamcafé zoeken waar ze brand schenken.
Ik wil echt niksquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit heb ik niet gehoord
probeer nog eens
nee, dit kan helaas nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Etsu achterblijvend in Tokyo, mag ik dat ook als cadeau?
wut?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, dit kan helaas niet
op 1 september hebben paxcon en ik een afspraak in groningen
niet happen danquote:
Ik ben van plan die foto uit te printen en in te lijsten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Gister was ook weer puur genot met Brandbiertjes. Kon je de foto nog waarderen? Goede glazen hierzo.
[..]
Ik wil echt niks
Ah liefquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben van plan die foto uit te printen en in te lijsten.
Hmm, ik zal Johannes Potter vragen of hij dat kan toveren voor mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een pan die weigert als je er iets in wil bakken
Anders mag je ook wel een Pikachu meenemen hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, ik zal Johannes Potter vragen of hij dat kan toveren voor mij.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je dat eerder had gezegd had ik best een kaartje willen kopen in Riga.
Was jij nou bi?quote:
Wordt geregeld.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders mag je ook wel een Pikachu meenemen hoor.
Kan ik tenminste altijd mijn telefoon opladen
Ik ben Etsufoobquote:
Daarna samen een jointje doen. Goede leef.quote:
Beetje?quote:
Meer experimenteel misschien? Zoals ze zegt, ze kan niet zonder piemels.quote:
Ja ik kan het niet eens meer bi noemen denk ik tegenwoordig. Mannenquote:
Je weetquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarna samen een jointje doen. Goede leef.
Ah okequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet eens meer bi noemen denk ik tegenwoordig. Mannen
Bah piemelsquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer experimenteel misschien? Zoals ze zegt, ze kan niet zonder piemels.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
Ik zou ooit wel seks met een vrouw willen proberen.
Nee, een viespeukquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
Ben ik dan een beetje bi?
De meeste homo`s proberen het eerst met een meisje en gaan daarna over op jongensquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
Nee. Ik zou nog wel een vrouw willen zoenen (en evt verder mee gaan), maar ik heb er niet echt gevoelens bij of zo. Gewoon nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
Billen mooierquote:
Ik heb 'het' nog nooit met een meisje gedaan, wel met jongens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste homo`s proberen het eerst met een meisje en gaan daarna over op jongens
Ik heb weleens een vrouw (nouja, weleensquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik zou nog wel een vrouw willen zoenen (en evt verder mee gaan), maar ik heb er niet echt gevoelens bij of zo. Gewoon nieuwsgierigheid.
Nee niksquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb 'het' nog nooit met een meisje gedaan, wel met jongens.
Je punt?
En, wat is het verschil met een man zoenen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb weleens een vrouw (nouja, weleensvorige week nog
) gezoend, maar verder nog nooit.
Nee dat ga ik niet uitleggen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat vind je daar zo geweldig aan, leg het eens uit
Trustenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
morgen weer 7:00 op lekker dagje werken jaaaaa leuk
slaap lekker x
Vrouwen zoenen beter, tederder en rustiger.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
En, wat is het verschil met een man zoenen?
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vrouwen zoenen beter, tederder en rustiger.
Dan moet ik het echt eens proberen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vrouwen zoenen beter, tederder en rustiger.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, het had bijna tot een fascinerend gesprek geleidt.
Ik had hoe dan ook geen geld op ajax gezet. Na gisteren nog 11 euro over. Met een quotering van 1,30 zou ik er weinig op vooruit gaan. Tevens had ik de afslachting van ajax toen 5-1 ook al voorspeld. Dit voelde ook niet goed. Eigen intuïtie dusquote:
Gebaseerd op alle mannen ja?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze zoenen ruwer, wilder en drukker. Maar wel lekker.
Dan had je er op moeten zetten, veel geldquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had hoe dan ook geen geld op ajax gezet. Na gisteren nog 11 euro over. Met een quotering van 1,30 zou ik er weinig op vooruit gaan. Tevens had ik de afslachting van ajax toen 5-1 ook al voorspeld. Dit voelde ook niet goed. Eigen intuïtie dus![]()
Maar bedankt voor de tip hoor fokkie het bevestigde mijn besluit wel.
Nee joh. Sommige mannen kunnen echt geweldig zoenen hoor.quote:
Mwah, niet alle mannenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lomp ook gewoon
Zoals mannen zijn
Klopt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh. Sommige mannen kunnen echt geweldig zoenen hoor.Maar ik merk dat veel mannen te ruig beginnen. Dus tederheid is denk ik meer aan vrouwen besteed. Maar je kan het ze altijd een beetje leren.
En hoeveel vrouwen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op de euhm. 25 mannen die ik tot nu toe heb gehad, ja.
inb4 inso
Fok-itquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
Ik schijn heerlijk te zoenen als ik anderen mag geloven.
Wie wil uitproberen?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
Wie wil uitproberen?
Ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:
Ik ben te jong voor dit onderwerp denk ik.
Nog niet gezoend?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:
Ik ben te jong voor dit onderwerp denk ik.
JR-Stylequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
Wie wil uitproberen?
Nee, ik zou wel iets met een jongen kunnen doen denk ik, maar zoenen lijkt me dan weer niksquote:
Nee, ik maak het tot 15 en dan laat ik het uitbetalenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan had je er op moeten zetten, veel geld
Volgens mij welquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jawel, maar daar gaat het niet alleen over als ik snel naar beneden scroll toch?
Dat is toch minder raar/erg/watdanook dan de rest?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik zou wel iets met een jongen kunnen doen denk ik, maar zoenen lijkt me dan weer niks
Je weet niet hoe onschuldig dat nog was.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hij had laatst nog chick dus lijkt me wel
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op de euhm. 25 mannen die ik tot nu toe heb gehad, ja.
inb4 inso
Ik ben niet homofoob, maar zou dat dus echt niet kunnenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik zou wel iets met een jongen kunnen doen denk ik, maar zoenen lijkt me dan weer niks
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:19 schreef Etsu het volgende:
Met dat meisje waarmee ik ga samenwonen, heb ik ook mee gezoend.![]()
erg?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is toch minder raar/erg/watdanook dan de rest?
Snap ik.quote:
quote:
als je 15 bent en verkering ga je toch wel bekken en niet alleen maar handjes vasthoudenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet niet hoe onschuldig dat nog was.
Hij is nog geen 16.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Snap ik.Maar ik wil niet hem, want hij poetst z'n tanden nooit.
[..]![]()
Kunnen we m'n boxspring uitproberen.
het moest van dat kut waarheiddurvendoenspel.quote:
Ik ken mensen van 13/14 die het al gedaan hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als je 15 bent en verkering ga je toch wel bekken en niet alleen maar handjes vasthouden
Ik had toen al seks, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als je 15 bent en verkering ga je toch wel bekken en niet alleen maar handjes vasthouden
Eerder al zelfs.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Tegenwoordig is ontmaagd zijn op je 15de ook al normaal schijnbaar
Mwah weet niet, zou ik gewoon geen behoefte aan hebben denk ik. Of hij moet heel knap zijnquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sommige vinden dat ''erg'' daarom zet ik dat erbij.
Dat is ook normaal.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Tegenwoordig is ontmaagd zijn op je 15de ook al normaal schijnbaar
Nein, had hem al bij mn ouders staan maar toen ging ik op de kamers en paste het niet in mn kamer(s).quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je een boxspring hebt?
Dat is tegenwoordig al heel normaalquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ken mensen van 13/14 die het al gedaan hebben.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had toen al seks, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Jr plsquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig al heel normaal
[..]
Ik ben niet meer te redden, maar Fylax wel. Red zijn onschuld!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Zo nicequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nein, had hem al bij mn ouders staan maar toen ging ik op de kamers en paste het niet in mn kamer(s).
Toen opgeborgen en nu ik een eigen huis heb, past die wel weer.
Niet mijn typequote:
Heb je wel een matrastopper? Vind die naad in het midden zo kutquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nein, had hem al bij mn ouders staan maar toen ging ik op de kamers en paste het niet in mn kamer(s).
Toen opgeborgen en nu ik een eigen huis heb, past die wel weer.
Jij bent nog maagd?quote:
Als dat normaal is ben ik ''laat''quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
wat is er?quote:
onschuldquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet meer te redden, maar Fylax wel. Red zijn onschuld!
krijg ik woensdag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je wel een matrastopper? Vind die naad in het midden zo kut
Watis daar mis mee?quote:
Gewoon tegelijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
ik wil best JR en Fylax ontmaagden voordat ik naar Japan ga
noem maar een datum voor as week op
Dat zij op haar 15de al seks hadquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je verwart me :s
[..]
hoe oud ben je?
Wow. Mooie strandfoto.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
morgen weer 7:00 op lekker dagje werken jaaaaa leuk
slaap lekker x
Nou nou 12 is wel wat overdrevenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ook bijna, als ik hoor dat 12/13 jarige al ontmaagd zijn.
Over een jaar of 40 leggen ze gewoon al random baby's in de couveuse op elkaar johquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ook bijna, als ik hoor dat 12/13 jarige al ontmaagd zijn.
Ik ken er een paar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nou 12 is wel wat overdreven!
Ik kan beter roepen dat ik een matrastopper ben, dat is geloofwaardiger.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Kan wel roepen ik ook maar dat gelooft natuurlijk niemand
Ik hoefde dit echt niet te weten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
voor de homo's ligt het eraan wanneer je het als 'ontmaagden' zietoraal of anaal? qua oraal was ik al op mn 18de druk bezig en qua anaal afgelopen december
Sorry moest lachen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan beter roepen dat ik een matrastopper ben, dat is geloofwaardiger.
Voor homo's vind ik 'ontmaagding' anaal hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
voor de homo's ligt het eraan wanneer je het als 'ontmaagden' zietoraal of anaal? qua oraal was ik al op mn 18de druk bezig en qua anaal afgelopen december
Want?quote:
toch heb je het gelezen. schrijf een boek over.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoefde dit echt niet te weten.
Ja maar 12?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Overdreven altijd.
Als iemand op haar 14de er al klaar voor is, care
Als iemand op haar 18de er pas klaar voor is, care.
waarom?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor homo's vind ik 'ontmaagding' anaal hoor.
Ik ben er al sinds mijn 12e klaar voorquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Overdreven altijd.
Als iemand op haar 14de er al klaar voor is, care
Als iemand op haar 18de er pas klaar voor is, care.
quote:
Erg vroeg ja.quote:
Ik ga hier nachtmerries over hebben straks.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
toch heb je het gelezen. schrijf een boek over.
Ja als je aan je piemel loopt te trekken ja, echt mentaal ook er klaar voor bedoel ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er al sinds mijn 12e klaar voor
Toch blijft het raar, vooral als het meisje van 12 het doet met iemand van 17/18...quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg vroeg ja.
Maar chicks zijn qua ontwikkeling al een aantal jaar verder dan jongens he
Ja, dat is wel erg discutabel jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toch blijft het raar, vooral als het meisje van 12 het doet met iemand van 17/18...
maar je weet dat 'oraal' staat voor 'orale seks'? dus met nadruk op seks. precies zelfde als jij met je lul in een vagina van Fera stopt. is ook seks, en dan zijn jullie ook ontmaagd als het jullie eerste keer was.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja oraal zie ik gewoon als pijpen, geen 'ontmaagding' in mijn ogen,
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je aan je piemel loopt te trekken ja, echt mentaal ook er klaar voor bedoel ik
Ach, gister poste ik een filmpje van Diana en ging het later over Balkenendequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Dit gaat van een gesprek over bi zijn naar ontmaagden.
alsof je niks liever wil dan hem er inschuiven als je ook trektquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je aan je piemel loopt te trekken ja, echt mentaal ook er klaar voor bedoel ik
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar je weet dat 'oraal' staat voor 'orale seks'? dus met nadruk op seks. precies zelfde als jij met je lul in een vagina van Fera stopt. is ook seks, en dan zijn jullie ook ontmaagd als het jullie eerste keer was.
Hmmm, dat hoeft niet per se hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alsof je niks liever wil dan hem er inschuiven als je ook trekt
Waarom ik? Ik ben een matrastopper.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar je weet dat 'oraal' staat voor 'orale seks'? dus met nadruk op seks. precies zelfde als jij met je lul in een vagina van Fera stopt. is ook seks, en dan zijn jullie ook ontmaagd als het jullie eerste keer was.
Lijktm e ook niet nee.quote:
en inprincipe ben je ontmaagd als je maagdenvlies kwijt bent (bij vrouwen), maar mannen hebben er geen een, laat staan een in hun anus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
verder, ja oke maar ik zie het toch anders haha.
enige twee meisjes wat ik kon bedenken, waren jij en ama en ama heb ik gemeet dus jij dan maarquote:
bedankt schatjequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Mooie strandfoto.
Welterusten Sof
Soms beginnen ze al met masturberen voordat ze überhaupt weten wat seks is. Maar het gevoel is dan gewoon lekker. Ze hoeven dan nog niet eens sperma te kunnen produceren.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijktm e ook niet nee.
Ik denk dat veel jongens op die leeftijd dat minder willen dan meisjes.
Jongens vinden zoenen dan ook vaak nog niks enzo
Ja precies.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
en inprincipe ben je ontmaagd als je maagdenvlies kwijt bent (bij vrouwen), maar mannen hebben er geen een, laat staan een in hun anus.dus eigenlijk kunnen mannen niet ontmaagd worden, dus de grens trekken is lastig
Niks van aantrekken. Is gewoon normaal verschilquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Fylax het volgende:
Wat ik vooral raar vind, is dat mensen raar reageren op mij als ik flirt/heb met een meisje twee/drie jaar jonger dan mij maar een meisje van 14 met iemand van 21 of iemand van 12 met een jongen van 18 vind niemand erg?
Gebruik dan sof, die is nog maagd. Dat zou logischer zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
enige twee meisjes wat ik kon bedenken, waren jij en ama en ama heb ik gemeet dus jij dan maar
kusje.
Nou..quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms beginnen ze al met masturberen voordat ze überhaupt weten wat seks is. Maar het gevoel is dan gewoon lekker. Ze hoeven dan nog niet eens sperma te kunnen produceren.
maar sof was slapenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Gebruik dan sof, die is nog maagd. Dat zou logischer zijn.
Sommigen beginnen eerder dan 12.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou..
Op je 12de heb je dat al wel toch?
ik kreeg mn eerste pas op mn 13de volgens mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou..
heh wat??????quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Gebruik dan sof, die is nog maagd. Dat zou logischer zijn.
Ik op m`n 11de geloof ik alquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kreeg mn eerste pas op mn 13de volgens mij.
Ik zie haar net posten.quote:
Ja precies heel normaal, maar dat vinden de leeftijdgenootjes/vriendinnetjes van diegene niet. Ik flirtte een keer met een meisje van 12 en zij ook met mij en toen gingen d'r vriendinnetjes mij whatsappen dat ik een pedo ben en niet met haar moet flirten omdat ik te oud en zij te jong is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Is gewoon normaal verschil
rot op daarmee totoquote:
Niet iedereen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou..
Gatver.quote:
wtfquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja precies heel normaal, maar dat vinden de leeftijdgenootjes/vriendinnetjes van diegene niet. Ik flirtte een keer met een meisje van 12 en zij ook met mij en toen gingen d'r vriendinnetjes mij whatsappen dat ik een pedo ben en niet met haar moet flirten omdat ik te oud en zij te jong is.
Ja, dom gedoe.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja precies heel normaal, maar dat vinden de leeftijdgenootjes/vriendinnetjes van diegene niet. Ik flirtte een keer met een meisje van 12 en zij ook met mij en toen gingen d'r vriendinnetjes mij whatsappen dat ik een pedo ben en niet met haar moet flirten omdat ik te oud en zij te jong is.
Viespeukquote:
Hahaquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dom gedoe.
Op je 15de kan je niet eens een pedo zijn
Nou ja goed, het kan wel. Maar dat wordt toch altijd pas beoordeeld als je volwassen bent.
waar moet jij mij voor gebruiken?quote:
weeniequote:
Niks op aan te merken.quote:
neequote:
Als Etsu een meisje aankijkt valt zijn pener er spontaan af.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je hebt het nog nooit gedaan met een meisje?
D'r ouders waren thuis?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Mijn toenmalige vriendin maakte nogal wat geluid, en toen we klaar waren en ze boos naar beneden werd geroepen flipte ik hem wel even.
Jaquote:
nopquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Mijn toenmalige vriendin maakte nogal wat geluid, en toen we klaar waren en ze boos naar beneden werd geroepen flipte ik hem wel even.
niet overdrijvenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als Etsu een meisje aankijkt valt zijn pener er spontaan af.
denk je dat zij kon lopen xDDquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe is het uiteindelijk afgelopen? Ze liep naar beneden, entoen?
Laat me.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:34 schreef Etsu het volgende:
fylax als 15 jarig rotpubertje vindt dit onderwerp reuze interessant
Oh ging ergens anders om gelukkig.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe is het uiteindelijk afgelopen? Ze liep naar beneden, entoen?
jawelquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zou je dat wel een keer willen doen? Gewoon om uit te proberen?
Haha jezus Sofquote:
sorryquote:
je kunt ook oraal en anaal met een meisje hoor xdquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een hoer misschien? Of als je dat niet wilt gewoon via een sexapp zoeken ofzo.
Fijn. Maar matig vergeleken met de keren die daarop volgde. Maar dat is normaal.quote:
met het bedoel ik gewoon vaginaal.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je kunt ook oraal en anaal met een meisje hoor xd
Ik hoop dat je het grapje bedoelde als complimenten voor mijn bed-skills en niet verwijzend naar een leeftijd waarop ze nog niet kon lopenquote:
omg dat kan ook nogquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het grapje bedoelde als complimenten voor mijn bed-skills en niet verwijzend naar een leeftijd waarop ze nog niet kon lopen
quote:
Klopt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
Wedden dat Kaneel dat tweede wel dacht, viespeu
Nou ik dacht niet aan mijn eerste keer bij een ander nee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:37 schreef Fylax het volgende:
Ze zeggen dat je de eerste keer altijd blijft onthouden, ook als je het met andere doet.
Klopt dit (gedeeltelijk) ?
tweede keer was kontquote:
Ik weet nog de exacte datum, met wie en dat het oké was. Maar meer weet ik ook niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:37 schreef Fylax het volgende:
Ze zeggen dat je de eerste keer altijd blijft onthouden, ook als je het met andere doet.
Klopt het eerste gedeelte wel, dat het altijd bijblijft / dat je het altijd blijft onthouden?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik dacht niet aan mijn eerste keer bij een ander nee.
Ik kan me alles nog wel terughalen ja. Maar kan me voorstellen dat als je als meisjegeen fijne herinneringen eraan hebt dat niet hebtquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt het eerste gedeelte wel, dat het altijd bijblijft / dat je het altijd blijft onthouden?
jepquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:37 schreef Fylax het volgende:
Ah, je was ongesteld?XDquote:
Juist slechte herinneringen blijven beter hangen hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me alles nog wel terughalen ja. Maar kan me voorstellen dat als je als meisjegeen fijne herinneringen eraan hebt dat niet hebt
datum weet ik ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nog de exacte datum, met wie en dat het oké was. Maar meer weet ik ook niet.
Hoeft niet, als je het verdringtquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist slechte herinneringen blijven beter hangen hoor.
Leuk cadeautje gekregen dus?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
datum weet ik ook
27 december 2013, toen was mn oma jarig
dit klopt welquote:
xd lolquote:
Romantischquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
datum weet ik ook
27 december 2013, toen was mn oma jarig
Ik ook 2006, boksquote:
dan is justin bieber jarigquote:
We hebben evenveel jaren ervaring dus.quote: