En, wat is het verschil met een man zoenen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb weleens een vrouw (nouja, weleensvorige week nog
) gezoend, maar verder nog nooit.
Nee dat ga ik niet uitleggen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat vind je daar zo geweldig aan, leg het eens uit
Trustenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
morgen weer 7:00 op lekker dagje werken jaaaaa leuk
slaap lekker x
Vrouwen zoenen beter, tederder en rustiger.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
En, wat is het verschil met een man zoenen?
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vrouwen zoenen beter, tederder en rustiger.
Dan moet ik het echt eens proberen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vrouwen zoenen beter, tederder en rustiger.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, het had bijna tot een fascinerend gesprek geleidt.
Ik had hoe dan ook geen geld op ajax gezet. Na gisteren nog 11 euro over. Met een quotering van 1,30 zou ik er weinig op vooruit gaan. Tevens had ik de afslachting van ajax toen 5-1 ook al voorspeld. Dit voelde ook niet goed. Eigen intuïtie dusquote:
Gebaseerd op alle mannen ja?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze zoenen ruwer, wilder en drukker. Maar wel lekker.
Dan had je er op moeten zetten, veel geldquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had hoe dan ook geen geld op ajax gezet. Na gisteren nog 11 euro over. Met een quotering van 1,30 zou ik er weinig op vooruit gaan. Tevens had ik de afslachting van ajax toen 5-1 ook al voorspeld. Dit voelde ook niet goed. Eigen intuïtie dus![]()
Maar bedankt voor de tip hoor fokkie het bevestigde mijn besluit wel.
Nee joh. Sommige mannen kunnen echt geweldig zoenen hoor.quote:
Mwah, niet alle mannenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lomp ook gewoon
Zoals mannen zijn
Klopt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh. Sommige mannen kunnen echt geweldig zoenen hoor.Maar ik merk dat veel mannen te ruig beginnen. Dus tederheid is denk ik meer aan vrouwen besteed. Maar je kan het ze altijd een beetje leren.
En hoeveel vrouwen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op de euhm. 25 mannen die ik tot nu toe heb gehad, ja.
inb4 inso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |