Ja maar 12?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Overdreven altijd.
Als iemand op haar 14de er al klaar voor is, care
Als iemand op haar 18de er pas klaar voor is, care.
waarom?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor homo's vind ik 'ontmaagding' anaal hoor.
Ik ben er al sinds mijn 12e klaar voorquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Overdreven altijd.
Als iemand op haar 14de er al klaar voor is, care
Als iemand op haar 18de er pas klaar voor is, care.
quote:
Erg vroeg ja.quote:
Ik ga hier nachtmerries over hebben straks.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
toch heb je het gelezen. schrijf een boek over.
Ja als je aan je piemel loopt te trekken ja, echt mentaal ook er klaar voor bedoel ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er al sinds mijn 12e klaar voor
Toch blijft het raar, vooral als het meisje van 12 het doet met iemand van 17/18...quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg vroeg ja.
Maar chicks zijn qua ontwikkeling al een aantal jaar verder dan jongens he
Ja, dat is wel erg discutabel jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toch blijft het raar, vooral als het meisje van 12 het doet met iemand van 17/18...
maar je weet dat 'oraal' staat voor 'orale seks'? dus met nadruk op seks. precies zelfde als jij met je lul in een vagina van Fera stopt. is ook seks, en dan zijn jullie ook ontmaagd als het jullie eerste keer was.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja oraal zie ik gewoon als pijpen, geen 'ontmaagding' in mijn ogen,
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je aan je piemel loopt te trekken ja, echt mentaal ook er klaar voor bedoel ik
Ach, gister poste ik een filmpje van Diana en ging het later over Balkenendequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Amarantha het volgende:
Dit gaat van een gesprek over bi zijn naar ontmaagden.
alsof je niks liever wil dan hem er inschuiven als je ook trektquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je aan je piemel loopt te trekken ja, echt mentaal ook er klaar voor bedoel ik
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar je weet dat 'oraal' staat voor 'orale seks'? dus met nadruk op seks. precies zelfde als jij met je lul in een vagina van Fera stopt. is ook seks, en dan zijn jullie ook ontmaagd als het jullie eerste keer was.
Hmmm, dat hoeft niet per se hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alsof je niks liever wil dan hem er inschuiven als je ook trekt
Waarom ik? Ik ben een matrastopper.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar je weet dat 'oraal' staat voor 'orale seks'? dus met nadruk op seks. precies zelfde als jij met je lul in een vagina van Fera stopt. is ook seks, en dan zijn jullie ook ontmaagd als het jullie eerste keer was.
Lijktm e ook niet nee.quote:
en inprincipe ben je ontmaagd als je maagdenvlies kwijt bent (bij vrouwen), maar mannen hebben er geen een, laat staan een in hun anus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
verder, ja oke maar ik zie het toch anders haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |