Watis daar mis mee?quote:
Gewoon tegelijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
ik wil best JR en Fylax ontmaagden voordat ik naar Japan ga
noem maar een datum voor as week op
Dat zij op haar 15de al seks hadquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je verwart me :s
[..]
hoe oud ben je?
Wow. Mooie strandfoto.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:14 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
morgen weer 7:00 op lekker dagje werken jaaaaa leuk
slaap lekker x
Nou nou 12 is wel wat overdrevenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ook bijna, als ik hoor dat 12/13 jarige al ontmaagd zijn.
Over een jaar of 40 leggen ze gewoon al random baby's in de couveuse op elkaar johquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ook bijna, als ik hoor dat 12/13 jarige al ontmaagd zijn.
Ik ken er een paar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nou 12 is wel wat overdreven!
Ik kan beter roepen dat ik een matrastopper ben, dat is geloofwaardiger.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Kan wel roepen ik ook maar dat gelooft natuurlijk niemand
Ik hoefde dit echt niet te weten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
voor de homo's ligt het eraan wanneer je het als 'ontmaagden' zietoraal of anaal? qua oraal was ik al op mn 18de druk bezig en qua anaal afgelopen december
Sorry moest lachen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan beter roepen dat ik een matrastopper ben, dat is geloofwaardiger.
Voor homo's vind ik 'ontmaagding' anaal hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
voor de homo's ligt het eraan wanneer je het als 'ontmaagden' zietoraal of anaal? qua oraal was ik al op mn 18de druk bezig en qua anaal afgelopen december
Want?quote:
toch heb je het gelezen. schrijf een boek over.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoefde dit echt niet te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |