het moest van dat kut waarheiddurvendoenspel.quote:
Ik ken mensen van 13/14 die het al gedaan hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als je 15 bent en verkering ga je toch wel bekken en niet alleen maar handjes vasthouden
Ik had toen al seks, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als je 15 bent en verkering ga je toch wel bekken en niet alleen maar handjes vasthouden
Eerder al zelfs.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Tegenwoordig is ontmaagd zijn op je 15de ook al normaal schijnbaar
Mwah weet niet, zou ik gewoon geen behoefte aan hebben denk ik. Of hij moet heel knap zijnquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sommige vinden dat ''erg'' daarom zet ik dat erbij.
Dat is ook normaal.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Tegenwoordig is ontmaagd zijn op je 15de ook al normaal schijnbaar
Nein, had hem al bij mn ouders staan maar toen ging ik op de kamers en paste het niet in mn kamer(s).quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je een boxspring hebt?
Dat is tegenwoordig al heel normaalquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ken mensen van 13/14 die het al gedaan hebben.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had toen al seks, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Jr plsquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig al heel normaal
[..]
Ik ben niet meer te redden, maar Fylax wel. Red zijn onschuld!quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Zo nicequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nein, had hem al bij mn ouders staan maar toen ging ik op de kamers en paste het niet in mn kamer(s).
Toen opgeborgen en nu ik een eigen huis heb, past die wel weer.
Niet mijn typequote:
Heb je wel een matrastopper? Vind die naad in het midden zo kutquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nein, had hem al bij mn ouders staan maar toen ging ik op de kamers en paste het niet in mn kamer(s).
Toen opgeborgen en nu ik een eigen huis heb, past die wel weer.
Jij bent nog maagd?quote:
Als dat normaal is ben ik ''laat''quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
wat is er?quote:
onschuldquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet meer te redden, maar Fylax wel. Red zijn onschuld!
krijg ik woensdag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb je wel een matrastopper? Vind die naad in het midden zo kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |