Fok-itquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
Ik schijn heerlijk te zoenen als ik anderen mag geloven.
Wie wil uitproberen?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
Wie wil uitproberen?
Ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:
Ik ben te jong voor dit onderwerp denk ik.
Nog niet gezoend?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:
Ik ben te jong voor dit onderwerp denk ik.
JR-Stylequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
Wie wil uitproberen?
Nee, ik zou wel iets met een jongen kunnen doen denk ik, maar zoenen lijkt me dan weer niksquote:
Nee, ik maak het tot 15 en dan laat ik het uitbetalenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan had je er op moeten zetten, veel geld
Volgens mij welquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jawel, maar daar gaat het niet alleen over als ik snel naar beneden scroll toch?
Dat is toch minder raar/erg/watdanook dan de rest?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik zou wel iets met een jongen kunnen doen denk ik, maar zoenen lijkt me dan weer niks
Je weet niet hoe onschuldig dat nog was.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hij had laatst nog chick dus lijkt me wel
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op de euhm. 25 mannen die ik tot nu toe heb gehad, ja.
inb4 inso
Ik ben niet homofoob, maar zou dat dus echt niet kunnenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik zou wel iets met een jongen kunnen doen denk ik, maar zoenen lijkt me dan weer niks
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:19 schreef Etsu het volgende:
Met dat meisje waarmee ik ga samenwonen, heb ik ook mee gezoend.![]()
erg?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is toch minder raar/erg/watdanook dan de rest?
Snap ik.quote:
quote:
als je 15 bent en verkering ga je toch wel bekken en niet alleen maar handjes vasthoudenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet niet hoe onschuldig dat nog was.
Hij is nog geen 16.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Snap ik.Maar ik wil niet hem, want hij poetst z'n tanden nooit.
[..]![]()
Kunnen we m'n boxspring uitproberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |