SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
dat vind je lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wou niet eens wat
waarom hap ik eigenlijk
Jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen.
Iemand anders hier ook een souveniertje?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, wil je voor mij ansichtkaartje(s) meenemen?
Als je dat eerder had gezegd had ik best een kaartje willen kopen in Riga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk en origineel, daar houd ik van.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke ik ga jongens hosselen en dan neem ik wel gebruikt condoom voor je mee
ik vroeg je niksquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wou niet eens wat
waarom hap ik eigenlijk
ja tochquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk en origineel, daar houd ik van.
Kan ik jou wel doen dan?quote:
ja hequote:
sushi?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag een culinair souvenirtje
ja leukquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer in Groningen, dan koop ik een paar dozen voor je
Niet iets wat bederft.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
sushi?
ik kan dat wel meenemen, maar tegen de tijd dat ik weer terug ben in Nederland, is het vast al bedorven
We kunnen wel weer een keertje gaan zitten op het terras van de pintelier.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Weet ik nog precies, maar ik kijk er nu al naar uit om samen kaasstengels te eten
Ik doe lippenstift op de mond van een Japanner en laat hem op een stuk papier kussen. En dan laat ik hem "Voor mijn liefste Johannes" schrijven. Zoiets?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet iets wat bederft.
Leef je uit zou ik zeggen.
Hebben ze daar wel kaasstengelsquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen wel weer een keertje gaan zitten op het terras van de pintelier.
Ik doe mee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen wel weer een keertje gaan zitten op het terras van de pintelier.
Is goedquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe lippenstift op de mond van een Japanner en laat hem op een stuk papier kussen. En dan laat ik hem "Voor mijn liefste Johannes" schrijven. Zoiets?
Voordat we weggaan eten we eerst zo'n doos op tijdens het Erger je wel voetbalspelquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel kaasstengels
Toen met die WK-wedstrijd was wel genot trouwens
Welkomquote:
Ah goed ideequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Voordat we weggaan eten we eerst zo'n doos op tijdens het Erger je wel voetbalspel
[..]
Welkom
neequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef Etsu het volgende:
Paxcon, wilde jij nog iets uit Japan?
'nee' en alles wat erop lijkt, is het verboden antwoord.
Nu moet je een nieuw stamcafé zoeken waar ze brand schenken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah goed idee
Wel chill dat we nu kunnen doorzakken zonder dat ik afhankelijk ben van een bus
quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu moet je een nieuw stamcafé zoeken waar ze brand schenken.
Ik wil echt niksquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit heb ik niet gehoord
probeer nog eens
nee, dit kan helaas nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Etsu achterblijvend in Tokyo, mag ik dat ook als cadeau?
wut?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, dit kan helaas niet
op 1 september hebben paxcon en ik een afspraak in groningen
niet happen danquote:
Ik ben van plan die foto uit te printen en in te lijsten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Gister was ook weer puur genot met Brandbiertjes. Kon je de foto nog waarderen? Goede glazen hierzo.
[..]
Ik wil echt niks
Ah liefquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben van plan die foto uit te printen en in te lijsten.
Hmm, ik zal Johannes Potter vragen of hij dat kan toveren voor mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een pan die weigert als je er iets in wil bakken
Anders mag je ook wel een Pikachu meenemen hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, ik zal Johannes Potter vragen of hij dat kan toveren voor mij.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je dat eerder had gezegd had ik best een kaartje willen kopen in Riga.
Was jij nou bi?quote:
Wordt geregeld.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders mag je ook wel een Pikachu meenemen hoor.
Kan ik tenminste altijd mijn telefoon opladen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |