bedankt schatjequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Mooie strandfoto.
Welterusten Sof
Soms beginnen ze al met masturberen voordat ze überhaupt weten wat seks is. Maar het gevoel is dan gewoon lekker. Ze hoeven dan nog niet eens sperma te kunnen produceren.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijktm e ook niet nee.
Ik denk dat veel jongens op die leeftijd dat minder willen dan meisjes.
Jongens vinden zoenen dan ook vaak nog niks enzo
Ja precies.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
en inprincipe ben je ontmaagd als je maagdenvlies kwijt bent (bij vrouwen), maar mannen hebben er geen een, laat staan een in hun anus.dus eigenlijk kunnen mannen niet ontmaagd worden, dus de grens trekken is lastig
Niks van aantrekken. Is gewoon normaal verschilquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Fylax het volgende:
Wat ik vooral raar vind, is dat mensen raar reageren op mij als ik flirt/heb met een meisje twee/drie jaar jonger dan mij maar een meisje van 14 met iemand van 21 of iemand van 12 met een jongen van 18 vind niemand erg?
Gebruik dan sof, die is nog maagd. Dat zou logischer zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
enige twee meisjes wat ik kon bedenken, waren jij en ama en ama heb ik gemeet dus jij dan maar
kusje.
Nou..quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms beginnen ze al met masturberen voordat ze überhaupt weten wat seks is. Maar het gevoel is dan gewoon lekker. Ze hoeven dan nog niet eens sperma te kunnen produceren.
maar sof was slapenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Gebruik dan sof, die is nog maagd. Dat zou logischer zijn.
Sommigen beginnen eerder dan 12.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou..
Op je 12de heb je dat al wel toch?
ik kreeg mn eerste pas op mn 13de volgens mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou..
heh wat??????quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Gebruik dan sof, die is nog maagd. Dat zou logischer zijn.
Ik op m`n 11de geloof ik alquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kreeg mn eerste pas op mn 13de volgens mij.
Ik zie haar net posten.quote:
Ja precies heel normaal, maar dat vinden de leeftijdgenootjes/vriendinnetjes van diegene niet. Ik flirtte een keer met een meisje van 12 en zij ook met mij en toen gingen d'r vriendinnetjes mij whatsappen dat ik een pedo ben en niet met haar moet flirten omdat ik te oud en zij te jong is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Is gewoon normaal verschil
rot op daarmee totoquote:
Niet iedereen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou..
Gatver.quote:
wtfquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja precies heel normaal, maar dat vinden de leeftijdgenootjes/vriendinnetjes van diegene niet. Ik flirtte een keer met een meisje van 12 en zij ook met mij en toen gingen d'r vriendinnetjes mij whatsappen dat ik een pedo ben en niet met haar moet flirten omdat ik te oud en zij te jong is.
Ja, dom gedoe.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja precies heel normaal, maar dat vinden de leeftijdgenootjes/vriendinnetjes van diegene niet. Ik flirtte een keer met een meisje van 12 en zij ook met mij en toen gingen d'r vriendinnetjes mij whatsappen dat ik een pedo ben en niet met haar moet flirten omdat ik te oud en zij te jong is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |