tweede keer was kontquote:
Ik weet nog de exacte datum, met wie en dat het oké was. Maar meer weet ik ook niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:37 schreef Fylax het volgende:
Ze zeggen dat je de eerste keer altijd blijft onthouden, ook als je het met andere doet.
Klopt dit (gedeeltelijk) ?
Klopt het eerste gedeelte wel, dat het altijd bijblijft / dat je het altijd blijft onthouden?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik dacht niet aan mijn eerste keer bij een ander nee.
Ik kan me alles nog wel terughalen ja. Maar kan me voorstellen dat als je als meisjegeen fijne herinneringen eraan hebt dat niet hebtquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt het eerste gedeelte wel, dat het altijd bijblijft / dat je het altijd blijft onthouden?
jepquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:37 schreef Fylax het volgende:
Ze zeggen dat je de eerste keer altijd blijft onthouden, ook als je het met andere doet.
Klopt dit (gedeeltelijk) ?
Ah, je was ongesteld?XDquote:
Juist slechte herinneringen blijven beter hangen hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me alles nog wel terughalen ja. Maar kan me voorstellen dat als je als meisjegeen fijne herinneringen eraan hebt dat niet hebt
datum weet ik ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nog de exacte datum, met wie en dat het oké was. Maar meer weet ik ook niet.
Hoeft niet, als je het verdringtquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist slechte herinneringen blijven beter hangen hoor.
Leuk cadeautje gekregen dus?quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
datum weet ik ook
27 december 2013, toen was mn oma jarig
dit klopt welquote:
xd lolquote:
Romantischquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
datum weet ik ook
27 december 2013, toen was mn oma jarig
Ik ook 2006, boksquote:
dan is justin bieber jarigquote:
We hebben evenveel jaren ervaring dus.quote: