quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Inderdaad wat een kunt trophy is "social lubicrant".
En het grappigste is nog wel dat je er BRONS! voor krijgt !quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]De reden waarom ik dat spel niet meer opstart
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit vooral te kutten met die muziek trophy. Ik moet er nog 6.
Ik kreeg 'm zelf pas toen ik op zo'n 85-90% zat qua progressionquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:57 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
je krijgt ook muziekjes van andere dingen die je moet doen in je progression lijst. Gewoon door blijven spelen en dan krijg je de trophy vanzelf wel![]()
platinum
Belachelijk inderdaad, maar bij Ubisoft hebben ze daar maling aan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:09 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
En het grappigste is nog wel dat je er BRONS! voor krijgt !![]()
Het is het fucking moeilijkste van het hele spel
Hier is een topic met 73 pagina's lang met mensen die het te moeilijk vinden en nog doen ze er niks aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad, maar bij Ubisoft hebben ze daar maling aan..
gelukkig heb ik 'm al op platinumquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huilen om trophiesAls het je niet lukt ben je geen Platinum waard.
Ik zit al op 95quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:18 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg 'm zelf pas toen ik op zo'n 85-90% zat qua progression
Sowieso WDquote:
Ik ben gelukkig bij chapt. 4quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sowieso WD
MAar goed, ik ga hem nog wel even proberen voor ik hem inruil..
Op bepaalde stukken moet je gewoon hard doorrennen, werkt vaak beter dan stealthquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:51 schreef Sodapoppin het volgende:
iemand die tlou al op grounded heeft uitgespeeld en enige tips heeft voor mij?
Ik wil ook aan grounded beginnen maar ik heb geen zin om bij elk stuk 100 keer dood te gaan
oke bedanktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:54 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Op bepaalde stukken moet je gewoon hard doorrennen, werkt vaak beter dan stealth
En dan nog huilenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:39 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
gelukkig heb ik 'm al op platinum
Aw3some!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:00 schreef Noppie2000 het volgende:
Voor zover ik begreep, SP, MP, PVP en PVE. Alles kan, zolang je maar wel online bent
1 was niet genoeg?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:41 schreef maniack28 het volgende:
Daarbij: mijn vriendin is tegenwoordig awesome aan het leren hoe ze met twee sticks kan spelen.
je weet dat je screenshots kan maken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:02 schreef RRuben het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was dat bloed dat ik een tijdje geleden bedoelde, maar toen was het nog iets erger.
En die blaadjes :
Het richten in TLOU is best pittig. Je moet vrij nauwkeurig zijn. In het begin heeft Joel niet bepaald een steady aim en de infected bewegen niet zoals mensen bewegen, ze bewegen vrij onvoorspelbaar waardoor het moeilijk is headshots te schieten bijvoorbeeld. Destiny is een heel stuk makkelijker daarin bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:41 schreef maniack28 het volgende:
Daarbij: mijn vriendin is tegenwoordig awesome aan het leren hoe ze met twee sticks kan spelen. The Last of Us is na Infamous een mooie instapper voor haar denk ik (beter dan een full FPS)
Je hebt dezelfde TV als ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:02 schreef RRuben het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was dat bloed dat ik een tijdje geleden bedoelde, maar toen was het nog iets erger.
En die blaadjes :
Haha lutserquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:09 schreef n8n het volgende:
[..]
je weet dat je screenshots kan maken?
jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:09 schreef n8n het volgende:
[..]
je weet dat je screenshots kan maken?
Wat vond je er niet goed aan dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:26 schreef Sodapoppin het volgende:
TLOU zojuist uitgespeeld. Mooiste spel wat ik ooit gespeeld heballeen het einde beter gekund naar mijn mening
quote:
SPOILER: TLOIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou The Last of Us toch niet onderschatten...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:41 schreef maniack28 het volgende:
Daarbij: mijn vriendin is tegenwoordig awesome aan het leren hoe ze met twee sticks kan spelen. The Last of Us is na Infamous een mooie instapper voor haar denk ik (beter dan een full FPS)
Op easy zal het toch wel reuze meevallen? Daarbij is een beetje uitdaging goed om te lerenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:15 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik zou The Last of Us toch niet onderschatten...
sowieso, tombraider was baasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:32 schreef Retarded het volgende:
Tip.. koop Tomb Raider. Mijn ex vriendin had ook nog nooit een controller aangeraakt, maar de controls van Tomb Raider zijn zo tight dat ze het vrij snel doorhad. Ook een perfecte game om voor een vrouw te spelen! Girl Power!
Vroegah zou ik er ook voor gaan. Maar ik zie nu in dat die shit mijn game ervaringen alleen maar naar beneden haalt. Gamen moet voor mij leuk zijn. Ga echt niet iets met tegenzin spelen voor een virtuele trofee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
Oke. Ik heb ze nu allemaal behalve social lubricant en disk drive full.
Wat een klotetrophies. Daar kom ik later wel op terug.
Bedanktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:21 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Vroegah zou ik er ook voor gaan. Maar ik zie nu in dat die shit mijn game ervaringen alleen maar naar beneden haalt. Gamen moet voor mij leuk zijn. Ga echt niet iets met tegenzin spelen voor een virtuele trofee.
Sinds ik dit niet meer doe ben ik gamen alleen maar leuker gaan vinden. Ga mijzelf echt geen restricties meer opleggen. Die PS1/2 tijd komt weer terug voor mijn gevoel. Trophies zijn voor mij alleen nog leuk als ze uitdagend zijn, en niet iets onbenulligs is. Een keer een paar dingen zoeken e.d. zie ik nog wel zitten. Maar als die lijst alleen maar daaruit bestaat, en het duurt 100+ uur, dan gaat i mooi de kast in na het uitspelen.
Succes nog verder, knap dat je het uithoud, zeker met dat spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Sodapoppin op 02-08-2014 18:11:51 ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:58 schreef Sodapoppin het volgende:
Zou dat ook even in de spoiler zetten als ik jouw wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.antwoorden mag in spoilerGezien dat wel een veel met het verhaal te maken heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Zie spoiler
[ Bericht 1% gewijzigd door Disker91 op 02-08-2014 18:20:44 ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:10 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Zou dat ook even in de spoiler zetten als ik jouw wasGezien dat wel een veel met het verhaal te maken heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:10 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Zou dat ook even in de spoiler zetten als ik jouw wasGezien dat wel een veel met het verhaal te maken heeft.
Misschien ook even je quote in een spoilertag zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:12 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]Mijn verhaal nog een beetje aangepast in de vorige spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
Misschien ook even je quote in een spoilertag zetten?Haha scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:18 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Mijn verhaal nog een beetje aangepast in de vorige spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is je budget en hoeveel inch ongeveer ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:12 schreef Fokker101 het volgende:
wat is een goede ps4 tv... weer onnodig om een topic voor te maken. Voor een slaapkamer dus niet 50 inch ofzo.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:23 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:23 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:18 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Mijn verhaal nog een beetje aangepast in de vorige spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe maar gelijk; wat is een leuke tv, budget 700-800 van +-52 inch? (groter mag altijd,)
als we dan toch tv vragen hier neerplempen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:26 schreef Cikx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Inderdaad, maar alles klopt ook gewoon aan dit verhaal. De kleine dialogen zetten het verhaal nog verder uit. Ook is er altijd veel af te lezen in de gezichten. Dit zie je vooral terug in de DLC missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:29 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar alles klopt ook gewoon aan dit verhaal. De kleine dialogen zetten het verhaal nog verder uit. Ook is er altijd veel af te lezen in de gezichten. Dit zie je vooral terug in de DLC missie.Die ga ik even niet lezen, want nog niet gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar vind de dialogen zo tof en volwassen geschreven. Het niveau van detail is ook geweldig.
![]()
Lees dan maar niet nee. Laat maar ff weten als je het hebt gespeeld (2 tot 3 uurtjes zoet mee). Kijken of jij hetzelfde ervaartquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:33 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die ga ik even niet lezen, want nog niet gespeeld.maar vind de dialogen zo tof en volwassen geschreven. Het niveau van detail is ook geweldig.
![]()
![]()
Moet het laatste van fall en dan winter nog door dus zal nog wel even duren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:35 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Lees dan maar niet nee. Laat maar ff weten als je het hebt gespeeld (2 tot 3 uurtjes zoet mee). Kijken of jij hetzelfde ervaart![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:29 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar alles klopt ook gewoon aan dit verhaal. De kleine dialogen zetten het verhaal nog verder uit. Ook is er altijd veel af te lezen in de gezichten. Dit zie je vooral terug in de DLC missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hem zelf al uitgespeeld, easy moet denk ik wel lukken. Met Infamous zit ze ook al op 50%, maar het voordeel is dat je daar weg kan "vliegen" als het nodig is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:15 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik zou The Last of Us toch niet onderschatten...Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Wie speelde hier ook alweer NBA2K14? Ik denk dat ik een beetje begeleiding nodig heb
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
http://www.bol.com/nl/p/s(...)el/9200000021281719/
Waarom is deze zo achterlijk duurIs al een tijdje zo.
![]()
Mediaoffer heeft niet door dat de ps4 goed verkrijgbaar is denk ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:16 schreef MrStalin het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)el/9200000021281719/
Waarom is deze zo achterlijk duurIs al een tijdje zo.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Wat gaat er mis?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:06 schreef maniack28 het volgende:
Wie speelde hier ook alweer NBA2K14? Ik denk dat ik een beetje begeleiding nodig hebOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)lb730v/specificatiesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:28 schreef Jimbo het volgende:
doe maar gelijk; wat is een leuke tv, budget 700-800 van +-52 inch? (groter mag altijd,)
als we dan toch tv vragen hier neerplempen
Ik heb deze thuis staan, het is wat boven je budget. Maar het beeld is haarscherp en het heeft een hele lage latency, zeer geschikt om mee te gamen dus. Ben zelf altijd erg tevreden met LG geweest. Nooit problemen mee gehad.![]()
Verliezen, dat gaat er misquote:
Ik denk dat ik verdedigen het moeilijkst vind. Blijf jij bij je man of switch je naar degene die de man met de bal dekt? Wat gebruik je het meest om de bal af te pakken?
(remember, ik ben ijshockey gewend)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:00 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]Daar doelde ik ook op dus, maar dat kan je ver van te voren al zien aankomen door het gene wat ik beschreefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verdedigen is ook vrij lastig. Ik switch naar de man die het dichtstbij een vrije tegenstander zonder bal staat. Daar ga ik tussen staat, zodat die iig niet een simpele kans krijgt. Over het algemeen gaat het afpakken van de bal door agressiviteit het lastigst, dat gaat bij mij ook nog vaak mis. Wat ik dus doe is zorgen dat de tegenstander een fout maakt, door een slechte pass bv. Alle teamleden op elk een man, zodat ze eigenlijk alleen maar een foul kunnen maken of een driepunter kunnen proberen. Nee, je wint nog steeds niet alles, maar het is een begin. Afpakken is vaak foul. En dat is altijd kutquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Verliezen, dat gaat er mis
Ik denk dat ik verdedigen het moeilijkst vind. Blijf jij bij je man of switch je naar degene die de man met de bal dekt? Wat gebruik je het meest om de bal af te pakken?
(remember, ik ben ijshockey gewend)
Ah zo, cool! Welk team speel je? Ik ken niemand uit de NBA dus ik heb de San Antonio Spurs maar gekozenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verdedigen is ook vrij lastig. Ik switch naar de man die het dichtstbij een vrije tegenstander zonder bal staat. Daar ga ik tussen staat, zodat die iig niet een simpele kans krijgt. Over het algemeen gaat het afpakken van de bal door agressiviteit het lastigst, dat gaat bij mij ook nog vaak mis. Wat ik dus doe is zorgen dat de tegenstander een fout maakt, door een slechte pass bv. Alle teamleden op elk een man, zodat ze eigenlijk alleen maar een foul kunnen maken of een driepunter kunnen proberen. Nee, je wint nog steeds niet alles, maar het is een begin. Afpakken is vaak foul. En dat is altijd kutGelukkig hebben die Parker, lekker 3-punten
Potdomme, NBA2K14 is eigenlijk best wel vet. Moeilijk, maar speelt echt super weg
Jaloers.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:17 schreef TARDIS. het volgende:
Net m'n eerste ervaring met een clicker. Godverdomme zeg.![]()
![]()
Er staat je nog zo veel vervelends te wachten....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:17 schreef TARDIS. het volgende:
Net m'n eerste ervaring met een clicker. Godverdomme zeg.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
zo sloom zullen ze toch niet zijn..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mediaoffer heeft niet door dat de ps4 goed verkrijgbaar is denk ik![]()
Mijn lG vind me niet meer liefquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:25 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
http://www.kieskeurig.nl/(...)lb730v/specificaties
Ik heb deze thuis staan, het is wat boven je budget. Maar het beeld is haarscherp en het heeft een hele lage latency, zeer geschikt om mee te gamen dus. Ben zelf altijd erg tevreden met LG geweest. Nooit problemen mee gehad.
heb input lag erop
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:25 schreef Disker91 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard, had al de twijfel of het correct wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:04 schreef Retarded het volgende:
Mag ik even mierenneuken en aangeven dat het Joel is en niet Joell![]()
![]()
Ik heb de hele carrière mode gespeeld met je be a pro mode zeg maar, dat is wel echt super vet gedaan. Wel cheesy en echt 100% Amerikaans, maar goed..dat is nba sowieso.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:26 schreef maniack28 het volgende:
Potdomme, NBA2K14 is eigenlijk best wel vet. Moeilijk, maar speelt echt super weg
Zoals pheno al zegt: focus vooral op 1 speler qua verdedigen en zet t vooral strak neer zodat de aanval fouten gaat maken.
En qua goede teams...je hebt de kampioen gekozen, verdere goede teams: miami heat, oklahoma city thunder en spurs waren dit jaar wel echt goed. Volgend jaar ga ik weer eens ijshockey halenPSN: diTani![]()
Man wat is die MP van TLoU verschrikkelijk traag. Eerst moet je 10 minuten wachten op een wedstrijd (vaak ga ik uit het zoek-menu weg en probeer het nog een keer). Echt niet normaal, zijn er zo weinig spelers dat je geen game kan vinden? Lijkt mij niet. En als je dan eindelijk een wedstrijd hebt gevonden mag je nog een minuut of zo wachten voordat het echt begint.
Searching for optimal game is wel het laatste wat ik nu wil zien......
Echt heel slecht die servers nu. Mag je deze tijd niet meer verwachten, zeker niet met zo'n titel.![]()
Thanks! Ik ben nu al een beetje fan van Parker haha.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:24 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Ik heb de hele carrière mode gespeeld met je be a pro mode zeg maar, dat is wel echt super vet gedaan. Wel cheesy en echt 100% Amerikaans, maar goed..dat is nba sowieso.
Zoals pheno al zegt: focus vooral op 1 speler qua verdedigen en zet t vooral strak neer zodat de aanval fouten gaat maken.
En qua goede teams...je hebt de kampioen gekozen, verdere goede teams: miami heat, oklahoma city thunder en spurs waren dit jaar wel echt goed. Volgend jaar ga ik weer eens ijshockey halen
NHL komt 15 september uit, ik kan je het vak wel leren
Hoe is de MP zelf?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:25 schreef Disker91 het volgende:
Man wat is die MP van TLoU verschrikkelijk traag. Eerst moet je 10 minuten wachten op een wedstrijd (vaak ga ik uit het zoek-menu weg en probeer het nog een keer). Echt niet normaal, zijn er zo weinig spelers dat je geen game kan vinden? Lijkt mij niet. En als je dan eindelijk een wedstrijd hebt gevonden mag je nog een minuut of zo wachten voordat het echt begint.
Searching for optimal game is wel het laatste wat ik nu wil zien......
Echt heel slecht die servers nu. Mag je deze tijd niet meer verwachten, zeker niet met zo'n titel.![]()
Ja, dat heeft die tv dus echt minimaal. Heb ook een philips aurea 42" maar die heeft echt heel veel vertraging.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mijn lG vind me niet meer lief
heb input lag erop![]()
Op de PS3 niet gedaan. Nu kom ik amper in matches, maar 3 of 4 gehad. Stop er ook geen moeite meer in totdat de matchmaking eens fatsoenlijk werkt. Dus kan/mag geen oordeel geven.quote:![]()
WAAR BLIJFT MINECRAFT?!!!??!?!
in ander nieuws, door te ALL CAPS te schreeuwen tegen Google betekend niet dat je wél het antwoord krijgt dat je zocht“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Iemand tomb raider gespeeld? Ben zo bang dat het tegen gaat vallen na TLOU.. Graphics schijnen wel goed te zijn?Moo![]()
Het lijkt meer op Uncharted, vind er zelf niet zo veel aan, te weinig diepgang, te veel gehijgquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:23 schreef Zuivelkoe het volgende:
Iemand tomb raider gespeeld? Ben zo bang dat het tegen gaat vallen na TLOU.. Graphics schijnen wel goed te zijn?
Bijvoorbeeld in tlou heb je constant kleine dialogen tijdens het spelen. Bij Tomb raider is het meer standaard kutzinnetjes opdrammen en meer repetitieve acties.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Idd en dan vooral die vetzakken..hoe kun je die het beste aanpakken?Zit nu bij een stukje nadat die lift afstortte.Dan zet je een aggregaat aan en komen 5 clickers ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er staat je nog zo veel vervelends te wachten....![]()
Daar moet je gewoon snel naar de keycard-deur sprinten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:39 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Idd en dan vooral die vetzakken..hoe kun je die het beste aanpakken?Zit nu bij een stukje nadat die lift afstortte.Dan zet je een aggregaat aan en komen 5 clickers ofzo.
Voor die dikke werken de nailbombs prima.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:39 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Idd en dan vooral die vetzakken..hoe kun je die het beste aanpakken?Zit nu bij een stukje nadat die lift afstortte.Dan zet je een aggregaat aan en komen 5 clickers ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Super vet spelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:23 schreef Zuivelkoe het volgende:
Iemand tomb raider gespeeld? Ben zo bang dat het tegen gaat vallen na TLOU.. Graphics schijnen wel goed te zijn?steen/fles gooien(indien het er meer zijn) en dan molotov erop en daarna nail bombquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon snel naar de keycard-deur sprinten.
Voor die dikke werken de nailbombs prima.![]()
Ga bij die generator naar boven, dan naar links, weer naar links en dan naar rechts een kamertje in.quote:![]()
![]()
ik ben nu bezig op grounded en ben net dat gemeentehuis binnengelopen. Tering moeilijk sommige stukken manik vrees dat ik na, bij sommige stukjes 100 keer dood te gaan, het wel weer gezien heb
![]()
![]()
Zelf ook the last of us alweer bijna uitgespeeld, het blijft een fantastische game zelfs voor de tweede keer. Heb alleen geen idee wat ik hierna moet gaan kopen :![]()
![]()
Diablo 3quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:52 schreef E-Dubble het volgende:
Zelf ook the last of us alweer bijna uitgespeeld, het blijft een fantastische game zelfs voor de tweede keer. Heb alleen geen idee wat ik hierna moet gaan kopen :
Destiny
Metro Redux![]()
Alle drie enorm veel zin in maar heb nu echt wat nodig op korte termijn. Dacht zelf aan wolfenstein,sniper elite of zelfs murdered souls maar heb echt geen idee welke. Eigenlijk wil ik alles spelen maar dat gaat helaas nietquote:![]()
![]()
Ben nu Infamous: Second Son aan het spelen, tof spel. Leuk gebruik van de motionsensor/touchpad/controllerspeaker ook![]()
![]()
![]()
Heb Wolfenstein nog wel liggen voor 40 euro inc verzendkosten (nieuwstaat)quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:15 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Alle drie enorm veel zin in maar heb nu echt wat nodig op korte termijn. Dacht zelf aan wolfenstein,sniper elite of zelfs murdered souls maar heb echt geen idee welke. Eigenlijk wil ik alles spelen maar dat gaat helaas niet![]()
![]()
van die 3 doe mij dan toch maar wolfenstein. Wolfenstein is trouwens een ijzersterk en tof spelquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:15 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Alle drie enorm veel zin in maar heb nu echt wat nodig op korte termijn. Dacht zelf aan wolfenstein,sniper elite of zelfs murdered souls maar heb echt geen idee welke. Eigenlijk wil ik alles spelen maar dat gaat helaas niet![]()
Heb me voorgenomen om niet meer dan 30 euro te betalen voor 2e handse gamesquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:20 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb Wolfenstein nog wel liggen voor 40 euro inc verzendkosten (nieuwstaat)Denk wel dat ik voor die ga inderdaad, begrijp overigens totaal niet dat er zoveel mensen de hele tijd zeuren om nieuwe games. Heb nog zeker een lijstje van tien die ik gewoon wil spelen maar er komen al zo snel nieuwequote:Op zondag 3 augustus 2014 00:21 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
van die 3 doe mij dan toch maar wolfenstein. Wolfenstein is trouwens een ijzersterk en tof spel![]()
![]()
35 is mijn laagste bod, lager ga ik ook niet gezien het spel 3 weken oud isquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:27 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Heb me voorgenomen om niet meer dan 30 euro te betalen voor 2e handse games
[..]
Denk wel dat ik voor die ga inderdaad, begrijp overigens totaal niet dat er zoveel mensen de hele tijd zeuren om nieuwe games. Heb nog zeker een lijstje van tien die ik gewoon wil spelen maar er komen al zo snel nieuwe. Kan je standpunt begrijpen.
Maar ook al koop je het nieuw, is wel aan te raden. Tof spel![]()
![]()
TLOU ook uitgespeeld![]()
kippenvel momentje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu left behind tergend langzaam uitspelenMoo![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:20 schreef Zuivelkoe het volgende:
TLOU ook uitgespeeld![]()
kippenvel momentje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu left behind tergend langzaam uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht even "laat ik eens mijn Playstation verwennen en de Mass Effect trilogie kopen ". Heb alles al digitaal, en de fysieke kopieën van de LE voor de Xbox (deel 2 en 3, deel 1 de normale). Maar ach boeie. Dus ik kijken, zie ik alleen dat bol.com het nog verkoopt in NL, en die verkoop gaat via mediaoffer.
Xbox versie is rond de 45 euro. Fucking mediaoffer vraagt dit ervoor: http://www.bol.com/nl/p/mass-effect-trilogy/1004004013207863/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus mocht iemand nog een plekje weten voor 45/60 euro, ik houd mij aanbevolen. Gezien dat de enige fysieke versie is met een kopie van ME1 (rechten en zo toentertijd). Of iemand moet nog een leuke ME2 en 3 LE vinden voor de gezamenlijke prijs van max 60 euro (nieuw en alleen NL retailers).
Harde struggels
http://www.amazon.com/Mas(...)ox-360/dp/B000XJJRTI
(Zo tof, maar begrijpelijk dat deze zo duur is)
Nacht impulsaankoop bericht over tot zover
[ Bericht 2% gewijzigd door Disker91 op 03-08-2014 03:27:24 ]![]()
Weet niet hoe duur het is om te importeren, maar dit is ietsje goedkoper.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:35 schreef Disker91 het volgende:
Dacht even "laat ik eens mijn Playstation verwennen en de Mass Effect trilogie kopen ". Heb alles al digitaal, en de fysieke kopieën van de LE voor de Xbox (deel 2 en 3, deel 1 de normale). Maar ach boeie. Dus ik kijken, zie ik alleen dat bol.com het nog verkoopt in NL, en die verkoop gaat via mediaoffer.
Xbox versie is rond de 45 euro. Fucking mediaoffer vraagt dit ervoor.
http://www.bol.com/nl/p/mass-effect-trilogy/1004004013207863/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus mocht iemand nog een plekje weten voor 45/60 euro, ik houd mij aanbevolen. Gezien dat de enige fysieke versie is met een kopie van ME1 (rechten en zo toentertijd). Of iemand moet nog een leuke ME2 en 3 LE vinden voor de gezamenlijke prijs van max 60 euro (nieuw en alleen NL retailers).
Harde struggels
http://www.amazon.com/Mas(...)ox-360/dp/B000XJJRTI
(Zo tof, maar begrijpelijk dat deze zo duur is)
Nacht impulsaankoop bericht over tot zover![]()
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=20489![]()
Koop liever in NL zelf. Geen zin om te importeren. Maar bedanktquote:Op zondag 3 augustus 2014 03:11 schreef Cikx het volgende:
[..]
Weet niet hoe duur het is om te importeren, maar dit is ietsje goedkoper.
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=20489. Als dat de enige optie is dan denk ik er nog over na.
![]()
Vergeet niet dat het gerucht ook gaat dat de Mass Effect trilogy nog naar PS4 zal komen, dus waarschijnlijk remastered enzo.![]()
Ik zat ook al te zoeken maar dat is echt een van de weinigen die de trilogy verkoopt. De ene winkel in NL verkoop de ps3 versie voor 130equote:Op zondag 3 augustus 2014 03:25 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Koop liever in NL zelf. Geen zin om te importeren. Maar bedankt. Als dat de enige optie is dan denk ik er nog over na.
Jammer dat het voor de Xbox maar 23e is en voor de PS3 bijna niet te vinden![]()
Ik baal er wel van dat Metro: Redux pas aan het einde van de zomervakantie komt
[ Bericht 9% gewijzigd door Friday12 op 03-08-2014 03:36:44 ]![]()
I know, ik hoop over 2 weken meer te horen op één van de conferenties. Maar zou graag ook voor de PS3 iets willen hebben. Gewoon als leukigheid. Heb ook die grote art-books en dergelijke. Dus leuk als dat erbij kan staan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:31 schreef Yi-Long het volgende:
Vergeet niet dat het gerucht ook gaat dat de Mass Effect trilogy nog naar PS4 zal komen, dus waarschijnlijk remastered enzo.![]()
Net ook weer het einde van TLOU gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Game Mania, Intertoys, Bart Smit, Media Marktquote:
De 45 euro die het spel ongeveer kost is het meer dan waard![]()
Ik kom hier verder bij TLOU. Hetzelfde stuk vast bij de ps3. het eerste grote gevecht met splinters/klikkers, zijn er stuk of 7. vrij in het begin na een uur spelen ongeveer
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 09:40:58 ]![]()
Als je verder komt is er toch niets aan de hand?quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik kom hier verder bij TLOU. Hetzelfde stuk vast bij de ps3. het eerste grote gevecht met splinters/klikkers, zijn er stuk of 7. vrij in het begin na een uur spelen ongeveerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Niet of wel verder? Ik neem aan 'niet verder'? Maar ik heb geen idee welk gevecht je bedoelt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik kom hier verder bij TLOU. Hetzelfde stuk vast bij de ps3. het eerste grote gevecht met splinters/klikkers, zijn er stuk of 7. vrij in het begin na een uur spelen ongeveerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg het gevoel TLOU te moeten kopen... Door jullie.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
FIFA 14 ruilen voor TLOUquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:11 schreef jackson het volgende:
Ik krijg het gevoel TLOU te moeten kopen... Door jullie.Probeer ik nu ook, FIFA15 staat toch alweer bijna voor de deur
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Molotovs doen het altijd goed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:44 schreef Sodapoppin het volgende:
Hoe haal ik die huge clickers neer in grounded ?![]()
Toch maar een noob team genomen in NBA2K14Verliezen doe ik toch wel, kan je beter laatste eindigen en goed draften
wel vet ja, maar na deel 2 heb ik 3 maar half gespeeld, duurde wel erg lang allemaalquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:01 schreef Verbodsbord het volgende:
Sowieso Mass Effect, Beste serie ooit“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik, in dat huis met schuur en slapende clicker ernaast.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
Wie begon er nu gisteren over die fluitende Ellie? Het overkwam mij net ook. Ik schrok me ook kapot![]()
![]()
Ze gaat je nog wel vaker verrassen met het een en ander. Ik lig soms echt dubbelquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
Wie begon er nu gisteren over die fluitende Ellie? Het overkwam mij net ook. Ik schrok me ook kapot![]()
![]()
Iemand zin/tijd om me met BF4 te helpen de laatste trophy's te halen ?
het zou om deze 3 gaan :
Uiteraard als je ze zelf ook nog moet help ik je maar al te graag.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spellen en microtransactions, waarom geeft dat altijd een smerig gevoel?
Pas geleden eens FM 2014 op de Vita gekocht. Vet hoor, Football Manager op een handheld.. Maar ergens voelt het wel raar dat ik ongeveer een half seizoen minimaal 2 bepalende spelers in de lappenmand heb zitten en zij bij ieder blessurebericht de optie aangeven een "magische spons" te kunnen kopen waardoor de blessure voorbij is. Het voelt gewoon dat ze je richting de microtransacties trappen. Als of je eerst verkracht word en de dader een maand later laat weten dat'ie HIV heeft![]()
![]()
Heb de aankomende weken wel tijd .. Moet de bommenshizzle ook nog halen..quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:16 schreef Jimbo het volgende:
Iemand zin/tijd om me met BF4 te helpen de laatste trophy's te halen ?
het zou om deze 3 gaan :
[ afbeelding ]
Uiteraard als je ze zelf ook nog moet help ik je maar al te graag.![]()
doen we die gewoon samen ff, dan is t in 3 games zo gedaan voor beidequote:Op zondag 3 augustus 2014 15:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb de aankomende weken wel tijd .. Moet de bommenshizzle ook nog halen..Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILER: tlouOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mocht je willenquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doen we die gewoon samen ff, dan is t in 3 games zo gedaan voor beidebombsquad is de moeilijkste en meest frustrerende achievement van BF4
![]()
daarom elkaar helpen ; fan krijgt iedereen emquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:28 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Mocht je willenbombsquad is de moeilijkste en meest frustrerende achievement van BF4
Ik heb echt heel veel moeite met het vinden van een multiplayer game in The Last of Us. Al een uur bezig met zoeken, PS4 ook even uit gehad etc.
![]()
![]()
Left Behind uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een spel. Zit je ergens in een hoekje in je broek te poepen, komt er zo'n huilende runner voorbij waggelen. Tragisch.![]()
Ik heb de ps3 versie van tlou maar weer eens aangeslingerd. Ik ben nu bij 'fall' , maar mn ps3 viel uit van oververhitting(?)![]()
Het rode lampje bleef knipperen.![]()
Survivor mode en dan Parties On ... dan vind ik altijd redelijk snel wat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:06 schreef Rogan het volgende:
Ik heb echt heel veel moeite met het vinden van een multiplayer game in The Last of Us. Al een uur bezig met zoeken, PS4 ook even uit gehad etc.
![]()
Ik wil ook wel heloen met bf4, is wel tijd dat ik die bazengane weer eens op ga pakken
quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:20 schreef Morri het volgende:
[..]
Niet of wel verder? Ik neem aan 'niet verder'? Maar ik heb geen idee welk gevecht je bedoelt?volgens mij wel, net na dat je van een trap gaat waar je een kast moet opzijschuiven, daarna krijg je zon grote kamer/gangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij dit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
volgens mij wel, net na dat je van een trap gaat waar je een kast moet opzijschuiven, daarna krijg je zon grote kamer/gang![]()
Mn ps3 is kapot. Als ik het einde wil weten moet ik dus verplicht de Remastered kopenkan je de savegame overzetten op de ps4?
![]()
neequote:Op zondag 3 augustus 2014 20:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Mn ps3 is kapot. Als ik het einde wil weten moet ik dus verplicht de Remastered kopenkan je de savegame overzetten op de ps4?
Ben ik trouwens dan echt de enige hier die TLOU vind tegenvallen ?
Deze game is een 7-8 waard, zondermeer.
maar een 10 overal en zo allejezus veel awards dat je ze niet meer kan tellen? Nee, zwaaar overrated dit
Kan je dan ook onderbouwen waarom het overrated is?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:11 schreef Jimbo het volgende:
maar een 10 overal en zo allejezus veel awards dat je ze niet meer kan tellen? Nee, zwaaar overrated dit![]()
Ik vind ellie verschrikkelijk irritant, ze loopt constant voor mn poten. (kut AI)quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:13 schreef Quantic het volgende:
[..]
Kan je dan ook onderbouwen waarom het overrated is?
Verhaal; ach leuk, ze willen het meeslepend maken... maar de gemiddelde film heeft meer diepgang
Vind de game niets speciaals hebben, gewoon weer zn standaard 3rd person game, misschien door alle reacties / reviews dat ik veel meer had verwacht. Als ik aan een game met een dikke 10 denk, denk ik aan iets vernieuwends en aan een game waarvan ik denk FUCK WAT EEN TOPSPEL , KAN DEZE SHIT NIET NEERLEGGEN!
heb hier totaal geen problemen mee om hem niet meer te spelenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan de savegame van iemand die het uitgespeeld heeft inladen en dan chapters kiezen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Moo![]()
Je moet je kunnen inleven in her verhaal en als je dat niet lukt dan is het mogelijk dat de game niets voor jou is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:11 schreef Jimbo het volgende:
maar een 10 overal en zo allejezus veel awards dat je ze niet meer kan tellen? Nee, zwaaar overrated dit
Jimbo is een zombie![]()
![]()
tiefus frustrerend soms dat grounded modeNu zit ik op een stuk waar molotov goed van pas komt en die heb ik dus niet. Met molotov had ik dat gedeelte waar ik nu ben in ongeveer 2-5 pogingen kunnen halen en nu doe ik er serieus al 40 pogingen over. En er zullen nog wel 50 pogingen volgen
Ik kan al wel een molotov craften maar kom nog 1 schaar te kort
zit op 3/4
![]()
Kan iedereen niet gewoon hier over TLOU praten:
GAM / The Last of Us #2
Ik lees teveel over de game en wil geen spoilers. En ja, lezen dat er een grote clicker in de game zit beschouw ik al als een spoiler...
Alvast bedankt!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Als jij voortaan niet meldt dat er Koopa's in Mario zitten
Of zombies in the walking dead.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef Pheno het volgende:
Als jij voortaan niet meldt dat er Koopa's in Mario zittenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
GAM / The Last of Us #2
Ik lees teveel over de game en wil geen spoilers. En ja, lezen dat er een grote clicker in de game zit beschouw ik al als een spoiler...
Alvast bedankt!![]()
OT: Zijn er mensen die The Swapper gaan kopen? Woensdag is de release. Ik vind 'm er wel tof uitzien! en dat voor maar €11.99. Ik heb 'm al vooruit besteld
![]()
Om heel eerlijk te zijn vind ik het al jammer dat ik weet wat de vijanden in TLOU zijnquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef Pheno het volgende:
Als jij voortaan niet meldt dat er Koopa's in Mario zitten
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
ja klopt.quote:wat een bagger.
![]()
Ik vind 11,99 toch nog flink aan de prijs hoor. Tegenwoordig sowieso veel PSN games duur. Zulke games mogen max. 9,99 kosten imho.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ja ben ik het helemaal mee eens![]()
OT: Zijn er mensen die The Swapper gaan kopen? Woensdag is de release. Ik vind 'm er wel tof uitzien! en dat voor maar €11.99. Ik heb 'm al vooruit besteld![]()
WowNet voor het eerst weer even bf4 gespeeld, nadat ik TLOU helemaal uitgespeeld heb. Elke keer wanneer het de bedoeling was om te rennen in BF4, gooide ik een granaatje
Ben gewend dat L1 rennen is maar rennen in BF4 is R3
![]()
![]()
Of je gaat lekker naar het Wii U topic terugquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
GAM / The Last of Us #2
Alvast bedankt!Het is ook niet echt een grote clicker dus succes ermeequote:Op zondag 3 augustus 2014 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vind ik het al jammer dat ik weet wat de vijanden in TLOU zijn![]()
![]()
Deze game heeft een prachtig verhaal en de beste graphics tot nu toe.Wat had jij verwacht?Dat die Ellie in de weg staat heb ik ook vaak.Vooral als ik een kleim kamertje naar binnen loop en wil weer naar buitenquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vind ellie verschrikkelijk irritant, ze loopt constant voor mn poten. (kut AI)
Verhaal; ach leuk, ze willen het meeslepend maken... maar de gemiddelde film heeft meer diepgang
Vind de game niets speciaals hebben, gewoon weer zn standaard 3rd person game, misschien door alle reacties / reviews dat ik veel meer had verwacht. Als ik aan een game met een dikke 10 denk, denk ik aan iets vernieuwends en aan een game waarvan ik denk FUCK WAT EEN TOPSPEL , KAN DEZE SHIT NIET NEERLEGGEN!
heb hier totaal geen problemen mee om hem niet meer te spelen![]()
The swapper lijkt me persoonlijk niet echt interessant.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Fuckme krijg zojuist een Braid dejavuquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:03 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ja ben ik het helemaal mee eens![]()
OT: Zijn er mensen die The Swapper gaan kopen? Woensdag is de release. Ik vind 'm er wel tof uitzien! en dat voor maar €11.99. Ik heb 'm al vooruit besteldNiks mis mee natuurlijk, Braid is vet en dit ziet er ook wel lekker relaxt uit.
![]()
L3 tochquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:54 schreef Sodapoppin het volgende:
WowNet voor het eerst weer even bf4 gespeeld, nadat ik TLOU helemaal uitgespeeld heb. Elke keer wanneer het de bedoeling was om te rennen in BF4, gooide ik een granaatje
Ben gewend dat L1 rennen is maar rennen in BF4 is R3
![]()
Ik hoop voor je dat je dan nog nooit een screenshot, of video van de game heb gezienquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vind ik het al jammer dat ik weet wat de vijanden in TLOU zijn![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Disker91 op 04-08-2014 02:46:13 ]![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:54 schreef Cikx het volgende:
Left Behind uitgespeeld.Mijn spoiler ondertussen gelezen van toen? Over de gezichtsanimaties en subtiele lichaamstaal in TLOU.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo niet hier nog een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:42 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Mijn spoiler ondertussen gelezen van toen? Over de gezichtsanimaties en subtiele lichaamstaal in TLOU.
Zo niet hier nog een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tja, met een game die al een jaar oud is wordt het lastig om geen enkele screenshot of iets dergelijks te zien.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn vind ik het al jammer dat ik weet wat de vijanden in TLOU zijn
Overigens mag de inhoudelijke tips en trucs discussie naar dat topic, daar is ie al tijden voor
Ja, heb al een pre-order lopen voor Fifa 15 maar nog geen zin om 14 weg te doen, nog druk aan het bouwen met Ultimate Team Worldcupquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
FIFA 14 ruilen voor TLOUProbeer ik nu ook, FIFA15 staat toch alweer bijna voor de deur
.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
ik had meer verwacht, blijkbaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 00:21 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Deze game heeft een prachtig verhaal en de beste graphics tot nu toe.Wat had jij verwacht?Dat die Ellie in de weg staat heb ik ook vaak.Vooral als ik een kleim kamertje naar binnen loop en wil weer naar buiten
Vind dit gewoon een game zoals die laatste tombraider. Leuk om te spelen voor een paar uurtjes, maar nu ie uit is zal ik hem niet snel weer oppakken en staat ie in de kast stof te verzamelenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
in FUT-WC had ik zn bazenpakjequote:Op maandag 4 augustus 2014 09:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, heb al een pre-order lopen voor Fifa 15 maar nog geen zin om 14 weg te doen, nog druk aan het bouwen met Ultimate Team Worldcup.
4 topspelers en nog wat meuk, mooi moment.
Tot ik zag dat ze niet tradeable waren
Iedereen heeft bazenpakjes, daarom zijn ze ook non tradablequote:Op maandag 4 augustus 2014 09:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in FUT-WC had ik zn bazenpakje
4 topspelers en nog wat meuk, mooi moment.
Tot ik zag dat ze niet tradeable waren. De kwaliteit van die pakketten is een stuk hoger, gewoon lekker zelf mee foebele.
de graphics van TLoU goed vindenquote:Op maandag 4 augustus 2014 00:21 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Deze game heeft een prachtig verhaal en de beste graphics tot nu toe.Wat had jij verwacht?Dat die Ellie in de weg staat heb ik ook vaak.Vooral als ik een kleim kamertje naar binnen loop en wil weer naar buiten![]()
leef de leven![]()
Gister een van de side missions van MGS uitgespeeld, die waar je die geheim agent moet redden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want jij wil zeggen dat het er lelijk uitziet?quote:
Zat er vaseline op je bril ofzo?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
300k aan pakjes geopend, had 10 leuke spelers in totaal ofzo waarvan 4 in 1 packquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Iedereen heeft bazenpakjes, daarom zijn ze ook non tradable. De kwaliteit van die pakketten is een stuk hoger, gewoon lekker zelf mee foebele.
![]()
Kan je nagaan hoe kut de kwaliteit normaal gesproken is
Ach, het is best oké... maar niet superduper mooi (buiten de filmpjes dan)quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Want jij wil zeggen dat het er lelijk uitziet?
Zat er vaseline op je bril ofzo?
#nog een onpopulaire meningOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Om te huilen inderdaadquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
300k aan pakjes geopend, had 10 leuke spelers in totaal ofzo waarvan 4 in 1 pack![]()
Kan je nagaan hoe kut de kwaliteit normaal gesproken is.
ja het is wel redelijk maar het kon beter... Tomb Raider ofzo vind ik beter qua graphics.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:51 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Goed, zeker wel. Beste? Nee, ver vannee zeg ik dat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Want jij wil zeggen dat het er lelijk uitziet?
Zat er vaseline op je bril ofzo?leef de leven![]()
klopt, wel super maar niet superduper.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, het is best oké... maar niet superduper mooi (buiten de filmpjes dan)
#nog een onpopulaire meningWie dit leest is hek.![]()
Daarom heb je nog hele volksstammen die op een PC gamen. Naast dat ze vaak toetsenbord en muis fijn vinden. Zelf lig ik liever op de bank met een controller in de hand maar een shooter met hoge framerate op een PC blijft natuurlijk ook feestquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, het is best oké... maar niet superduper mooi (buiten de filmpjes dan)
#nog een onpopulaire mening![]()
![]()
Vind ik niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:42 schreef Rossdale het volgende:
60 fps is echt zo'n afschuwelijke marketinghype![]()
Je merkt wel een verschil als je beide versies na elkaar speeltquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:42 schreef Rossdale het volgende:
De verzuurde azijnzeikers hier die vinden dat TLOU er niet prachtig uit ziet.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cikx op 04-08-2014 12:27:10 ]![]()
Ben ff klaar met TLou, zit nu vast op zo'n stuk.. Heb ik al 100x opnieuw gedaan, fuck it ook maar. Moet ff wat anders doen.![]()
Wat haperde Watch_Dogs ineens zeg na TLOU gespeeld te hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je merkt wel een verschil als je beide versies na elkaar speelt![]()
![]()
Mensen die ''
Mensen die janken over de graphics van tlou
Mensen die janken dat tlou een matige game is
Mensen die haten op tlou![]()
![]()
TLOU is een prima game maar wel overgewaardeerd als je het mij vraagt.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
nee hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:42 schreef Rossdale het volgende:
De reden dat ik een ps4 hebquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:36 schreef TARDIS. het volgende:
Alles van Naughty Dog in de geschiedenis van alle games ooit![]()
![]()
Als je het mij vraagt niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
TLOU is een prima game maar wel overgewaardeerd als je het mij vraagt.![]()
![]()
Heb Uncharted gespeeld 1 tot 3, maar daar kan ik mij niet echt mee vermaken (setting pakt mij niet zo erg). Maar vooral de controls stoten mij tegen het hoofd. Mochten ze die wat scherper maken, zoals in TLOU dan hebben ze weer een potentiële Uncharted 4 koper erbij.quote:![]()
Is het ook, ben er ook absoluut geen fan van... veel te weinig diepgang voor mij persoonlijk.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:53 schreef Richie2000 het volgende:
Haten op Uncharted, wat mankeert jullie![]()
![]()
Uncharted 1 & 2 vond ik nog tof, deel 3 vond ik nogal meh.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Hoop dat 4 weer beter isquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Uncharted 1 & 2 vond ik nog tof, deel 3 vond ik nogal meh.![]()
![]()
volgens mij zijn 1 en 3 door hetzelfde team gemaakt, en 2 en tlou. Om en om gebeurens. Dus uncharted 4 door het team van 3(?)quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Uncharted 1 & 2 vond ik nog tof, deel 3 vond ik nogal meh.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
waar ze bij Uncharted 4 vanaf het begin voor de ps4 programmeren. Harde shit komt er aanquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:05 schreef Disker91 het volgende:
Ach, en anders kan iedereen aan de slag met de 'photo-mode'. Grafisch zal het wel weer snor zitten“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik heb gemengde gevoelens. Uncharted 1 heb ik met pijn en moeite doorgelopen, Uncharted 2 heb ik echt helemaal grijs gespeeld en tientallen uren online in gestoken, en bij Uncharted 3 verloor ik na 3 missies interesse ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:53 schreef Richie2000 het volgende:
Haten op Uncharted, wat mankeert jullie![]()
![]()
mensen die klagen over klagersquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:34 schreef Sodapoppin het volgende:
Mensen die ''
Mensen die janken over de graphics van tlou
Mensen die janken dat tlou een matige game is
Mensen die haten op tlou
Amy Hennig heeft alle drie geschreven en ze was directorquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:06 schreef n8n het volgende:
[..]
volgens mij zijn 1 en 3 door hetzelfde team gemaakt, en 2 en tlou. Om en om gebeurens. Dus uncharted 4 door het team van 3(?)![]()
het is niet meer te geleuven ! We zijn het eens eensquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
TLOU is een prima game maar wel overgewaardeerd als je het mij vraagt.
Dat deze dag ooit nog mocht komenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Friday12quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mensen die klagen over mensen die klagen over klagers
![]()
!
Ah, een vrouw, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amy Hennig heeft alle drie geschreven en ze was director![]()
Zouden er zo te zien meer moeten doen ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ah, een vrouw, dat verklaart een hoop.quote:The series has sold 17 million copies worldwide as of April 2012![]()
verklaart waarom het zo wanstallig kutverhaal is idd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ah, een vrouw, dat verklaart een hoop.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar zij is daar nu weg gegaan toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amy Hennig heeft alle drie geschreven en ze was director![]()
Ja, wel geschreven nog aan 4. Niet de directorquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar zij is daar nu weg gegaan toch?![]()
2 was ook wel de beste. 3 was redelijk beroerd, maar wel uitgespeeld. Deel 1 was wel ok, dus wat betreft kwaliteit ben ik het met jullie eens. Die schommelt nogalquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb gemengde gevoelens. Uncharted 1 heb ik met pijn en moeite doorgelopen, Uncharted 2 heb ik echt helemaal grijs gespeeld en tientallen uren online in gestoken, en bij Uncharted 3 verloor ik na 3 missies interesse ofzo
Niettemin, zijn het gewoon fijne games om op een zondagmiddag soldaat te maken![]()
![]()
Daarom speel ik zulke spellen ook puur voor het verhaal. Ik hoef het niet op Survivor of Grounded te spelen. Ik ga me er dan alleen maar aan ergeren als ik 10x dood ga en dat is ook niet leukquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:16 schreef Richie2000 het volgende:
Ben ff klaar met TLou, zit nu vast op zo'n stuk.. Heb ik al 100x opnieuw gedaan, fuck it ook maar. Moet ff wat anders doen.Ik speel gewoon op Normal en zoek alsnog elk hoekje en plekje grondig
![]()
Daarom vond ik dat ook bij Bioshock Infinite bijvoorbeeld heel jammer. Dat was ook een en al schieten en actie. Terwijl Bioshock 1 en 2 weer veel rustiger waren en het echt meer zoeken en verkennen was.![]()
De eerste bioshock, tering wat was dat tof.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:47 schreef Ferry-NL het volgende:
[..]
Daarom speel ik zulke spellen ook puur voor het verhaal. Ik hoef het niet op Survivor of Grounded te spelen. Ik ga me er dan alleen maar aan ergeren als ik 10x dood ga en dat is ook niet leukIk speel gewoon op Normal en zoek alsnog elk hoekje en plekje grondig
![]()
Daarom vond ik dat ook bij Bioshock Infinite bijvoorbeeld heel jammer. Dat was ook een en al schieten en actie. Terwijl Bioshock 1 en 2 weer veel rustiger waren en het echt meer zoeken en verkennen was.Bij infinite hebben ze inderdaad die hele sfeer overboord gegooid helaas.
![]()
Ik heb tlou al uitgespeeld op de ps3 dus het verhaal ken ik wel. Vandaar dat ik op grounded speel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:47 schreef Ferry-NL het volgende:
[..]
Daarom speel ik zulke spellen ook puur voor het verhaal. Ik hoef het niet op Survivor of Grounded te spelen. Ik ga me er dan alleen maar aan ergeren als ik 10x dood ga en dat is ook niet leukIk speel gewoon op Normal en zoek alsnog elk hoekje en plekje grondig
![]()
Daarom vond ik dat ook bij Bioshock Infinite bijvoorbeeld heel jammer. Dat was ook een en al schieten en actie. Terwijl Bioshock 1 en 2 weer veel rustiger waren en het echt meer zoeken en verkennen was.
Infinite vind ik echt heel slecht vergeleken bioshock 1. Die idiote last battle was echt zwaar over de top.![]()
Uncharted 4 is grafisch wel baas volgens mij. Val altijd wel op grafische games die er goed uit zien, weet iemand nog een goede grafische game op de PS4.![]()
Waarom koop je hem niet nieuw? 45 euro is toch niet heel veel voor een nieuwe (mits je hem nog niet gespeeld heb op de PS3) game.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:49 schreef Fokker101 het volgende:
Wanneer komt Uncharted 4 ongeveer uit dan? En heeft iemand TLOU nog te koop?![]()
Ja, nou ik ben natuurlijk een gierige hollander. En een echte zakenman dus ik ben altijd uit op koopjes als je effe 1/2 maand wacht heb je um al goedkoper. Heb hem niet gespeeld op de PS3 is het echt zo'n goede game dan? Hoor verschillende reacties.. meeste zijn wel goed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:52 schreef Ferry-NL het volgende:
[..]
Waarom koop je hem niet nieuw? 45 euro is toch niet heel veel voor een nieuwe (mits je hem nog niet gespeeld heb op de PS3) game.![]()
Ja man de eerste keer dat je in Rapture kwamquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:51 schreef Cikx het volgende:
[..]
De eerste bioshock, tering wat was dat tof.Bij infinite hebben ze inderdaad die hele sfeer overboord gegooid helaas.
![]()
Ah zo. Dan begrijp ik wel dat je het op een iets (quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:52 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ik heb tlou al uitgespeeld op de ps3 dus het verhaal ken ik wel. Vandaar dat ik op grounded speel.
Infinite vind ik echt heel slecht vergeleken bioshock 1. Die idiote last battle was echt zwaar over de top.) hoger niveau wilt spelen. Vind dat altijd wel knap dat mensen dat kunnen volhouden. Ik zou mijn controller nog net niet kapot gooien, maar ik zou echt stront chagrijnig worden na een tijdje
![]()
![]()
Euh.... we zijn geen 13 jaar meer...!?quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:53 schreef Richie2000 het volgende:
Haten op Uncharted, wat mankeert jullie
Deel 1 was so-so. Met veel moeite uitgespeeld, omdat het qua gameplay eentonig was, en ik Drake en het verhaal niet boeiend vond.
Deel 2 na een paar levels mijn interesse verloren.
Deel 3 ligt nog sealed.
Ik vind de gameplay gewoon niet 'lekker'. Beetje klauteren, dan weer stukje cover-shooten, dan weer stukje klauteren, dan weer cover-shooten, etc etc etc. Te voorspelbaar. Er zit geen 'fun' in.
En Drake vind ik eigenlijk een beetje een vervelend personage, misschien door de voice-actor, maar ik heb gewoon helemaal niets met hem of dat verhaal.![]()
Ik merk inderdaad dat Nolan North minder in games verschijnt de laatste tijd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En Drake vind ik eigenlijk een beetje een vervelend personage, misschien door de voice-actor, maar ik heb gewoon helemaal niets met hem of dat verhaal.
Waar hij een paar jaar geleden in elke game wel ergens te horen was kom ik tegenwoordig vooral Troy Baker tegen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2014 13:59:07 ]![]()
Killzone: Shadowfall is een hele mooie prestatie grafisch.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:52 schreef Fokker101 het volgende:
Uncharted 4 is grafisch wel baas volgens mij. Val altijd wel op grafische games die er goed uit zien, weet iemand nog een goede grafische game op de PS4.![]()
Geen 13 jaar meer? Waar slaat dat opquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Euh.... we zijn geen 13 jaar meer...!?
Deel 1 was so-so. Met veel moeite uitgespeeld, omdat het qua gameplay eentonig was, en ik Drake en het verhaal niet boeiend vond.
Deel 2 na een paar levels mijn interesse verloren.
Deel 3 ligt nog sealed.
Ik vind de gameplay gewoon niet 'lekker'. Beetje klauteren, dan weer stukje cover-shooten, dan weer stukje klauteren, dan weer cover-shooten, etc etc etc. Te voorspelbaar. Er zit geen 'fun' in.
En Drake vind ik eigenlijk een beetje een vervelend personage, misschien door de voice-actor, maar ik heb gewoon helemaal niets met hem of dat verhaal.Als ik jouw argumenten zo lees, zie ik dat het spel jou smaak gewoon niet is. Dat heeft niks met leeftijd te maken. Uncharted heeft mij namelijk prima vermaakt, en ik kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben.
![]()
Klopt vond het een bazen game.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:14 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Geen 13 jaar meer? Waar slaat dat opAls ik jouw argumenten zo lees, zie ik dat het spel jou smaak gewoon niet is. Dat heeft niks met leeftijd te maken. Uncharted heeft mij namelijk prima vermaakt, en ik kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben.
![]()
![]()
Doe een andere avaquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:14 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Geen 13 jaar meer? Waar slaat dat opAls ik jouw argumenten zo lees, zie ik dat het spel jou smaak gewoon niet is. Dat heeft niks met leeftijd te maken. Uncharted heeft mij namelijk prima vermaakt, en ik kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben.
![]()
![]()
Bijzonder smerige tetten ja... En op de zaak ook niet gewenst om die units te zien hobbelen in je scherm.quote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Crash niet noemenquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
Jak & Daxter
Jak II
Jak 3
Jak X
Jak & Daxter: The Last Frontier“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik merk inderdaad dat Nolan North minder in games verschijnt de laatste tijd.
Waar hij een paar jaar geleden in elke game wel ergens te horen was kom ik tegenwoordig vooral Troy Baker tegen.Neem aan Crash Bandicoot?quote:![]()
![]()
Ik bedoelde het meer dat het een game is die misschien meer indruk maakt wanneer je nog redelijk jong bent en niet de eerste games van Tomb Raider mee hebt gemaakt, en dat het verhaal gewoon een soort jongensboek avonturen verhaal is, met je stereotype pretty-boy Indiana Jones rip-off die je dan cool vindt...quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:14 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
![]()
Net Blacklight Retribution eens gespeeld: ook best een aardige game. Alleen jammer dat er veel lag op de servers is![]()
![]()
Want de Tomb Raider games uit de jaren 90 hadden zo'n puik verhaal jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer dat het een game is die misschien meer indruk maakt wanneer je nog redelijk jong bent en niet de eerste games van Tomb Raider mee hebt gemaakt, en dat het verhaal gewoon een soort jongensboek avonturen verhaal is, met je stereotype pretty-boy Indiana Jones rip-off die je dan cool vindt...
Het leukste van heel die games was de butler opsluiten in je koelkast in je mansion.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik heb ook wel oudere Tomb Raiders gespeeld en ik vind Uncharted nog steeds leuk... Zeg gewoon dat het jouw mening is tegen die van andere dan kan kunnen we hiermee stoppenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer dat het een game is die misschien meer indruk maakt wanneer je nog redelijk jong bent en niet de eerste games van Tomb Raider mee hebt gemaakt, en dat het verhaal gewoon een soort jongensboek avonturen verhaal is, met je stereotype pretty-boy Indiana Jones rip-off die je dan cool vindt...
Jij heb sowieso al een andere smaak dan de meeste hier dus![]()
![]()
Het is volgens mij ook de bedoeling dat je werkt op je werk, en niet zit te reaguurenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Bijzonder smerige tetten ja... En op de zaak ook niet gewenst om die units te zien hobbelen in je scherm.![]()
![]()
Echt een flits aan herinneringen in mijn hoofd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Want de Tomb Raider games uit de jaren 90 hadden zo'n puik verhaal ja
Het leukste van heel die games was de butler opsluiten in je koelkast in je mansion.![]()
Je zit nog op school neem ik aan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:32 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook de bedoeling dat je werkt op je werk, en niet zit te reaguurenLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Wrs geb. jaar 2000quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je zit nog op school neem ik aan?
DolphinScreensaver.exe![]()
Ik post ook lekker mee vanaf m'n werkquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:32 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook de bedoeling dat je werkt op je werk, en niet zit te reaguuren![]()
![]()
Deed me meer aan kuifje denkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer dat het een game is die misschien meer indruk maakt wanneer je nog redelijk jong bent en niet de eerste games van Tomb Raider mee hebt gemaakt, en dat het verhaal gewoon een soort jongensboek avonturen verhaal is, met je stereotype pretty-boy Indiana Jones rip-off die je dan cool vindt...“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het leukste van heel die games was de butler opsluiten in je koelkast in je mansion.de mansion in Tomb Raider, ben alleen daar geweest
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Unchartedquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:14 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik werk al 5 jaarquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je zit nog op school neem ik aan?sommige mensen nemen wel eens vakantie.
Lekker kortzichtigquote:![]()
![]()
Keer een artikel gelezen van 30 pagina’s over alle development in’s en out’s van de eerste Crash Bandicoot, samen met Mario 64 de eerste 3d platformen. Ziek hoe ver ze zijn gegaan om elke bit uit de eerste Playstation te hebben kunnen persenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Crash ook
Maar ik focuste mij even op de Jak series.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Goffer
Toch maar The Last of Us gekocht (digitaal).
Wou 'm eigenlijk niet halen, maar kon moeilijk om zo'n hype heen...![]()
![]()
Smaken verschillen. Ik vind het ook kutgames. Ik houd niet van die blockbusters met flinterdunne verhalen waar het duidelijk alleen maar gaat om de mooie plaatjes. Ik ga ook niet naar de bios om films zoals Transformers te zien omdat ik geen fuck om special effects geef zonder het gevoel te hebben dat het verhaal er toe doet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar al deze waardeoordelen zijn slechts mijn mening. Er zijn mensen die daar intens van genieten. Ik begrijp dat niet, maar zal ze niet onder hun neus wrijven dat ik het kut vind. Objectief gezien zijn het geen slechte games. Je houdt van her genre, of je houdt er niet van.![]()
Ik ben ook niet zo van uncharted maar na tlou is de hoop er in voor deel 4“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Kwestie van smaak. Heeft geen moer met leeftijd te maken en al helemaal niet met welke games je al dan niet gespeeld hebt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben zelf onlangs 38 geworden en game al sinds de jaren '80 (Commodore 64 en zo) én ik vind het leuke games.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Ik kan me nog inhouden... Maar er is weinig voor nodig en ik download hem. Regen of als de wind verkeerd staat, bam, en ik koop hemquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:51 schreef Shadeauw het volgende:
Goffer
Wou 'm eigenlijk niet halen, maar kon moeilijk om zo'n hype heen...
Om dan ook maar even mee te zeiken; de Uncharted franchise is heel simpel, of je haat het, of je houdt er van. Het mooie aan de Uncharted games is de grafische pracht, en de manier waarop ze een, misschien wat minder goed verhaal, aan de hand van cutscenes vertellen. Het is gewoon ''cinematic storytelling'', en ik heb nog geen andere studio dit beter zien doen dan Naughty Dog. De Uncharted games hebben uiteindelijk The Last of Us gemaakt tot wat het is, alles wat ze tijdens het maken van Uncharted 1, 2 en 3 hebben geleerd zie je terug.
En natuurlijk snap ik dat er mensen zijn die liever een diepgaand verhaal hebben met characters die niet zo oppervlakkig geschreven zijn, maar dat neemt niet weg dat de Uncharted games gewoon goede games zijn, die hun doelgroep ook bereiken. Goed in de zin van grafisch goed en het heeft voor de meerderheid gewoon een hoge entertainment waarde. Dus als je van esthetisch mooie games houdt, niet veel geeft om de diepgang binnen een verhaal en gewoon wil genieten van een spel vol actie is Uncharted dé game.
Wat Yi-Long zegt snap ik ook wel trouwens. Er zijn hier ook mensen die te jong zijn om bewust Tomb Raider meegemaakt te hebben, en voor de mensen die wel uit dat ''tijdperk'' (niet denigrerend bedoeld oid.) komen voelen de Uncharted games niet als iets nieuws aan. Zo simpel is het.
Of je houd gewoon van de settingquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Om dan ook maar even mee te zeiken; de Uncharted franchise is heel simpel, of je haat het, of je houdt er van. Het mooie aan de Uncharted games is de grafische pracht, en de manier waarop ze een, misschien wat minder goed verhaal, aan de hand van cutscenes vertellen. Het is gewoon ''cinematic storytelling'', en ik heb nog geen andere studio dit beter zien doen dan Naughty Dog. De Uncharted games hebben uiteindelijk The Last of Us gemaakt tot wat het is, alles wat ze tijdens het maken van Uncharted 1, 2 en 3 hebben geleerd zie je terug.
En natuurlijk snap ik dat er mensen zijn die liever een diepgaand verhaal hebben met characters die niet zo oppervlakkig geschreven zijn, maar dat neemt niet weg dat de Uncharted games gewoon goede games zijn, die hun doelgroep ook bereiken. Goed in de zin van grafisch goed en het heeft voor de meerderheid gewoon een hoge entertainment waarde. Dus als je van esthetisch mooie games houdt, niet veel geeft om de diepgang binnen een verhaal en gewoon wil genieten van een spel vol actie is Uncharted dé game.
Wat Yi-Long zegt snap ik ook wel trouwens. Er zijn hier ook mensen die te jong zijn om bewust Tomb Raider meegemaakt te hebben, en voor de mensen die wel uit dat ''tijdperk'' (niet denigrerend bedoeld oid.) komen voelen de Uncharted games niet als iets nieuws aan. Zo simpel is het.![]()
![]()
Vergeten mee te nemen in mijn kleine speech, maar ook de setting is een van de vele dingen die mij altijd weer aanspreken in de Uncharted franchise ja.quote:
Doet me denken aan Indiana Jones enzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vergeten mee te nemen in mijn kleine speech, maar ook de setting is een van de vele dingen die mij altijd weer aanspreken in de Uncharted franchise ja.![]()
![]()
De setting trekt me op zich wel aan. Je kunt het redelijk vergelijken met Far Cry 3.quote:
Alleen de gameplay vind ik veels te lineair, eentonig, voorspelbaar, etc etc. In Far Cry 3 krijg je echt een grote SPEELWERELD, waarin je letterlijk kunt spelen, en je kunt zelf een beetje invullen hoe je dat allemaal aan gaat pakken, Ga je sneaky doen, of ga je full blast erin met grof geschut, of snipe je gewoon dat hele kamp van een afstandje dood, etc etc.
Vooral in het begin van de game voel je je ook daadwerkelijk kwetsbaar en opgejaagd.
In Uncharted mist dat allemaal een beetje. Het is een beetje een interactieve film, dus zoals de Call of Duty games, maar dan met iets meer nadruk op klauteren en cover-shooting.
Ik HAAT de games trouwens niet. Ik vind het meer games die ik een 7 ofzo zou geven, dus leuk en aardig als tussendoortje, maar niet een game waar ik jaren later nog met groot plezier en veel waardering aan terug zal denken.![]()
Niet kunnen wachten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:51 schreef Shadeauw het volgende:
Goffer
Wou 'm eigenlijk niet halen, maar kon moeilijk om zo'n hype heen...![]()
Ik pak hem straks 2e hands voor maximaal 25 en verkoop hem later voor hetzelfde geld.
Dankzij de nieuwe DLC van Trials toch nog genoeg te doen.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Focus echt helemaal niet gebruikt in Watch Dogs, totaal overbodige functie
Meh, ik ben niet heel accuraat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:29 schreef Rossdale het volgende:
Focus echt helemaal niet gebruikt in Watch Dogs, totaal overbodige functie![]()
Dit dus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Heeft geen moer met leeftijd te maken en al helemaal niet met welke games je al dan niet gespeeld hebt.
Ik ben zelf onlangs 38 geworden en game al sinds de jaren '80 (Commodore 64 en zo) én ik vind het leuke games.![]()
mensen uit 2000 zijn ook al bijna 18quote:
snikOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
neequote:
Kwam er net achter dat je in TLOU ook infected kon killen zonder headshot...ik kijk de walking dead en daar gaan ze alleen met headshot dood, maarja ik kan nu wel een 360 noscope headshot
leef de leven![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef RRuben het volgende:
Kwam er net achter dat je in TLOU ook infected kon killen zonder headshot...ik kijk de walking dead en daar gaan ze alleen met headshot dood, maarja ik kan nu wel een 360 noscope headshot
![]()
![]()
je kan ze ook slaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef RRuben het volgende:
wist je dat al ?
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: