Daarom heb je nog hele volksstammen die op een PC gamen. Naast dat ze vaak toetsenbord en muis fijn vinden. Zelf lig ik liever op de bank met een controller in de hand maar een shooter met hoge framerate op een PC blijft natuurlijk ook feestquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, het is best oké... maar niet superduper mooi (buiten de filmpjes dan)
#nog een onpopulaire mening
Vind ik niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:42 schreef Rossdale het volgende:
60 fps is echt zo'n afschuwelijke marketinghype
Je merkt wel een verschil als je beide versies na elkaar speeltquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:42 schreef Rossdale het volgende:
Wat haperde Watch_Dogs ineens zeg na TLOU gespeeld te hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je merkt wel een verschil als je beide versies na elkaar speelt
nee hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:42 schreef Rossdale het volgende:
De reden dat ik een ps4 hebquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:36 schreef TARDIS. het volgende:
Alles van Naughty Dog in de geschiedenis van alle games ooit
Als je het mij vraagt niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
TLOU is een prima game maar wel overgewaardeerd als je het mij vraagt.
Heb Uncharted gespeeld 1 tot 3, maar daar kan ik mij niet echt mee vermaken (setting pakt mij niet zo erg). Maar vooral de controls stoten mij tegen het hoofd. Mochten ze die wat scherper maken, zoals in TLOU dan hebben ze weer een potentiële Uncharted 4 koper erbij.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:53 schreef Richie2000 het volgende:
Haten op Uncharted, wat mankeert jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |