Daarom heb je nog hele volksstammen die op een PC gamen. Naast dat ze vaak toetsenbord en muis fijn vinden. Zelf lig ik liever op de bank met een controller in de hand maar een shooter met hoge framerate op een PC blijft natuurlijk ook feestquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, het is best oké... maar niet superduper mooi (buiten de filmpjes dan)
#nog een onpopulaire mening
Vind ik niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:42 schreef Rossdale het volgende:
60 fps is echt zo'n afschuwelijke marketinghype
Je merkt wel een verschil als je beide versies na elkaar speeltquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:42 schreef Rossdale het volgende:
Wat haperde Watch_Dogs ineens zeg na TLOU gespeeld te hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je merkt wel een verschil als je beide versies na elkaar speelt
nee hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:42 schreef Rossdale het volgende:
De reden dat ik een ps4 hebquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:36 schreef TARDIS. het volgende:
Alles van Naughty Dog in de geschiedenis van alle games ooit
Als je het mij vraagt niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
TLOU is een prima game maar wel overgewaardeerd als je het mij vraagt.
Heb Uncharted gespeeld 1 tot 3, maar daar kan ik mij niet echt mee vermaken (setting pakt mij niet zo erg). Maar vooral de controls stoten mij tegen het hoofd. Mochten ze die wat scherper maken, zoals in TLOU dan hebben ze weer een potentiële Uncharted 4 koper erbij.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:53 schreef Richie2000 het volgende:
Haten op Uncharted, wat mankeert jullie
Hoop dat 4 weer beter isquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Uncharted 1 & 2 vond ik nog tof, deel 3 vond ik nogal meh.
volgens mij zijn 1 en 3 door hetzelfde team gemaakt, en 2 en tlou. Om en om gebeurens. Dus uncharted 4 door het team van 3(?)quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Uncharted 1 & 2 vond ik nog tof, deel 3 vond ik nogal meh.
waar ze bij Uncharted 4 vanaf het begin voor de ps4 programmeren. Harde shit komt er aanquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:05 schreef Disker91 het volgende:
Ach, en anders kan iedereen aan de slag met de 'photo-mode'. Grafisch zal het wel weer snor zitten
Ik heb gemengde gevoelens. Uncharted 1 heb ik met pijn en moeite doorgelopen, Uncharted 2 heb ik echt helemaal grijs gespeeld en tientallen uren online in gestoken, en bij Uncharted 3 verloor ik na 3 missies interesse ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:53 schreef Richie2000 het volgende:
Haten op Uncharted, wat mankeert jullie
mensen die klagen over klagersquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:34 schreef Sodapoppin het volgende:
Mensen die ''
Mensen die janken over de graphics van tlou
Mensen die janken dat tlou een matige game is
Mensen die haten op tlou
Amy Hennig heeft alle drie geschreven en ze was directorquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:06 schreef n8n het volgende:
[..]
volgens mij zijn 1 en 3 door hetzelfde team gemaakt, en 2 en tlou. Om en om gebeurens. Dus uncharted 4 door het team van 3(?)
het is niet meer te geleuven ! We zijn het eens eensquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
TLOU is een prima game maar wel overgewaardeerd als je het mij vraagt.
Friday12quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mensen die klagen over mensen die klagen over klagers
![]()
Ah, een vrouw, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amy Hennig heeft alle drie geschreven en ze was director
Zouden er zo te zien meer moeten doen ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ah, een vrouw, dat verklaart een hoop.
quote:The series has sold 17 million copies worldwide as of April 2012
verklaart waarom het zo wanstallig kutverhaal is idd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ah, een vrouw, dat verklaart een hoop.
Maar zij is daar nu weg gegaan toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amy Hennig heeft alle drie geschreven en ze was director
Ja, wel geschreven nog aan 4. Niet de directorquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar zij is daar nu weg gegaan toch?
2 was ook wel de beste. 3 was redelijk beroerd, maar wel uitgespeeld. Deel 1 was wel ok, dus wat betreft kwaliteit ben ik het met jullie eens. Die schommelt nogalquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb gemengde gevoelens. Uncharted 1 heb ik met pijn en moeite doorgelopen, Uncharted 2 heb ik echt helemaal grijs gespeeld en tientallen uren online in gestoken, en bij Uncharted 3 verloor ik na 3 missies interesse ofzo
Daarom speel ik zulke spellen ook puur voor het verhaal. Ik hoef het niet op Survivor of Grounded te spelen. Ik ga me er dan alleen maar aan ergeren als ik 10x dood ga en dat is ook niet leukquote:Op maandag 4 augustus 2014 12:16 schreef Richie2000 het volgende:
Ben ff klaar met TLou, zit nu vast op zo'n stuk.. Heb ik al 100x opnieuw gedaan, fuck it ook maar. Moet ff wat anders doen.
De eerste bioshock, tering wat was dat tof.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:47 schreef Ferry-NL het volgende:
[..]
Daarom speel ik zulke spellen ook puur voor het verhaal. Ik hoef het niet op Survivor of Grounded te spelen. Ik ga me er dan alleen maar aan ergeren als ik 10x dood ga en dat is ook niet leukIk speel gewoon op Normal en zoek alsnog elk hoekje en plekje grondig
![]()
Daarom vond ik dat ook bij Bioshock Infinite bijvoorbeeld heel jammer. Dat was ook een en al schieten en actie. Terwijl Bioshock 1 en 2 weer veel rustiger waren en het echt meer zoeken en verkennen was.
Ik heb tlou al uitgespeeld op de ps3 dus het verhaal ken ik wel. Vandaar dat ik op grounded speel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:47 schreef Ferry-NL het volgende:
[..]
Daarom speel ik zulke spellen ook puur voor het verhaal. Ik hoef het niet op Survivor of Grounded te spelen. Ik ga me er dan alleen maar aan ergeren als ik 10x dood ga en dat is ook niet leukIk speel gewoon op Normal en zoek alsnog elk hoekje en plekje grondig
![]()
Daarom vond ik dat ook bij Bioshock Infinite bijvoorbeeld heel jammer. Dat was ook een en al schieten en actie. Terwijl Bioshock 1 en 2 weer veel rustiger waren en het echt meer zoeken en verkennen was.
Waarom koop je hem niet nieuw? 45 euro is toch niet heel veel voor een nieuwe (mits je hem nog niet gespeeld heb op de PS3) game.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:49 schreef Fokker101 het volgende:
Wanneer komt Uncharted 4 ongeveer uit dan? En heeft iemand TLOU nog te koop?
Ja, nou ik ben natuurlijk een gierige hollander. En een echte zakenman dus ik ben altijd uit op koopjes als je effe 1/2 maand wacht heb je um al goedkoper. Heb hem niet gespeeld op de PS3 is het echt zo'n goede game dan? Hoor verschillende reacties.. meeste zijn wel goed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:52 schreef Ferry-NL het volgende:
[..]
Waarom koop je hem niet nieuw? 45 euro is toch niet heel veel voor een nieuwe (mits je hem nog niet gespeeld heb op de PS3) game.
Ja man de eerste keer dat je in Rapture kwamquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:51 schreef Cikx het volgende:
[..]
De eerste bioshock, tering wat was dat tof.Bij infinite hebben ze inderdaad die hele sfeer overboord gegooid helaas.
Ah zo. Dan begrijp ik wel dat je het op een iets (quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:52 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ik heb tlou al uitgespeeld op de ps3 dus het verhaal ken ik wel. Vandaar dat ik op grounded speel.
Infinite vind ik echt heel slecht vergeleken bioshock 1. Die idiote last battle was echt zwaar over de top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |