Hoe is de MP zelf?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:25 schreef Disker91 het volgende:
Man wat is die MP van TLoU verschrikkelijk traag. Eerst moet je 10 minuten wachten op een wedstrijd (vaak ga ik uit het zoek-menu weg en probeer het nog een keer). Echt niet normaal, zijn er zo weinig spelers dat je geen game kan vinden? Lijkt mij niet. En als je dan eindelijk een wedstrijd hebt gevonden mag je nog een minuut of zo wachten voordat het echt begint.
Searching for optimal game is wel het laatste wat ik nu wil zien......
Echt heel slecht die servers nu. Mag je deze tijd niet meer verwachten, zeker niet met zo'n titel.
Ja, dat heeft die tv dus echt minimaal. Heb ook een philips aurea 42" maar die heeft echt heel veel vertraging.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mijn lG vind me niet meer lief
heb input lag erop
Op de PS3 niet gedaan. Nu kom ik amper in matches, maar 3 of 4 gehad. Stop er ook geen moeite meer in totdat de matchmaking eens fatsoenlijk werkt. Dus kan/mag geen oordeel geven.quote:
Het lijkt meer op Uncharted, vind er zelf niet zo veel aan, te weinig diepgang, te veel gehijgquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:23 schreef Zuivelkoe het volgende:
Iemand tomb raider gespeeld? Ben zo bang dat het tegen gaat vallen na TLOU.. Graphics schijnen wel goed te zijn?
Idd en dan vooral die vetzakken..hoe kun je die het beste aanpakken?Zit nu bij een stukje nadat die lift afstortte.Dan zet je een aggregaat aan en komen 5 clickers ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er staat je nog zo veel vervelends te wachten....
Daar moet je gewoon snel naar de keycard-deur sprinten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:39 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Idd en dan vooral die vetzakken..hoe kun je die het beste aanpakken?Zit nu bij een stukje nadat die lift afstortte.Dan zet je een aggregaat aan en komen 5 clickers ofzo.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:39 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Idd en dan vooral die vetzakken..hoe kun je die het beste aanpakken?Zit nu bij een stukje nadat die lift afstortte.Dan zet je een aggregaat aan en komen 5 clickers ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super vet spelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:23 schreef Zuivelkoe het volgende:
Iemand tomb raider gespeeld? Ben zo bang dat het tegen gaat vallen na TLOU.. Graphics schijnen wel goed te zijn?
steen/fles gooien(indien het er meer zijn) en dan molotov erop en daarna nail bombquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon snel naar de keycard-deur sprinten.
Voor die dikke werken de nailbombs prima.
Ga bij die generator naar boven, dan naar links, weer naar links en dan naar rechts een kamertje in.quote:
Diablo 3quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:52 schreef E-Dubble het volgende:
Zelf ook the last of us alweer bijna uitgespeeld, het blijft een fantastische game zelfs voor de tweede keer. Heb alleen geen idee wat ik hierna moet gaan kopen :
Alle drie enorm veel zin in maar heb nu echt wat nodig op korte termijn. Dacht zelf aan wolfenstein,sniper elite of zelfs murdered souls maar heb echt geen idee welke. Eigenlijk wil ik alles spelen maar dat gaat helaas nietquote:
Heb Wolfenstein nog wel liggen voor 40 euro inc verzendkosten (nieuwstaat)quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:15 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Alle drie enorm veel zin in maar heb nu echt wat nodig op korte termijn. Dacht zelf aan wolfenstein,sniper elite of zelfs murdered souls maar heb echt geen idee welke. Eigenlijk wil ik alles spelen maar dat gaat helaas niet
van die 3 doe mij dan toch maar wolfenstein. Wolfenstein is trouwens een ijzersterk en tof spelquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:15 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Alle drie enorm veel zin in maar heb nu echt wat nodig op korte termijn. Dacht zelf aan wolfenstein,sniper elite of zelfs murdered souls maar heb echt geen idee welke. Eigenlijk wil ik alles spelen maar dat gaat helaas niet
Heb me voorgenomen om niet meer dan 30 euro te betalen voor 2e handse gamesquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:20 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb Wolfenstein nog wel liggen voor 40 euro inc verzendkosten (nieuwstaat)
Denk wel dat ik voor die ga inderdaad, begrijp overigens totaal niet dat er zoveel mensen de hele tijd zeuren om nieuwe games. Heb nog zeker een lijstje van tien die ik gewoon wil spelen maar er komen al zo snel nieuwequote:Op zondag 3 augustus 2014 00:21 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
van die 3 doe mij dan toch maar wolfenstein. Wolfenstein is trouwens een ijzersterk en tof spel
35 is mijn laagste bod, lager ga ik ook niet gezien het spel 3 weken oud isquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:27 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Heb me voorgenomen om niet meer dan 30 euro te betalen voor 2e handse games
[..]
Denk wel dat ik voor die ga inderdaad, begrijp overigens totaal niet dat er zoveel mensen de hele tijd zeuren om nieuwe games. Heb nog zeker een lijstje van tien die ik gewoon wil spelen maar er komen al zo snel nieuwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu left behind tergend langzaam uitspelenMoo
quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:20 schreef Zuivelkoe het volgende:
TLOU ook uitgespeeld![]()
kippenvel momentje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu left behind tergend langzaam uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet hoe duur het is om te importeren, maar dit is ietsje goedkoper.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:35 schreef Disker91 het volgende:
Dacht even "laat ik eens mijn Playstation verwennen en de Mass Effect trilogie kopen ". Heb alles al digitaal, en de fysieke kopieën van de LE voor de Xbox (deel 2 en 3, deel 1 de normale). Maar ach boeie. Dus ik kijken, zie ik alleen dat bol.com het nog verkoopt in NL, en die verkoop gaat via mediaoffer.
Xbox versie is rond de 45 euro. Fucking mediaoffer vraagt dit ervoor.
http://www.bol.com/nl/p/mass-effect-trilogy/1004004013207863/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus mocht iemand nog een plekje weten voor 45/60 euro, ik houd mij aanbevolen. Gezien dat de enige fysieke versie is met een kopie van ME1 (rechten en zo toentertijd). Of iemand moet nog een leuke ME2 en 3 LE vinden voor de gezamenlijke prijs van max 60 euro (nieuw en alleen NL retailers).
Harde struggels
http://www.amazon.com/Mas(...)ox-360/dp/B000XJJRTI
(Zo tof, maar begrijpelijk dat deze zo duur is)
Nacht impulsaankoop bericht over tot zover![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |