quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Inderdaad wat een kunt trophy is "social lubicrant".
En het grappigste is nog wel dat je er BRONS! voor krijgt !quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]De reden waarom ik dat spel niet meer opstart
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit vooral te kutten met die muziek trophy. Ik moet er nog 6.
Ik kreeg 'm zelf pas toen ik op zo'n 85-90% zat qua progressionquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:57 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
je krijgt ook muziekjes van andere dingen die je moet doen in je progression lijst. Gewoon door blijven spelen en dan krijg je de trophy vanzelf wel![]()
platinum
Belachelijk inderdaad, maar bij Ubisoft hebben ze daar maling aan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:09 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
En het grappigste is nog wel dat je er BRONS! voor krijgt !![]()
Het is het fucking moeilijkste van het hele spel
Hier is een topic met 73 pagina's lang met mensen die het te moeilijk vinden en nog doen ze er niks aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad, maar bij Ubisoft hebben ze daar maling aan..
gelukkig heb ik 'm al op platinumquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huilen om trophiesAls het je niet lukt ben je geen Platinum waard.
Ik zit al op 95quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:18 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg 'm zelf pas toen ik op zo'n 85-90% zat qua progression
Sowieso WDquote:
Ik ben gelukkig bij chapt. 4quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sowieso WD
MAar goed, ik ga hem nog wel even proberen voor ik hem inruil..
Op bepaalde stukken moet je gewoon hard doorrennen, werkt vaak beter dan stealthquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:51 schreef Sodapoppin het volgende:
iemand die tlou al op grounded heeft uitgespeeld en enige tips heeft voor mij?
Ik wil ook aan grounded beginnen maar ik heb geen zin om bij elk stuk 100 keer dood te gaan
oke bedanktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:54 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Op bepaalde stukken moet je gewoon hard doorrennen, werkt vaak beter dan stealth
En dan nog huilenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:39 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
gelukkig heb ik 'm al op platinum
Aw3some!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:00 schreef Noppie2000 het volgende:
Voor zover ik begreep, SP, MP, PVP en PVE. Alles kan, zolang je maar wel online bent
1 was niet genoeg?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:41 schreef maniack28 het volgende:
Daarbij: mijn vriendin is tegenwoordig awesome aan het leren hoe ze met twee sticks kan spelen.
je weet dat je screenshots kan maken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:02 schreef RRuben het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was dat bloed dat ik een tijdje geleden bedoelde, maar toen was het nog iets erger.
En die blaadjes :
Het richten in TLOU is best pittig. Je moet vrij nauwkeurig zijn. In het begin heeft Joel niet bepaald een steady aim en de infected bewegen niet zoals mensen bewegen, ze bewegen vrij onvoorspelbaar waardoor het moeilijk is headshots te schieten bijvoorbeeld. Destiny is een heel stuk makkelijker daarin bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:41 schreef maniack28 het volgende:
Daarbij: mijn vriendin is tegenwoordig awesome aan het leren hoe ze met twee sticks kan spelen. The Last of Us is na Infamous een mooie instapper voor haar denk ik (beter dan een full FPS)
Je hebt dezelfde TV als ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:02 schreef RRuben het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was dat bloed dat ik een tijdje geleden bedoelde, maar toen was het nog iets erger.
En die blaadjes :
Haha lutserquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:09 schreef n8n het volgende:
[..]
je weet dat je screenshots kan maken?
jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:09 schreef n8n het volgende:
[..]
je weet dat je screenshots kan maken?
Wat vond je er niet goed aan dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:26 schreef Sodapoppin het volgende:
TLOU zojuist uitgespeeld. Mooiste spel wat ik ooit gespeeld heballeen het einde beter gekund naar mijn mening
quote:
SPOILER: TLOIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou The Last of Us toch niet onderschatten...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:41 schreef maniack28 het volgende:
Daarbij: mijn vriendin is tegenwoordig awesome aan het leren hoe ze met twee sticks kan spelen. The Last of Us is na Infamous een mooie instapper voor haar denk ik (beter dan een full FPS)
Op easy zal het toch wel reuze meevallen? Daarbij is een beetje uitdaging goed om te lerenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:15 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik zou The Last of Us toch niet onderschatten...
sowieso, tombraider was baasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:32 schreef Retarded het volgende:
Tip.. koop Tomb Raider. Mijn ex vriendin had ook nog nooit een controller aangeraakt, maar de controls van Tomb Raider zijn zo tight dat ze het vrij snel doorhad. Ook een perfecte game om voor een vrouw te spelen! Girl Power!
Vroegah zou ik er ook voor gaan. Maar ik zie nu in dat die shit mijn game ervaringen alleen maar naar beneden haalt. Gamen moet voor mij leuk zijn. Ga echt niet iets met tegenzin spelen voor een virtuele trofee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
Oke. Ik heb ze nu allemaal behalve social lubricant en disk drive full.
Wat een klotetrophies. Daar kom ik later wel op terug.
Bedanktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:21 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Vroegah zou ik er ook voor gaan. Maar ik zie nu in dat die shit mijn game ervaringen alleen maar naar beneden haalt. Gamen moet voor mij leuk zijn. Ga echt niet iets met tegenzin spelen voor een virtuele trofee.
Sinds ik dit niet meer doe ben ik gamen alleen maar leuker gaan vinden. Ga mijzelf echt geen restricties meer opleggen. Die PS1/2 tijd komt weer terug voor mijn gevoel. Trophies zijn voor mij alleen nog leuk als ze uitdagend zijn, en niet iets onbenulligs is. Een keer een paar dingen zoeken e.d. zie ik nog wel zitten. Maar als die lijst alleen maar daaruit bestaat, en het duurt 100+ uur, dan gaat i mooi de kast in na het uitspelen.
Succes nog verder, knap dat je het uithoud, zeker met dat spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Sodapoppin op 02-08-2014 18:11:51 ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:58 schreef Sodapoppin het volgende:
Zou dat ook even in de spoiler zetten als ik jouw wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.antwoorden mag in spoilerGezien dat wel een veel met het verhaal te maken heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Zie spoiler
[ Bericht 1% gewijzigd door Disker91 op 02-08-2014 18:20:44 ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:10 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Zou dat ook even in de spoiler zetten als ik jouw wasGezien dat wel een veel met het verhaal te maken heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:10 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Zou dat ook even in de spoiler zetten als ik jouw wasGezien dat wel een veel met het verhaal te maken heeft.
Misschien ook even je quote in een spoilertag zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:12 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]Mijn verhaal nog een beetje aangepast in de vorige spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
Misschien ook even je quote in een spoilertag zetten?Haha scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:18 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Mijn verhaal nog een beetje aangepast in de vorige spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is je budget en hoeveel inch ongeveer ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:12 schreef Fokker101 het volgende:
wat is een goede ps4 tv... weer onnodig om een topic voor te maken. Voor een slaapkamer dus niet 50 inch ofzo.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:23 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:23 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:18 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Mijn verhaal nog een beetje aangepast in de vorige spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe maar gelijk; wat is een leuke tv, budget 700-800 van +-52 inch? (groter mag altijd,)
als we dan toch tv vragen hier neerplempen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:26 schreef Cikx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Inderdaad, maar alles klopt ook gewoon aan dit verhaal. De kleine dialogen zetten het verhaal nog verder uit. Ook is er altijd veel af te lezen in de gezichten. Dit zie je vooral terug in de DLC missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:29 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar alles klopt ook gewoon aan dit verhaal. De kleine dialogen zetten het verhaal nog verder uit. Ook is er altijd veel af te lezen in de gezichten. Dit zie je vooral terug in de DLC missie.Die ga ik even niet lezen, want nog niet gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar vind de dialogen zo tof en volwassen geschreven. Het niveau van detail is ook geweldig.
![]()
Lees dan maar niet nee. Laat maar ff weten als je het hebt gespeeld (2 tot 3 uurtjes zoet mee). Kijken of jij hetzelfde ervaartquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:33 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die ga ik even niet lezen, want nog niet gespeeld.maar vind de dialogen zo tof en volwassen geschreven. Het niveau van detail is ook geweldig.
![]()
![]()
Moet het laatste van fall en dan winter nog door dus zal nog wel even duren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:35 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Lees dan maar niet nee. Laat maar ff weten als je het hebt gespeeld (2 tot 3 uurtjes zoet mee). Kijken of jij hetzelfde ervaart![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:29 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar alles klopt ook gewoon aan dit verhaal. De kleine dialogen zetten het verhaal nog verder uit. Ook is er altijd veel af te lezen in de gezichten. Dit zie je vooral terug in de DLC missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hem zelf al uitgespeeld, easy moet denk ik wel lukken. Met Infamous zit ze ook al op 50%, maar het voordeel is dat je daar weg kan "vliegen" als het nodig is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:15 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik zou The Last of Us toch niet onderschatten...Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Wie speelde hier ook alweer NBA2K14? Ik denk dat ik een beetje begeleiding nodig heb
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
http://www.bol.com/nl/p/s(...)el/9200000021281719/
Waarom is deze zo achterlijk duurIs al een tijdje zo.
![]()
Mediaoffer heeft niet door dat de ps4 goed verkrijgbaar is denk ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:16 schreef MrStalin het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)el/9200000021281719/
Waarom is deze zo achterlijk duurIs al een tijdje zo.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Wat gaat er mis?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:06 schreef maniack28 het volgende:
Wie speelde hier ook alweer NBA2K14? Ik denk dat ik een beetje begeleiding nodig hebOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/(...)lb730v/specificatiesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:28 schreef Jimbo het volgende:
doe maar gelijk; wat is een leuke tv, budget 700-800 van +-52 inch? (groter mag altijd,)
als we dan toch tv vragen hier neerplempen
Ik heb deze thuis staan, het is wat boven je budget. Maar het beeld is haarscherp en het heeft een hele lage latency, zeer geschikt om mee te gamen dus. Ben zelf altijd erg tevreden met LG geweest. Nooit problemen mee gehad.![]()
Verliezen, dat gaat er misquote:
Ik denk dat ik verdedigen het moeilijkst vind. Blijf jij bij je man of switch je naar degene die de man met de bal dekt? Wat gebruik je het meest om de bal af te pakken?
(remember, ik ben ijshockey gewend)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:00 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]Daar doelde ik ook op dus, maar dat kan je ver van te voren al zien aankomen door het gene wat ik beschreefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verdedigen is ook vrij lastig. Ik switch naar de man die het dichtstbij een vrije tegenstander zonder bal staat. Daar ga ik tussen staat, zodat die iig niet een simpele kans krijgt. Over het algemeen gaat het afpakken van de bal door agressiviteit het lastigst, dat gaat bij mij ook nog vaak mis. Wat ik dus doe is zorgen dat de tegenstander een fout maakt, door een slechte pass bv. Alle teamleden op elk een man, zodat ze eigenlijk alleen maar een foul kunnen maken of een driepunter kunnen proberen. Nee, je wint nog steeds niet alles, maar het is een begin. Afpakken is vaak foul. En dat is altijd kutquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Verliezen, dat gaat er mis
Ik denk dat ik verdedigen het moeilijkst vind. Blijf jij bij je man of switch je naar degene die de man met de bal dekt? Wat gebruik je het meest om de bal af te pakken?
(remember, ik ben ijshockey gewend)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ah zo, cool! Welk team speel je? Ik ken niemand uit de NBA dus ik heb de San Antonio Spurs maar gekozenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verdedigen is ook vrij lastig. Ik switch naar de man die het dichtstbij een vrije tegenstander zonder bal staat. Daar ga ik tussen staat, zodat die iig niet een simpele kans krijgt. Over het algemeen gaat het afpakken van de bal door agressiviteit het lastigst, dat gaat bij mij ook nog vaak mis. Wat ik dus doe is zorgen dat de tegenstander een fout maakt, door een slechte pass bv. Alle teamleden op elk een man, zodat ze eigenlijk alleen maar een foul kunnen maken of een driepunter kunnen proberen. Nee, je wint nog steeds niet alles, maar het is een begin. Afpakken is vaak foul. En dat is altijd kutGelukkig hebben die Parker, lekker 3-punten
Potdomme, NBA2K14 is eigenlijk best wel vet. Moeilijk, maar speelt echt super weg
Jaloers.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:17 schreef TARDIS. het volgende:
Net m'n eerste ervaring met een clicker. Godverdomme zeg.![]()
![]()
Er staat je nog zo veel vervelends te wachten....quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:17 schreef TARDIS. het volgende:
Net m'n eerste ervaring met een clicker. Godverdomme zeg.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
zo sloom zullen ze toch niet zijn..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mediaoffer heeft niet door dat de ps4 goed verkrijgbaar is denk ik![]()
Mijn lG vind me niet meer liefquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:25 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
http://www.kieskeurig.nl/(...)lb730v/specificaties
Ik heb deze thuis staan, het is wat boven je budget. Maar het beeld is haarscherp en het heeft een hele lage latency, zeer geschikt om mee te gamen dus. Ben zelf altijd erg tevreden met LG geweest. Nooit problemen mee gehad.
heb input lag erop
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:25 schreef Disker91 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard, had al de twijfel of het correct wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:04 schreef Retarded het volgende:
Mag ik even mierenneuken en aangeven dat het Joel is en niet Joell![]()
![]()
Ik heb de hele carrière mode gespeeld met je be a pro mode zeg maar, dat is wel echt super vet gedaan. Wel cheesy en echt 100% Amerikaans, maar goed..dat is nba sowieso.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:26 schreef maniack28 het volgende:
Potdomme, NBA2K14 is eigenlijk best wel vet. Moeilijk, maar speelt echt super weg
Zoals pheno al zegt: focus vooral op 1 speler qua verdedigen en zet t vooral strak neer zodat de aanval fouten gaat maken.
En qua goede teams...je hebt de kampioen gekozen, verdere goede teams: miami heat, oklahoma city thunder en spurs waren dit jaar wel echt goed. Volgend jaar ga ik weer eens ijshockey halenPSN: diTani![]()
Man wat is die MP van TLoU verschrikkelijk traag. Eerst moet je 10 minuten wachten op een wedstrijd (vaak ga ik uit het zoek-menu weg en probeer het nog een keer). Echt niet normaal, zijn er zo weinig spelers dat je geen game kan vinden? Lijkt mij niet. En als je dan eindelijk een wedstrijd hebt gevonden mag je nog een minuut of zo wachten voordat het echt begint.
Searching for optimal game is wel het laatste wat ik nu wil zien......
Echt heel slecht die servers nu. Mag je deze tijd niet meer verwachten, zeker niet met zo'n titel.![]()
Thanks! Ik ben nu al een beetje fan van Parker haha.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:24 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
Ik heb de hele carrière mode gespeeld met je be a pro mode zeg maar, dat is wel echt super vet gedaan. Wel cheesy en echt 100% Amerikaans, maar goed..dat is nba sowieso.
Zoals pheno al zegt: focus vooral op 1 speler qua verdedigen en zet t vooral strak neer zodat de aanval fouten gaat maken.
En qua goede teams...je hebt de kampioen gekozen, verdere goede teams: miami heat, oklahoma city thunder en spurs waren dit jaar wel echt goed. Volgend jaar ga ik weer eens ijshockey halen
NHL komt 15 september uit, ik kan je het vak wel leren
Hoe is de MP zelf?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:25 schreef Disker91 het volgende:
Man wat is die MP van TLoU verschrikkelijk traag. Eerst moet je 10 minuten wachten op een wedstrijd (vaak ga ik uit het zoek-menu weg en probeer het nog een keer). Echt niet normaal, zijn er zo weinig spelers dat je geen game kan vinden? Lijkt mij niet. En als je dan eindelijk een wedstrijd hebt gevonden mag je nog een minuut of zo wachten voordat het echt begint.
Searching for optimal game is wel het laatste wat ik nu wil zien......
Echt heel slecht die servers nu. Mag je deze tijd niet meer verwachten, zeker niet met zo'n titel.![]()
Ja, dat heeft die tv dus echt minimaal. Heb ook een philips aurea 42" maar die heeft echt heel veel vertraging.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mijn lG vind me niet meer lief
heb input lag erop![]()
Op de PS3 niet gedaan. Nu kom ik amper in matches, maar 3 of 4 gehad. Stop er ook geen moeite meer in totdat de matchmaking eens fatsoenlijk werkt. Dus kan/mag geen oordeel geven.quote:![]()
WAAR BLIJFT MINECRAFT?!!!??!?!
in ander nieuws, door te ALL CAPS te schreeuwen tegen Google betekend niet dat je wél het antwoord krijgt dat je zocht“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Iemand tomb raider gespeeld? Ben zo bang dat het tegen gaat vallen na TLOU.. Graphics schijnen wel goed te zijn?Moo![]()
Het lijkt meer op Uncharted, vind er zelf niet zo veel aan, te weinig diepgang, te veel gehijgquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:23 schreef Zuivelkoe het volgende:
Iemand tomb raider gespeeld? Ben zo bang dat het tegen gaat vallen na TLOU.. Graphics schijnen wel goed te zijn?
Bijvoorbeeld in tlou heb je constant kleine dialogen tijdens het spelen. Bij Tomb raider is het meer standaard kutzinnetjes opdrammen en meer repetitieve acties.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Idd en dan vooral die vetzakken..hoe kun je die het beste aanpakken?Zit nu bij een stukje nadat die lift afstortte.Dan zet je een aggregaat aan en komen 5 clickers ofzo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er staat je nog zo veel vervelends te wachten....![]()
Daar moet je gewoon snel naar de keycard-deur sprinten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:39 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Idd en dan vooral die vetzakken..hoe kun je die het beste aanpakken?Zit nu bij een stukje nadat die lift afstortte.Dan zet je een aggregaat aan en komen 5 clickers ofzo.
Voor die dikke werken de nailbombs prima.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: