quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Inderdaad wat een kunt trophy is "social lubicrant".
En het grappigste is nog wel dat je er BRONS! voor krijgt !quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]De reden waarom ik dat spel niet meer opstart
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zit vooral te kutten met die muziek trophy. Ik moet er nog 6.
Ik kreeg 'm zelf pas toen ik op zo'n 85-90% zat qua progressionquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:57 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
je krijgt ook muziekjes van andere dingen die je moet doen in je progression lijst. Gewoon door blijven spelen en dan krijg je de trophy vanzelf wel![]()
platinum
Belachelijk inderdaad, maar bij Ubisoft hebben ze daar maling aan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:09 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
En het grappigste is nog wel dat je er BRONS! voor krijgt !![]()
Het is het fucking moeilijkste van het hele spel
Hier is een topic met 73 pagina's lang met mensen die het te moeilijk vinden en nog doen ze er niks aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad, maar bij Ubisoft hebben ze daar maling aan..
gelukkig heb ik 'm al op platinumquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Huilen om trophiesAls het je niet lukt ben je geen Platinum waard.
Ik zit al op 95quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:18 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg 'm zelf pas toen ik op zo'n 85-90% zat qua progression
Sowieso WDquote:
Ik ben gelukkig bij chapt. 4quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sowieso WD
MAar goed, ik ga hem nog wel even proberen voor ik hem inruil..
Op bepaalde stukken moet je gewoon hard doorrennen, werkt vaak beter dan stealthquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:51 schreef Sodapoppin het volgende:
iemand die tlou al op grounded heeft uitgespeeld en enige tips heeft voor mij?
Ik wil ook aan grounded beginnen maar ik heb geen zin om bij elk stuk 100 keer dood te gaan
oke bedanktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:54 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Op bepaalde stukken moet je gewoon hard doorrennen, werkt vaak beter dan stealth
En dan nog huilenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:39 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
gelukkig heb ik 'm al op platinum
Aw3some!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:00 schreef Noppie2000 het volgende:
Voor zover ik begreep, SP, MP, PVP en PVE. Alles kan, zolang je maar wel online bent
1 was niet genoeg?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:41 schreef maniack28 het volgende:
Daarbij: mijn vriendin is tegenwoordig awesome aan het leren hoe ze met twee sticks kan spelen.
je weet dat je screenshots kan maken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:02 schreef RRuben het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was dat bloed dat ik een tijdje geleden bedoelde, maar toen was het nog iets erger.
En die blaadjes :
Het richten in TLOU is best pittig. Je moet vrij nauwkeurig zijn. In het begin heeft Joel niet bepaald een steady aim en de infected bewegen niet zoals mensen bewegen, ze bewegen vrij onvoorspelbaar waardoor het moeilijk is headshots te schieten bijvoorbeeld. Destiny is een heel stuk makkelijker daarin bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:41 schreef maniack28 het volgende:
Daarbij: mijn vriendin is tegenwoordig awesome aan het leren hoe ze met twee sticks kan spelen. The Last of Us is na Infamous een mooie instapper voor haar denk ik (beter dan een full FPS)
Je hebt dezelfde TV als ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:02 schreef RRuben het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was dat bloed dat ik een tijdje geleden bedoelde, maar toen was het nog iets erger.
En die blaadjes :
Haha lutserquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:09 schreef n8n het volgende:
[..]
je weet dat je screenshots kan maken?
jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:09 schreef n8n het volgende:
[..]
je weet dat je screenshots kan maken?
Wat vond je er niet goed aan dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:26 schreef Sodapoppin het volgende:
TLOU zojuist uitgespeeld. Mooiste spel wat ik ooit gespeeld heballeen het einde beter gekund naar mijn mening
quote:
SPOILER: TLOIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou The Last of Us toch niet onderschatten...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:41 schreef maniack28 het volgende:
Daarbij: mijn vriendin is tegenwoordig awesome aan het leren hoe ze met twee sticks kan spelen. The Last of Us is na Infamous een mooie instapper voor haar denk ik (beter dan een full FPS)
Op easy zal het toch wel reuze meevallen? Daarbij is een beetje uitdaging goed om te lerenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:15 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik zou The Last of Us toch niet onderschatten...
sowieso, tombraider was baasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:32 schreef Retarded het volgende:
Tip.. koop Tomb Raider. Mijn ex vriendin had ook nog nooit een controller aangeraakt, maar de controls van Tomb Raider zijn zo tight dat ze het vrij snel doorhad. Ook een perfecte game om voor een vrouw te spelen! Girl Power!
Vroegah zou ik er ook voor gaan. Maar ik zie nu in dat die shit mijn game ervaringen alleen maar naar beneden haalt. Gamen moet voor mij leuk zijn. Ga echt niet iets met tegenzin spelen voor een virtuele trofee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
Oke. Ik heb ze nu allemaal behalve social lubricant en disk drive full.
Wat een klotetrophies. Daar kom ik later wel op terug.
Bedanktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:21 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Vroegah zou ik er ook voor gaan. Maar ik zie nu in dat die shit mijn game ervaringen alleen maar naar beneden haalt. Gamen moet voor mij leuk zijn. Ga echt niet iets met tegenzin spelen voor een virtuele trofee.
Sinds ik dit niet meer doe ben ik gamen alleen maar leuker gaan vinden. Ga mijzelf echt geen restricties meer opleggen. Die PS1/2 tijd komt weer terug voor mijn gevoel. Trophies zijn voor mij alleen nog leuk als ze uitdagend zijn, en niet iets onbenulligs is. Een keer een paar dingen zoeken e.d. zie ik nog wel zitten. Maar als die lijst alleen maar daaruit bestaat, en het duurt 100+ uur, dan gaat i mooi de kast in na het uitspelen.
Succes nog verder, knap dat je het uithoud, zeker met dat spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Sodapoppin op 02-08-2014 18:11:51 ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:58 schreef Sodapoppin het volgende:
Zou dat ook even in de spoiler zetten als ik jouw wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.antwoorden mag in spoilerGezien dat wel een veel met het verhaal te maken heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Zie spoiler
[ Bericht 1% gewijzigd door Disker91 op 02-08-2014 18:20:44 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |