SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Survivor mode en dan Parties On ... dan vind ik altijd redelijk snel wat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:06 schreef Rogan het volgende:
Ik heb echt heel veel moeite met het vinden van een multiplayer game in The Last of Us. Al een uur bezig met zoeken, PS4 ook even uit gehad etc.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:20 schreef Morri het volgende:
[..]
Niet of wel verder? Ik neem aan 'niet verder'? Maar ik heb geen idee welk gevecht je bedoelt?volgens mij wel, net na dat je van een trap gaat waar je een kast moet opzijschuiven, daarna krijg je zon grote kamer/gangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij dit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
volgens mij wel, net na dat je van een trap gaat waar je een kast moet opzijschuiven, daarna krijg je zon grote kamer/gang
eequote:Op zondag 3 augustus 2014 20:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Mn ps3 is kapot. Als ik het einde wil weten moet ik dus verplicht de Remastered kopenkan je de savegame overzetten op de ps4?
Kan je dan ook onderbouwen waarom het overrated is?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:11 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik trouwens dan echt de enige hier die TLOU vind tegenvallen ?
Deze game is een 7-8 waard, zondermeer.
maar een 10 overal en zo allejezus veel awards dat je ze niet meer kan tellen? Nee, zwaaar overrated dit
Ik vind ellie verschrikkelijk irritant, ze loopt constant voor mn poten. (kut AI)quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:13 schreef Quantic het volgende:
[..]
Kan je dan ook onderbouwen waarom het overrated is?
Je kan de savegame van iemand die het uitgespeeld heeft inladen en dan chapters kiezen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Mn ps3 is kapot. Als ik het einde wil weten moet ik dus verplicht de Remastered kopenkan je de savegame overzetten op de ps4?
Je moet je kunnen inleven in her verhaal en als je dat niet lukt dan is het mogelijk dat de game niets voor jou is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:11 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik trouwens dan echt de enige hier die TLOU vind tegenvallen ?
Deze game is een 7-8 waard, zondermeer.
maar een 10 overal en zo allejezus veel awards dat je ze niet meer kan tellen? Nee, zwaaar overrated dit
Of zombies in the walking dead.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef Pheno het volgende:
Als jij voortaan niet meldt dat er Koopa's in Mario zitten
Ja ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan iedereen niet gewoon hier over TLOU praten:
GAM / The Last of Us #2
Ik lees teveel over de game en wil geen spoilers. En ja, lezen dat er een grote clicker in de game zit beschouw ik al als een spoiler...
Alvast bedankt!
Om heel eerlijk te zijn vind ik het al jammer dat ik weet wat de vijanden in TLOU zijnquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef Pheno het volgende:
Als jij voortaan niet meldt dat er Koopa's in Mario zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |