SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game Mania, Intertoys, Bart Smit, Media Marktquote:
Als je verder komt is er toch niets aan de hand?quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik kom hier verder bij TLOU. Hetzelfde stuk vast bij de ps3. het eerste grote gevecht met splinters/klikkers, zijn er stuk of 7. vrij in het begin na een uur spelen ongeveer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Niet of wel verder? Ik neem aan 'niet verder'? Maar ik heb geen idee welk gevecht je bedoelt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik kom hier verder bij TLOU. Hetzelfde stuk vast bij de ps3. het eerste grote gevecht met splinters/klikkers, zijn er stuk of 7. vrij in het begin na een uur spelen ongeveer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FIFA 14 ruilen voor TLOUquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:11 schreef jackson het volgende:
Ik krijg het gevoel TLOU te moeten kopen... Door jullie.
Molotovs doen het altijd goed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:44 schreef Sodapoppin het volgende:
Hoe haal ik die huge clickers neer in grounded ?
wel vet ja, maar na deel 2 heb ik 3 maar half gespeeld, duurde wel erg lang allemaalquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:01 schreef Verbodsbord het volgende:
Sowieso Mass Effect, Beste serie ooit
Ik, in dat huis met schuur en slapende clicker ernaast.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
Wie begon er nu gisteren over die fluitende Ellie? Het overkwam mij net ook. Ik schrok me ook kapot
Ze gaat je nog wel vaker verrassen met het een en ander. Ik lig soms echt dubbelquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
Wie begon er nu gisteren over die fluitende Ellie? Het overkwam mij net ook. Ik schrok me ook kapot
Heb de aankomende weken wel tijd .. Moet de bommenshizzle ook nog halen..quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:16 schreef Jimbo het volgende:
Iemand zin/tijd om me met BF4 te helpen de laatste trophy's te halen ?
het zou om deze 3 gaan :
[ afbeelding ]
Uiteraard als je ze zelf ook nog moet help ik je maar al te graag.
doen we die gewoon samen ff, dan is t in 3 games zo gedaan voor beidequote:Op zondag 3 augustus 2014 15:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb de aankomende weken wel tijd .. Moet de bommenshizzle ook nog halen..
SPOILER: tlouOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je willenquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doen we die gewoon samen ff, dan is t in 3 games zo gedaan voor beide
daarom elkaar helpen ; fan krijgt iedereen emquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:28 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Mocht je willenbombsquad is de moeilijkste en meest frustrerende achievement van BF4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |