quote:Ebola outbreak may already be uncontrollable; Monsanto invests in Ebola treatment drug company as pandemic spreads
- Ebola is the closest thing to real-life zombie infections
- Monsanto and Dept. of Defense help fund pharma company that could earn billions from Ebola treatment
- Has air travel doomed humanity to a pandemic outbreak?
- Just one organism is sufficient to infect a new host
- Ebola detection kits deployed to all 50 U.S. states
- The perfect bioweapon against humanity?
- Open borders is an open invitation for bioweapons terrorism
Volledig artikel :
http://www.naturalnews.co(...)ments_Monsanto.html#
Dat zeg ik ook niet. Dan zouden ze idd wel de Spaanse griep nemen die ze onlangs airborn gemaakt hebben in labo's.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Als dit het beste wapen is van de illumoinati ben ik niet onder de indruk.
De virus kan zich muteren met gewone griep. Dat maakt hen tot gevaarlijker wapen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
De besmettelijke fase bij ebola is naast heel goed te herkennen ook erg kort en het virus kan zich niet door de lucht verspreiden, daarnaast zijn de symptomen in de besmettelijke fase ook dermate obvious dat iedereen direct gewaarschuwd is. De kans op een pandemie van ebola is dus klein tot nihil. Als dit het beste wapen is van de illumoinati ben ik niet onder de indruk.
griep is sowieso airborne.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Dan zouden ze idd wel de Spaanse griep nemen die ze onlangs airborn gemaakt hebben in labo's.
Hier gaat het om geld.
Dat zou in theorie kunnen, de wetenschap is er ver genoeg voor gevorderd. Maar waarom is het dan nog niet gebeurd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
De virus kan zich muteren met gewone griep. Dat maakt hen tot gevaarlijker wapen.
Dat zou je eenvoudig in lab zo doen.
Gevolg een mogelijk miljard(en) doden..
Zoals het sommige al zeiden, geld speelt hier ook een rol.
Maar er zijn ook een gekken die niet uit maakt. of zijn ze alleen uit op de nieuwe orde..
Dat is waar. Mijn fout, ik haal er dingen bij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Dan zouden ze idd wel de Spaanse griep nemen die ze onlangs airborn gemaakt hebben in labo's.
Hier gaat het om geld.
Misschien is het zo gevaarlijk dat ze niet zou durven. Er is immers geen vaccins.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat zou in theorie kunnen, de wetenschap is er ver genoeg voor gevorderd. Maar waarom is het dan nog niet gebeurd?
Maar dan bedoel je dat het ebolavirus wordt geïsoleerd door wetenschappers en dat zij het in een lab gevaarlijker maken, en het dan ergens anders op de wereld loslaten? Dat is in principe mogelijk, maar dat kunnen ze in principe ook met een ander virus doen. En waarom? Natuurlijk zijn er teveel mensen op de wereld, maar wie heeft er baat bij dat er een pandemie ontstaat? En iedereen die dat doet brengt daarmee ook zichzelf in gevaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:05 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Misschien is het zo gevaarlijk dat ze niet zou durven. Er is immers geen vaccins.
Of is het gewoon nog niet goede moment om te doen.
Of hebben we een mazzel dat er hoop goede mensen op aarde.
Ik zou het niet weten.
Er hoeft maar 1 persoon zoiets doen.
In Jaren 50-60 hebben Russen en VS genoeg een biologische wapens ontwikkeld die al erg genoeg.
Ze liggen daar nog steeds opgeslagen. Waarschijnlijk hebben ze ook wel geneesmiddel ontwikkeld.
Ebola is door natuur ontwikkeld, das weer andere verhaal.
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar dan bedoel je dat het ebolavirus wordt geïsoleerd door wetenschappers en dat zij het in een lab gevaarlijker maken, en het dan ergens anders op de wereld loslaten? Dat is in principe mogelijk, maar dat kunnen ze in principe ook met een ander virus doen. En waarom? Natuurlijk zijn er teveel mensen op de wereld, maar wie heeft er baat bij dat er een pandemie ontstaat? En iedereen die dat doet brengt daarmee ook zichzelf in gevaar.
Bingo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:21 schreef longinus het volgende:
Ik zou niet verbaast zijn als die firma's ziektes verspreiden om er flink aan te verdienen, Ebola past prima in angstwekkende ziektes waarbij een grote verspreiding zorgt voor een grotere geldstroom.
Misschien moet het in de USA uitbreiden, moet je eens kijken hoe snel er geld beschikbaar komt.
big pharma natuurlijk OPEN JUH OGEUHquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar dan bedoel je dat het ebolavirus wordt geïsoleerd door wetenschappers en dat zij het in een lab gevaarlijker maken, en het dan ergens anders op de wereld loslaten? Dat is in principe mogelijk, maar dat kunnen ze in principe ook met een ander virus doen. En waarom? Natuurlijk zijn er teveel mensen op de wereld, maar wie heeft er baat bij dat er een pandemie ontstaat? En iedereen die dat doet brengt daarmee ook zichzelf in gevaar.
Ik hoop dat ze gered kunnen worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:36 schreef xenoss het volgende:
[..]
Bingo.
Het is onderweg :
http://nos.nl/op3/artikel(...)kanen-in-paniek.html
Twee Amerikaanse hulpverleners die in Liberia besmet zijn geraakt met ebola, worden naar de VS overgebracht om daar verpleegd te worden. Amerika gaat een nieuw medicijn testen, een ebolavaccin dat al is getest op apen en goede resultaten heeft.
Zoiets als wat? Wat is je antwoord op de vragen die ik stel?quote:
Ik weet dat je niet serieus bent, maar bigpharma zou alleen maar verliezen als er mensen doodgaan. Daarom, ik begrijp niet wie er profijt van heeft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
big pharma natuurlijk OPEN JUH OGEUH
Niks psychologisch aan ebola hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:16 schreef snurkhapper het volgende:
Is it Ebola or is it psychological warfare?
http://jonrappoport.wordp(...)ychological-warfare/
here come the “global pandemic” promoters
http://jonrappoport.wordp(...)-pandemic-promoters/
Nou, ik geef er paar antwoorden erbij. Je hebt ook al paar antwoorden gegeven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zoiets als wat? Wat is je antwoord op de vragen die ik stel?
Kan wel psychologisch gebruikt worden. Iedereen is bang voor ebola. Het voeden van paniek door patienten naar de VS te halen, is de snelste manier om iedereen straks aan een inenting te helpen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks psychologisch aan ebola hoor.
De Mexicaanse griep heeft doordat het elke dag in de main stream media was ook voor veel " paniek " gezorgd en op die manier heb je wel de massa in een ban en de focus van de massa waar je die hebben wilt .quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks psychologisch aan ebola hoor.
Met zulke bewoordingen lukt het wel om paniek te zaaienquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef xenoss het volgende:
[..]
Kan wel psychologisch gebruikt worden. Iedereen is bang voor ebola. Het voeden van paniek door patienten naar de VS te halen, is de snelste manier om iedereen straks aan een inenting te helpen.
Kassa.
Het schiet al lekker op, ook in de UK:
The hunt for people in contact with deadly Ebola was dramatically escalated tonight as the risk of infection spread across the globe like a giant spiders web.Initially health officials wanted to trace only a few hundred passengers on two planes which had carried victim Patrick Sawyer, 40.
But as Cabinet ministers held an emergency Cobra meeting in London the search was widened to find up to 30,000 people who could be hosting the organism which kills 90% of sufferers.
http://www.mirror.co.uk/n(...)939374#ixzz39AQKuGxn
Dit is pas het begin. You ain't seen nothing yet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Met zulke bewoordingen lukt het wel om paniek te zaaien
in principe niet nee, in de praktijk weer wel, kankermedicatie bijvoorbeeld, zo 150 euro per dagquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet serieus bent, maar bigpharma zou alleen maar verliezen als er mensen doodgaan. Daarom, ik begrijp niet wie er profijt van heeft.
Dan hebben ze met ebola precies de verkeerde te pakken. Dat is meestal dodelijk. En nog razendsnel ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in principe niet nee, in de praktijk weer wel, kankermedicatie bijvoorbeeld, zo 150 euro per dag![]()
als het een groot complot is, is het de bedoeling mensen zo lang mogelijk te laten leven, met de angst morgen dood te kunnen gaan, dan heb je pas financiel voordeel
gaan 'wij' dood aan ebola dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan hebben ze met ebola precies de verkeerde te pakken. Dat is meestal dodelijk. En nog razendsnel ook.
paniek verkooptquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk niet![]()
Maar er wordt hier paniek gezaaid .
Dat vrees ik ook ...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:57 schreef xenoss het volgende:
Dit is pas het begin. You ain't seen nothing yet.
Ja oké, dan wel. Maar het gaat over ebola. Daar is geen genezing voor, en als die er is is het een eenmalig vaccin. Daar verdienen ze bijna niks aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in principe niet nee, in de praktijk weer wel, kankermedicatie bijvoorbeeld, zo 150 euro per dag![]()
als het een groot complot is, is het de bedoeling mensen zo lang mogelijk te laten leven, met de angst morgen dood te kunnen gaan, dan heb je pas financiel voordeel
nòg niet, wel je alu-hoedje ophouden heujquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja oké, dan wel. Maar het gaat over ebola. Daar is geen genezing voor, en als die er is is het een eenmalig vaccin. Daar verdienen ze bijna niks aan.
Eigenlijk vind ik het nogal een risico om die 2 besmette medewerkers naar de VS te verplaatsen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:36 schreef UncleScorp het volgende:
Amerikaanse ebola-patiënten voor behandeling naar de VS
In de Verenigde Staten wordt voor het eerst een ebola-patiënt behandeld. De besmette arts Kent Brantly vertrok zaterdag aan boord van een gecharterd toestel uit Liberia en wordt in de namiddag lokale tijd verwacht in een ziekenhuis in Atlanta (Georgia). De met een isolatiekamer uitgeruste Gulfstreamjet zou al kort na de aankomst vertrekken en naar Liberia terugvliegen om een tweede Amerikaanse ebola-patiënte, Nancy Writebol, op te halen.
Beide Amerikaanse burgers waren tijdens hun humanitaire hulpactie in West-Afrika besmet geraakt. Ze zouden volgens CNN op een speciale afdeling van het Emory University Hospital in Atlanta behandeld worden. Hoofdarts Bruce Ribner noemde de gezondheidstoestand van beide patiënten "stabiel". Hij garandeerde dat alle noodzakelijke maatregelen getroffen zijn om een uitbreiding van de ziekte in de Verenigde Staten te voorkomen.
Volgens cijfers van de Wereldgezondheidsorganisatie zijn tot nog toe zeker 729 mensen in West-Afrika aan het virus gestorven. Het is de eerste epidemie met het bijzonder gevaarlijke Zaire-ebolavirus in de regio.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ing-naar-de-VS.dhtml
BNW modus aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het nogal een risico om die 2 besmette medewerkers naar de VS te verplaatsen.
Ondanks alle voorzorgsmaatregelen daar is het dus toch gebeurd dat ze besmet zijn geraakt.
Wie zegt dat als ze verplaatst worden naar de VS dit ook niet gebeurd met anderen, en dan heb je dat virus in de VS.
Ik zou zeggen hou het zo ver mogelijk buiten je deur/land.
quote:The USA will launch an early-stage trial in September of an experimental vaccine against Ebola, the deadly viral disease that has killed 729 people in the largest outbreak in history.
Doen ze al.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:21 schreef longinus het volgende:
Ik zou niet verbaast zijn als die firma's ziektes verspreiden om er flink aan te verdienen, Ebola past prima in angstwekkende ziektes waarbij een grote verspreiding zorgt voor een grotere geldstroom.
Misschien moet het in de USA uitbreiden, moet je eens kijken hoe snel er geld beschikbaar komt.
zo overduidelijk man-made.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef theguyver het volgende:
This morning you woke up feeling a little unwell. You have no appetite, your head is aching, your throat is sore and you think you might be slightly feverish. You don’t know it yet, but Ebola virus has started to attack your immune system, wiping out the T-lymphocyte cells that are crucial to its proper function.
Read more at http://www.iflscience.com(...)#cAkZ7t80oSqkiRuc.99
ja ik snap de actie ook niet. (of juist wel)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het nogal een risico om die 2 besmette medewerkers naar de VS te verplaatsen.
Ondanks alle voorzorgsmaatregelen daar is het dus toch gebeurd dat ze besmet zijn geraakt.
Wie zegt dat als ze verplaatst worden naar de VS dit ook niet gebeurd met anderen, en dan heb je dat virus in de VS.
Ik zou zeggen hou het zo ver mogelijk buiten je deur/land.
Andere invals-hoek, angst voor een ziekte waar je zo snel aan overlijd dat het aanzet dat je je laat vacinerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dit is BNW , geen wetenschappelijke , technische en/of medische kennis vereist.quote:
Dus ook geen medische kennis etaleren die men niet heeft.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dit is BNW , geen wetenschappelijke , technische en/of medische kennis vereist.
wou je die dan ? kan ze zo geven m.b.t. Ebola bijvoorbeeld de test resultaten op apen,muizen en varkens (uit 2010)quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus ook geen medische kennis etaleren die men niet heeft.
Lambiekje weer, je weet niet waar je het over hebt. Het is onmogelijk om vanuit het niets even een virus te maken, die krengen zijn zo verdomde ingewikkeld met een buitengewoon gecompliceerde interactie met de gastheer.quote:
Hoe beslis jij zulke dingen?quote:
Niet helemaal waar. Vanuit het niets een virus maken is inderdaad nog erg lastig, maar het modificeren van bestaande virussen om ze andere eigenschappen te geven is een veld waarin al redelijke successen zijn geboekt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:09 schreef .SP. het volgende:
[..]
Lambiekje weer, je weet niet waar je het over hebt. Het is onmogelijk om vanuit het niets even een virus te maken, die krengen zijn zo verdomde ingewikkeld met een buitengewoon gecompliceerde interactie met de gastheer.
Echt, ga terug naar school of zo.....
De ziekte gedijt het beste in tropische en dus warme gebieden, zoals in de landen waar het nu heerst.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:02 schreef Woestijnvos het volgende:
Hopelijk verspreid het niet naar hier.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dit is BNW , geen wetenschappelijke , technische en/of medische kennis vereist.
toch kan het heel gemakkelijk geimporteerd worden zie een duits farmaceutisch bedrijf, bron vermoedelijk geimporteerde apen.(marburk germany ) op 12 min!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:10 schreef gijsman het volgende:
[..]
De ziekte gedijt het beste in tropische en dus warme gebieden, zoals in de landen waar het nu heerst.
begrijp me goed ik ben geen voorstander van geklets , zoals je gezien hebt heb ik de onderbouwing erbij gedaan in docs en filmsquote:
Dat doet malaria ook maar door de zgn opwarming van de aarde verplaats het zich dus noordelijkerquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:10 schreef gijsman het volgende:
[..]
De ziekte gedijt het beste in tropische en dus warme gebieden, zoals in de landen waar het nu heerst.
Top ken de eerste film niet maar klinkt als een aanraderquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
begrijp me goed ik ben geen voorstander van geklets , zoals je gezien hebt heb ik de onderbouwing erbij gedaan in docs en films
Wat zijn de symptomen van Ebola?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Top ken de eerste film niet maar klinkt als een aanrader![]()
On-topic, zag vandaag stukje op CNN hoe de eerste patient aankwam in de VS de tweede moet nog komen ergens volgende week.
Heeft iemand enig idee hoe snel zo'n virus werkt?
Ik beodel dan als je het virus krijgt in wat voor tijdsbestek kan je het loodje leggen want ik begreep dus dat de andere persoon nog niet naar de VS komt, Ik dacht dat het virus namelijk ook verschrikkelijk snel zijn werk doet?
Iemand enig idee?
het filmpje van contraltdelete van jeffC is zeker de moeite waard(hoog BNW gehalte) maar feit is het zaire ebola virus is het meest agressiefst (variant 5 ) of effectiefst voor biowarfarequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef theguyver het volgende:
Top ken de eerste film niet maar klinkt als een aanrader
De kans dat wij het krijgen is minder doordat wij veel klinischer en hygienischer leven, elke keer handen wassen bijvoorbeeld. Maar hebben 'wij' het te pakken, gaan we even hard dood als de Afrikanen, ondanks de betere medische zorg.quote:
Ja, dat is dagelijkse kost. Maar een virus opeens virulenter in vivo (!) maken zijn op een paar vingers te tellen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Vanuit het niets een virus maken is inderdaad nog erg lastig, maar het modificeren van bestaande virussen om ze andere eigenschappen te geven is een veld waarin al redelijke successen zijn geboekt.
Gedijing van ziekte heeft niets met klimaat te maken, meer met gastheren (vleermuizen) die dat klimaat lekker vinden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:10 schreef gijsman het volgende:
[..]
pfff, malaria was gewoon endemisch in NL tot mid jaren 50.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat doet malaria ook maar door de zgn opwarming van de aarde verplaats het zich dus noordelijker
http://www.refdag.nl/oud/weet/001114weet05.html
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:44 schreef Summers het volgende:
NIH to launch early Ebola vaccine trial in September
Yep: http://www.volkskrant.nl/(...)ogde-vleermuis.dhtmlquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:53 schreef .SP. het volgende:
[..]
Gedijing van ziekte heeft niets met klimaat te maken, meer met gastheren (vleermuizen) die dat klimaat lekker vinden.
Toch had ik ergens gelezen dat een groep wetenschappers een keer een virus airborne wisten te maken door dna/rna van een ander virus in te brengen. Zal kijken of ik het nog kan vinden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:52 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ja, dat is dagelijkse kost. Maar een virus opeens virulenter in vivo (!) maken zijn op een paar vingers te tellen.
en dat is (medische) wetenschap ten voeten uit.quote:Ebola outbreak: Western drugs firms have not tried to find vaccine ‘because virus only affects Africans’
Britain’s leading public health doctor today blames the failure to find a vaccine against the Ebola virus on the “moral bankruptcy” of the pharmaceutical industry to invest in a disease because it has so far only affected people in Africa – despite hundreds of deaths.
Professor John Ashton, the president of the UK Faculty of Public Health, says the West needs to treat the deadly virus as if it were taking hold in the wealthiest parts of London rather than just Sierra Leone, Guinea and Liberia. Writing in The Independent on Sunday, Professor Ashton compares the international response to Ebola to that of Aids, which was killing people in Africa for years before treatments were developed once it had spread to the US and UK in the 1980s.
bron
bron graagquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en dat is (medische) wetenschap ten voeten uit.
Wat verwacht je dan? Dat een privaat bedrijf miljarden gaat investeren in een marginale ziekte waar je geen enkele winst kan behalen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
staat er tochquote:
Fouchier, H5N1quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Toch had ik ergens gelezen dat een groep wetenschappers een keer een virus airborne wisten te maken door dna/rna van een ander virus in te brengen. Zal kijken of ik het nog kan vinden.
Ze zijn er niet om je beter te maken. Zeg jij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:34 schreef Lambiekje het volgende:
Als het zo marginaal is waarom doet men nu zo spatisch en worden er in aller ijl deportatiewetten van kracht.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:45 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Dat een privaat bedrijf miljarden gaat investeren in een marginale ziekte waar je geen enkele winst kan behalen?
Uit het oogpunt van de erbarmelijk geinformeerde sheeple wordt dat 'geeist'.quote:Waarom ga jij dan geen vaccin maken als je zo'n grote bek hebt?
Oh ja, vaccins werken toch niet?
Een pharmaceutisch bedrijf investeert in producten waar winst op gemaakt kan worden punt uit. Dat jij dat als schizofreen in een continue psychose niet normaal kan verwerken jouw probleem.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het zo marginaal is waarom doet men nu zo spatisch en worden er in aller ijl deportatiewetten van kracht.
kijk en daar geef je al weer ene punt aan waar voor de medische wereld staat. Onze gezondheid kan ze geen ene ruk schelen.
Die tak zou dus totaal los van geld moeten staan. De belangen zijn totaal verknipt.
[..]
Uit het oogpunt van de erbarmelijk geinformeerde sheeple wordt dat 'geeist'.
Echter die arts, die dus claimt dat er niet verder onderzocht wordt omdat het toch alleen maar negertjes omvallen, heeft geen notie van het Agenda 21 Depopulatie project.
Alleen al het feit dat er geen actie wordt ondernomen uit rasistishe overwegingen maakt dat de industrie totaal fucked up is.
Dit wil ik ook dolgraag weten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ze zijn er niet om je beter te maken. Zeg jij.
Als ze geen geld investeren om je beter te maken; kraai jij een groot: "Zie je wel, ze zijn vies."
Als ze geld investeren in een oplossing om je beter te maken; kraai jij een groot: "Zie je wel, ze zijn vies."
Wat wil je eigenlijk?Waar zou jij, Lambiekje, nou gelukkig van worden?
Leugens.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het zo marginaal is waarom doet men nu zo spatisch en worden er in aller ijl deportatiewetten van kracht.
kijk en daar geef je al weer ene punt aan waar voor de medische wereld staat. Onze gezondheid kan ze geen ene ruk schelen.
Die tak zou dus totaal los van geld moeten staan. De belangen zijn totaal verknipt.
[..]
Uit het oogpunt van de erbarmelijk geinformeerde sheeple wordt dat 'geeist'.
Echter die arts, die dus claimt dat er niet verder onderzocht wordt omdat het toch alleen maar negertjes omvallen, heeft geen notie van het Agenda 21 Depopulatie project.
Alleen al het feit dat er geen actie wordt ondernomen uit rasistishe overwegingen maakt dat de industrie totaal fucked up is.
bron staat onder in de quotequote:Op maandag 4 augustus 2014 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee er staat een quote, geen bron.
http://www.evolutionnews.(...)ka_receiv002118.htmlquote:
Dankjewel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
bron staat onder in de quote
http://www.independent.co(...)utbreak-9644671.html
Uit 2006.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:28 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
http://www.evolutionnews.(...)ka_receiv002118.html
dat werd dus zijn bijnaam, en ebola bestaat ook al langer. het is een student die er een verslag van maakte en nogal geschokt was.quote:
iets met ethiek, ieder leven dat gered wordt/is, is winst.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:45 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Dat een privaat bedrijf miljarden gaat investeren in een marginale ziekte waar je geen enkele winst kan behalen?
Waarom ga jij dan geen vaccin maken als je zo'n grote bek hebt?
Oh ja, vaccins werken toch niet?
Wat een onzin, je gaat toch ook niet tegen HP zeggen dat ze computers onder kostprijs aan arme derde wereld kinderen moet gaan verkopen omdat dat ethisch verantwoord is?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
iets met ethiek, ieder leven dat gered wordt/is, is winst.
In geval van Ebola is het inderdaad nog geen save vaccin, maar men is op de goede weg.(zie test resultaten tekmara 2010)
Dat maakt me niet echt vrolijk, vindt het zelf een gevaarlijke ontwikkelingquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:15 schreef .SP. het volgende:
Ga maar eens kijken wie het Tekmara onderzoek heeft gefinancieerd...
Vleermuizen zijn de meest waarschijnlijke bron voor filovirussen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep: http://www.volkskrant.nl/(...)ogde-vleermuis.dhtml
Waarom? Wees blij dat tenminste iemand zulk onderzoek financieert.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat maakt me niet echt vrolijk, vindt het zelf een gevaarlijke ontwikkeling
Huh? Wie is er volgens jou aan het cashen dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie weet is er allang een oplossing tegen embola en is dat onderzoek alleen maar een scam en makkelijk cashen.
Loop je nou ook al in dit topic te trollen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie weet is er allang een oplossing tegen embola en is dat onderzoek alleen maar een scam en makkelijk cashen.
Jeff C laat in zijn video zien dat Tekmira een 140 miljoen $ contract heeft met US department of Defense. Veel geld hoor en makkelijk cashen omdat er wellicht allang een cure is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huh? Wie is er volgens jou aan het cashen dan?
Die bedoelde ik, dankje.quote:
Ik trol niet ik zoek naar antwoorden. Ook al ben je het niet met me eens hoef je niet meteen met trollen of alu-hoedje aan te komen. Dat is een beetje te makkelijk scoren en iemand wegzetten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Loop je nou ook al in dit topic te trollen?
Daar heb je vast bewijs voor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jeff C laat in zijn video zien dat Tekmira een 140 miljoen $ contract heeft met US department of Defense. Veel geld hoor en makkelijk cashen omdat er wellicht allang een cure is.
Zou zeggen kijk eens naar de video.quote:
Lees dit maar eens:quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou zeggen kijk eens naar de video.
Bedankt voor het artikel. Zij is een wetenschapsjournalist lees ik? Voor mij niet iemand die ik op haar woorden vertrouw.quote:
maar ehm, ten eerste is een vaccin toch ook bedoeld als preventief middel?quote:Ook Heinz Feldmann, hoofd van het virologie laboratorium van de NIH, is het er mee eens dat de nadruk moet liggen op preventie in plaats van het maken van een vaccin
En tegen beter weten in vraag ik: waarom dan niet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bedankt voor het artikel. Zij is een wetenschapsjournalist lees ik? Voor mij niet iemand die ik op haar woorden vertrouw.
dat zeg ik; angstquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:18 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
De kans dat wij het krijgen is minder doordat wij veel klinischer en hygienischer leven, elke keer handen wassen bijvoorbeeld. Maar hebben 'wij' het te pakken, gaan we even hard dood als de Afrikanen, ondanks de betere medische zorg.
Het is wel paniekzaaien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:45 schreef theguyver het volgende:
http://xandernieuws.punt.(...)sen-met-ebola-besmet
Verder wel goeie uitleg maar ze hebben er gewoon een simpel rekensommetje alla plague inc er op los gelaten
heel wijs. als iets (whatever) wetenschappelijk is moet je op je hoede zijn..bijna alles is gemanipuleerd, de bedoeling is om ons dom te houden. trap er niet in, onderzoek zelluf.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Omdat ik het uit die hoek niet vertrouw, een wetenschapsjournaliste. Voor mij niet iemand die vanuit een objectief oogpunt schrijft.
Ben je nu serieusquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Omdat ik het uit die hoek niet vertrouw, een wetenschapsjournaliste. Voor mij niet iemand die vanuit een objectief oogpunt schrijft.
Iedereen kan zich eigenlijk journalist noemen, in dit geval is het een persoon met een wetenschappelijke achtergrond, dus die weet waarschijnlijk wel waar ze het over heeft.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Vanzelfsprekend worden deze patienten geisoleerd verpleegd. Ik begrijp niet dat sommigen daar iets verdachts in zien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:15 schreef theguyver het volgende:
De beste oplossing is hoe cru het ook klinkt zieken issoleren.
Zodra het vast gesteld is dat een persoon in contact is geweest uitgebreid onderzoeken, in hazmat suits en zieken van de niet zieken issoleren.
Dit is ook de reden waarom xandernieuws ook met een schatting komt van 300.000, de schatting is gewoon simpel gemaakt in een periode van de incubatie tijd kom je in zo'n regio in contact met ongeveer 300 mensen, ze hebben daarom maar aangenomen dat die gelijk besmet zijn.
[..]
Iedereen kan zich eigenlijk journalist noemen, in dit geval is het een persoon met een wetenschappelijke achtergrond, dus die weet waarschijnlijk wel waar ze het over heeft.
Sommige mensen blaten maar wat zonder duidelijke kennis zie BNW journalist Lambiekje
Ga jij zelf ebola onderzoeken?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:00 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
heel wijs. als iets (whatever) wetenschappelijk is moet je op je hoede zijn..bijna alles is gemanipuleerd, de bedoeling is om ons dom te houden. trap er niet in, onderzoek zelluf.
dit bedoel ik, jij slikt het dus voor zoete koek.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:15 schreef theguyver het volgende:
Iedereen kan zich eigenlijk journalist noemen, in dit geval is het een persoon met een wetenschappelijke achtergrond, dus die weet waarschijnlijk wel waar ze het over heeft.
Sommige mensen blaten maar wat zonder duidelijke kennis zie BNW journalist Lambiekje
Dat niet alleen, ben op mijn hoede voor journalisten. Trouwens wel eens van John Holdren gehoord? Een wetenschapper die Obama adviseert op het gebied van wetenschap en technologie. Hij heeft ooit eens zijn visie laten gaan in een boekje hoe je de wereldpopulatie kunt reducerenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:00 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
heel wijs. als iets (whatever) wetenschappelijk is moet je op je hoede zijn..bijna alles is gemanipuleerd, de bedoeling is om ons dom te houden. trap er niet in, onderzoek zelluf.
nee, waarom zou ik. jij bent graag afhankelijk. wacht jij maar op de wetenschappers en hun oplossing..dat wordt een spuitje natuurlijk, en iedereen haptquote:
nee, ken ik niet. er zijn hele goede wetenschappers, dat weet ik. alleen houden zij hun ontdekkingen en kunstjes voor zichzelf of voor hun baasjes. ook al willen ze het delen, dan mag dat niet. wij mogen niks weten, dom houden is de bedoeling.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ben op mijn hoede voor journalisten. Trouwens wel eens van John Holdren gehoord? Een wetenschapper die Obama adviseert op het gebied van wetenschap en technologie. Hij heeft ooit eens zijn visie laten gaan in een boekje hoe je de wereldpopulatie kunt reduceren
Waar staat dat in mijn tekst?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:19 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
dit bedoel ik, jij slikt het dus voor zoete koek.
lekker makkelijk
Money walks and talks en dreigementen/intimidatie natuurlijk. Ik denk als wetenschapper ook al ben je niet zo en alleen bezig met het onderzoek en je bent ook nog goed op weg, je vanzelf benaderd wordt door mensen die je kennis willen misbruiken waardoor je als wetenschapper weinig keus hebt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:26 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
nee, ken ik niet. er zijn hele goede wetenschappers, dat weet ik. alleen houden zij hun ontdekkingen en kunstjes voor zichzelf of voor hun baasjes. ook al willen ze het delen, dan mag dat niet. wij mogen niks weten, dom houden is de bedoeling.
ja, de huis tuin en keuken wetenschap, computertjes, tv'tjes en al die gein meer
Zou zo maar kunnen hoor, er zijn ook adviseurs geweest die aangeven hoe je het beste noord korea zou binnen kunnen vallen of Iran.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ben op mijn hoede voor journalisten. Trouwens wel eens van John Holdren gehoord? Een wetenschapper die Obama adviseert op het gebied van wetenschap en technologie. Hij heeft ooit eens zijn visie laten gaan in een boekje hoe je de wereldpopulatie kunt reduceren
quote:
oh, dus waarschijnlijk was een foutje?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:15 schreef theguyver het volgende:
Dat is van andere orde dan controle/inmening op voortplanting van de mens. Ergens hebben ze gelijk in dit alles naar mijn mening geef ze het voordeel van de twijfel. De wereld is te vol vind ik ook maar mensen verplicht steriliseren of abortus laten plegen, drinkwater besmetten om dit te voorkomen? Dat soort ideeën schreef John Holdren eens op en nu adviseert ie Obama?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen hoor, er zijn ook adviseurs geweest die aangeven hoe je het beste noord korea zou binnen kunnen vallen of Iran.
En nu?
juist, zo werkt dat. als je goed bent, ben je de lulquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Money walks and talks en dreigementen/intimidatie natuurlijk. Ik denk als wetenschapper ook al ben je niet zo en alleen bezig met het onderzoek en je bent ook nog goed op weg, je vanzelf benaderd wordt door mensen die je kennis willen misbruiken waardoor je als wetenschapper weinig keus hebt.
En hoe heeft dit te maken met ebola?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:32 schreef snurkhapper het volgende:
interessant dit. beetje offtopic maar kijk vanaf 5.00 minuut, vanaf 6 minuten hoor je wat ik bedoel.
eigenlijk moet men dit helemaal zien voor je eigen kennis, wordt je wijzer van![]()
quote:Amerikanen behandeld met geheim serum tegen ebola
Twee Amerikaanse ontwikkelingswerkers die besmet werden met het ebolavirus, hebben een geheim serum toegediend gekregen in de hoop dat ze de dodelijke ziekte overleven. De ampullen zijn volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN vorige week naar Liberia gevlogen om daar de twee Amerikanen te behandelen.
Een functionaris van het Amerikaanse Nationaal Instituut voor Volksgezondheid zou contact hebben gelegd met Samaritan's Purse, de organisatie waarvoor de twee werken. Het instituut bood de experimentele behandeling aan om dokter Kent Brantly en Nancy Writebol te behandelen. Het serum komt van Mapp Biopharmaceuticals Inc. en zou nog niet op mensen zijn uitgeprobeerd. Wel is het met succes getest op een kleine groep apen.
Bovenstaand doet de filmkenner wellicht denken aan de film Outbreak uit 1995. In deze film wordt het ebola-virus 'motaba' genoemd. Ook daarin hadden de Amerikanen een mysterieus serum (E-1101) ontwikkeld tegen het virus.
826 doden
Het dodental van de ebola-epidemie in West-Afrika is opgelopen tot zeker 826, maakte de Wereldgezondheidsorganisatie WHO vandaag bekend. Het aantal geregistreerde infectiegevallen steeg in een tijdsbestek van 2 dagen met 117. Het totaal stond op 30 juli op 1440 besmettingsgevallen.
In dezelfde 2 dagen bezweken 58 mensen aan de ziekte, 46 van hen in Liberia, 9 in Sierra Leone en nog 3 in Guinee. Volgens de WHO is de epidemie gezien deze cijfers nog lang niet op zijn retour.
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)um-tegen-ebola.dhtml
zucht, haal maar weg slimpiequote:Op maandag 4 augustus 2014 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hoe heeft dit te maken met ebola?
quote:Experimental drug likely saved Ebola patients
(CNN) -- Three vials containing an experimental drug stored at subzero temperatures were flown into Liberia last week in a last-ditch effort to save two American missionary workers who had contracted Ebola, according to a source familiar with details of the treatment.
The drug appears to have worked, sources say. Dr. Kent Brantly's and Nancy Writebol's conditions significantly improved after receiving the medication, sources say. Brantly was able to walk into Emory University Hospital in Atlanta after being evacuated to the United States last week, and Writebol is expected to arrive in Atlanta on Tuesday.
On July 22, Brantly woke up feeling feverish. Fearing the worst, Brantly immediately isolated himself. Writebol's symptoms started three days later. A rapid field blood test confirmed the infection in both of them after they had become ill with fever, vomiting and diarrhea.
It's believed both Brantly and Writebol, who worked with the aid organization Samaritan's Purse, contracted Ebola from another health care worker at their hospital in Liberia, although the official Centers for Disease Control and Prevention case investigation has yet to be released.
A representative from the National Institutes of Health contacted Samaritan's Purse in Liberia and offered the experimental treatment, known as ZMapp, for the two patients, according to the source.
Second Ebola patient heading to U.S.
Doctors struggle to treat Ebola patients
Ebola transport team speaks to CNN
The drug was developed by the biotech firm Mapp Biopharmaceutical Inc., which is based in San Diego. The patients were told that this treatment had never been tried before in a human being but had shown promise in small experiments with monkeys.
According to company documents, four monkeys infected with Ebola survived after being given the therapy within 24 hours after infection. Two of four other monkeys that started therapy within 48 hours after infection also survived. One monkey that was not treated died within five days of exposure to the virus.
Brantly and Writebol were aware of the risk of taking a new, little understood treatment and gave informed consent, according to two sources familiar with the care of the missionary workers. In the monkeys, the experimental serum had been given within 48 hours of infection. Brantly didn't receive it until he'd been sick for nine days.
The medicine is a three-mouse monoclonal antibody, meaning that mice were exposed to fragments of the Ebola virus and then the antibodies generated within the mice's blood were harvested to create the medicine. It works by preventing the virus from entering and infecting new cells.
The Ebola virus causes viral hemorrhagic fever, which refers to a group of viruses that affect multiple organ systems in the body and are often accompanied by bleeding.
Early symptoms include sudden onset of fever, weakness, muscle pain, headaches and a sore throat. They later progress to vomiting, diarrhea, impaired kidney and liver function -- and sometimes internal and external bleeding.
The ZMapp vials reached the hospital in Liberia where Brantly and Writebol were being treated Thursday morning. Doctors were instructed to allow the serum to thaw naturally without any additional heat. It was expected that it would be eight to 10 hours before the medicine could be given, according to a source familiar with the process.
Brantly asked that Writebol be given the first dose because he was younger and he thought he had a better chance of fighting it, and she agreed. However, as the first vial was still thawing, Brantly's condition took a sudden turn for the worse.
Brantly began to deteriorate and developed labored breathing. He told his doctors he thought he was dying, according to a source with firsthand knowledge of the situation.
Knowing his dose was still frozen, Brantly asked if he could have Writebol's now-thawed medication. It was brought to his room and administered through an IV. Within an hour of receiving the medication, Brantly's condition dramatically improved. He began breathing easier; the rash over his trunk faded away. One of his doctors described the events as "miraculous."
By the next morning, Brantly was able to take a shower on his own before getting on a specially designed Gulfstream air ambulance jet to be evacuated to the United States.
Writebol also received a vial of the medication. Her response was not as remarkable, according to sources familiar with the treatment. However, doctors on Sunday administered Writebol a second dose of the medication, which resulted in significant improvement.
She was stable enough to be evacuated back to the United States and is expected to arrive before noon Tuesday.
The process by which the medication was made available to Brantly and Writebol is highly unusual. ZMapp has not been approved for human use, and has not even gone through the clinical trial process, which is standard to prove the safety and efficacy of a medication. It may have been given under the U.S. Food and Drug Administration's "compassionate use" regulation, which allows access to investigational drugs outside clinical trials.
Getting approval for compassionate use is often long and laborious, but in the case of Brantly and Writebol, they received the medication within seven to 10 days of their exposure to the Ebola virus.
On July 30, the Defense Threat Reduction Agency, an arm of the military responsible for any chemical, biological, radiological, nuclear and high-yield explosive threats, allotted additional funding to MAPP Biopharmaceutical due to "promising results."
Bron: http://edition.cnn.com/20(...)?sr=sharebar_twitter
En hoe is die info uitgelekt? of is het gewoon bedacht..quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:26 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
nee, ken ik niet. er zijn hele goede wetenschappers, dat weet ik. alleen houden zij hun ontdekkingen en kunstjes voor zichzelf of voor hun baasjes. ook al willen ze het delen, dan mag dat niet. wij mogen niks weten, dom houden is de bedoeling.
ja, de huis tuin en keuken wetenschap, computertjes, tv'tjes en al die gein meer
Nee er staat dat als ze een wetenschappelijke journalist is dus wel kennis heeft van de zaken waar ze een artrikel over schrijft, en als je het zo leest heeft ze zich er op zijn minst in verdiept.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:41 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
[..]
oh, dus waarschijnlijk was een foutje?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:19 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
dit bedoel ik, jij slikt het dus voor zoete koek.
lekker makkelijk
Tijdens de verkiezingen ja, zelfde als de wapen lobby dat is geen groot geheim hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik hoop alleen maar dat meer mensen de ogen opengaan. Grote bankiers die achter Obama staan. Ook al gaat ie weg vanwege zijn scam over zijn geboorteplaats (Kenia) dan komt er wel een andere puppet. De mensen die je weg moet zien te krijgen zijn de mensen die achter Obama de touwtjes in handen hebbben want anders verandert er niets en zijn we al doomed vrees ik. Staat ergens al in Lucas 10:18 als ik me niet vergis, Spooky
Oh, dus ik en een aantal andere users hier op Fok manipuleren onze resultaten/data/papers? Nou bedankt hoor...quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:00 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
Het reduceren van de wereldpopulatie zou ook moeten gebeuren. Helaas kunnen sommige lieden dat alleen maar interpreteren als actief mensen afmaken i.p.v. het verlagen van de bevolkingsgroei zoals het bedoelt wordt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja, erg jammer dat sommigen dat verschil niet zien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:03 schreef .SP. het volgende:
[..]
Het reduceren van de wereldpopulatie zou ook moeten gebeuren. Helaas kunnen sommige lieden dat alleen maar interpreteren als actief mensen afmaken i.p.v. het verlagen van de bevolkingsgroei zoals het bedoelt wordt.
En dus is onze gezondheid schijt voor ze.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:01 schreef .SP. het volgende:
[..]
Een pharmaceutisch bedrijf investeert in producten waar winst op gemaakt kan worden punt uit.
Bill Gates is een klootzak. Een Monsanto-adept. Hij is pure evil.quote:Dat jij dat als schizofreen in een continue psychose niet normaal kan verwerken jouw probleem.
Als jij graag dit soort 'vergeten' ziektes wil bestrijden moet je een aanvraag bij de Bill Gates foundation doen, die zal je graag helpen als je een goed voorstel hebt.
WAKE UP Mijn god wat heb jij nog een hoop te leren.quote:En flikker op met je deportatiewetten en Agenda21 wat allemaal bijelkaar verzonnen gelul is.
dat hoeft niet eens .. als je uitgangspunt al frauduleus is of je uitgangspunt op een verkeerder bias.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh, dus ik en een aantal andere users hier op Fok manipuleren onze resultaten/data/papers? Nou bedankt hoor...
Waarom? Het argument dat er niet genoeg eten is is je reinste bullshit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:03 schreef .SP. het volgende:
[..]
Het reduceren van de wereldpopulatie zou ook moeten gebeuren.
Sterilisatie !?quote:Helaas kunnen sommige lieden dat alleen maar interpreteren als actief mensen afmaken i.p.v. het verlagen van de bevolkingsgroei zoals het bedoelt wordt.
Wát??quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom? Het argument dat er niet genoeg eten is is je reinste bullshit.
Biomassa van mieren is 4 keer dat van mensen.
[..]
Sterilisatie !?
Waarom denk je dat de sperma-kwaliteit gestaag afneemt. En er steeds meer kwijlende kinderen worden geboren.
Waarom werken mijn dingen dan ook op data die ik zelf gemeten heb?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat hoeft niet eens .. als je uitgangspunt al frauduleus is of je uitgangspunt op een verkeerder bias.
rubbish in is rubbish out.
Och Lambiekje, mag ik je laatste zin inkoppen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom? Het argument dat er niet genoeg eten is is je reinste bullshit.
Biomassa van mieren is 4 keer dat van mensen.
[..]
Sterilisatie !?
Waarom denk je dat de sperma-kwaliteit gestaag afneemt. En er steeds meer kwijlende kinderen worden geboren.
Pharmaceutische bedrijven zijn commerciele bedrijven en hebben als drijfveer om geld te verdienen, dat je dat nog steeds niet snapt is onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dus is onze gezondheid schijt voor ze.
[..]
Bill Gates is een klootzak. Een Monsanto-adept. Hij is pure evil.
[..]
WAKE UP Mijn god wat heb jij nog een hoop te leren.
alles wat nieuw ontdekt wordt, wordt in de gaten gehouden en doorgegeven aan bepaalde meneertjes. zij geven het weer door aan hun baasjes. niks blijft geheim.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
En hoe is die info uitgelekt? of is het gewoon bedacht..
ja, zo zijn er wel meer. over jan sloot waren nog wat topic(s) in truquote:of je krijgt zoiets http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Sloot
-edit- Waar denk je dat ik constant op hamer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:45 schreef .SP. het volgende:
[..]
Pharmaceutische bedrijven zijn commerciele bedrijven en hebben als drijfveer om geld te verdienen, dat je dat nog steeds niet snapt is onvoorstelbaar.
Niks ontrecht. Verdiep!quote:Als jij puur R&D ten behoeve van de menselijke gezondheid wil zien moet je gewoon lekker je energie steken in het opzetten van een non-profit organisatie die dat soort werk wil gaan doen. Zie het als een ouderwets NUTS bedrijf.
Dus hou nu eens op om de pharmaceutische industrie onterecht af te branden en steek zelf de handen uit de mouwen, in jouw opinie is je eigen inactieve gedrag net zo laakbaar als dat van de pharmaceutische industrie.
quote:D.breakingthesilence: "they've" been trying to weaponize ebola for over 40 years. they can't do it because the Mayinga strain of ebola (the only known strain to be contagious through aerosol transmission) kills people too quickly for it to work as a broad spread bio weapon. they've been playing with the Marlburg/ebola crosses to create a virus with a longer gestational period so that cross infection/contamination will spread farther. but Marlburg cancells out the aerosol transmission factors of the Mayinga strain of ebola, which leaves them with oral/mucous membrane transmission, which isn't effective as the virus dies very quickly unless it's in a very hot humid climate (hence the fact that they do their testing in western Africa in jungle climates). Air conditioning kills the virus almost instantly."
bron
ja, en?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee er staat dat als ze een wetenschappelijke journalist is dus wel kennis heeft van de zaken waar ze een artrikel over schrijft, en als je het zo leest heeft ze zich er op zijn minst in verdiept.
nee dat zeg ikquote:Maar ik zeg nergens dat ik het als zoete koek geloof. ( dat staat nergens)
weer? ik denk dat jij niet goed leestquote:beetje domme suggesties allemaal, en nee ook geen foutje. je maakt er gewoon zelf weer iets van zonder goed te lezen!!!
[..]
Enige zaak die ik hier over ken is Jan Sloot als je er meer hebt wil ik er wel een mooi topic over maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:11 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
alles wat nieuw ontdekt wordt, wordt in de gaten gehouden en doorgegeven aan bepaalde meneertjes. zij geven het weer door aan hun baasjes. niks blijft geheim.
als je goed bent in je vak werk je voor hun (slechteriken) er is geen ontkomen meer aan, tenzij je een ongeluk krijgt als je bv praat
[..]
ja, zo zijn er wel meer. over jan sloot waren nog wat topic(s) in tru
nee, jullie zijn onbelangrijk, ik heb het over anders soort wetenschappers. de mensen met kennis wat er toe doet. wat jullie doen is niet interessant genoeg. (voor die knakkers die het bepalen)quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh, dus ik en een aantal andere users hier op Fok manipuleren onze resultaten/data/papers? Nou bedankt hoor...
precies geneuzel in de marge.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:16 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
nee, jullie zijn onbelangrijk, ik heb het over anders soort wetenschappers. de mensen met kennis wat er toe doet. wat jullie doen is niet interessant genoeg. (voor die knakkers die het bepalen)
kan jou het schelen, als je haar maar goed zit
En hoe bepaal jij dat mijn wetenschappelijke kennis/werk er niet toe doet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:16 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
nee, jullie zijn onbelangrijk, ik heb het over anders soort wetenschappers. de mensen met kennis wat er toe doet. wat jullie doen is niet interessant genoeg. (voor die knakkers die het bepalen)
kan jou het schelen, als je haar maar goed zit
zolang jij dag in dag uit op fok zit ben je niet belangrijk, dan heb je wel wat anders te doen. tenzij je een trol bentquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe bepaal jij dat mijn wetenschappelijke kennis/werk er niet toe doet?
Nog maar eens:quote:
Ok, geen enkele reden dus... Of heb je ondertussen wat beters weten te bedenken? Zeggen dat al het wetenschappelijk gemanipuleerd is is makkelijk. Dat hard maken gaat je niet lukken. De methode die ik aan het ontwikkelen ben heb ik bijvoorbeeld getest op publiek toegankelijke data, en op zelf gemeten data. De software/scripts maken we publiek toegankelijk zodra de paper rond is. Hoe zie jij het voor je dat zoiets gemanipuleerd wordt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
zolang jij dag in dag uit op fok zit ben je niet belangrijk, dan heb je wel wat anders te doen. tenzij je een trol bent
Wow, je snapt er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik constant op hamer.
[..]
Niks ontrecht. Verdiep!
[..]
laat maar, als ik een reactie plaats wordt het verwijderd. zinloos dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok, geen enkele reden dus... Of heb je ondertussen wat beters weten te bedenken? Zeggen dat al het wetenschappelijk gemanipuleerd is is makkelijk. Dat hard maken gaat je niet lukken. De methode die ik aan het ontwikkelen ben heb ik bijvoorbeeld getest op publiek toegankelijke data, en op zelf gemeten data. De software/scripts maken we publiek toegankelijk zodra de paper rond is. Hoe zie jij het voor je dat zoiets gemanipuleerd wordt?
Als dat een normale reactie is gebeurd dat echt niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:31 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
laat maar, als ik een reactie plaats wordt het verwijderd. zinloos dit.
bedank de moderator maar
Nu ben jij degene die op een troll begint te lijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:33 schreef snurkhapper het volgende:
nee, het is te confronterend voor haar. de waarheid kan ze niet aan.
Slaat dat nu weer op?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:33 schreef snurkhapper het volgende:
nee, het is te confronterend voor haar. de waarheid kan ze niet aan.
Negeer die gast, niets meer dan een ontzettend storende troll.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Slaat dat nu weer op?![]()
En daarvoor bestaat feedback of een wc als iets je dwars zit!
leuke nieuwe UI trouwens .SP.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:46 schreef .SP. het volgende:
[..]
Negeer die gast, niets meer dan een ontzettend storende troll.
dat men wakker wordt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nog maar eens:
Wat wil je eigenlijk?Waar zou jij, Lambiekje, nou gelukkig van worden?
geen. gewoon dat men wakker wordt. En dat je (klein)kinderen je niet hardgrondig gaan haten.quote:Welke agenda streef jij na? Wat beweegt je tot het onbaatzuchtige proberen schaapjes op het droge te krijgen?
en dat is omdat blanke het oplopen nu.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
Wereldbank trekt 150 miljoen euro uit voor noodhulp Ebola
De Wereldbank trekt tot 200 miljoen dollar (150 miljoen euro) uit voor noodhulp in de strijd tegen Ebola. Het geld is bedoeld voor Liberia, Sierra Leone en Guinea, zo is maandag gemeld.
Aantal ebola-infecties neemt toe .
Die Afrikaanse landen hebben vooral last van het dodelijke virus.
Met het geld moeten de landen ook hun zorgstelsels verbeteren, zo verklaart de Wereldbank. Volgens de laatste tellingen van de Wereldgezondheidsorganisatie zijn er in West-Afrika nu 887 ebola-doden geteld. Meer dan 1.600 mensen zijn besmet met de ziekte.
Maandag werd ook duidelijk dat er mensen besmet zijn in Nigeria, het dichtstbevolkte land van Afrika.
http://www.nu.nl/geldzake(...)-noodhulp-ebola.html
-weg-quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:28 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wow, je snapt er helemaal niets van.
En die link die je geeft is fucking hilarisch, mensen die technische termen niet snappen en vervolgens zelf er maar een betekenis aan geven, fantastisch.
Je bent dom
Lees het bericht nog eens. En nu zorgvuldig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en dat is omdat blanke het oplopen nu.
http://www.gewoon-nieuws.(...)ceutische-industrie/quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees het bericht nog eens. En nu zorgvuldig.
Hoe verklaar je dan dat de Wereldbank juist voor Liberia, Sierra Leone en Guinea zoveel geld heeft uitgetrokken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.gewoon-nieuws.(...)ceutische-industrie/
mainstream nieuws op frontpage. Men kan niet anders zonder rasistisch over te komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat de Wereldbank juist voor Liberia, Sierra Leone en Guinea zoveel geld heeft uitgetrokken?
Het is duidelijk.quote:Why does the CDC own a patent on Ebola 'invention?'
The patent summary says, "The invention provides the isolated human Ebola (hEbola) viruses denoted as Bundibugyo (EboBun) deposited with the Centers for Disease Control and Prevention ("CDC"; Atlanta, Georgia, United States of America) on November 26, 2007 and accorded an accession number 200706291."
It goes on to state, "The present invention is based upon the isolation and identification of a new human Ebola virus species, EboBun. EboBun was isolated from the patients suffering from hemorrhagic fever in a recent outbreak in Uganda."
It's worth noting, by the way, that EboBun is not the same variant currently believed to be circulating in West Africa. Clearly, the CDC needs to expand its patent portfolio to include more strains, and that may very well be why American Ebola victims have been brought to the United States in the first place. Read more below and decide for yourself...
bron
En dan?quote:
En dan is iedereen wakker, wat dan? Hoe ziet de wereld er wakker uit?quote:geen. gewoon dat men wakker wordt. En dat je (klein)kinderen je niet hardgrondig gaan haten.
Ach ja, kom maar op met je misplaatste arrogantie, ik weet zelf wel beter.quote:
Enig idee waarom ze het gepatenteerd hebben? Ik weet het wel namelijk, ondanks mijn onmetelijke domheid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is duidelijk.
Gaat men nu inzien hoe insanely corrupt badpharma is.
Dank je, voelde me geinspireerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
leuke nieuwe UI trouwens .SP.
En zie dat in Nigeria ook al uitgebroken is, hopelijk verspreid het allemaal niet verder![]()
kaartje er bij.
[ afbeelding ]
Niet moeilijk, aangezien er zoveel theories zijn beschuldigt iedereen elkaar regeringen worden omvergeworpen,technologie word vernietigd, boeken en computers worden verbrand. niemand vertrouwd elkaar nog oorlogen,reduceert een gigantisch deel van de mensheid. niemand eet meer wat niemand drinkt meer wat alles is slecht! De bevolking krimpt gigantisch van 7 miljard naar 100.000 de overgebeleven wonen ver uit elkaar, en begint weer opnieuw zoals 5000 jaar geleden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dan?
[..]
En dan is iedereen wakker, wat dan? Hoe ziet de wereld er wakker uit?Ik haat mijn ouders niet hartgrondig namelijk, dus ik zie niet wat het probleem zou kunnen zijn als ik op dezelfde voet verder ga.
Slimme actie zegquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
Bodies dumped in streets as West Africa struggles to curb Ebola
MONROVIA/DAKAR (Reuters) - Relatives of Ebola victims in Liberia defied government quarantine orders and dumped infected bodies in the streets as West African governments struggled to enforce tough measures to curb an outbreak of the virus that has killed 887 people.
In Nigeria, which recorded its first death from Ebola in late July, authorities in Lagos said eight people who came in contact with the deceased U.S. citizen Patrick Sawyer were showing signs of the deadly disease.
The outbreak was detected in March in the remote forest regions of Guinea, where the death toll is rising. In neighbouring Sierra Leone and Liberia, where the outbreak is now spreading fastest, authorities deployed troops to quarantine the border areas where 70 percent of cases have been detected.
Those three countries announced a raft of tough measures last week to contain the disease, shutting schools and imposing quarantines on victim's homes, amid fears the incurable virus would overrun healthcare systems in one of the world's poorest regions.
In Liberia's ramshackle ocean-front capital Monrovia, still scarred by a 1989-2003 civil war, relatives of Ebola victims were dragging bodies onto the dirt streets rather than face quarantine, officials said.
Information Minister Lewis Brown said some people may be alarmed by regulations imposing the decontamination of victims' homes and the tracking of their friends and relatives. With less than half of those infected surviving the disease, many Africans regard Ebola isolation wards as death traps.
"They are therefore removing the bodies from their homes and are putting them out in the street. They're exposing themselves to the risk of being contaminated," Brown told Reuters. "We're asking people to please leave the bodies in their homes and we'll pick them up."
Brown said authorities had begun cremating bodies on Sunday, after local communities opposed burials in their neighbourhoods, and had carried out 12 cremations on Monday. Meanwhile, in the border region of Lofa County, troops were deployed on Monday night to start isolating effected communities there
bron: http://af.reuters.com/art(...)irtualBrandChannel=0
staat ook bij dat de 2 patienten in de VS goed reageren op het experimentele medicijn,quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
Volgende week ebola-overleg met WHO
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-ebolaoverleg.html
Kan het ook niet vinden, vond wel dit bij de zes dingen die we moeten weten over ebola:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
staat ook bij dat de 2 patienten in de VS goed reageren op het experimentele medicijn,
Wat ik wel raar vind is dat in het verleden voor gekomen uitbraken minder verspreide dan nu het geval is? werden ze toen sneller geissoleerd, kan er weinig over vinden...
Oke dat in 2007 niet verder verspreide kan ik me nog enigsinds iets bij voorstellen, Maar de jaren ervoor... communicatie ging toen stuk lastiger internet was er nog nauwelijks, En kan me niet echt voorstellen dat doktoren sneller een diganose konden vast stellen, of .. denk ik nu simpel..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan het ook niet vinden, vond wel dit bij de zes dingen die we moeten weten over ebola:
Het virus wordt ook van mens op mens overgedragen.
Via direct contact met open wondjes, slijmvliezen en lichaamsvloeistoffen, en na indirect contact met een besmette omgeving wordt het virus onder mensen overgedragen.
Traditionele begrafenisceremonies waarbij het lichaam van een besmette overledene wordt aangeraakt, leiden tot verspreiding van het virus onder mensen.
En dat men de doden op straat legt is natuurlijk ook bizar .
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:25 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ach ja, kom maar op met je misplaatste arrogantie, ik weet zelf wel beter.
Wat zou jij eigenlijk doen als je Ebola oploopt?quote:
Als de sodemieter een bezoek brengen aan Obama, Beatrix, Bill Gates en niet te vergeten Tim Kuik,quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat zou jij eigenlijk doen als je Ebola oploopt?
Snel nog een paar kampen bij bouwen ...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Herinneren we ons de FEMA kampen en de vele plastic lijkkisten nog?
[ afbeelding ]
Ebola is nu op Amerikaans grondgebied. Just saying...
Je bedoelt die kampen waar we in 1980_! voor het eerst met z'n allen in zouden verdwijnen? Daarna werd er ergens in 1996_! melding gemaakt van de bouw van dit soort kampen, door (extreem) rechtse/ conservatieve Amerikanen. Tot 2000 is een mooi lijstje bijgewerkt, daarna zijn de makers van de site in kampen verdwenen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Herinneren we ons de FEMA kampen en de vele plastic lijkkisten nog?
Goede post hoor, niks tegen in te brengen. Ik gooide alleen wat olie op het vuur, zeg maarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bedoelt die kampen waar we in 1980_! voor het eerst met z'n allen in zouden verdwijnen? Daarna werd er ergens in 1996_! melding gemaakt van de bouw van dit soort kampen, door (extreem) rechtse/ conservatieve Amerikanen. Tot 2000 is een mooi lijstje bijgewerkt, daarna zijn de makers van de site in kampen verdwenen?
Michelle Bachman (relifanaat en gekker dan Palin) begon daarna in 2009 de FEMA camp hetze in de mainstream te gooien. Glenn Beck ging er daarna mee aan de haal en is ons, sinds pakweg 2009, elk jaar belooft dat we er allemaal in zouden verdwijnen. Glenn Beck heeft zich daarna trouwens nog wel officieel gedistantieerd van Michelle Bachman, die was toch een maatje te gek voor hem!En daarna nog eens vanwege haar steun aan de NSA.
Volhouden kunnen ze in ieder geval wel. Nu 34 jaar later, worden we nog steeds bedreigd door die kampen![]()
Weet je trouwens wat FEMA met ál die lijkkisten doet? Slachtoffers van natuurrampen (gratis) begraven.Tevens geven ze honderden miljoenen aan hulp bij interne rampen binnen de VS. Super verdacht inderdaad!
Nice!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Goede post hoor, niks tegen in te brengen. Ik gooide alleen wat olie op het vuur, zeg maar
Ja maar Zmapp was in januari eruit gekomen als potentiële kandidaat als ik het wel heb (snelle google dus ik kan er helemaal naast zitten hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:49 schreef SicSicSics het volgende:
De beste geboortebeperking is toch wel educatie en welvaart gebleken. Waarom zet de illuminatie daar niet op in?win - win!
Men is trouwens al jaren bezig met onderzoek naar een vaccin, dat hebben ze niet even vanaf januari in elkaar gedraaid!
Overigens las ik vorig weekend in het AD dat ze in Afrika volkomen paranoïde zijn jegens blanke artsen in combinatie met Ebola. Overal waar de artsen opduiken zou Ebola zich verspreiden en dat soort dingen. Er heerst ook veel bijgeloof onder de bevolking, wat de hulpverlening ook niet ten goede komt.quote:
quote:Q: Why has this Ebola outbreak been so difficult to contain?
A: In some parts of West Africa, there is a belief that simply saying “Ebola” aloud makes the disease appear. Such beliefs create major obstacles for physicians from groups such as Doctors Without Borders that are trying to combat the outbreak. Some people blame physicians for the spread of the virus and turn to witch doctors for treatment. Their skepticism is not without a grain of truth: In past outbreaks, hospital staff who did not take thorough precautions became unwitting travel agents for the virus.
Bron: http://seattletimes.com/h(...)oudontneedtoxml.html
Dat is inderdaad wel zuur ja. Zieke mensen die uit een ziekenhuis worden gesmokkeld en verborgen in één of ander dorp waar ze de rest van het dorp weer besmettenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Overigens las ik vorig weekend in het AD dat ze in Afrika volkomen paranoïde zijn jegens blanke artsen in combinatie met Ebola. Overal waar de artsen opduiken zou Ebola zich verspreiden en dat soort dingen. Er heerst ook veel bijgeloof onder de bevolking, wat de hulpverlening ook niet ten goede komt.
[..]
Ik las het ja. Men geloofde dat 'de blanke man' de ziekte verspreidt, o.a. in de ziekenhuizen. Dat soort zaken komt ook niet in de laatste plaats door conspiracy theorieën.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens las ik vorig weekend in het AD dat ze in Afrika volkomen paranoïde zijn jegens blanke artsen in combinatie met Ebola. Overal waar de artsen opduiken zou Ebola zich verspreiden en dat soort dingen. Er heerst ook veel bijgeloof onder de bevolking, wat de hulpverlening ook niet ten goede komt.
Ze hebben daar toch geen internet en ze spreken geen nederlandsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik las het ja. Men geloofde dat 'de blanke man' de ziekte verspreidt, o.a. in de ziekenhuizen. Dat soort zaken komt ook niet in de laatste plaats door conspiracy theorieën.
Lijkt me onzin. De vaccins tegen de Mexicaanse griep hebben Nederland alleen al 144 miljoen Euro gekost.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:23 schreef oxylus11 het volgende:
Medicijnen tegen kortdurende ziekten zijn niet lucratief. Chronische aandoeningen zoals hartfalen en diabetes zijn veel lucratiever. Dus nee, er is hier geen complot aanwezig van de farmaceutische industrie.
Griep is ook iets vaker voorkomt dan ebola (ongeveer elke winter....)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lijkt me onzin. De vaccins tegen de Mexicaanse griep hebben Nederland alleen al 144 miljoen Euro gekost.
Niet lucratief...
Waarmee ik overigens niet beweer dat Ebola een complot is van de farmaceutische industrie.
144 miljoen is een schijntje johquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lijkt me onzin. De vaccins tegen de Mexicaanse griep hebben Nederland alleen al 144 miljoen Euro gekost.
Niet lucratief...
Waarmee ik overigens niet beweer dat Ebola een complot is van de farmaceutische industrie.
niet frappant het is Strategie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:31 schreef jogy het volgende:
Wat ik frappant vind is dat men in januari is begonnen en op het moment dat het vaccin/geneesmiddel Zmapp nu bijna klaar is en opeens is de moeder, vader, oom en tante van alle Ebola uitbraken in Afrika aan de gang.
Steriliteit is een stringent onderdeel van Agenda 21.quote:Als ik mijn ouderwetse paranoia pet even op zet zou het mij niets verbazen dat er in dat middel ook een 'bijwerking' zit wat onvruchtbaarheid veroorzaakt maar daar komt men natuurlijk pas later achter.
hartfalen en diabetes is een een-tweetje met BigFood's frankensteinvoedsel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:23 schreef oxylus11 het volgende:
Medicijnen tegen kortdurende ziekten zijn niet lucratief. Chronische aandoeningen zoals hartfalen en diabetes zijn veel lucratiever. Dus nee, er is hier geen complot aanwezig van de farmaceutische industrie.
Vergeet de treinen nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bedoelt die kampen waar we in 1980_! voor het eerst met z'n allen in zouden verdwijnen? Daarna werd er ergens in 1996_! melding gemaakt van de bouw van dit soort kampen, door (extreem) rechtse/ conservatieve Amerikanen. Tot 2000 is een mooi lijstje bijgewerkt, daarna zijn de makers van de site in kampen verdwenen?
Michelle Bachman (relifanaat en gekker dan Palin) begon daarna in 2009 de FEMA camp hetze in de mainstream te gooien. Glenn Beck ging er daarna mee aan de haal en is ons, sinds pakweg 2009, elk jaar belooft dat we er allemaal in zouden verdwijnen. Glenn Beck heeft zich daarna trouwens nog wel officieel gedistantieerd van Michelle Bachman, die was toch een maatje te gek voor hem!En daarna nog eens vanwege haar steun aan de NSA.
Volhouden kunnen ze in ieder geval wel. Nu 34 jaar later, worden we nog steeds bedreigd door die kampen![]()
Weet je trouwens wat FEMA met ál die lijkkisten doet? Slachtoffers van natuurrampen (gratis) begraven.Tevens geven ze honderden miljoenen aan hulp bij interne rampen binnen de VS. Super verdacht inderdaad!
Kan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
niet frappant het is Strategie.
[..]
Steriliteit is een stringent onderdeel van Agenda 21.
En daar vermoed je wel een complot achter?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:23 schreef oxylus11 het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hartfalen en diabetes is een een-tweetje met BigFood's frankensteinvoedsel.
het cholesterol bedrog en pure vergiftiging middels aspartaam of neotaam.
Wanneer word die agenda eens uitgevoerd biekje? vooralsnog is de verwachting dat de wereldbevolking zeker door blijft groeien tot ongeveer 9 miljard, ik zie daar nu niet echt een agenda voor depopulatie in.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:54 schreef Lambiekje het volgende:
Nee, ik bedoelde echt kortdurende ziekten. 144 miljoen is overigens slechts een heel beperkt bedrag voor de farmaceutische industrie. De enige redenen dat de industrie bij wel voor een vaccin kiest zijn dat A griepvaccin maken is routinewerk, relatief weinig ontwikkelingskosten B De potentiële afzetmarkt is groot (miljoenen gevaccineerden in rijke landen) en C Griep kom gegarandeerd elk jaar een keertje langs, dus je bent verzekerd van inkomen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:46 schreef .SP. het volgende:
[..]
Griep is ook iets vaker voorkomt dan ebola (ongeveer elke winter....)
Met kortdurend bedoelde oxylus dat het niet vaak voorkomt, niet hoelang de ziekte duur.
Niks geen strategie, het middel is immers nog niet klaar. Als de gewone procedure zou worden gevolgd, dan is dit middel pas over 2 jaar rijp voor de markt. Nu zijn er dus mensen vervroegd behandeld met een experimenteel geneesmiddel. Het mag echter nog niet worden ingezet voor grootschalige genezing van West-Afrikanen, dus de fabrikant gaat hier weinig aan verdienen. Behalve natuurlijk aan de gestegen beurswaarde. Maar die wordt opgestuwd door beleggers die vergeten dat het middel nog niet op de markt is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
niet frappant het is Strategie.
[..]
Nee helemaal niet. Het is gewoon een gegeven dat wanneer een patiënt 10 jaar lang cholesterolremmers neemt of insuline, dit beter voor een fabrikant is dan een eenmalige vaccinatie of antibioticakuur. Dat is ook de reden dat er zo weinig geinvesteerd is in antibioticaontwikkeling de laatste jaren, waardoor we op middelkorte termijn (door resistentie) een gebrek hebben aan werkzame antibiotica.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En daar vermoed je wel een complot achter?
Sorry, maar geen idee wat Frankensteinvoedsel is. Ik zie het niet in de winkel te koop staan en ik ben niet zo ingewijd in allerlei complottheorien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ah ik snap het al wat je bedoeld:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat komt in vele gevallen doordat mensen hun kuurtje niet afmaken waardoor de kwaal sluimerend aanwezig blijft. Men lijkt maar niet te beseffen hoe verkeerd dat is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:17 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Het is gewoon een gegeven dat wanneer een patiënt 10 jaar lang cholesterolremmers neemt of insuline, dit beter voor een fabrikant is dan een eenmalige vaccinatie of antibioticakuur. Dat is ook de reden dat er zo weinig geinvesteerd is in antibioticaontwikkeling de laatste jaren, waardoor we op middelkorte termijn (door resistentie) een gebrek hebben aan werkzame antibiotica.
Als je hier een poosje blijft posten kom je daar vanzelf achter. Zo post Lambiekje altijd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:19 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Sorry, maar geen idee wat Frankensteinvoedsel is. Ik zie het niet in de winkel te koop staan en ik ben niet zo ingewijd in allerlei complottheorien.
Dat klopt, daarnaast spelen ook andere zaken dit in de hand. Buiten Nederland wordt antibiotica heel makkelijk voorgeschreven en door dit overvloedige gebruik stimuleer je ook resistentie. Een andere bijdrage komt door de voederindustrie waar in veel landen (ook een beetje in Nederland) antibiotica bij kilo's wordt gebruikt ter preventie van dierziekten. Vooral dit laatste schrijnt de resistentie erg in de hand te werken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat komt in vele gevallen doordat mensen hun kuurtje niet afmaken waardoor de kwaal sluimerend aanwezig blijft. Men lijkt maar niet te beseffen hoe verkeerd dat is.
Ik weet dat hij zo post, maar ik kan natuurlijk niet alle complotten goed kennen. Zijn verhalen over de farmaceutische industrie ken ik, maar zijn voedselverhalen nog niet zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je hier een poosje blijft posten kom je daar vanzelf achter. Zo post Lambiekje altijd.
Hoe is dat op wat voor manier dan ook logisch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik drop dit even hier; homeopathische oplossing voor ebola
https://twitter.com/NicoliendeKroon/status/497137079244296192
Nee hequote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik drop dit even hier; homeopathische oplossing voor ebola
https://twitter.com/NicoliendeKroon/status/497137079244296192
Denk dat ze in de war is met rucola.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe is dat op wat voor manier dan ook logisch?Homeopathie is gebaseerd op like cures like, en het verdunnen daarvan. Ik mag hopen dat ze niet ergens wat Ebola hebben gevonden en dat zijn gaan verdunnen?
Mooi juist. Neem nou deze:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee he. Die reacties er onder
en wat is Croth. ?
twitter:Lichtbolletje twitterde op donderdag 07-08-2014 om 13:38:26@NicoliendeKroon Ga jij anders even gauw persoonlijk Oscillococcinum toedienen in Liberia. reageer retweet
Ik moest er ook om lachen. Verdacht even Piet Verdriet van die reactiequote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mooi juist. Neem nou deze:twitter:Lichtbolletje twitterde op donderdag 07-08-2014 om 13:38:26@NicoliendeKroon Ga jij anders even gauw persoonlijk Oscillococcinum toedienen in Liberia. reageer retweet
twitter:PretletterP twitterde op donderdag 07-08-2014 om 14:14:04Ebola kan mede oplossing zijn voor homeopathie aanhangers. Dagelijks toedienen. reageer retweet
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:18 schreef Ceased2Be het volgende:
twitter:PretletterP twitterde op donderdag 07-08-2014 om 14:14:04Ebola kan mede oplossing zijn voor homeopathie aanhangers. Dagelijks toedienen. reageer retweet
voedsel waar E-nummers in zitten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:19 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Sorry, maar geen idee wat Frankensteinvoedsel is. Ik zie het niet in de winkel te koop staan en ik ben niet zo ingewijd in allerlei complottheorien.
Zoals E300 -edit-?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
voedsel waar E-nummers in zitten.
Beetje generaliserend vind je niet? Ik kan nu hier wel weer een lijstje neerzetten met e-nummers zoals citroenzuur(E330) of pectine(E440a) maar dat heb ik al te vaak gedaan hier.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja want appelzuur, koolzuur, stikstof, bijenwas en zuurstof zijn ook echt stoffen waar je je ernstig zorgen over moet maken...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ah, zoals Alex Jones van Infowars dat op de markt brengt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:02 schreef SicSicSics het volgende:
Hoeveel geld zou Alex Jones hier nou aan verdienen?![]()
[ afbeelding ]
30 dollar
[ afbeelding ]
30 dollar
Battle against globalist poison
[ afbeelding ]
60 dollar(Retaill 90,-
)
Ik kan trouwens redelijk weinig vinden voor wat betreft Anual Reports over Inforwars zelf. Je zou toch denken dat zijn geldstromen openbaar zouden zijn?
Dank je. Maar ik twitter niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moest er ook om lachen. Verdacht even Piet Verdriet van die reactie
... dan nog altijd betweterig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:21 schreef .SP. het volgende:
Serieus, kneusje is te erg?
En deze mogen wel?
"Bill Gates is een klootzak. Een Monsanto-adept. Hij is pure evil."
"Wat ben jij voor kwast. Waar denk je dat ik constant op hamer."
"en dat zegt de meest ongeïnformeerde kwast."
Lambiekje, je bent een ongeinformeerde klootzak.
Come again?!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, zoals Alex Jones van Infowars dat op de markt brengt?
Infowars waar jij zo verliefd op bent
Ongeinformeerd is inderdaad niet geheel correct. Je hebt je vooral moedwillig laten informeren met foute, onlogische en tegenstrijdige informatie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... dan nog altijd betweterig.
Ongeinformeerd ben ik zeer zeker niet. Dat het niet in jouw mavo3-staatspropaganda-indoctrinatie past is iets anders.
Zeer selectief geinformeerd waarbij je gelijk de meest onwaarschijnlijke en onlogische informatie zonder kritiek voor waar aanneemt is eigenlijk nog erger.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:49 schreef Lambiekje het volgende:
Ongeinformeerd ben ik zeer zeker niet. Dat het niet in jouw mavo3-staatspropaganda-indoctrinatie past is iets anders.
Laten we het op gemisinformeerd houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar dat is de lol nu eenmaal, van sommige dingen weet ik gewoon veel en veel meer dan jij. Als we het over IT zouden hebben zijn de rollen omgedraaid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je helemaal dom gemaakt en geindoctrineerd door het "systeem".quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:58 schreef .SP. het volgende:
maar je mag me met weledelzeergeleerde heer aanspreken
Ik ben niet meer te redden helaas, hoe meer men leert hoe dommer men wordt in Lambiekjes wereld (en daarom denkt hij ook dat hij zo slim is.)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je helemaal dom gemaakt en geindoctrineerd door het "systeem".
damnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik ben niet meer te redden helaas, hoe meer men leert hoe dommer men wordt in Lambiekjes wereld (en daarom denkt hij ook dat hij zo slim is.)
ben ook benieuwd wat we moeten doen, Mavo3 is niet goed genoeg, maar hoger ook niet!quote:
Waarom mogen mensen geen grappen maken over hun werk?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:09 schreef fedsingularity het volgende:
Did The Creator Of The Experimental Ebola Drug Joke About Culling 25% Of The World's Population?
Hmm... leuk voor een sci-fi film maar dit soort mensen hoor ik hier liever geen grapjes over maken.
-edit- je gaat ver over de schreefquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom mogen mensen geen grappen maken over hun werk?
Als je dit in mijn woorden leest verbaasd het me niets dat je altijd zulke geflipte ideeen hebt.quote:
Het is geen geflipt idee. Het is doelmatig beleid. Agenda 21.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je dit in mijn woorden leest verbaasd het me niets dat je altijd zulke geflipte ideeen hebt.
Wat had je ook al weer te zeggen over het zelf van alles bij een bestaand iets verzinnen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is geen geflipt idee. Het is doelmatig beleid. Agenda 21.
kop van videootje was ".. joked about culling with GMO virus"quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat had je ook al weer te zeggen over het zelf van alles bij een bestaand iets verzinnen?
Pas jij maar op met E508 en E901. Daar ga je hartstikke dood aan!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Beetje generaliserend vind je niet? Ik kan nu hier wel weer een lijstje neerzetten met e-nummers zoals citroenzuur(E330) of pectine(E440a) maar dat heb ik al te vaak gedaan hier.
Een zoutvervanger en bijenwas?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:09 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Pas jij maar op met E508 en E901. Daar ga je hartstikke dood aan!
Heb je die Holdren quotes daadwerkelijk gelezen en heb je enig idee in welke context deze geschreven waren? Ik vermoed van niet, anders had je wel geweten dat het door je alu-buddies helemaal verkeerd begrepen en verkracht is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik hamer al langer op dat artsen en wetenschappers andere bestemming hebben in Agenda 21, ook weten de hapsnurkers dat zelf (nog) niet, dan wat hun facevalue in ogen van naieve sheeple is. Obama voert dergelijke Holdren beleid uit.
Mja. jammer dat ik niet in de toekomst kan kijken maar over een paar jaar staat er waarschijnlijk in de krant dat het experimentele medicijn dat in 2014 gebruikt werd om ebola te bestrijden de onvoorziene bijwerking had dat iedereen onvruchtbaar werd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)worden-gebruikt.html
Dat is goed nieuws
Interessant dat Crucell aan een vaccin werkt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)worden-gebruikt.html
Dat is goed nieuws
Het is een RNAi systeem, wat erg kortdurend is en een soortgelijk systeem wordt continue door je lichaam zelf gebruikt, erg weinig kans op langdurige gevolgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja. jammer dat ik niet in de toekomst kan kijken maar over een paar jaar staat er waarschijnlijk in de krant dat het experimentele medicijn dat in 2014 gebruikt werd om ebola te bestrijden de onvoorziene bijwerking had dat iedereen onvruchtbaar werd.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:15 schreef .SP. het volgende:
[..]
Het is een RNAi systeem, wat erg kortdurend is en een soortgelijk systeem wordt continue door je lichaam zelf gebruikt, erg weinig kans op langdurige gevolgen.
Ja waarom mag hij eigenlijk geen grappen maken over zijn werk? Zeker senior researchers zijn vaak wat... excentriekquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kop van videootje was ".. joked about culling with GMO virus"
hij zegt dan "Waarom mogen mensen geen grappen maken over hun werk?"
Daar gaan we weer met het zelf van alles bij een bestaand iets verzinnenquote:Ik hamer al langer op dat artsen en wetenschappers andere bestemming hebben in Agenda 21, ook weten de hapsnurkers dat zelf (nog) niet, dan wat hun facevalue in ogen van naieve sheeple is. Obama voert dergelijke Holdren beleid uit.
Overal heb je rotte appels. Wat is je punt?quote:En is je peerreview al behandeld
Dat als je het er serieus over wilt hebben in het verkeerde topic bent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:54 schreef grotegek het volgende:
Tot nu toe las ik overal dat het niet via de lucht kan worden verspreid, in dit artikel wordt een onderzoek dat in 2012 is gedaan aangehaald waaruit bleek dat het misschien toch mogelijk is via de lucht. Wat denken jullie hierover?
Nou nee hoor, er staan genoeg serieuze posts en info hier. Je moet het gewoon even filteren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat als je het er serieus over wilt hebben in het verkeerde topic bent.
ok, ik post m ook wel ergens anders dan :pquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat als je het er serieus over wilt hebben in het verkeerde topic bent.
Het hangt een beetje van je definitie 'via de lucht' af. Als een ebola patient in je gezicht hoest is infectie via de lucht. Dit geldt ook voor influenza. Er zou dus meer gekeken moeten worden naar de precieze infectie route, over welke afstand en hoelang het infectieus blijft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:54 schreef grotegek het volgende:
Tot nu toe las ik overal dat het niet via de lucht kan worden verspreid, in dit artikel wordt een onderzoek dat in 2012 is gedaan aangehaald waaruit bleek dat het misschien toch mogelijk is via de lucht. Wat denken jullie hierover?
Dat is zeker een bedenkelijke reden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:29 schreef xcachet het volgende:
Ik vind het vooral raar dat er geen reisverbod is om te voorkomen dat de economie van een land anders neergehaald wordt..
Ik snap het wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker een bedenkelijke reden.
http://www.powned.tv/nieu(...)e_sluit_grenzen.htmlquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:29 schreef xcachet het volgende:
Ik vind het vooral raar dat er geen reisverbod is om te voorkomen dat de economie van een land anders neergehaald wordt..
wat .SP. hierboven zegt Guinee is niet zo groot land op zich de andere landen zijn meen ik wat groter, zolang je niet in de regio zelf komt, zal het niet zoveel consequenties hebben, maar als het virus via de lucht verspreid dan word het zeker noodzaak de grens te sluiten, ik weet ook niet of er een mogelijkheid bestaat dat het virus tijden de uitbraak muteerd?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap het wel.
Maar aan de andere kant: de ziekte merk je pas na 2-21 dagen. Mensen die terug komen naar Nederland, niks voelen, maar de ziekte wel bij zich hebben...
Ik vind het geen onverstandige keuze.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:36 schreef .SP. het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)e_sluit_grenzen.html
Dat klopt. Ebola verspreidt zich via lichaamssappen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat .SP. hierboven zegt Guinee is niet zo groot land op zich de andere landen zijn meen ik wat groter, zolang je niet in de regio zelf komt, zal het niet zoveel consequenties hebben, maar als het virus via de lucht verspreid dan word het zeker noodzaak de grens te sluiten, ik weet ook niet of er een mogelijkheid bestaat dat het virus tijden de uitbraak muteerd?
Het virus verspreid zich door lichamelijk contact! http://www.rivm.nl/Onderw(...)aak_West_Afrika_2014
Wat een bullshit, helemaal dit punt:quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:31 schreef Lambiekje het volgende:
Jane Burgermeister is weer lekker bezig ...
Kortom Ebola is een Agenda 21-item.
....
Leuk, maar een nutteloos klein aantal, tenzij ze het alleen voor ziekenhuispersoneel zouden gebruiken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
Canada heeft experimenteel ebolavaccin
Canada bezit kleine hoeveelheden van een experimenteel ebolavaccin.
Het Noord-Amerikaanse land is in overleg met de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) om het vaccin in Afrika beschikbaar te stellen.
Dit heeft een regeringsfunctionaris in Ottawa dinsdag gezegd. Tot nu toe zijn minder dan 1.500 doses beschikbaar.
http://www.nu.nl/algemeen(...)eel-ebolavaccin.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |