abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142958081

Het verbaast mij dat er hier in BNW nog geen topic over Ebola is ...
Misschien valt het niet direct onder complotten alhoewel het ergens toch zou kunnen gelinkt worden aan de depopulatie-plannen van de illuminati.

Totnutoe vallen er geen massa's slachtoffers en kan men de ziekte voorlopig nog wat onder controle houden.
Iedereen beseft dat er echter niet veel nodig is voor een pandemie.
Ook bij ons worden wij gesust door te zeggen dat er geen reden tot paniek is en dat wij hier veel beter voorbereid en uitgerust zijn om zo'n ziekte de baas te kunnen.
Wat ergens wel flauwekul is want er is momenteel nog geen effectief geneesmiddel.

Maar daar wordt aan gewerkt; en nog niet door de minsten.
Zo wil de WGO 100 miljoen investeren en zowel Monsanto als de US Military gaan elk zo'n 100 miljoen dollar pompen in de ontwikkeling van een geneesmiddel.

Nou wordt er volgens mij niet zomaar zoveel geld gepompt in iets als het achteraf ook niets gaan opbrengen.
Als de ziekte wereldwijd verder blijft uitbreiden gaan vele landen miljoenen vaccins willen aankopen, waardoor deze bedrijven miljarden dollars winst gaan kunnen maken.

Toevallig heeft Obama vorige maand de grenzen opengezet ... (http://www.thenewamerican(...)-immigrants-into-u-s)

En de laatste tijd werden we weer symbolisch overstelpt met zombies in films, TV-series, games ... en van Ebola wordt ook wel gezegd : Ebola is the closest thing to real-life zombie infections

Wat denken jullie ?
Gaan ze de ziekte moedwillig verder laten uitbreken zodat ze uiteindelijk hun vaccins geld gaan kunnen laten opbrengen ?

quote:
Ebola outbreak may already be uncontrollable; Monsanto invests in Ebola treatment drug company as pandemic spreads

- Ebola is the closest thing to real-life zombie infections

- Monsanto and Dept. of Defense help fund pharma company that could earn billions from Ebola treatment

- Has air travel doomed humanity to a pandemic outbreak?

- Just one organism is sufficient to infect a new host

- Ebola detection kits deployed to all 50 U.S. states

- The perfect bioweapon against humanity?

- Open borders is an open invitation for bioweapons terrorism

Volledig artikel :

http://www.naturalnews.co(...)ments_Monsanto.html#

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_142958580
- Zombie? na een dag lig je te kreperen in bed
- Geen miljarden te verdienen, zijn slechts een handjevol infecties per jaar (gemiddeld!)
- Slecht biowapen
- Het is bijzonder moeilijk een geneesmiddel tegen virussen te ontwikkelen, als er iets ontwikkeld wordt zal het wel een vaccin zijn.

Volkomen kul allemaal.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:38:40 #3
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_142958974
De besmettelijke fase bij ebola is naast heel goed te herkennen ook erg kort en het virus kan zich niet door de lucht verspreiden, daarnaast zijn de symptomen in de besmettelijke fase ook dermate obvious dat iedereen direct gewaarschuwd is. De kans op een pandemie van ebola is dus klein tot nihil. Als dit het beste wapen is van de illumoinati ben ik niet onder de indruk.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_142959687
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Als dit het beste wapen is van de illumoinati ben ik niet onder de indruk.
Dat zeg ik ook niet. Dan zouden ze idd wel de Spaanse griep nemen die ze onlangs airborn gemaakt hebben in labo's.
Hier gaat het om geld.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_142960101
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
De besmettelijke fase bij ebola is naast heel goed te herkennen ook erg kort en het virus kan zich niet door de lucht verspreiden, daarnaast zijn de symptomen in de besmettelijke fase ook dermate obvious dat iedereen direct gewaarschuwd is. De kans op een pandemie van ebola is dus klein tot nihil. Als dit het beste wapen is van de illumoinati ben ik niet onder de indruk.
De virus kan zich muteren met gewone griep. Dat maakt hen tot gevaarlijker wapen.
Dat zou je eenvoudig in lab zo doen.
Gevolg een mogelijk miljard(en) doden..

Zoals het sommige al zeiden, geld speelt hier ook een rol.
Maar er zijn ook een gekken die niet uit maakt. of zijn ze alleen uit op de nieuwe orde..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_142960692
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Dan zouden ze idd wel de Spaanse griep nemen die ze onlangs airborn gemaakt hebben in labo's.
Hier gaat het om geld.
griep is sowieso airborne.
pi_142962305
Ik zou niet verbaast zijn als die firma's ziektes verspreiden om er flink aan te verdienen, Ebola past prima in angstwekkende ziektes waarbij een grote verspreiding zorgt voor een grotere geldstroom.
Misschien moet het in de USA uitbreiden, moet je eens kijken hoe snel er geld beschikbaar komt.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_142962500
Lijkt me tof. Ik ben immers dol op zombiefilms.
Conscience do cost.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:57:22 #9
pi_142965216
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:08 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

De virus kan zich muteren met gewone griep. Dat maakt hen tot gevaarlijker wapen.
Dat zou je eenvoudig in lab zo doen.
Gevolg een mogelijk miljard(en) doden..

Zoals het sommige al zeiden, geld speelt hier ook een rol.
Maar er zijn ook een gekken die niet uit maakt. of zijn ze alleen uit op de nieuwe orde..
Dat zou in theorie kunnen, de wetenschap is er ver genoeg voor gevorderd. Maar waarom is het dan nog niet gebeurd?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:02:10 #10
pi_142965358
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Hier gaat het om geld.
Dat is waar. Mijn fout, ik haal er dingen bij.
pi_142965456
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dat zou in theorie kunnen, de wetenschap is er ver genoeg voor gevorderd. Maar waarom is het dan nog niet gebeurd?
Misschien is het zo gevaarlijk dat ze niet zou durven. Er is immers geen vaccins.
Of is het gewoon nog niet goede moment om te doen.
Of hebben we een mazzel dat er hoop goede mensen op aarde.

Ik zou het niet weten.
Er hoeft maar 1 persoon zoiets doen.

In Jaren 50-60 hebben Russen en VS genoeg een biologische wapens ontwikkeld die al erg genoeg.
Ze liggen daar nog steeds opgeslagen. Waarschijnlijk hebben ze ook wel geneesmiddel ontwikkeld.
Ebola is door natuur ontwikkeld, das weer andere verhaal.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:11:40 #12
pi_142965629
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:05 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Misschien is het zo gevaarlijk dat ze niet zou durven. Er is immers geen vaccins.
Of is het gewoon nog niet goede moment om te doen.
Of hebben we een mazzel dat er hoop goede mensen op aarde.

Ik zou het niet weten.
Er hoeft maar 1 persoon zoiets doen.

In Jaren 50-60 hebben Russen en VS genoeg een biologische wapens ontwikkeld die al erg genoeg.
Ze liggen daar nog steeds opgeslagen. Waarschijnlijk hebben ze ook wel geneesmiddel ontwikkeld.
Ebola is door natuur ontwikkeld, das weer andere verhaal.
Maar dan bedoel je dat het ebolavirus wordt geïsoleerd door wetenschappers en dat zij het in een lab gevaarlijker maken, en het dan ergens anders op de wereld loslaten? Dat is in principe mogelijk, maar dat kunnen ze in principe ook met een ander virus doen. En waarom? Natuurlijk zijn er teveel mensen op de wereld, maar wie heeft er baat bij dat er een pandemie ontstaat? En iedereen die dat doet brengt daarmee ook zichzelf in gevaar.
pi_142966112
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Maar dan bedoel je dat het ebolavirus wordt geïsoleerd door wetenschappers en dat zij het in een lab gevaarlijker maken, en het dan ergens anders op de wereld loslaten? Dat is in principe mogelijk, maar dat kunnen ze in principe ook met een ander virus doen. En waarom? Natuurlijk zijn er teveel mensen op de wereld, maar wie heeft er baat bij dat er een pandemie ontstaat? En iedereen die dat doet brengt daarmee ook zichzelf in gevaar.
Zoiets ja.
pi_142966328
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:21 schreef longinus het volgende:
Ik zou niet verbaast zijn als die firma's ziektes verspreiden om er flink aan te verdienen, Ebola past prima in angstwekkende ziektes waarbij een grote verspreiding zorgt voor een grotere geldstroom.
Misschien moet het in de USA uitbreiden, moet je eens kijken hoe snel er geld beschikbaar komt.
Bingo.
Het is onderweg :

http://nos.nl/op3/artikel(...)kanen-in-paniek.html

Twee Amerikaanse hulpverleners die in Liberia besmet zijn geraakt met ebola, worden naar de VS overgebracht om daar verpleegd te worden. Amerika gaat een nieuw medicijn testen, een ebolavaccin dat al is getest op apen en goede resultaten heeft.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:40:28 #15
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142966462
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

big pharma natuurlijk OPEN JUH OGEUH

alsof het nodig is om mensen ziek te maken, elke keer verzint het dsm er vanzelf ziektes bij _O-
pi_142966885
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:36 schreef xenoss het volgende:

[..]

Bingo.
Het is onderweg :

http://nos.nl/op3/artikel(...)kanen-in-paniek.html

Twee Amerikaanse hulpverleners die in Liberia besmet zijn geraakt met ebola, worden naar de VS overgebracht om daar verpleegd te worden. Amerika gaat een nieuw medicijn testen, een ebolavaccin dat al is getest op apen en goede resultaten heeft.
Ik hoop dat ze gered kunnen worden.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:09:27 #17
pi_142967443
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:28 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Zoiets ja.
Zoiets als wat? Wat is je antwoord op de vragen die ik stel?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:13:19 #18
pi_142967580
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:40 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

big pharma natuurlijk OPEN JUH OGEUH
Ik weet dat je niet serieus bent, maar bigpharma zou alleen maar verliezen als er mensen doodgaan. Daarom, ik begrijp niet wie er profijt van heeft.
pi_142967635
Het zou best kunnen dat de Bilderberggroep hierachter zit. Geheel in lijn met de Georgie Guidestones. De makers van dit virus hebben parallel aan de ontwikkeling van het virus ook een vaccin ontwikkeld.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_142967698
Is it Ebola or is it psychological warfare?

http://jonrappoport.wordp(...)ychological-warfare/

here come the “global pandemic” promoters

http://jonrappoport.wordp(...)-pandemic-promoters/
pi_142968184
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:16 schreef snurkhapper het volgende:
Is it Ebola or is it psychological warfare?

http://jonrappoport.wordp(...)ychological-warfare/

here come the “global pandemic” promoters

http://jonrappoport.wordp(...)-pandemic-promoters/
Niks psychologisch aan ebola hoor.
pi_142968538
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Zoiets als wat? Wat is je antwoord op de vragen die ik stel?
Nou, ik geef er paar antwoorden erbij. Je hebt ook al paar antwoorden gegeven.

Een virus in lab gevaarlijker maken, kunnen ze al. Dat deden ze in koude oorlog al. Met reden zoveel mogelijk tegenstander doden.
Tegenwoordig is anders dan toen je hebt meerdere reden voor. Religie, geld, of gewoon te veel mensen.
Wie er gebaat heeft, is een goede vraag!. Ik zou het niet weten wie hier meeste profiteert.
Misschien is geld de reden, of juist te veel mensen op aarde. Of juist een religie de reden.

Sommige mensen nemen zijn leven op koopje toe voor de anderen. Dat hebben we al bij religie vaak genoeg gezien. Maar de geld kan ook de reden zijn om zijn leven opoffer voor zijn familieleden zodat ze in toekomst betere leven krijgt.
Met geld kan je naar westen waar alles betere geregeld is dan in Afrika of een arme land.

Feit blijft dat veel mensen op aarde weinig en tot geen toegang heeft om goede schone plek, zorg, onderwijs en dak.
Daar kan bepaalde mensen van profiteren.
pi_142968542
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kan wel psychologisch gebruikt worden. Iedereen is bang voor ebola. Het voeden van paniek door patienten naar de VS te halen, is de snelste manier om iedereen straks aan een inenting te helpen.
Kassa.

Het schiet al lekker op, ook in de UK:

The hunt for people in contact with deadly Ebola was dramatically escalated tonight as the risk of infection spread across the globe like a giant spiders web.Initially health officials wanted to trace only a few hundred passengers on two planes which had carried victim Patrick Sawyer, 40.

But as Cabinet ministers held an emergency Cobra meeting in London the search was widened to find up to 30,000 people who could be hosting the organism which kills 90% of sufferers.

http://www.mirror.co.uk/n(...)939374#ixzz39AQKuGxn

[ Bericht 18% gewijzigd door xenoss op 01-08-2014 20:41:59 ]
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:43:24 #24
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_142968855
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De Mexicaanse griep heeft doordat het elke dag in de main stream media was ook voor veel " paniek " gezorgd en op die manier heb je wel de massa in een ban en de focus van de massa waar je die hebben wilt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:53:28 #25
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_142969219
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef xenoss het volgende:

[..]

Kan wel psychologisch gebruikt worden. Iedereen is bang voor ebola. Het voeden van paniek door patienten naar de VS te halen, is de snelste manier om iedereen straks aan een inenting te helpen.
Kassa.

Het schiet al lekker op, ook in de UK:

The hunt for people in contact with deadly Ebola was dramatically escalated tonight as the risk of infection spread across the globe like a giant spiders web.Initially health officials wanted to trace only a few hundred passengers on two planes which had carried victim Patrick Sawyer, 40.

But as Cabinet ministers held an emergency Cobra meeting in London the search was widened to find up to 30,000 people who could be hosting the organism which kills 90% of sufferers.

http://www.mirror.co.uk/n(...)939374#ixzz39AQKuGxn

Met zulke bewoordingen lukt het wel om paniek te zaaien :')
pi_142969360
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Met zulke bewoordingen lukt het wel om paniek te zaaien :')
Dit is pas het begin. You ain't seen nothing yet.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:02:24 #27
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142969497
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik weet dat je niet serieus bent, maar bigpharma zou alleen maar verliezen als er mensen doodgaan. Daarom, ik begrijp niet wie er profijt van heeft.
in principe niet nee, in de praktijk weer wel, kankermedicatie bijvoorbeeld, zo 150 euro per dag :')

als het een groot complot is, is het de bedoeling mensen zo lang mogelijk te laten leven, met de angst morgen dood te kunnen gaan, dan heb je pas financiel voordeel :D
pi_142969547
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:02 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

in principe niet nee, in de praktijk weer wel, kankermedicatie bijvoorbeeld, zo 150 euro per dag :')

als het een groot complot is, is het de bedoeling mensen zo lang mogelijk te laten leven, met de angst morgen dood te kunnen gaan, dan heb je pas financiel voordeel :D
Dan hebben ze met ebola precies de verkeerde te pakken. Dat is meestal dodelijk. En nog razendsnel ook.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:06:55 #29
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142969637
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan hebben ze met ebola precies de verkeerde te pakken. Dat is meestal dodelijk. En nog razendsnel ook.
gaan 'wij' dood aan ebola dan?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:07:16 #30
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142969650
de ironie ;(
pi_142969692
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:06 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Hopelijk niet :N
Maar er wordt hier paniek gezaaid .
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:24:44 #32
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142970176
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hopelijk niet :N
Maar er wordt hier paniek gezaaid .
paniek verkoopt
pi_142970286
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:24 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

paniek verkoopt
Ja.
pi_142970558
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:57 schreef xenoss het volgende:

Dit is pas het begin. You ain't seen nothing yet.
Dat vrees ik ook ...
En eens er een zogezegd effectief vaccin zullen er miljoenen besteld worden,
Doet wat denken aan Tamiflu enkele jaren geleden ... $$$
http://www.serendipity.li/bf/swine_flu.htm
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:53:07 #35
pi_142971198
quote:

[..]

Ja oké, dan wel. Maar het gaat over ebola. Daar is geen genezing voor, en als die er is is het een eenmalig vaccin. Daar verdienen ze bijna niks aan.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:13:48 #36
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142971902
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ja oké, dan wel. Maar het gaat over ebola. Daar is geen genezing voor, en als die er is is het een eenmalig vaccin. Daar verdienen ze bijna niks aan.
nòg niet, wel je alu-hoedje ophouden heuj :(
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:02:21 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142973871
This morning you woke up feeling a little unwell. You have no appetite, your head is aching, your throat is sore and you think you might be slightly feverish. You don’t know it yet, but Ebola virus has started to attack your immune system, wiping out the T-lymphocyte cells that are crucial to its proper function.
Read more at http://www.iflscience.com(...)#cAkZ7t80oSqkiRuc.99

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142986518
In Groot-Brittannië is de regering extra alert op verspreiding van het Ebola-virus. De ziekte is opgedoken in West-Afrika, maar zou via de luchtvaart gemakkelijk naar Engeland kunnen komen.

Wat Aura Timen, arts infectieziekten bij het RIVM, vooral zorgen baart, is dat de epidemie al in maart uitbrak en nog altijd niet is gestopt. Toch schat ze de risico's voor Europa en Nederland bijzonder laag in. "Het is onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk. Traditioneel hebben we niet zo veel banden met de drie landen, waar voornamelijk Engelssprekende mensen wonen; het zijn geen traditioneel toeristische gebieden voor Nederland en we hebben heel weinig mensen die beroepsmatig bezig zijn in die landen."

Britse artsen moeten extra alert zijn op ziekteverschijnselen en het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft een crisisstaf bijeen geroepen. Mócht zich in Nederland een geval van Ebola voordoen, gaat de patiënt in isolatie, in een speciale eenpersoonskamer met negatieve druk en sluizen. "Alle mensen die in contact komen met de patiënt dragen beschermende kleding, maskers, brillen, dus er worden allerlei voorzorgsmaatregelen genomen om te voorkomen dat bloed van de patiënt in aanraking komt met hulpverleners.

Malaria
Hoewel het risico voor bezoekers aan de landen erg laag raadt ze aan om bij de GGD langs te gaan voor goed advies. Het gevaar schuilt immers in iets anders. "Het risico van malaria is heel erg groot. Als je voor malaria-advies naar de GGD gaat, krijg je ook advies over ebola. Je krijgt dan drie dingen te horen: blijf weg van mensen met ebola, gebruik geen onverhit apenvlees of vleermuizenvlees en zorg dat je zo min mogelijk in aanraking komt met de gezondheidszorg, dus ga niet naar het ziekenhuis als het niet nodig is."

Toch is Nederland volgens Timen heel goed voorbereid op dit soort gevaren. "We hebben in 2008 een patiënt met een vergelijkbare aandoening gehad vanuit Oeganda. We hebben toen als enige land in de wereld buiten Afrika ervaring opgedaan met hoe je moet omgaan met zo'n patiënt." Dat was voldoende reden geweest om de richtlijnen te actualiseren: wat gebeurt er met de contacten en wat gebeurt er met de berichtgeving naar buiten?

http://www.bnr.nl/nieuws/(...)-pas-op-voor-malaria
pi_142996379
Amerikaanse ebola-patiënten voor behandeling naar de VS

In de Verenigde Staten wordt voor het eerst een ebola-patiënt behandeld. De besmette arts Kent Brantly vertrok zaterdag aan boord van een gecharterd toestel uit Liberia en wordt in de namiddag lokale tijd verwacht in een ziekenhuis in Atlanta (Georgia). De met een isolatiekamer uitgeruste Gulfstreamjet zou al kort na de aankomst vertrekken en naar Liberia terugvliegen om een tweede Amerikaanse ebola-patiënte, Nancy Writebol, op te halen.

Beide Amerikaanse burgers waren tijdens hun humanitaire hulpactie in West-Afrika besmet geraakt. Ze zouden volgens CNN op een speciale afdeling van het Emory University Hospital in Atlanta behandeld worden. Hoofdarts Bruce Ribner noemde de gezondheidstoestand van beide patiënten "stabiel". Hij garandeerde dat alle noodzakelijke maatregelen getroffen zijn om een uitbreiding van de ziekte in de Verenigde Staten te voorkomen.

Volgens cijfers van de Wereldgezondheidsorganisatie zijn tot nog toe zeker 729 mensen in West-Afrika aan het virus gestorven. Het is de eerste epidemie met het bijzonder gevaarlijke Zaire-ebolavirus in de regio.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)ing-naar-de-VS.dhtml
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 21:16:48 #40
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_142999364
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:36 schreef UncleScorp het volgende:
Amerikaanse ebola-patiënten voor behandeling naar de VS

In de Verenigde Staten wordt voor het eerst een ebola-patiënt behandeld. De besmette arts Kent Brantly vertrok zaterdag aan boord van een gecharterd toestel uit Liberia en wordt in de namiddag lokale tijd verwacht in een ziekenhuis in Atlanta (Georgia). De met een isolatiekamer uitgeruste Gulfstreamjet zou al kort na de aankomst vertrekken en naar Liberia terugvliegen om een tweede Amerikaanse ebola-patiënte, Nancy Writebol, op te halen.

Beide Amerikaanse burgers waren tijdens hun humanitaire hulpactie in West-Afrika besmet geraakt. Ze zouden volgens CNN op een speciale afdeling van het Emory University Hospital in Atlanta behandeld worden. Hoofdarts Bruce Ribner noemde de gezondheidstoestand van beide patiënten "stabiel". Hij garandeerde dat alle noodzakelijke maatregelen getroffen zijn om een uitbreiding van de ziekte in de Verenigde Staten te voorkomen.

Volgens cijfers van de Wereldgezondheidsorganisatie zijn tot nog toe zeker 729 mensen in West-Afrika aan het virus gestorven. Het is de eerste epidemie met het bijzonder gevaarlijke Zaire-ebolavirus in de regio.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)ing-naar-de-VS.dhtml
Eigenlijk vind ik het nogal een risico om die 2 besmette medewerkers naar de VS te verplaatsen.
Ondanks alle voorzorgsmaatregelen daar is het dus toch gebeurd dat ze besmet zijn geraakt.
Wie zegt dat als ze verplaatst worden naar de VS dit ook niet gebeurd met anderen, en dan heb je dat virus in de VS.
Ik zou zeggen hou het zo ver mogelijk buiten je deur/land.
Rayen 2½ jaar!
pi_143001227
Afrika > EBOLA
saudi arabie > MERS
China > de builen PEST

Whats next?

In laboratoria worden allerlei virussen gemodificeerd.
There is only one religion
pi_143004464
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:16 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik het nogal een risico om die 2 besmette medewerkers naar de VS te verplaatsen.
Ondanks alle voorzorgsmaatregelen daar is het dus toch gebeurd dat ze besmet zijn geraakt.
Wie zegt dat als ze verplaatst worden naar de VS dit ook niet gebeurd met anderen, en dan heb je dat virus in de VS.
BNW modus aan

Obama haat de amerikanen, hij heeft ook nog steeds niet de obamacare erdoor gejast, dus een grote virus uitbraak zou precies dat zijn wat hij nodig heeft om het erdoor te drukken.
dan hebeen de FEMA kampen en de Homeland security en de martial law ineens hun nut bewezen.
Obama had verwacht dat er een burgeroorlog uit zou breken wat nog niet gebeurd is.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dance99Vv op 03-08-2014 00:02:46 ]
  zondag 3 augustus 2014 @ 00:46:43 #43
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143005984
uit de New york times:

With news helicopters flying overhead, a police-escorted ambulance carrying Dr. Brantly arrived about 90 minutes later at Emory University Hospital, which has a containment unit for patients with dangerous infectious diseases. The unit was built more than a decade ago with consultation from the federal Centers for Disease Control and Prevention, which has its headquarters nearby.

Not long after the ambulance pulled into a service entrance at Emory, it left the hospital, its driver wearing a white hazardous materials suit. Security was tight at the hospital: Ahead of Dr. Brantly’s admission, law enforcement officers were posted around the building, and a police canine unit performed an inspection.
  zondag 3 augustus 2014 @ 00:55:06 #44
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_143006161
http://www.usatoday.com/s(...)cine-trial/13404609/
quote:
The USA will launch an early-stage trial in September of an experimental vaccine against Ebola, the deadly viral disease that has killed 729 people in the largest outbreak in history.
pi_143006944
boeven zijn het die het doen..de betkaajs
pi_143006997
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:21 schreef longinus het volgende:
Doen ze al. :P
  zondag 3 augustus 2014 @ 02:06:39 #47
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143007388
1.5 miljoen investment > 86 milj. profit

Tekmira Receives $1.5 Million Milestone Payment
GlobeNewswire Tekmira Pharmaceuticals
July 9, 2014 7:00 PM
VANCOUVER, British Columbia, July 9, 2014 (GLOBE NEWSWIRE) -- Tekmira Pharmaceuticals Corporation (TKMR) (TKM.TO), a leading developer of RNA interference (RNAi) therapeutics, announced today that it has received a $1.5 million milestone payment from Monsanto following completion of specified program developments. The development milestone is part of the research program under the Option Agreement Tekmira signed with the agriculture company, which we announced on January 13, 2014. The Option Agreement relates to Tekmira's proprietary delivery technology and intellectual property for use in agricultural applications. The potential value of the transaction could reach up to $86.2 million, following the successful completion of all program milestones.

About Tekmira

Tekmira Pharmaceuticals Corporation is a biopharmaceutical company focused on advancing novel RNAi therapeutics and providing its leading lipid nanoparticle (LNP) delivery technology to pharmaceutical partners. Tekmira has been working in the field of nucleic acid delivery for over a decade, and has broad intellectual property covering its delivery technology. Further information about Tekmira can be found at www.tekmira.com. Tekmira is based in Vancouver, B.C. Canada.

Tekmira Provides Update on TKM-Ebola Phase I Clinical Hold
http://investor.tekmiraph(...)cfm?ReleaseID=860962

Earlier preclinical studies were published in the medical journal The Lancet and demonstrated that when siRNA targeting the Ebola virus and delivered by Tekmira's LNP technology were used to treat previously infected non-human primates, the result was 100 percent protection from an otherwise lethal dose of Zaire Ebola virus (Geisbert et al., The Lancet, Vol 375, May 29, 2010). In March 2014, Tekmira was granted a Fast Track designation from the U.S. Food and Drug Administration for the development of TKM-Ebola.

About Joint Project Manager Medical Countermeasure Systems (JPM-MCS)

This work is being conducted under contract with the U.S. Department of Defense Joint Project Manager Medical Countermeasure Systems (JPM-MCS). JPM-MCS, a component of the Joint Program Executive Office for Chemical and Biological Defense, aims to provide U.S. military forces and the nation with safe, effective, and innovative medical solutions to counter chemical, biological, radiological, and nuclear threats. JPM-MCS facilitates the advanced development and acquisition of medical countermeasures and systems to enhance biodefense response capability. For more information, visit www.jpeocbd.osd.mil.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dance99Vv op 03-08-2014 02:47:05 ]
  zondag 3 augustus 2014 @ 08:08:17 #48
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143009202
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef theguyver het volgende:
This morning you woke up feeling a little unwell. You have no appetite, your head is aching, your throat is sore and you think you might be slightly feverish. You don’t know it yet, but Ebola virus has started to attack your immune system, wiping out the T-lymphocyte cells that are crucial to its proper function.
Read more at http://www.iflscience.com(...)#cAkZ7t80oSqkiRuc.99

zo overduidelijk man-made.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 3 augustus 2014 @ 08:10:09 #49
52357 Lambiekje
pi_143009204
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:16 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

ja ik snap de actie ook niet. (of juist wel)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 3 augustus 2014 @ 08:50:29 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143009429
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 08:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ben je viroloog?
  zondag 3 augustus 2014 @ 15:02:10 #51
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143016566
quote:

[..]

Andere invals-hoek, angst voor een ziekte waar je zo snel aan overlijd dat het aanzet dat je je laat vacineren ;) is $$$
  zondag 3 augustus 2014 @ 15:03:38 #52
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143016605
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 08:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ben je viroloog?
Dit is BNW , geen wetenschappelijke , technische en/of medische kennis vereist. :{w
  Moderator zondag 3 augustus 2014 @ 15:07:29 #53
249559 crew  Lavenderr
pi_143016681
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 15:03 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dit is BNW , geen wetenschappelijke , technische en/of medische kennis vereist. :{w
Dus ook geen medische kennis etaleren die men niet heeft.
  zondag 3 augustus 2014 @ 15:11:17 #54
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143016763
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 15:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus ook geen medische kennis etaleren die men niet heeft.
wou je die dan ? kan ze zo geven m.b.t. Ebola bijvoorbeeld de test resultaten op apen,muizen en varkens (uit 2010)

En dan is de speculatie van lambiekje zo gemaakt, wel zonder bewijs maar daarom is het ook een speculatie en dit BNW en geen W&T

[ Bericht 5% gewijzigd door Dance99Vv op 03-08-2014 15:24:30 ]
pi_143019551
quote:

[..]

Lambiekje weer, je weet niet waar je het over hebt. Het is onmogelijk om vanuit het niets even een virus te maken, die krengen zijn zo verdomde ingewikkeld met een buitengewoon gecompliceerde interactie met de gastheer.
Echt, ga terug naar school of zo.....
  zondag 3 augustus 2014 @ 18:30:58 #56
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143021790
quote:

[..]

Hoe beslis jij zulke dingen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 3 augustus 2014 @ 18:49:00 #57
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_143022331
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:42:26 #58
pi_143027523
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:09 schreef .SP. het volgende:

[..]

Lambiekje weer, je weet niet waar je het over hebt. Het is onmogelijk om vanuit het niets even een virus te maken, die krengen zijn zo verdomde ingewikkeld met een buitengewoon gecompliceerde interactie met de gastheer.
Echt, ga terug naar school of zo.....
Niet helemaal waar. Vanuit het niets een virus maken is inderdaad nog erg lastig, maar het modificeren van bestaande virussen om ze andere eigenschappen te geven is een veld waarin al redelijke successen zijn geboekt.
pi_143028483
Hopelijk verspreid het niet naar hier.
Ура для россии
pi_143028855
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:02 schreef Woestijnvos het volgende:
Hopelijk verspreid het niet naar hier.
De ziekte gedijt het beste in tropische en dus warme gebieden, zoals in de landen waar het nu heerst.
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:32:00 #61
25865 Bill_E
vijf plus 98!
  Moderator zondag 3 augustus 2014 @ 21:48:49 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_143030777
'Vijftig Amerikaanse experts naar Afrika om ebola'

Terwijl een Amerikaanse arts besmet met ebola vanuit Liberia naar de VS is teruggekeerd, is de VS van plan om zeker vijftig experts naar West-Afrika te sturen.

Zij moeten daar helpen met de bestrijding van de ergste uitbraak van ebola ooit, schrijft de BBC.

Het zou wat beter gaan met de Amerikaanse ebolapatiënt Kent Brantly (33). Hij heeft zondag van achter een glazen wand met zijn vrouw gesproken in een ziekenhuis in de stad Atlanta, zei een vertegenwoordiger van de familie tegen CNN. De zieke arts was zeer goed geluimd en ontzettend dankbaar dat hij naar de VS was

http://www.nu.nl/buitenla(...)ts-afrika-ebola.html
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:02:16 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143031434
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 15:03 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

:D agh ja dat is ook weer zo :P
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:19:13 #64
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143032373
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:10 schreef gijsman het volgende:

[..]

De ziekte gedijt het beste in tropische en dus warme gebieden, zoals in de landen waar het nu heerst.

toch kan het heel gemakkelijk geimporteerd worden zie een duits farmaceutisch bedrijf, bron vermoedelijk geimporteerde apen.(marburk germany ) op 12 min!
Op 13:40 washington dc, airborn ebola ,versprijding via ventilatie system, wederom geimpoteerde apen als dragers
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:22:53 #65
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143032560
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D agh ja dat is ook weer zo :P
begrijp me goed ik ben geen voorstander van geklets , zoals je gezien hebt heb ik de onderbouwing erbij gedaan in docs en films
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:29:01 #66
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143032885
quote:

[..]

Dat doet malaria ook maar door de zgn opwarming van de aarde verplaats het zich dus noordelijker
http://www.refdag.nl/oud/weet/001114weet05.html
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:32:57 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143033077
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

begrijp me goed ik ben geen voorstander van geklets , zoals je gezien hebt heb ik de onderbouwing erbij gedaan in docs en films
Top ken de eerste film niet maar klinkt als een aanrader ^O^

On-topic, zag vandaag stukje op CNN hoe de eerste patient aankwam in de VS de tweede moet nog komen ergens volgende week.
Heeft iemand enig idee hoe snel zo'n virus werkt?
Ik beodel dan als je het virus krijgt in wat voor tijdsbestek kan je het loodje leggen want ik begreep dus dat de andere persoon nog niet naar de VS komt, Ik dacht dat het virus namelijk ook verschrikkelijk snel zijn werk doet?
Iemand enig idee?
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:36:07 #68
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143033247
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Top ken de eerste film niet maar klinkt als een aanrader ^O^

On-topic, zag vandaag stukje op CNN hoe de eerste patient aankwam in de VS de tweede moet nog komen ergens volgende week.
Heeft iemand enig idee hoe snel zo'n virus werkt?
Ik beodel dan als je het virus krijgt in wat voor tijdsbestek kan je het loodje leggen want ik begreep dus dat de andere persoon nog niet naar de VS komt, Ik dacht dat het virus namelijk ook verschrikkelijk snel zijn werk doet?
Iemand enig idee?
Wat zijn de symptomen van Ebola?
De incubatietijd dat is de periode tussen besmetting en de eerste symptomen ligt ergens tussen de 2 en de 21 dagen. Het ebola-virus veroorzaakt in eerste instantie de volgende symptomen:
hevige koorts;
hoofdpijn;
spierpijn;
keelpijn;
gele ogen; en
algehele malaise.
http://mens-en-gezondheid(...)-en-behandeling.html

[ Bericht 21% gewijzigd door Dance99Vv op 03-08-2014 22:45:02 ]
  zondag 3 augustus 2014 @ 22:49:21 #69
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143033959
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef theguyver het volgende:
Top ken de eerste film niet maar klinkt als een aanrader
het filmpje van contraltdelete van jeffC is zeker de moeite waard(hoog BNW gehalte) maar feit is het zaire ebola virus is het meest agressiefst (variant 5 ) of effectiefst voor biowarfare
pi_143044580
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:06 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

De kans dat wij het krijgen is minder doordat wij veel klinischer en hygienischer leven, elke keer handen wassen bijvoorbeeld. Maar hebben 'wij' het te pakken, gaan we even hard dood als de Afrikanen, ondanks de betere medische zorg.
Jongens....gewoon even lekker relativeren.
pi_143045179
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Vanuit het niets een virus maken is inderdaad nog erg lastig, maar het modificeren van bestaande virussen om ze andere eigenschappen te geven is een veld waarin al redelijke successen zijn geboekt.
Ja, dat is dagelijkse kost. Maar een virus opeens virulenter in vivo (!) maken zijn op een paar vingers te tellen.
pi_143045203
quote:

[..]

Gedijing van ziekte heeft niets met klimaat te maken, meer met gastheren (vleermuizen) die dat klimaat lekker vinden.
pi_143045235
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat doet malaria ook maar door de zgn opwarming van de aarde verplaats het zich dus noordelijker
http://www.refdag.nl/oud/weet/001114weet05.html
pfff, malaria was gewoon endemisch in NL tot mid jaren 50.
  maandag 4 augustus 2014 @ 11:44:59 #74
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_143046569
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:15:47 #76
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_143049326
Doet me denken aan Dustin Hoffman en Renee Russo in een hermetisch dicht pakje O+ wat een vette film was dat. Met Morgan Freeman ook!

Met een vette intro _O-

http://www.dailymotion.co(...)ak-part-1_shortfilms

Verder zou Ebola een zeer inefficiënte wijze van depopulatie zijn, maar goed, dat is hier ook al eens gezegd :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_143050991
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:53 schreef .SP. het volgende:

[..]

Gedijing van ziekte heeft niets met klimaat te maken, meer met gastheren (vleermuizen) die dat klimaat lekker vinden.
Yep: http://www.volkskrant.nl/(...)ogde-vleermuis.dhtml
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:06:12 #78
pi_143051038
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:52 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ja, dat is dagelijkse kost. Maar een virus opeens virulenter in vivo (!) maken zijn op een paar vingers te tellen.
Toch had ik ergens gelezen dat een groep wetenschappers een keer een virus airborne wisten te maken door dna/rna van een ander virus in te brengen. Zal kijken of ik het nog kan vinden.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:34:41 #79
52357 Lambiekje
pi_143051900
quote:
Ebola outbreak: Western drugs firms have not tried to find vaccine ‘because virus only affects Africans’
Britain’s leading public health doctor today blames the failure to find a vaccine against the Ebola virus on the “moral bankruptcy” of the pharmaceutical industry to invest in a disease because it has so far only affected people in Africa – despite hundreds of deaths.

Professor John Ashton, the president of the UK Faculty of Public Health, says the West needs to treat the deadly virus as if it were taking hold in the wealthiest parts of London rather than just Sierra Leone, Guinea and Liberia. Writing in The Independent on Sunday, Professor Ashton compares the international response to Ebola to that of Aids, which was killing people in Africa for years before treatments were developed once it had spread to the US and UK in the 1980s.
bron
en dat is (medische) wetenschap ten voeten uit.
pi_143052134
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

bron graag
pi_143052237
quote:

[..]

Wat verwacht je dan? Dat een privaat bedrijf miljarden gaat investeren in een marginale ziekte waar je geen enkele winst kan behalen?
Waarom ga jij dan geen vaccin maken als je zo'n grote bek hebt?

Oh ja, vaccins werken toch niet?
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:46:03 #82
52357 Lambiekje
pi_143052263
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

bron graag
staat er toch
pi_143052267
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Toch had ik ergens gelezen dat een groep wetenschappers een keer een virus airborne wisten te maken door dna/rna van een ander virus in te brengen. Zal kijken of ik het nog kan vinden.
Fouchier, H5N1
pi_143052384
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

staat er toch
Nee er staat een quote, geen bron.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:49:25 #85
116015 SicSicSics
pi_143052405
quote:
Ze zijn er niet om je beter te maken. Zeg jij.

Als ze geen geld investeren om je beter te maken; kraai jij een groot: "Zie je wel, ze zijn vies."
Als ze geld investeren in een oplossing om je beter te maken; kraai jij een groot: "Zie je wel, ze zijn vies."

Wat wil je eigenlijk? :D Waar zou jij, Lambiekje, nou gelukkig van worden?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:54:34 #86
52357 Lambiekje
pi_143052600
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:45 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan? Dat een privaat bedrijf miljarden gaat investeren in een marginale ziekte waar je geen enkele winst kan behalen?
Als het zo marginaal is waarom doet men nu zo spatisch en worden er in aller ijl deportatiewetten van kracht.

kijk en daar geef je al weer ene punt aan waar voor de medische wereld staat. Onze gezondheid kan ze geen ene ruk schelen.

Die tak zou dus totaal los van geld moeten staan. De belangen zijn totaal verknipt.

quote:
Uit het oogpunt van de erbarmelijk geinformeerde sheeple wordt dat 'geeist'.

Echter die arts, die dus claimt dat er niet verder onderzocht wordt omdat het toch alleen maar negertjes omvallen, heeft geen notie van het Agenda 21 Depopulatie project.

Alleen al het feit dat er geen actie wordt ondernomen uit rasistishe overwegingen maakt dat de industrie totaal fucked up is.
pi_143052794
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als het zo marginaal is waarom doet men nu zo spatisch en worden er in aller ijl deportatiewetten van kracht.

kijk en daar geef je al weer ene punt aan waar voor de medische wereld staat. Onze gezondheid kan ze geen ene ruk schelen.

Die tak zou dus totaal los van geld moeten staan. De belangen zijn totaal verknipt.

[..]

Echter die arts, die dus claimt dat er niet verder onderzocht wordt omdat het toch alleen maar negertjes omvallen, heeft geen notie van het Agenda 21 Depopulatie project.

Alleen al het feit dat er geen actie wordt ondernomen uit rasistishe overwegingen maakt dat de industrie totaal fucked up is.
Een pharmaceutisch bedrijf investeert in producten waar winst op gemaakt kan worden punt uit. Dat jij dat als schizofreen in een continue psychose niet normaal kan verwerken jouw probleem.

Als jij graag dit soort 'vergeten' ziektes wil bestrijden moet je een aanvraag bij de Bill Gates foundation doen, die zal je graag helpen als je een goed voorstel hebt.

En flikker op met je deportatiewetten en Agenda21 wat allemaal bijelkaar verzonnen gelul is.
pi_143053345
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ze zijn er niet om je beter te maken. Zeg jij.

Als ze geen geld investeren om je beter te maken; kraai jij een groot: "Zie je wel, ze zijn vies."
Als ze geld investeren in een oplossing om je beter te maken; kraai jij een groot: "Zie je wel, ze zijn vies."

Dit wil ik ook dolgraag weten.
Ik kan het nu niet anders zien dan getroll.
pi_143053374
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Leugens.

En waar blijft de bron waar ik je eerder om vroeg?
pi_143054006
Als we Lambiekje moeten geloven, dan waren we inmiddels allemaal al 26 keer opgesloten in kampen van de overheid en was de wereldbevolking al een stuk of 60 keer gedecimeerd.

Intussen lopen we echter nog steeds vrij rond en blijft de wereldbevolking gestaag groeien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:26:51 #91
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143055602
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee er staat een quote, geen bron.
bron staat onder in de quote
http://www.independent.co(...)utbreak-9644671.html

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 04-08-2014 16:35:12 ]
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:28:39 #92
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143055664
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Leugens.

http://www.evolutionnews.(...)ka_receiv002118.html

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 04-08-2014 16:35:49 ]
pi_143056023
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:26 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

bron staat onder in de quote
http://www.independent.co(...)utbreak-9644671.html
Dankjewel.
pi_143056040
quote:
Uit 2006.
En Dr.Doom? serieus?
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:40:02 #95
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143056053
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uit 2006.
En Dr.Doom? serieus?
dat werd dus zijn bijnaam, en ebola bestaat ook al langer. het is een student die er een verslag van maakte en nogal geschokt was.
Het document werd gebruikt in een alex Jones aflevering over ebola, soms wel handig een filmpje te pauseren om het docoment te zoeken en te lezen inplaats van onleesbaar voorbij te zien komen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:00:45 #96
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143056771
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:45 schreef .SP. het volgende:

[..]

iets met ethiek, ieder leven dat gered wordt/is, is winst.
In geval van Ebola is het inderdaad nog geen save vaccin, maar men is op de goede weg.(zie test resultaten tekmira 2010, http://www.tekmira.com/pipeline/tkm-ebola.php
http://www.tekmira.com/our-science/scientific-publications.php
2010

Geisbert TW, Lee AC, Robbins M, et al. Post exposure protection of non-human primates against a lethal Ebola virus challenge with RNA interference: a proof of concept study. Lancet. 2010 May 29;375(9729): 1896-905.doi: 10.1016/S0140-6736(10)60357-1. (Download PDF )

[ Bericht 9% gewijzigd door Dance99Vv op 04-08-2014 17:24:57 ]
pi_143057296
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:00 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

iets met ethiek, ieder leven dat gered wordt/is, is winst.
In geval van Ebola is het inderdaad nog geen save vaccin, maar men is op de goede weg.(zie test resultaten tekmara 2010)
Wat een onzin, je gaat toch ook niet tegen HP zeggen dat ze computers onder kostprijs aan arme derde wereld kinderen moet gaan verkopen omdat dat ethisch verantwoord is?

Ga maar eens kijken wie het Tekmara onderzoek heeft gefinancieerd...

p.s. het is trouwens geen vaccin
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:32:29 #98
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143057984
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:15 schreef .SP. het volgende:
Ga maar eens kijken wie het Tekmara onderzoek heeft gefinancieerd...

Dat maakt me niet echt vrolijk, vindt het zelf een gevaarlijke ontwikkeling
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:42:50 #99
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143058376
quote:
Vleermuizen zijn de meest waarschijnlijke bron voor filovirussen.
http://www.rivm.nl/Onderwerpen/E/Ebola

doorlink vanuit artikel wat je aanhaalde, geen bewijs maar een veronderstelling , ben benieuwd wat die dieren eten, daar zou weleens de echte oorzaak kunnen liggen
pi_143058540
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat maakt me niet echt vrolijk, vindt het zelf een gevaarlijke ontwikkeling
Waarom? Wees blij dat tenminste iemand zulk onderzoek financieert.
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:05:44 #101
189978 controlaltdelete
pi_143059147
Wie weet is er allang een oplossing tegen embola en is dat onderzoek alleen maar een scam en makkelijk cashen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator maandag 4 augustus 2014 @ 18:13:52 #102
249559 crew  Lavenderr
pi_143059366
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie weet is er allang een oplossing tegen embola en is dat onderzoek alleen maar een scam en makkelijk cashen.
Huh? Wie is er volgens jou aan het cashen dan?
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:36:41 #103
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143059996
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Loop je nou ook al in dit topic te trollen?
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:40:37 #104
189978 controlaltdelete
pi_143060107
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Huh? Wie is er volgens jou aan het cashen dan?
Jeff C laat in zijn video zien dat Tekmira een 140 miljoen $ contract heeft met US department of Defense. Veel geld hoor en makkelijk cashen omdat er wellicht allang een cure is.
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:41:13 #105
pi_143060129
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

Fouchier, H5N1
Die bedoelde ik, dankje.
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:43:46 #106
189978 controlaltdelete
pi_143060198
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:36 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Loop je nou ook al in dit topic te trollen?
Ik trol niet ik zoek naar antwoorden. Ook al ben je het niet met me eens hoef je niet meteen met trollen of alu-hoedje aan te komen. Dat is een beetje te makkelijk scoren en iemand wegzetten.
  Moderator maandag 4 augustus 2014 @ 18:43:49 #107
249559 crew  Lavenderr
pi_143060201
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jeff C laat in zijn video zien dat Tekmira een 140 miljoen $ contract heeft met US department of Defense. Veel geld hoor en makkelijk cashen omdat er wellicht allang een cure is.
Daar heb je vast bewijs voor.
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:44:24 #108
189978 controlaltdelete
pi_143060220
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar heb je vast bewijs voor.
Zou zeggen kijk eens naar de video.
  Moderator maandag 4 augustus 2014 @ 19:01:12 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_143060721
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zou zeggen kijk eens naar de video.
Lees dit maar eens:

Door Mariska van Sprundel
Ebola blijft opduiken en slachtoffers maken in Afrika. Een geneesmiddel is er niet. Een vaccin evenmin. Gebeurt er nog iets aan het wetenschappelijk front om het virus in de kiem te smoren?

Een epidemie van ongekende proporties. Daarvoor waarschuwde Artsen zonder Grenzen (AzG) nadat het ebola-virus de afgelopen weken al meer dan honderd slachtoffers eiste in het regenwoudgebied van Guinee. Ook in Liberia waart het virus rond. Ebola duikt op in afgelegen gebieden in landen waarin de hygiëne en de gezondheidszorg te wensen over laten.

Het virus is snel en dodelijk. Tot zo ver waren de epidemieën klein, met gewoonlijk minder dan 100 doden. Maar de paniek bij een uitbraak is groot. De bloedneuzen en bloederige urine jagen angst aan en de sterfte onder onbehandelde mensen kan oplopen tot 90%. De enige manier om het virus te stoppen is door de patiënten zo snel mogelijk te isoleren. Artsen kunnen alleen de symptomen behandelen, onder andere door vocht toe te dienen. Dat kan 10 tot 15 procent van de patiënten redden. Inspanningen vanuit de wetenschap lijken magertjes.

Gemaskeerd virus
De World Health Organization (WHO) heeft onderzoek naar ebola nog wel degelijk op de agenda staan. De meeste inspanningen komen uit de Verenigde Staten. In 2010 ontdekten wetenschappers van de Amerikaanse onderzoeksinstelling National Institutes of Health (NIH) waarom ons afweersysteem de indringer bij een infectie niet meteen detecteert. Daardoor begrijpen we iets beter hoe het menselijk lichaam op moleculair niveau omgaat met het virus.

Normaal gesproken reageert het afweersysteem op het RNA van een virus zodra het virus cellen binnendringt. Maar een eiwit op het oppervlak van ebola gooit roet in het eten: het eiwit maskeert het virale DNA en remt zo de aanval van het afweersysteem. Uiteindelijk komt ons afweersysteem het virus op het spoor, maar vaak pas te laat. Patiënten hebben vaak al klontjes in hun bloed die de organen blokkeren die daardoor falen. Een doodsvonnis.

Nog geen succes
En hoe zit het met een vaccin, wordt daar nog aan gewerkt? “Nederlandse wetenschappers zijn bij de zoektocht naar een vaccin betrokken, maar toch is ebola hier geen focus van het geneeskundig onderzoek”, zegt hoogleraar Tropische Geneeskunde in het Amsterdam Medisch Centrum Martin Grobusch. “Er zijn onderzoeken naar vaccins, maar er gloort vooralsnog geen groot succes aan de horizon.”

Slechts enkele vaccins bleken in de afgelopen jaren veelbelovende kandidaten. Een voorbeeld. In 2011 rapporteerden Amerikaanse wetenschappers in het vakblad PNAS over de productie van een vaccin door tabaksplanten. De groep koppelde het gen voor een viruseiwit aan het gen voor een antistof tegen dit eiwit: een combinatie die makkelijk herkenbaar is voor het afweersysteem. De genen stopten ze in het genoom van de tabaksplant die vervolgens het eiwitcomplex aanmaakte in zijn bladeren. Het vaccin beschermde 80% van de muizen tegen de dodelijke ebola-infectie. Het mooie aan dit synthetische plantvaccin is dat het gedroogd of ingevroren jaren op de plank kan liggen wachten op de volgende ebola-uitbraak. In tegenstelling tot eerdere vaccins die slechts een maand goed bleven.

Volksgezondheid
Maar een vaccin op de markt brengen is moeilijk in de praktijk. Ten eerste brengt het opzetten van een klinische studie, om de vaccins in mensen te testen, ethische kwesties met zich mee. Wetende dat de sterfte kan oplopen tot 90 procent maakt het onaanvaardbaar om de controlegroep een placebo te geven. Bovendien is de markt voor een vaccin voor deze zeldzame ziekte piepklein. Niet rendabel voor farmaceutische bedrijven, dus moet financiering uiteindelijk van een gulle overheid komen.

Grobusch: “Ebola is een vreselijke ziekte en het krijgt altijd veel aandacht in de media. Maar op niveau van de volksgezondheid is een vaccin de investering niet waard. We hebben altijd met weinig gevallen te maken. En weten hoe een uitbraak te controleren is.”

Pijlen gericht op vleermuizen
De voornaamste reden dat sommige overheden, waaronder die van de Verenigde Staten, geld steken in de ontwikkeling van een vaccin is hun angst voor bioterrorisme. In theorie lijkt het mogelijk om het virus via de lucht overdraagbaar te maken, maar volgens Grobusch is het potentieel ebola als biowapen te kunnen gebruiken extreem beperkt. Te beginnen bij het feit dat het virus, dat niet tegen zonlicht kan, nauwelijks buiten het lichaam overleeft.

“Er zijn verschillende landen geïnteresseerd in de bestrijding van ebola, om zich te kunnen verdedigen tegen biologische oorlogsvoering of terreuraanslag”, zegt arts en medisch adviseur bij AzG Esther Sterk, in een interview op hun website. “Maar toch blijft onderzoek beperkt. Het kleine aantal epidemieën en patiënten maakt het moeilijk om de ziekte te bestuderen. Om vaccins te ontwikkelen, zouden er voldoende vrijwilligers moeten zijn. Het onderzoek richt zich op de oorsprong van het virus en op vleermuizen, want dat is wellicht het natuurlijke reservoir van het virus.”

Ook Heinz Feldmann, hoofd van het virologie laboratorium van de NIH, is het er mee eens dat de nadruk moet liggen op preventie in plaats van het maken van een vaccin. “Dat is goedkoper en effectiever op lange termijn”, zei hij in 2011 tegen het medische vakblad The Lancet. Het is belangrijk om uit te dokteren hoe vleermuizen het virus doorgeven aan mensen. Dat is een onderbelicht onderwerp. Feldmann: “Begrijpen hoe ebola wordt overgedragen en waar het zich verstopt is één van de handvatten om de ziekte te beheersen.

http://eoswetenschap.eu/artikel/ebola-er-een-vaccin-het-vizier
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:12:39 #110
189978 controlaltdelete
pi_143061105
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
Mariska van Sprundel
Bedankt voor het artikel. Zij is een wetenschapsjournalist lees ik? Voor mij niet iemand die ik op haar woorden vertrouw.
pi_143061539
quote:
Ook Heinz Feldmann, hoofd van het virologie laboratorium van de NIH, is het er mee eens dat de nadruk moet liggen op preventie in plaats van het maken van een vaccin
maar ehm, ten eerste is een vaccin toch ook bedoeld als preventief middel?
en ten tweede vind ik het raar dat zo'n logische conclusie ineens opzienbarend zou zijn
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  Moderator maandag 4 augustus 2014 @ 19:26:56 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_143061611
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bedankt voor het artikel. Zij is een wetenschapsjournalist lees ik? Voor mij niet iemand die ik op haar woorden vertrouw.
En tegen beter weten in vraag ik: waarom dan niet?
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:31:36 #113
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143061799
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:18 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

De kans dat wij het krijgen is minder doordat wij veel klinischer en hygienischer leven, elke keer handen wassen bijvoorbeeld. Maar hebben 'wij' het te pakken, gaan we even hard dood als de Afrikanen, ondanks de betere medische zorg.
dat zeg ik; angst
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:45:41 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143062332
http://xandernieuws.punt.(...)sen-met-ebola-besmet

Verder wel goeie uitleg maar ze hebben er gewoon een simpel rekensommetje alla plague inc er op los gelaten
  Moderator maandag 4 augustus 2014 @ 19:48:41 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_143062460
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:45 schreef theguyver het volgende:
http://xandernieuws.punt.(...)sen-met-ebola-besmet

Verder wel goeie uitleg maar ze hebben er gewoon een simpel rekensommetje alla plague inc er op los gelaten
Het is wel paniekzaaien.
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:54:01 #116
189978 controlaltdelete
pi_143062632
Omdat ik het uit die hoek niet vertrouw, een wetenschapsjournaliste. Voor mij niet iemand die vanuit een objectief oogpunt schrijft.
pi_143062886
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:54 schreef controlaltdelete het volgende:

Omdat ik het uit die hoek niet vertrouw, een wetenschapsjournaliste. Voor mij niet iemand die vanuit een objectief oogpunt schrijft.
heel wijs. als iets (whatever) wetenschappelijk is moet je op je hoede zijn..bijna alles is gemanipuleerd, de bedoeling is om ons dom te houden. trap er niet in, onderzoek zelluf.
pi_143062958
Vrijwel niets is objectief. Ook niet je"zelluf".
Conscience do cost.
pi_143063201
ligt eraan wat jij onder objectief verstaat
  Moderator maandag 4 augustus 2014 @ 20:14:40 #120
249559 crew  Lavenderr
pi_143063375
quote:

Ben je nu serieus :D
En uit welke hoek komt volgens jou wel objectieve berichtgeving?
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:15:13 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143063392
De beste oplossing is hoe cru het ook klinkt zieken issoleren.
Zodra het vast gesteld is dat een persoon in contact is geweest uitgebreid onderzoeken, in hazmat suits en zieken van de niet zieken issoleren.

Dit is ook de reden waarom xandernieuws ook met een schatting komt van 300.000, de schatting is gewoon simpel gemaakt in een periode van de incubatie tijd kom je in zo'n regio in contact met ongeveer 300 mensen, ze hebben daarom maar aangenomen dat die gelijk besmet zijn.

quote:

Iedereen kan zich eigenlijk journalist noemen, in dit geval is het een persoon met een wetenschappelijke achtergrond, dus die weet waarschijnlijk wel waar ze het over heeft.
Sommige mensen blaten maar wat zonder duidelijke kennis zie BNW journalist Lambiekje :)
  Moderator maandag 4 augustus 2014 @ 20:17:03 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_143063461
quote:
6s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:15 schreef theguyver het volgende:
De beste oplossing is hoe cru het ook klinkt zieken issoleren.
Zodra het vast gesteld is dat een persoon in contact is geweest uitgebreid onderzoeken, in hazmat suits en zieken van de niet zieken issoleren.

Dit is ook de reden waarom xandernieuws ook met een schatting komt van 300.000, de schatting is gewoon simpel gemaakt in een periode van de incubatie tijd kom je in zo'n regio in contact met ongeveer 300 mensen, ze hebben daarom maar aangenomen dat die gelijk besmet zijn.

[..]

Iedereen kan zich eigenlijk journalist noemen, in dit geval is het een persoon met een wetenschappelijke achtergrond, dus die weet waarschijnlijk wel waar ze het over heeft.
Sommige mensen blaten maar wat zonder duidelijke kennis zie BNW journalist Lambiekje :)
Vanzelfsprekend worden deze patienten geisoleerd verpleegd. Ik begrijp niet dat sommigen daar iets verdachts in zien.
  Moderator maandag 4 augustus 2014 @ 20:18:14 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_143063505
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:00 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

heel wijs. als iets (whatever) wetenschappelijk is moet je op je hoede zijn..bijna alles is gemanipuleerd, de bedoeling is om ons dom te houden. trap er niet in, onderzoek zelluf.
Ga jij zelf ebola onderzoeken?
pi_143063571
quote:

dit bedoel ik, jij slikt het dus voor zoete koek.
lekker makkelijk
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:20:28 #125
189978 controlaltdelete
pi_143063598
quote:

[..]

Dat niet alleen, ben op mijn hoede voor journalisten. Trouwens wel eens van John Holdren gehoord? Een wetenschapper die Obama adviseert op het gebied van wetenschap en technologie. Hij heeft ooit eens zijn visie laten gaan in een boekje hoe je de wereldpopulatie kunt reduceren :{
pi_143063635
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ga jij zelf ebola onderzoeken?
nee, waarom zou ik. jij bent graag afhankelijk. wacht jij maar op de wetenschappers en hun oplossing..dat wordt een spuitje natuurlijk, en iedereen hapt
pi_143063852
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat niet alleen, ben op mijn hoede voor journalisten. Trouwens wel eens van John Holdren gehoord? Een wetenschapper die Obama adviseert op het gebied van wetenschap en technologie. Hij heeft ooit eens zijn visie laten gaan in een boekje hoe je de wereldpopulatie kunt reduceren :{
nee, ken ik niet. er zijn hele goede wetenschappers, dat weet ik. alleen houden zij hun ontdekkingen en kunstjes voor zichzelf of voor hun baasjes. ook al willen ze het delen, dan mag dat niet. wij mogen niks weten, dom houden is de bedoeling.
ja, de huis tuin en keuken wetenschap, computertjes, tv'tjes en al die gein meer
pi_143064136
interessant dit. beetje offtopic maar kijk vanaf 5.00 minuut, vanaf 6 minuten hoor je wat ik bedoel.
eigenlijk moet men dit helemaal zien voor je eigen kennis, wordt je wijzer van ;)

maandag 4 augustus 2014 @ 20:32:48 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143064150
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:19 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

lekker makkelijk
Waar staat dat in mijn tekst?
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:34:41 #130
189978 controlaltdelete
pi_143064226
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:26 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

nee, ken ik niet. er zijn hele goede wetenschappers, dat weet ik. alleen houden zij hun ontdekkingen en kunstjes voor zichzelf of voor hun baasjes. ook al willen ze het delen, dan mag dat niet. wij mogen niks weten, dom houden is de bedoeling.
ja, de huis tuin en keuken wetenschap, computertjes, tv'tjes en al die gein meer
Money walks and talks en dreigementen/intimidatie natuurlijk. Ik denk als wetenschapper ook al ben je niet zo en alleen bezig met het onderzoek en je bent ook nog goed op weg, je vanzelf benaderd wordt door mensen die je kennis willen misbruiken waardoor je als wetenschapper weinig keus hebt.
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:36:50 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143064320
quote:

[..]

Zou zo maar kunnen hoor, er zijn ook adviseurs geweest die aangeven hoe je het beste noord korea zou binnen kunnen vallen of Iran.
En nu?
pi_143064512
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waar staat dat in mijn tekst?
quote:

oh, dus waarschijnlijk was een foutje?
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:41:37 #133
189978 controlaltdelete
pi_143064521
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zou zo maar kunnen hoor, er zijn ook adviseurs geweest die aangeven hoe je het beste noord korea zou binnen kunnen vallen of Iran.
En nu?
Dat is van andere orde dan controle/inmening op voortplanting van de mens. Ergens hebben ze gelijk in dit alles naar mijn mening geef ze het voordeel van de twijfel. De wereld is te vol vind ik ook maar mensen verplicht steriliseren of abortus laten plegen, drinkwater besmetten om dit te voorkomen? Dat soort ideeën schreef John Holdren eens op en nu adviseert ie Obama?
pi_143064555
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Money walks and talks en dreigementen/intimidatie natuurlijk. Ik denk als wetenschapper ook al ben je niet zo en alleen bezig met het onderzoek en je bent ook nog goed op weg, je vanzelf benaderd wordt door mensen die je kennis willen misbruiken waardoor je als wetenschapper weinig keus hebt.
juist, zo werkt dat. als je goed bent, ben je de lul
  Moderator maandag 4 augustus 2014 @ 20:43:31 #135
249559 crew  Lavenderr
pi_143064604
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:32 schreef snurkhapper het volgende:
interessant dit. beetje offtopic maar kijk vanaf 5.00 minuut, vanaf 6 minuten hoor je wat ik bedoel.
eigenlijk moet men dit helemaal zien voor je eigen kennis, wordt je wijzer van ;)

En hoe heeft dit te maken met ebola?
pi_143064661
quote:
Amerikanen behandeld met geheim serum tegen ebola

Twee Amerikaanse ontwikkelingswerkers die besmet werden met het ebolavirus, hebben een geheim serum toegediend gekregen in de hoop dat ze de dodelijke ziekte overleven. De ampullen zijn volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN vorige week naar Liberia gevlogen om daar de twee Amerikanen te behandelen.

Een functionaris van het Amerikaanse Nationaal Instituut voor Volksgezondheid zou contact hebben gelegd met Samaritan's Purse, de organisatie waarvoor de twee werken. Het instituut bood de experimentele behandeling aan om dokter Kent Brantly en Nancy Writebol te behandelen. Het serum komt van Mapp Biopharmaceuticals Inc. en zou nog niet op mensen zijn uitgeprobeerd. Wel is het met succes getest op een kleine groep apen.

Bovenstaand doet de filmkenner wellicht denken aan de film Outbreak uit 1995. In deze film wordt het ebola-virus 'motaba' genoemd. Ook daarin hadden de Amerikanen een mysterieus serum (E-1101) ontwikkeld tegen het virus.

826 doden
Het dodental van de ebola-epidemie in West-Afrika is opgelopen tot zeker 826, maakte de Wereldgezondheidsorganisatie WHO vandaag bekend. Het aantal geregistreerde infectiegevallen steeg in een tijdsbestek van 2 dagen met 117. Het totaal stond op 30 juli op 1440 besmettingsgevallen.

In dezelfde 2 dagen bezweken 58 mensen aan de ziekte, 46 van hen in Liberia, 9 in Sierra Leone en nog 3 in Guinee. Volgens de WHO is de epidemie gezien deze cijfers nog lang niet op zijn retour.

Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)um-tegen-ebola.dhtml
pi_143064662
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En hoe heeft dit te maken met ebola?
zucht, haal maar weg slimpie
pi_143064760
quote:
Experimental drug likely saved Ebola patients

(CNN) -- Three vials containing an experimental drug stored at subzero temperatures were flown into Liberia last week in a last-ditch effort to save two American missionary workers who had contracted Ebola, according to a source familiar with details of the treatment.

The drug appears to have worked, sources say. Dr. Kent Brantly's and Nancy Writebol's conditions significantly improved after receiving the medication, sources say. Brantly was able to walk into Emory University Hospital in Atlanta after being evacuated to the United States last week, and Writebol is expected to arrive in Atlanta on Tuesday.

On July 22, Brantly woke up feeling feverish. Fearing the worst, Brantly immediately isolated himself. Writebol's symptoms started three days later. A rapid field blood test confirmed the infection in both of them after they had become ill with fever, vomiting and diarrhea.

It's believed both Brantly and Writebol, who worked with the aid organization Samaritan's Purse, contracted Ebola from another health care worker at their hospital in Liberia, although the official Centers for Disease Control and Prevention case investigation has yet to be released.

A representative from the National Institutes of Health contacted Samaritan's Purse in Liberia and offered the experimental treatment, known as ZMapp, for the two patients, according to the source.
Second Ebola patient heading to U.S.
Doctors struggle to treat Ebola patients
Ebola transport team speaks to CNN

The drug was developed by the biotech firm Mapp Biopharmaceutical Inc., which is based in San Diego. The patients were told that this treatment had never been tried before in a human being but had shown promise in small experiments with monkeys.

According to company documents, four monkeys infected with Ebola survived after being given the therapy within 24 hours after infection. Two of four other monkeys that started therapy within 48 hours after infection also survived. One monkey that was not treated died within five days of exposure to the virus.

Brantly and Writebol were aware of the risk of taking a new, little understood treatment and gave informed consent, according to two sources familiar with the care of the missionary workers. In the monkeys, the experimental serum had been given within 48 hours of infection. Brantly didn't receive it until he'd been sick for nine days.

The medicine is a three-mouse monoclonal antibody, meaning that mice were exposed to fragments of the Ebola virus and then the antibodies generated within the mice's blood were harvested to create the medicine. It works by preventing the virus from entering and infecting new cells.

The Ebola virus causes viral hemorrhagic fever, which refers to a group of viruses that affect multiple organ systems in the body and are often accompanied by bleeding.

Early symptoms include sudden onset of fever, weakness, muscle pain, headaches and a sore throat. They later progress to vomiting, diarrhea, impaired kidney and liver function -- and sometimes internal and external bleeding.

The ZMapp vials reached the hospital in Liberia where Brantly and Writebol were being treated Thursday morning. Doctors were instructed to allow the serum to thaw naturally without any additional heat. It was expected that it would be eight to 10 hours before the medicine could be given, according to a source familiar with the process.

Brantly asked that Writebol be given the first dose because he was younger and he thought he had a better chance of fighting it, and she agreed. However, as the first vial was still thawing, Brantly's condition took a sudden turn for the worse.

Brantly began to deteriorate and developed labored breathing. He told his doctors he thought he was dying, according to a source with firsthand knowledge of the situation.

Knowing his dose was still frozen, Brantly asked if he could have Writebol's now-thawed medication. It was brought to his room and administered through an IV. Within an hour of receiving the medication, Brantly's condition dramatically improved. He began breathing easier; the rash over his trunk faded away. One of his doctors described the events as "miraculous."

By the next morning, Brantly was able to take a shower on his own before getting on a specially designed Gulfstream air ambulance jet to be evacuated to the United States.

Writebol also received a vial of the medication. Her response was not as remarkable, according to sources familiar with the treatment. However, doctors on Sunday administered Writebol a second dose of the medication, which resulted in significant improvement.

She was stable enough to be evacuated back to the United States and is expected to arrive before noon Tuesday.

The process by which the medication was made available to Brantly and Writebol is highly unusual. ZMapp has not been approved for human use, and has not even gone through the clinical trial process, which is standard to prove the safety and efficacy of a medication. It may have been given under the U.S. Food and Drug Administration's "compassionate use" regulation, which allows access to investigational drugs outside clinical trials.

Getting approval for compassionate use is often long and laborious, but in the case of Brantly and Writebol, they received the medication within seven to 10 days of their exposure to the Ebola virus.

On July 30, the Defense Threat Reduction Agency, an arm of the military responsible for any chemical, biological, radiological, nuclear and high-yield explosive threats, allotted additional funding to MAPP Biopharmaceutical due to "promising results."

Bron: http://edition.cnn.com/20(...)?sr=sharebar_twitter
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:48:59 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143064826
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:26 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

En hoe is die info uitgelekt? of is het gewoon bedacht..
of je krijgt zoiets http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Sloot
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:49:51 #140
189978 controlaltdelete
pi_143064864
Ik hoop alleen maar dat meer mensen de ogen opengaan. Grote bankiers die achter Obama staan. Ook al gaat ie weg vanwege zijn scam over zijn geboorteplaats (Kenia) dan komt er wel een andere puppet. De mensen die je weg moet zien te krijgen zijn de mensen die achter Obama de touwtjes in handen hebbben want anders verandert er niets en zijn we al doomed vrees ik. Staat ergens al in Lucas 10:18 als ik me niet vergis, Spooky :)
pi_143064914
ik moet weg,(er zit een wetenschapper achter me aan) morgen verder (hoop ik)
  maandag 4 augustus 2014 @ 21:13:26 #142
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143065817
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:41 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

[..]

oh, dus waarschijnlijk was een foutje?
Nee er staat dat als ze een wetenschappelijke journalist is dus wel kennis heeft van de zaken waar ze een artrikel over schrijft, en als je het zo leest heeft ze zich er op zijn minst in verdiept.

Maar ik zeg nergens dat ik het als zoete koek geloof. ( dat staat nergens)

beetje domme suggesties allemaal, en nee ook geen foutje. je maakt er gewoon zelf weer iets van zonder goed te lezen!!!

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:19 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

lekker makkelijk
  maandag 4 augustus 2014 @ 21:20:50 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143066097
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik hoop alleen maar dat meer mensen de ogen opengaan. Grote bankiers die achter Obama staan. Ook al gaat ie weg vanwege zijn scam over zijn geboorteplaats (Kenia) dan komt er wel een andere puppet. De mensen die je weg moet zien te krijgen zijn de mensen die achter Obama de touwtjes in handen hebbben want anders verandert er niets en zijn we al doomed vrees ik. Staat ergens al in Lucas 10:18 als ik me niet vergis, Spooky :)
Tijdens de verkiezingen ja, zelfde als de wapen lobby dat is geen groot geheim hoor.

En ja die staan achter zo'n persoon door de manier van de veranderingen die voor hun goed uit pakt, een president wil natuurlijk zijn hervormingen er door krijgen, leger weg in plaats daar van andere manieren , dus drones dus helemaal niet zo gek dat dat soort bedrijven Obama geld doen voor zijn verkiezingen zelfde als voor zijn obama care etc..

dat gedoe over kenia was gewoon om hem zwart te maken, een heel verleden word uitgepluist om hem slechte naam te geven zodat hij niet wint of misschien afgezet word, zie het Clinton Lewinsky schandaal.

Maar goed weer ontopic Ebola!
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:06:43 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143068181
quote:

[..]

Oh, dus ik en een aantal andere users hier op Fok manipuleren onze resultaten/data/papers? Nou bedankt hoor...
Onikaan ni ov dovah
pi_143070818
quote:

[..]

Het reduceren van de wereldpopulatie zou ook moeten gebeuren. Helaas kunnen sommige lieden dat alleen maar interpreteren als actief mensen afmaken i.p.v. het verlagen van de bevolkingsgroei zoals het bedoelt wordt.
  Moderator maandag 4 augustus 2014 @ 23:17:37 #146
249559 crew  Lavenderr
pi_143071375
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:03 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het reduceren van de wereldpopulatie zou ook moeten gebeuren. Helaas kunnen sommige lieden dat alleen maar interpreteren als actief mensen afmaken i.p.v. het verlagen van de bevolkingsgroei zoals het bedoelt wordt.
Ja, erg jammer dat sommigen dat verschil niet zien.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:37:00 #147
52357 Lambiekje
pi_143079457
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:01 schreef .SP. het volgende:

[..]

Een pharmaceutisch bedrijf investeert in producten waar winst op gemaakt kan worden punt uit.
En dus is onze gezondheid schijt voor ze.

quote:
Dat jij dat als schizofreen in een continue psychose niet normaal kan verwerken jouw probleem.

Als jij graag dit soort 'vergeten' ziektes wil bestrijden moet je een aanvraag bij de Bill Gates foundation doen, die zal je graag helpen als je een goed voorstel hebt.
Bill Gates is een klootzak. Een Monsanto-adept. Hij is pure evil.

quote:
En flikker op met je deportatiewetten en Agenda21 wat allemaal bijelkaar verzonnen gelul is.
WAKE UP Mijn god wat heb jij nog een hoop te leren.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:40:33 #148
52357 Lambiekje
pi_143079522
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh, dus ik en een aantal andere users hier op Fok manipuleren onze resultaten/data/papers? Nou bedankt hoor...
dat hoeft niet eens .. als je uitgangspunt al frauduleus is of je uitgangspunt op een verkeerder bias.
rubbish in is rubbish out.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:44:20 #149
52357 Lambiekje
pi_143079598
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:03 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het reduceren van de wereldpopulatie zou ook moeten gebeuren.
Waarom? Het argument dat er niet genoeg eten is is je reinste bullshit.
Biomassa van mieren is 4 keer dat van mensen.

quote:
Helaas kunnen sommige lieden dat alleen maar interpreteren als actief mensen afmaken i.p.v. het verlagen van de bevolkingsgroei zoals het bedoelt wordt.
Sterilisatie !?

Waarom denk je dat de sperma-kwaliteit gestaag afneemt. En er steeds meer kwijlende kinderen worden geboren.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:45:52 #150
249559 crew  Lavenderr
pi_143079622
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Sterilisatie !?

Waarom denk je dat de sperma-kwaliteit gestaag afneemt. En er steeds meer kwijlende kinderen worden geboren.
Wát??
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:49:55 #151
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143079703
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat hoeft niet eens .. als je uitgangspunt al frauduleus is of je uitgangspunt op een verkeerder bias.
rubbish in is rubbish out.
Waarom werken mijn dingen dan ook op data die ik zelf gemeten heb?
Onikaan ni ov dovah
pi_143080699
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Sterilisatie !?

Och Lambiekje, mag ik je laatste zin inkoppen?
pi_143080816
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dus is onze gezondheid schijt voor ze.

[..]

Bill Gates is een klootzak. Een Monsanto-adept. Hij is pure evil.

[..]

WAKE UP Mijn god wat heb jij nog een hoop te leren.
Pharmaceutische bedrijven zijn commerciele bedrijven en hebben als drijfveer om geld te verdienen, dat je dat nog steeds niet snapt is onvoorstelbaar.
Als jij puur R&D ten behoeve van de menselijke gezondheid wil zien moet je gewoon lekker je energie steken in het opzetten van een non-profit organisatie die dat soort werk wil gaan doen. Zie het als een ouderwets NUTS bedrijf.

Dus hou nu eens op om de pharmaceutische industrie onterecht af te branden en steek zelf de handen uit de mouwen, in jouw opinie is je eigen inactieve gedrag net zo laakbaar als dat van de pharmaceutische industrie.
pi_143085377
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

En hoe is die info uitgelekt? of is het gewoon bedacht..
alles wat nieuw ontdekt wordt, wordt in de gaten gehouden en doorgegeven aan bepaalde meneertjes. zij geven het weer door aan hun baasjes. niks blijft geheim.
als je goed bent in je vak werk je voor hun (slechteriken) er is geen ontkomen meer aan, tenzij je een ongeluk krijgt als je bv praat :')
quote:
ja, zo zijn er wel meer. over jan sloot waren nog wat topic(s) in tru
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:11:25 #155
52357 Lambiekje
pi_143085381
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:45 schreef .SP. het volgende:

[..]

Pharmaceutische bedrijven zijn commerciele bedrijven en hebben als drijfveer om geld te verdienen, dat je dat nog steeds niet snapt is onvoorstelbaar.
-edit- Waar denk je dat ik constant op hamer.

quote:
Als jij puur R&D ten behoeve van de menselijke gezondheid wil zien moet je gewoon lekker je energie steken in het opzetten van een non-profit organisatie die dat soort werk wil gaan doen. Zie het als een ouderwets NUTS bedrijf.

Dus hou nu eens op om de pharmaceutische industrie onterecht af te branden en steek zelf de handen uit de mouwen, in jouw opinie is je eigen inactieve gedrag net zo laakbaar als dat van de pharmaceutische industrie.
Niks ontrecht. Verdiep!

quote:
D.breakingthesilence: "they've" been trying to weaponize ebola for over 40 years. they can't do it because the Mayinga strain of ebola (the only known strain to be contagious through aerosol transmission) kills people too quickly for it to work as a broad spread bio weapon. they've been playing with the Marlburg/ebola crosses to create a virus with a longer gestational period so that cross infection/contamination will spread farther. but Marlburg cancells out the aerosol transmission factors of the Mayinga strain of ebola, which leaves them with oral/mucous membrane transmission, which isn't effective as the virus dies very quickly unless it's in a very hot humid climate (hence the fact that they do their testing in western Africa in jungle climates). Air conditioning kills the virus almost instantly."
bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 07-08-2014 15:36:19 ]
pi_143085464
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee er staat dat als ze een wetenschappelijke journalist is dus wel kennis heeft van de zaken waar ze een artrikel over schrijft, en als je het zo leest heeft ze zich er op zijn minst in verdiept.
ja, en?

quote:
Maar ik zeg nergens dat ik het als zoete koek geloof. ( dat staat nergens)
nee dat zeg ik

quote:
beetje domme suggesties allemaal, en nee ook geen foutje. je maakt er gewoon zelf weer iets van zonder goed te lezen!!!

[..]

weer? ik denk dat jij niet goed leest
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:14:30 #157
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143085475
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:11 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

alles wat nieuw ontdekt wordt, wordt in de gaten gehouden en doorgegeven aan bepaalde meneertjes. zij geven het weer door aan hun baasjes. niks blijft geheim.
als je goed bent in je vak werk je voor hun (slechteriken) er is geen ontkomen meer aan, tenzij je een ongeluk krijgt als je bv praat :')

[..]

ja, zo zijn er wel meer. over jan sloot waren nog wat topic(s) in tru
Enige zaak die ik hier over ken is Jan Sloot als je er meer hebt wil ik er wel een mooi topic over maken.
pi_143085520
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

nee, jullie zijn onbelangrijk, ik heb het over anders soort wetenschappers. de mensen met kennis wat er toe doet. wat jullie doen is niet interessant genoeg. (voor die knakkers die het bepalen)
kan jou het schelen, als je haar maar goed zit
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:18:44 #159
52357 Lambiekje
pi_143085604
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:16 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

nee, jullie zijn onbelangrijk, ik heb het over anders soort wetenschappers. de mensen met kennis wat er toe doet. wat jullie doen is niet interessant genoeg. (voor die knakkers die het bepalen)
precies geneuzel in de marge.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:19:04 #160
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143085613
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:16 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

En hoe bepaal jij dat mijn wetenschappelijke kennis/werk er niet toe doet? :?
Onikaan ni ov dovah
pi_143085746
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En hoe bepaal jij dat mijn wetenschappelijke kennis/werk er niet toe doet? :?
zolang jij dag in dag uit op fok zit ben je niet belangrijk, dan heb je wel wat anders te doen. tenzij je een trol bent ;)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:23:12 #162
116015 SicSicSics
pi_143085760
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:18 schreef Lambiekje het volgende:
precies geneuzel in de marge.
Nog maar eens:

Welke agenda streef jij na? Wat beweegt je tot het onbaatzuchtige proberen schaapjes op het droge te krijgen?
Fine, fuck you then!
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:28:01 #163
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143085949
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

zolang jij dag in dag uit op fok zit ben je niet belangrijk, dan heb je wel wat anders te doen. tenzij je een trol bent ;)
Ok, geen enkele reden dus... Of heb je ondertussen wat beters weten te bedenken? Zeggen dat al het wetenschappelijk gemanipuleerd is is makkelijk. Dat hard maken gaat je niet lukken. De methode die ik aan het ontwikkelen ben heb ik bijvoorbeeld getest op publiek toegankelijke data, en op zelf gemeten data. De software/scripts maken we publiek toegankelijk zodra de paper rond is. Hoe zie jij het voor je dat zoiets gemanipuleerd wordt?
Onikaan ni ov dovah
pi_143085978
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waar denk je dat ik constant op hamer.

[..]

Niks ontrecht. Verdiep!

[..]

Wow, je snapt er helemaal niets van.

En die link die je geeft is fucking hilarisch, mensen die technische termen niet snappen en vervolgens zelf er maar een betekenis aan geven, fantastisch.

Je bent dom

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 07-08-2014 15:37:12 ]
pi_143086057
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ok, geen enkele reden dus... Of heb je ondertussen wat beters weten te bedenken? Zeggen dat al het wetenschappelijk gemanipuleerd is is makkelijk. Dat hard maken gaat je niet lukken. De methode die ik aan het ontwikkelen ben heb ik bijvoorbeeld getest op publiek toegankelijke data, en op zelf gemeten data. De software/scripts maken we publiek toegankelijk zodra de paper rond is. Hoe zie jij het voor je dat zoiets gemanipuleerd wordt?
laat maar, als ik een reactie plaats wordt het verwijderd. zinloos dit.
bedank de moderator maar
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:32:12 #166
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143086090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:31 schreef snurkhapper het volgende:

[..]

laat maar, als ik een reactie plaats wordt het verwijderd. zinloos dit.
bedank de moderator maar
Als dat een normale reactie is gebeurd dat echt niet.
Onikaan ni ov dovah
pi_143086126
nee, het is te confronterend voor haar. de waarheid kan ze niet aan.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:47:33 #168
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143086630
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:33 schreef snurkhapper het volgende:
Nu ben jij degene die op een troll begint te lijken ;)
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:36:34 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_143090146
Wereldbank trekt 150 miljoen euro uit voor noodhulp Ebola

De Wereldbank trekt tot 200 miljoen dollar (150 miljoen euro) uit voor noodhulp in de strijd tegen Ebola. Het geld is bedoeld voor Liberia, Sierra Leone en Guinea, zo is maandag gemeld.

Aantal ebola-infecties neemt toe .
Die Afrikaanse landen hebben vooral last van het dodelijke virus.

Met het geld moeten de landen ook hun zorgstelsels verbeteren, zo verklaart de Wereldbank. Volgens de laatste tellingen van de Wereldgezondheidsorganisatie zijn er in West-Afrika nu 887 ebola-doden geteld. Meer dan 1.600 mensen zijn besmet met de ziekte.

Maandag werd ook duidelijk dat er mensen besmet zijn in Nigeria, het dichtstbevolkte land van Afrika.

http://www.nu.nl/geldzake(...)-noodhulp-ebola.html
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:25:16 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143091525
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:33 schreef snurkhapper het volgende:
Slaat dat nu weer op? 8)7
En daarvoor bestaat feedback of een wc als iets je dwars zit!
pi_143092235
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

Slaat dat nu weer op? 8)7
En daarvoor bestaat feedback of een wc als iets je dwars zit!
Negeer die gast, niets meer dan een ontzettend storende troll.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:12:02 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143093091
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

Negeer die gast, niets meer dan een ontzettend storende troll.
leuke nieuwe UI trouwens .SP.

En zie dat in Nigeria ook al uitgebroken is, hopelijk verspreid het allemaal niet verder :X
kaartje er bij.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:40:54 #173
52357 Lambiekje
pi_143105820
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:23 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nog maar eens:

dat men wakker wordt.

quote:
Welke agenda streef jij na? Wat beweegt je tot het onbaatzuchtige proberen schaapjes op het droge te krijgen?
geen. gewoon dat men wakker wordt. En dat je (klein)kinderen je niet hardgrondig gaan haten.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:41:32 #174
52357 Lambiekje
pi_143105844
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
Wereldbank trekt 150 miljoen euro uit voor noodhulp Ebola

De Wereldbank trekt tot 200 miljoen dollar (150 miljoen euro) uit voor noodhulp in de strijd tegen Ebola. Het geld is bedoeld voor Liberia, Sierra Leone en Guinea, zo is maandag gemeld.

Aantal ebola-infecties neemt toe .
Die Afrikaanse landen hebben vooral last van het dodelijke virus.

Met het geld moeten de landen ook hun zorgstelsels verbeteren, zo verklaart de Wereldbank. Volgens de laatste tellingen van de Wereldgezondheidsorganisatie zijn er in West-Afrika nu 887 ebola-doden geteld. Meer dan 1.600 mensen zijn besmet met de ziekte.

Maandag werd ook duidelijk dat er mensen besmet zijn in Nigeria, het dichtstbevolkte land van Afrika.

http://www.nu.nl/geldzake(...)-noodhulp-ebola.html
en dat is omdat blanke het oplopen nu.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:43:31 #175
52357 Lambiekje
pi_143105956
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:28 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wow, je snapt er helemaal niets van.

En die link die je geeft is fucking hilarisch, mensen die technische termen niet snappen en vervolgens zelf er maar een betekenis aan geven, fantastisch.

Je bent dom
-weg-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 07-08-2014 15:38:55 ]
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:45:19 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_143106034
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en dat is omdat blanke het oplopen nu.
Lees het bericht nog eens. En nu zorgvuldig.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:47:23 #177
52357 Lambiekje
pi_143106136
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lees het bericht nog eens. En nu zorgvuldig.
http://www.gewoon-nieuws.(...)ceutische-industrie/
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:50:33 #178
249559 crew  Lavenderr
pi_143106292
quote:
Hoe verklaar je dan dat de Wereldbank juist voor Liberia, Sierra Leone en Guinea zoveel geld heeft uitgetrokken?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:54:01 #179
52357 Lambiekje
pi_143106478
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat de Wereldbank juist voor Liberia, Sierra Leone en Guinea zoveel geld heeft uitgetrokken?
mainstream nieuws op frontpage. Men kan niet anders zonder rasistisch over te komen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 23:05:52 #180
52357 Lambiekje
pi_143107048
quote:
Why does the CDC own a patent on Ebola 'invention?'

The patent summary says, "The invention provides the isolated human Ebola (hEbola) viruses denoted as Bundibugyo (EboBun) deposited with the Centers for Disease Control and Prevention ("CDC"; Atlanta, Georgia, United States of America) on November 26, 2007 and accorded an accession number 200706291."

It goes on to state, "The present invention is based upon the isolation and identification of a new human Ebola virus species, EboBun. EboBun was isolated from the patients suffering from hemorrhagic fever in a recent outbreak in Uganda."

It's worth noting, by the way, that EboBun is not the same variant currently believed to be circulating in West Africa. Clearly, the CDC needs to expand its patent portfolio to include more strains, and that may very well be why American Ebola victims have been brought to the United States in the first place. Read more below and decide for yourself...

bron
Het is duidelijk.

Gaat men nu inzien hoe insanely corrupt badpharma is.
pi_143111414
draait allemaal om geld uiteindelijk anders was er allang iets geweest om het te genezen.
Valt gewoon niet genoeg aan te verdienen op dit moment.
Arrr!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 08:05:10 #182
116015 SicSicSics
pi_143114380
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Lambiekje het volgende:
dat men wakker wordt.
En dan?
quote:
geen. gewoon dat men wakker wordt. En dat je (klein)kinderen je niet hardgrondig gaan haten.
En dan is iedereen wakker, wat dan? Hoe ziet de wereld er wakker uit? :) Ik haat mijn ouders niet hartgrondig namelijk, dus ik zie niet wat het probleem zou kunnen zijn als ik op dezelfde voet verder ga.
Fine, fuck you then!
pi_143116696
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

-edit-
Ach ja, kom maar op met je misplaatste arrogantie, ik weet zelf wel beter.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 07-08-2014 15:40:16 ]
pi_143116796
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is duidelijk.

Gaat men nu inzien hoe insanely corrupt badpharma is.
Enig idee waarom ze het gepatenteerd hebben? Ik weet het wel namelijk, ondanks mijn onmetelijke domheid.
pi_143116835
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

leuke nieuwe UI trouwens .SP.

En zie dat in Nigeria ook al uitgebroken is, hopelijk verspreid het allemaal niet verder :X
kaartje er bij.
[ afbeelding ]
Dank je, voelde me geinspireerd :)

Vanuit een populatietechnisch oogpunt mag het nog wel even doorgaan. Vanuit een menselijk oogpunt hoop ik dat het snel onder controle komt.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 10:51:01 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143117357
quote:
6s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En dan?

[..]

En dan is iedereen wakker, wat dan? Hoe ziet de wereld er wakker uit? :) Ik haat mijn ouders niet hartgrondig namelijk, dus ik zie niet wat het probleem zou kunnen zijn als ik op dezelfde voet verder ga.
Niet moeilijk, aangezien er zoveel theories zijn beschuldigt iedereen elkaar regeringen worden omvergeworpen,technologie word vernietigd, boeken en computers worden verbrand. niemand vertrouwd elkaar nog oorlogen,reduceert een gigantisch deel van de mensheid. niemand eet meer wat niemand drinkt meer wat alles is slecht! De bevolking krimpt gigantisch van 7 miljard naar 100.000 de overgebeleven wonen ver uit elkaar, en begint weer opnieuw zoals 5000 jaar geleden.

En zo krijgt de Lambiekje gelijk al komt het door eigen toedoen.

Ow en natuurlijk overleefd lambiekje dat niet ook al was hij goed voorbereid op die dag, hij word gelyncht door een menigte die hem natuurlijk voor dit alles op de flikker geven :P
pi_143119074
Bodies dumped in streets as West Africa struggles to curb Ebola

MONROVIA/DAKAR (Reuters) - Relatives of Ebola victims in Liberia defied government quarantine orders and dumped infected bodies in the streets as West African governments struggled to enforce tough measures to curb an outbreak of the virus that has killed 887 people.

In Nigeria, which recorded its first death from Ebola in late July, authorities in Lagos said eight people who came in contact with the deceased U.S. citizen Patrick Sawyer were showing signs of the deadly disease.

The outbreak was detected in March in the remote forest regions of Guinea, where the death toll is rising. In neighbouring Sierra Leone and Liberia, where the outbreak is now spreading fastest, authorities deployed troops to quarantine the border areas where 70 percent of cases have been detected.

Those three countries announced a raft of tough measures last week to contain the disease, shutting schools and imposing quarantines on victim's homes, amid fears the incurable virus would overrun healthcare systems in one of the world's poorest regions.

In Liberia's ramshackle ocean-front capital Monrovia, still scarred by a 1989-2003 civil war, relatives of Ebola victims were dragging bodies onto the dirt streets rather than face quarantine, officials said.

Information Minister Lewis Brown said some people may be alarmed by regulations imposing the decontamination of victims' homes and the tracking of their friends and relatives. With less than half of those infected surviving the disease, many Africans regard Ebola isolation wards as death traps.

"They are therefore removing the bodies from their homes and are putting them out in the street. They're exposing themselves to the risk of being contaminated," Brown told Reuters. "We're asking people to please leave the bodies in their homes and we'll pick them up."

Brown said authorities had begun cremating bodies on Sunday, after local communities opposed burials in their neighbourhoods, and had carried out 12 cremations on Monday. Meanwhile, in the border region of Lofa County, troops were deployed on Monday night to start isolating effected communities there

bron: http://af.reuters.com/art(...)irtualBrandChannel=0
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:14:11 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143119551
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
Bodies dumped in streets as West Africa struggles to curb Ebola

MONROVIA/DAKAR (Reuters) - Relatives of Ebola victims in Liberia defied government quarantine orders and dumped infected bodies in the streets as West African governments struggled to enforce tough measures to curb an outbreak of the virus that has killed 887 people.

In Nigeria, which recorded its first death from Ebola in late July, authorities in Lagos said eight people who came in contact with the deceased U.S. citizen Patrick Sawyer were showing signs of the deadly disease.

The outbreak was detected in March in the remote forest regions of Guinea, where the death toll is rising. In neighbouring Sierra Leone and Liberia, where the outbreak is now spreading fastest, authorities deployed troops to quarantine the border areas where 70 percent of cases have been detected.

Those three countries announced a raft of tough measures last week to contain the disease, shutting schools and imposing quarantines on victim's homes, amid fears the incurable virus would overrun healthcare systems in one of the world's poorest regions.

In Liberia's ramshackle ocean-front capital Monrovia, still scarred by a 1989-2003 civil war, relatives of Ebola victims were dragging bodies onto the dirt streets rather than face quarantine, officials said.

Information Minister Lewis Brown said some people may be alarmed by regulations imposing the decontamination of victims' homes and the tracking of their friends and relatives. With less than half of those infected surviving the disease, many Africans regard Ebola isolation wards as death traps.

"They are therefore removing the bodies from their homes and are putting them out in the street. They're exposing themselves to the risk of being contaminated," Brown told Reuters. "We're asking people to please leave the bodies in their homes and we'll pick them up."

Brown said authorities had begun cremating bodies on Sunday, after local communities opposed burials in their neighbourhoods, and had carried out 12 cremations on Monday. Meanwhile, in the border region of Lofa County, troops were deployed on Monday night to start isolating effected communities there

bron: http://af.reuters.com/art(...)irtualBrandChannel=0
Slimme actie zeg 8)7 , kunnen ze niet beter een soort van spreker er heen sturen die de mensen beter uitleg geeft er over.
maar dan geen massale bijeenkomst maar gewoon dorp aan drop uitleg geven, massalebijeenkomst zou rampzalige gevolgen kunnen hebben.
pi_143128093
CDA wil opheldering over risico's ebola

Europees parlementariër Annie Schreijer-Pierik vraagt de Europese Commissie in Brussel of voorzorgsmaatregelen nodig zijn in EU-landen, zoals controles of voorlichting op vliegvelden of havens.

''Bij epidemieën van andere ernstige ziektes kregen reizigers informatie over de symptomen. Wellicht kan dat nu helpen voorkomen dat meer slachtoffers vallen'', stelt Schreijer woensdag in een verklaring.

Het besmettelijke virus eiste al meer dan 930 mensenlevens in Afrika. Het is de ergste ebola-uitbraak tot dusver. ''Een drama voor de slachtoffers en nabestaanden. Het virus breidt zich alsmaar uit naar andere landen. We moeten goed voorbereid zijn in Europa'', aldus Schreijer.

http://www.nu.nl/politiek(...)g-risicos-ebola.html
pi_143132546
Volgende week ebola-overleg met WHO

http://www.nu.nl/buitenla(...)en-ebolaoverleg.html
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:09:42 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143133000
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
Volgende week ebola-overleg met WHO

http://www.nu.nl/buitenla(...)en-ebolaoverleg.html
staat ook bij dat de 2 patienten in de VS goed reageren op het experimentele medicijn,

Wat ik wel raar vind is dat in het verleden voor gekomen uitbraken minder verspreide dan nu het geval is? werden ze toen sneller geissoleerd, kan er weinig over vinden...
pi_143133455
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

staat ook bij dat de 2 patienten in de VS goed reageren op het experimentele medicijn,

Wat ik wel raar vind is dat in het verleden voor gekomen uitbraken minder verspreide dan nu het geval is? werden ze toen sneller geissoleerd, kan er weinig over vinden...
Kan het ook niet vinden, vond wel dit bij de zes dingen die we moeten weten over ebola:

Het virus wordt ook van mens op mens overgedragen.

Via direct contact met open wondjes, slijmvliezen en lichaamsvloeistoffen, en na indirect contact met een besmette omgeving wordt het virus onder mensen overgedragen.

Traditionele begrafenisceremonies waarbij het lichaam van een besmette overledene wordt aangeraakt, leiden tot verspreiding van het virus onder mensen.

En dat men de doden op straat legt is natuurlijk ook bizar .
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:47:17 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143134767
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kan het ook niet vinden, vond wel dit bij de zes dingen die we moeten weten over ebola:

Het virus wordt ook van mens op mens overgedragen.

Via direct contact met open wondjes, slijmvliezen en lichaamsvloeistoffen, en na indirect contact met een besmette omgeving wordt het virus onder mensen overgedragen.

Traditionele begrafenisceremonies waarbij het lichaam van een besmette overledene wordt aangeraakt, leiden tot verspreiding van het virus onder mensen.

En dat men de doden op straat legt is natuurlijk ook bizar .
Oke dat in 2007 niet verder verspreide kan ik me nog enigsinds iets bij voorstellen, Maar de jaren ervoor... communicatie ging toen stuk lastiger internet was er nog nauwelijks, En kan me niet echt voorstellen dat doktoren sneller een diganose konden vast stellen, of .. denk ik nu simpel..
Dit is tot dusver de grootste uitbraak vhet virus is al bekend jaren 70/80 zelfs toen was de uitbraak minder groot, nu zie ik dat ie de kop geregeld op steekt want het begon al in maart 2014
  donderdag 7 augustus 2014 @ 00:03:29 #194
52357 Lambiekje
pi_143148636
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:25 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ach ja, kom maar op met je misplaatste arrogantie, ik weet zelf wel beter.
_O-
  donderdag 7 augustus 2014 @ 00:08:22 #195
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143148881
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

_O-
Wat zou jij eigenlijk doen als je Ebola oploopt?
Onikaan ni ov dovah
pi_143149766
Herinneren we ons de FEMA kampen en de vele plastic lijkkisten nog?

Ebola is nu op Amerikaans grondgebied. Just saying... :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 00:29:26 ]
  donderdag 7 augustus 2014 @ 01:05:56 #197
52357 Lambiekje
pi_143151034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat zou jij eigenlijk doen als je Ebola oploopt?
Als de sodemieter een bezoek brengen aan Obama, Beatrix, Bill Gates en niet te vergeten Tim Kuik,
  donderdag 7 augustus 2014 @ 01:06:46 #198
52357 Lambiekje
pi_143151055
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[ afbeelding ]

Ebola is nu op Amerikaans grondgebied. Just saying... :)
Snel nog een paar kampen bij bouwen ...
pi_143154356
Als deze uitbraak een beetje doorzet, worden dan de grenzen dichtgezet?
De natte droom van Wilders: een immigratiestop.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 08:26:38 #200
116015 SicSicSics
pi_143154976
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je bedoelt die kampen waar we in 1980_! voor het eerst met z'n allen in zouden verdwijnen? Daarna werd er ergens in 1996_! melding gemaakt van de bouw van dit soort kampen, door (extreem) rechtse/ conservatieve Amerikanen. Tot 2000 is een mooi lijstje bijgewerkt, daarna zijn de makers van de site in kampen verdwenen?

Michelle Bachman (relifanaat en gekker dan Palin) begon daarna in 2009 de FEMA camp hetze in de mainstream te gooien. Glenn Beck ging er daarna mee aan de haal en is ons, sinds pakweg 2009, elk jaar belooft dat we er allemaal in zouden verdwijnen. Glenn Beck heeft zich daarna trouwens nog wel officieel gedistantieerd van Michelle Bachman, die was toch een maatje te gek voor hem! _O- En daarna nog eens vanwege haar steun aan de NSA.

Volhouden kunnen ze in ieder geval wel. Nu 34 jaar later, worden we nog steeds bedreigd door die kampen :o :')

Weet je trouwens wat FEMA met ál die lijkkisten doet? Slachtoffers van natuurrampen (gratis) begraven. ^O^ Tevens geven ze honderden miljoenen aan hulp bij interne rampen binnen de VS. Super verdacht inderdaad!

[ Bericht 5% gewijzigd door SicSicSics op 07-08-2014 08:36:59 ]
Fine, fuck you then!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:31:01 #201
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143155817
Wat ik frappant vind is dat men in januari is begonnen en op het moment dat het vaccin/geneesmiddel Zmapp nu bijna klaar is en opeens is de moeder, vader, oom en tante van alle Ebola uitbraken in Afrika aan de gang.

Als ik mijn ouderwetse paranoia pet even op zet zou het mij niets verbazen dat er in dat middel ook een 'bijwerking' zit wat onvruchtbaarheid veroorzaakt maar daar komt men natuurlijk pas later achter.

Ondertussen ziet onderstaande map er over een paar jaar mooi gelijkmatig rood uit.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:49:25 #202
116015 SicSicSics
pi_143156157
De beste geboortebeperking is toch wel educatie en welvaart gebleken. Waarom zet de illuminatie daar niet op in? :D win - win!

Men is trouwens al jaren bezig met onderzoek naar een vaccin, dat hebben ze niet even vanaf januari in elkaar gedraaid! :D
Fine, fuck you then!
pi_143156393
quote:
6s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je bedoelt die kampen waar we in 1980_! voor het eerst met z'n allen in zouden verdwijnen? Daarna werd er ergens in 1996_! melding gemaakt van de bouw van dit soort kampen, door (extreem) rechtse/ conservatieve Amerikanen. Tot 2000 is een mooi lijstje bijgewerkt, daarna zijn de makers van de site in kampen verdwenen?

Michelle Bachman (relifanaat en gekker dan Palin) begon daarna in 2009 de FEMA camp hetze in de mainstream te gooien. Glenn Beck ging er daarna mee aan de haal en is ons, sinds pakweg 2009, elk jaar belooft dat we er allemaal in zouden verdwijnen. Glenn Beck heeft zich daarna trouwens nog wel officieel gedistantieerd van Michelle Bachman, die was toch een maatje te gek voor hem! _O- En daarna nog eens vanwege haar steun aan de NSA.

Volhouden kunnen ze in ieder geval wel. Nu 34 jaar later, worden we nog steeds bedreigd door die kampen :o :')

Weet je trouwens wat FEMA met ál die lijkkisten doet? Slachtoffers van natuurrampen (gratis) begraven. ^O^ Tevens geven ze honderden miljoenen aan hulp bij interne rampen binnen de VS. Super verdacht inderdaad!
Goede post hoor, niks tegen in te brengen. Ik gooide alleen wat olie op het vuur, zeg maar :)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:04:10 #204
116015 SicSicSics
pi_143156451
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Goede post hoor, niks tegen in te brengen. Ik gooide alleen wat olie op het vuur, zeg maar :)
Nice! :D
Fine, fuck you then!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:05:42 #205
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143156476
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:49 schreef SicSicSics het volgende:
De beste geboortebeperking is toch wel educatie en welvaart gebleken. Waarom zet de illuminatie daar niet op in? :D win - win!

Men is trouwens al jaren bezig met onderzoek naar een vaccin, dat hebben ze niet even vanaf januari in elkaar gedraaid! :D
Ja maar Zmapp was in januari eruit gekomen als potentiële kandidaat als ik het wel heb (snelle google dus ik kan er helemaal naast zitten hoor :P ) En dan nog blijft het nogal toevallig (wat ook kan!) dat het medicijn bijna klaar is en nu al is getest op die twee Amerikanen (mensentest) en die twee lijken er op vooruit te gaan (gelukkig!) En met educatie en welvaart krijg je ook geboortebeperking, dat is waar maar met welvaart krijg je ook weer het probleem dat er per Afrikaan meer nodig is om deze blij te houden en kijkend naar de olieprijs en productie zoals het nu is lijkt me dat nog niet eens de beste optie, kijkend vanuit een Evil overlord corporation natuurlijk.
Vrijheid
pi_143156596
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:04 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nice! :D
Overigens las ik vorig weekend in het AD dat ze in Afrika volkomen paranoïde zijn jegens blanke artsen in combinatie met Ebola. Overal waar de artsen opduiken zou Ebola zich verspreiden en dat soort dingen. Er heerst ook veel bijgeloof onder de bevolking, wat de hulpverlening ook niet ten goede komt.

quote:
Q: Why has this Ebola outbreak been so difficult to contain?

A: In some parts of West Africa, there is a belief that simply saying “Ebola” aloud makes the disease appear. Such beliefs create major obstacles for physicians from groups such as Doctors Without Borders that are trying to combat the outbreak. Some people blame physicians for the spread of the virus and turn to witch doctors for treatment. Their skepticism is not without a grain of truth: In past outbreaks, hospital staff who did not take thorough precautions became unwitting travel agents for the virus.

Bron: http://seattletimes.com/h(...)oudontneedtoxml.html

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 10:15:22 ]
pi_143156745
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

_O-
non more witnesses your honour.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:23:08 #208
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143156867
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Overigens las ik vorig weekend in het AD dat ze in Afrika volkomen paranoïde zijn jegens blanke artsen in combinatie met Ebola. Overal waar de artsen opduiken zou Ebola zich verspreiden en dat soort dingen. Er heerst ook veel bijgeloof onder de bevolking, wat de hulpverlening ook niet ten goede komt.

[..]

Dat is inderdaad wel zuur ja. Zieke mensen die uit een ziekenhuis worden gesmokkeld en verborgen in één of ander dorp waar ze de rest van het dorp weer besmetten :{.
Vrijheid
pi_143156886
Medicijnen tegen kortdurende ziekten zijn niet lucratief. Chronische aandoeningen zoals hartfalen en diabetes zijn veel lucratiever. Dus nee, er is hier geen complot aanwezig van de farmaceutische industrie.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:26:03 #210
116015 SicSicSics
pi_143156941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik las het ja. Men geloofde dat 'de blanke man' de ziekte verspreidt, o.a. in de ziekenhuizen. Dat soort zaken komt ook niet in de laatste plaats door conspiracy theorieën.

Ook Polio vaccinaties werden op een gegeven moment stopgezet omdat 'de blanke man' of 'de Christelijken' geboortebeperking nastreefde en vrouwen en kinderen onvruchtbaar maakten met hun vaccins.

Polio was in een aantal gebieden bijna volledig uitgebannen en kwam daarna in full force weer terug.

Kwalijk.
Fine, fuck you then!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:55:50 #211
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143157658
quote:
8s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik las het ja. Men geloofde dat 'de blanke man' de ziekte verspreidt, o.a. in de ziekenhuizen. Dat soort zaken komt ook niet in de laatste plaats door conspiracy theorieën.
Ze hebben daar toch geen internet en ze spreken geen nederlands :{w
Vrijheid
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:56:54 #212
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143157690
Of ze hebben gewoon gelijk en Artsen zonder grenzen is eigenlijk eugentica-aanhangers zonder grenzen :@
Vrijheid
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:59:24 #213
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_143157763
░░░░░▄▄▄
░▄▄▄█░░░█░░░░░░░░
█░░░░█░░█░░░░░░░░░▄▄▄▄▄▄▄
░ ██░░░░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄█░░░░░░░█▄
░░ █░█░░░░░░░░░░░░░░░█▀▀█░░░█
░ █░░░░░█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ ░░░ ▀█░░█
░ █░░█▀▀ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░ █░░█
░░▀▀▀░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ █░░█
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ▀▀▀▀
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_143158033
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:23 schreef oxylus11 het volgende:
Medicijnen tegen kortdurende ziekten zijn niet lucratief. Chronische aandoeningen zoals hartfalen en diabetes zijn veel lucratiever. Dus nee, er is hier geen complot aanwezig van de farmaceutische industrie.
Lijkt me onzin. De vaccins tegen de Mexicaanse griep hebben Nederland alleen al 144 miljoen Euro gekost.

Niet lucratief... :D

Waarmee ik overigens niet beweer dat Ebola een complot is van de farmaceutische industrie.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 11:12:06 ]
pi_143158910
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lijkt me onzin. De vaccins tegen de Mexicaanse griep hebben Nederland alleen al 144 miljoen Euro gekost.

Waarmee ik overigens niet beweer dat Ebola een complot is van de farmaceutische industrie.
Griep is ook iets vaker voorkomt dan ebola (ongeveer elke winter....)
Met kortdurend bedoelde oxylus dat het niet vaak voorkomt, niet hoelang de ziekte duur.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:47:27 #216
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143158941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

144 miljoen is een schijntje joh :D
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:54:24 #217
52357 Lambiekje
pi_143159146
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:31 schreef jogy het volgende:
Wat ik frappant vind is dat men in januari is begonnen en op het moment dat het vaccin/geneesmiddel Zmapp nu bijna klaar is en opeens is de moeder, vader, oom en tante van alle Ebola uitbraken in Afrika aan de gang.
niet frappant het is Strategie.
quote:
Als ik mijn ouderwetse paranoia pet even op zet zou het mij niets verbazen dat er in dat middel ook een 'bijwerking' zit wat onvruchtbaarheid veroorzaakt maar daar komt men natuurlijk pas later achter.
Steriliteit is een stringent onderdeel van Agenda 21.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:57:08 #218
52357 Lambiekje
pi_143159214
quote:
hartfalen en diabetes is een een-tweetje met BigFood's frankensteinvoedsel.
het cholesterol bedrog en pure vergiftiging middels aspartaam of neotaam.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:00:04 #219
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143159309
quote:
6s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Vergeet de treinen niet :D
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:07:46 #220
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143159522
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Kan.
Vrijheid
pi_143159627
quote:
En daar vermoed je wel een complot achter?
pi_143159655
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:|W
pi_143160482
quote:

Wanneer word die agenda eens uitgevoerd biekje? vooralsnog is de verwachting dat de wereldbevolking zeker door blijft groeien tot ongeveer 9 miljard, ik zie daar nu niet echt een agenda voor depopulatie in.

Of zijn we volgens jou niet eens met 7 miljard op deze planeet? Onderbouw eens een keer wat i.p.v. maar wat te roeptoeteren en iedereen voor schaap uit te maken. Uit elke reactie van jou word namelijk alleen maar duidelijk dat jij hier degene bent die alles wat ook maar enigszins afwijkt van de logica voor zoete koek aanneemt.
pi_143161477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

Griep is ook iets vaker voorkomt dan ebola (ongeveer elke winter....)
Met kortdurend bedoelde oxylus dat het niet vaak voorkomt, niet hoelang de ziekte duur.
Nee, ik bedoelde echt kortdurende ziekten. 144 miljoen is overigens slechts een heel beperkt bedrag voor de farmaceutische industrie. De enige redenen dat de industrie bij wel voor een vaccin kiest zijn dat A griepvaccin maken is routinewerk, relatief weinig ontwikkelingskosten B De potentiële afzetmarkt is groot (miljoenen gevaccineerden in rijke landen) en C Griep kom gegarandeerd elk jaar een keertje langs, dus je bent verzekerd van inkomen.
pi_143161572
quote:

[..]

[..]

Niks geen strategie, het middel is immers nog niet klaar. Als de gewone procedure zou worden gevolgd, dan is dit middel pas over 2 jaar rijp voor de markt. Nu zijn er dus mensen vervroegd behandeld met een experimenteel geneesmiddel. Het mag echter nog niet worden ingezet voor grootschalige genezing van West-Afrikanen, dus de fabrikant gaat hier weinig aan verdienen. Behalve natuurlijk aan de gestegen beurswaarde. Maar die wordt opgestuwd door beleggers die vergeten dat het middel nog niet op de markt is.
pi_143161667
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En daar vermoed je wel een complot achter?
Nee helemaal niet. Het is gewoon een gegeven dat wanneer een patiënt 10 jaar lang cholesterolremmers neemt of insuline, dit beter voor een fabrikant is dan een eenmalige vaccinatie of antibioticakuur. Dat is ook de reden dat er zo weinig geinvesteerd is in antibioticaontwikkeling de laatste jaren, waardoor we op middelkorte termijn (door resistentie) een gebrek hebben aan werkzame antibiotica.
pi_143161725
quote:

[..]

Sorry, maar geen idee wat Frankensteinvoedsel is. Ik zie het niet in de winkel te koop staan en ik ben niet zo ingewijd in allerlei complottheorien.
pi_143161778
quote:

[..]

Ah ik snap het al wat je bedoeld:
pi_143161851
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:17 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Het is gewoon een gegeven dat wanneer een patiënt 10 jaar lang cholesterolremmers neemt of insuline, dit beter voor een fabrikant is dan een eenmalige vaccinatie of antibioticakuur. Dat is ook de reden dat er zo weinig geinvesteerd is in antibioticaontwikkeling de laatste jaren, waardoor we op middelkorte termijn (door resistentie) een gebrek hebben aan werkzame antibiotica.
Dat komt in vele gevallen doordat mensen hun kuurtje niet afmaken waardoor de kwaal sluimerend aanwezig blijft. Men lijkt maar niet te beseffen hoe verkeerd dat is.
pi_143161937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:19 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Sorry, maar geen idee wat Frankensteinvoedsel is. Ik zie het niet in de winkel te koop staan en ik ben niet zo ingewijd in allerlei complottheorien.
Als je hier een poosje blijft posten kom je daar vanzelf achter. Zo post Lambiekje altijd.
pi_143162060
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat komt in vele gevallen doordat mensen hun kuurtje niet afmaken waardoor de kwaal sluimerend aanwezig blijft. Men lijkt maar niet te beseffen hoe verkeerd dat is.
Dat klopt, daarnaast spelen ook andere zaken dit in de hand. Buiten Nederland wordt antibiotica heel makkelijk voorgeschreven en door dit overvloedige gebruik stimuleer je ook resistentie. Een andere bijdrage komt door de voederindustrie waar in veel landen (ook een beetje in Nederland) antibiotica bij kilo's wordt gebruikt ter preventie van dierziekten. Vooral dit laatste schrijnt de resistentie erg in de hand te werken.
pi_143162107
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je hier een poosje blijft posten kom je daar vanzelf achter. Zo post Lambiekje altijd.
Ik weet dat hij zo post, maar ik kan natuurlijk niet alle complotten goed kennen. Zijn verhalen over de farmaceutische industrie ken ik, maar zijn voedselverhalen nog niet zo.
pi_143163392
Ik drop dit even hier; homeopathische oplossing voor ebola :')

https://twitter.com/NicoliendeKroon/status/497137079244296192
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:07:07 #234
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143163421
Kwam dit net tegen op 9gag :P Alhoewel het een redelijke tongue in cheek is laat het wel mooi het verschil in mediabeschouwing zien:

donderdag 7 augustus 2014 @ 14:08:11 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143163453
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:

Hoe is dat op wat voor manier dan ook logisch? :D Homeopathie is gebaseerd op like cures like, en het verdunnen daarvan. Ik mag hopen dat ze niet ergens wat Ebola hebben gevonden en dat zijn gaan verdunnen?
Onikaan ni ov dovah
pi_143163512
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:

Nee he :|W . Die reacties er onder :X

en wat is Croth. ?
pi_143163519
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe is dat op wat voor manier dan ook logisch? :D Homeopathie is gebaseerd op like cures like, en het verdunnen daarvan. Ik mag hopen dat ze niet ergens wat Ebola hebben gevonden en dat zijn gaan verdunnen?
Denk dat ze in de war is met rucola.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_143163633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee he :|W . Die reacties er onder :X

en wat is Croth. ?
Mooi juist. Neem nou deze:

Lichtbolletje twitterde op donderdag 07-08-2014 om 13:38:26 @NicoliendeKroon Ga jij anders even gauw persoonlijk Oscillococcinum toedienen in Liberia. reageer retweet
_O-
pi_143163687
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mooi juist. Neem nou deze:

Lichtbolletje twitterde op donderdag 07-08-2014 om 13:38:26 @NicoliendeKroon Ga jij anders even gauw persoonlijk Oscillococcinum toedienen in Liberia. reageer retweet
_O-
Ik moest er ook om lachen. Verdacht even Piet Verdriet van die reactie _O-
pi_143163843
PretletterP twitterde op donderdag 07-08-2014 om 14:14:04 Ebola kan mede oplossing zijn voor homeopathie aanhangers. Dagelijks toedienen. reageer retweet
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:22:27 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143163981
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:18 schreef Ceased2Be het volgende:
PretletterP twitterde op donderdag 07-08-2014 om 14:14:04 Ebola kan mede oplossing zijn voor homeopathie aanhangers. Dagelijks toedienen. reageer retweet
_O-
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:52:48 #242
52357 Lambiekje
pi_143165061
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:19 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

voedsel waar E-nummers in zitten.
pi_143165288
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zoals E300 -edit-?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 07-08-2014 15:15:21 ]
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:12:16 #244
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143165761
quote:

[..]

Beetje generaliserend vind je niet? Ik kan nu hier wel weer een lijstje neerzetten met e-nummers zoals citroenzuur(E330) of pectine(E440a) maar dat heb ik al te vaak gedaan hier.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:13:57 #245
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143165828
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:58 schreef .SP. het volgende:

[..]

Zoals E300 ?
Houden we het wel netjes? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 07-08-2014 15:15:45 ]
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:15:39 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143165884
quote:

[..]

Ja want appelzuur, koolzuur, stikstof, bijenwas en zuurstof zijn ook echt stoffen waar je je ernstig zorgen over moet maken...
Onikaan ni ov dovah
pi_143166086
Serieus, kneusje is te erg?

En deze mogen wel?

"Bill Gates is een klootzak. Een Monsanto-adept. Hij is pure evil."

"Wat ben jij voor kwast. Waar denk je dat ik constant op hamer."

"en dat zegt de meest ongeïnformeerde kwast."

Lambiekje, je bent een ongeinformeerde klootzak.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:28:05 #248
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143166300
quote:

[..]

Ah, zoals Alex Jones van Infowars dat op de markt brengt?
Infowars waar jij zo verliefd op bent
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:02 schreef SicSicSics het volgende:
Hoeveel geld zou Alex Jones hier nou aan verdienen? :o

[ afbeelding ]
30 dollar

[ afbeelding ]
30 dollar

Battle against globalist poison _O-

[ afbeelding ]
60 dollar :') (Retaill 90,- _O-)

Ik kan trouwens redelijk weinig vinden voor wat betreft Anual Reports over Inforwars zelf. Je zou toch denken dat zijn geldstromen openbaar zouden zijn?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:28:52 #249
45206 Pietverdriet
pi_143166323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik moest er ook om lachen. Verdacht even Piet Verdriet van die reactie _O-
Dank je. Maar ik twitter niet.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:49:39 #250
52357 Lambiekje
pi_143166986
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:21 schreef .SP. het volgende:
Serieus, kneusje is te erg?

En deze mogen wel?

"Bill Gates is een klootzak. Een Monsanto-adept. Hij is pure evil."

"Wat ben jij voor kwast. Waar denk je dat ik constant op hamer."

"en dat zegt de meest ongeïnformeerde kwast."

Lambiekje, je bent een ongeinformeerde klootzak.
... dan nog altijd betweterig.

Ongeinformeerd ben ik zeer zeker niet. Dat het niet in jouw mavo3-staatspropaganda-indoctrinatie past is iets anders.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:50:39 #251
52357 Lambiekje
pi_143167008
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ah, zoals Alex Jones van Infowars dat op de markt brengt?
Infowars waar jij zo verliefd op bent
Come again?!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:53:16 #252
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143167083
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ongeinformeerd ben ik zeer zeker niet. Dat het niet in jouw mavo3-staatspropaganda-indoctrinatie past is iets anders.
Ongeinformeerd is inderdaad niet geheel correct. Je hebt je vooral moedwillig laten informeren met foute, onlogische en tegenstrijdige informatie.
Onikaan ni ov dovah
pi_143167193
quote:

Zeer selectief geinformeerd waarbij je gelijk de meest onwaarschijnlijke en onlogische informatie zonder kritiek voor waar aanneemt is eigenlijk nog erger.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:57:11 #254
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_143167206
quote:

[..]

Laten we het op gemisinformeerd houden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_143167267
quote:

[..]

Maar dat is de lol nu eenmaal, van sommige dingen weet ik gewoon veel en veel meer dan jij. Als we het over IT zouden hebben zijn de rollen omgedraaid.

Niets mis met mavo3, maar je mag me met weledelzeergeleerde heer aanspreken :)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:59:38 #256
45206 Pietverdriet
pi_143167293
Lambiekje gaat door het leven met een navigatie systeem waarbij hij telkens het tegenovergestelde voor waar aanneemt.
Als hij volledig vastgeluld zit, laat hij zich in dat topic niet meer zien en begint elders opnieuw met dezelfde route
pi_143167303
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:58 schreef .SP. het volgende:
maar je mag me met weledelzeergeleerde heer aanspreken :)
Ja maar dan ben je helemaal dom gemaakt en geindoctrineerd door het "systeem".
pi_143167363
quote:
6s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja maar dan ben je helemaal dom gemaakt en geindoctrineerd door het "systeem".
Ik ben niet meer te redden helaas, hoe meer men leert hoe dommer men wordt in Lambiekjes wereld (en daarom denkt hij ook dat hij zo slim is.)
pi_143167687
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:02 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik ben niet meer te redden helaas, hoe meer men leert hoe dommer men wordt in Lambiekjes wereld (en daarom denkt hij ook dat hij zo slim is.)
damn -O-
pi_143168317
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 16:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

damn -O-
ben ook benieuwd wat we moeten doen, Mavo3 is niet goed genoeg, maar hoger ook niet!
Wat te doen?! Help Lambiekje Help!
pi_143170640
Nu ook ebola-patiënt naar Spanje
In Madrid is vanmiddag een Spaanse missionaris met ebola aangekomen, zo meldt The Guardian. De 75-jarige Miguel Pajares is daarmee de eerste ebola-patiënt die in Europa behandeld zal worden.

Pajares liep het dodelijk virus op tijdens zijn missie-werkzaamheden in het West-Afrikaanse land Liberia. De missionaris was bij aankomst stabiel en het virus zou nog niet in vergevorderd stadium zijn. Voor de behandeling is het volledige Carlos III ontruimd.

De aankomst van Pajares zorgt voor behoorlijk wat commotie in Spanje. Gezondheidsdeskundigen betwijfelen onder meer of het ziekenhuis in staat is om het dodelijke virus te behandelen en of er gegarandeerd kan worden dat het virus zich niet verder verspreidt in het land.
Bron
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_143174943
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:12:58 #263
45206 Pietverdriet
pi_143175074
quote:
Waarom mogen mensen geen grappen maken over hun werk?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:28:51 #264
45206 Pietverdriet
pi_143175839
Je huisarts opbellen en vragen of je voorbij kan komen, want je hebt zo een bloedneus, en dan terloops vertellen dat het in het vliegtuig begonnen is, was voor zaken in west afrika...
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:39:03 #265
52357 Lambiekje
pi_143176285

[ Bericht 100% gewijzigd door Lambiekje op 07-08-2014 20:40:06 ]
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:40:50 #266
52357 Lambiekje
pi_143176367
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom mogen mensen geen grappen maken over hun werk?
-edit- je gaat ver over de schreef

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 07-08-2014 21:01:55 ]
  donderdag 7 augustus 2014 @ 20:45:29 #267
45206 Pietverdriet
pi_143176579
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je dit in mijn woorden leest verbaasd het me niets dat je altijd zulke geflipte ideeen hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 07-08-2014 21:02:16 ]
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:08:44 #268
52357 Lambiekje
pi_143177675
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je dit in mijn woorden leest verbaasd het me niets dat je altijd zulke geflipte ideeen hebt.
Het is geen geflipt idee. Het is doelmatig beleid. Agenda 21.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:13:31 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143177868
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is geen geflipt idee. Het is doelmatig beleid. Agenda 21.
Wat had je ook al weer te zeggen over het zelf van alles bij een bestaand iets verzinnen?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 08:41:15 #270
52357 Lambiekje
pi_143190511
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 21:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat had je ook al weer te zeggen over het zelf van alles bij een bestaand iets verzinnen?
kop van videootje was ".. joked about culling with GMO virus"
hij zegt dan "Waarom mogen mensen geen grappen maken over hun werk?"

Ik hamer al langer op dat artsen en wetenschappers andere bestemming hebben in Agenda 21, ook weten de hapsnurkers dat zelf (nog) niet, dan wat hun facevalue in ogen van naieve sheeple is. Obama voert dergelijke Holdren beleid uit.

En is je peerreview al behandeld
pi_143190959
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Beetje generaliserend vind je niet? Ik kan nu hier wel weer een lijstje neerzetten met e-nummers zoals citroenzuur(E330) of pectine(E440a) maar dat heb ik al te vaak gedaan hier.
Pas jij maar op met E508 en E901. Daar ga je hartstikke dood aan!
pi_143191679
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:09 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Pas jij maar op met E508 en E901. Daar ga je hartstikke dood aan!
Een zoutvervanger en bijenwas?
Leg eens uit :)
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 09:57:52 #273
116015 SicSicSics
pi_143191710
Ebola begint ook met een E :o
Fine, fuck you then!
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 10:09:39 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_143191957
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik hamer al langer op dat artsen en wetenschappers andere bestemming hebben in Agenda 21, ook weten de hapsnurkers dat zelf (nog) niet, dan wat hun facevalue in ogen van naieve sheeple is. Obama voert dergelijke Holdren beleid uit.

Heb je die Holdren quotes daadwerkelijk gelezen en heb je enig idee in welke context deze geschreven waren? Ik vermoed van niet, anders had je wel geweten dat het door je alu-buddies helemaal verkeerd begrepen en verkracht is.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 10:12:33 #276
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143191988
quote:
Mja. jammer dat ik niet in de toekomst kan kijken maar over een paar jaar staat er waarschijnlijk in de krant dat het experimentele medicijn dat in 2014 gebruikt werd om ebola te bestrijden de onvoorziene bijwerking had dat iedereen onvruchtbaar werd.
Vrijheid
pi_143192006
quote:
Interessant dat Crucell aan een vaccin werkt.
Lambiekje, leg eens uit, waarom werkt er een NL BigPhamra bedrijf aan een vaccin tegen een door de NWO/Illuminatie ontwikkeld virus? Zijn ze niet sterk genoeg om ze te stoppen?
pi_143192041
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 10:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Mja. jammer dat ik niet in de toekomst kan kijken maar over een paar jaar staat er waarschijnlijk in de krant dat het experimentele medicijn dat in 2014 gebruikt werd om ebola te bestrijden de onvoorziene bijwerking had dat iedereen onvruchtbaar werd.
Het is een RNAi systeem, wat erg kortdurend is en een soortgelijk systeem wordt continue door je lichaam zelf gebruikt, erg weinig kans op langdurige gevolgen.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 10:17:11 #279
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143192070
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 10:15 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het is een RNAi systeem, wat erg kortdurend is en een soortgelijk systeem wordt continue door je lichaam zelf gebruikt, erg weinig kans op langdurige gevolgen.
Ik hoop het.
Vrijheid
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 10:17:14 #280
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143192071
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kop van videootje was ".. joked about culling with GMO virus"
hij zegt dan "Waarom mogen mensen geen grappen maken over hun werk?"
Ja waarom mag hij eigenlijk geen grappen maken over zijn werk? Zeker senior researchers zijn vaak wat... excentriek :P Ik heb bij MRI onderzoeken ook wel eens dingen gehoord als "awww, waarom mogen we nou de studenten na het onderzoek niet opofferen? Dan hebben we pas echt een goede ground truth!" Als je dat niet kan herkennen voor de niet serieus bedoelde grap die het is...

quote:
Daar gaan we weer met het zelf van alles bij een bestaand iets verzinnen ;)

quote:
Overal heb je rotte appels. Wat is je punt?
Onikaan ni ov dovah
pi_143212941
Tot nu toe las ik overal dat het niet via de lucht kan worden verspreid, in dit artikel wordt een onderzoek dat in 2012 is gedaan aangehaald waaruit bleek dat het misschien toch mogelijk is via de lucht. Wat denken jullie hierover?
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:55:31 #282
45206 Pietverdriet
pi_143212982
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:54 schreef grotegek het volgende:
Tot nu toe las ik overal dat het niet via de lucht kan worden verspreid, in dit artikel wordt een onderzoek dat in 2012 is gedaan aangehaald waaruit bleek dat het misschien toch mogelijk is via de lucht. Wat denken jullie hierover?
Dat als je het er serieus over wilt hebben in het verkeerde topic bent.
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:08:53 #283
249559 crew  Lavenderr
pi_143213490
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nou nee hoor, er staan genoeg serieuze posts en info hier. Je moet het gewoon even filteren.
pi_143215884
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

ok, ik post m ook wel ergens anders dan :p
pi_143217317
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:54 schreef grotegek het volgende:
Het hangt een beetje van je definitie 'via de lucht' af. Als een ebola patient in je gezicht hoest is infectie via de lucht. Dit geldt ook voor influenza. Er zou dus meer gekeken moeten worden naar de precieze infectie route, over welke afstand en hoelang het infectieus blijft.
pi_143232133
'Patiënt met ebola-symptomen in Canada'

Medici van het Brampton-ziekenhuis in Toronto hebben vrijdag (lokale tijd) een man behandeld die opgenomen is met symptomen die aan ebola doen denken. Volgens Canadese media zijn deskundigen er echter nog niet zeker van of het ook daadwerkelijk het dodelijke ebolavirus is.

http://www.zie.nl/video/a(...)-Canada/fw8zffrf4slb
pi_143233166
'Ebolavaccin op zijn vroegst in 2015'

Een vaccin tegen het ebolavirus zou er op zijn vroegst in 2015 kunnen zijn, als de meest optimistische scenario's van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) en de farmaceutische industrie uitkomen.

Dit heeft de directeur vaccinaties van de WHO, Jean-Marie Okwo Bélé, zaterdag gezegd tegen de Franse wereldomroep Radio France Internationale.

Bij dierproeven heeft het Britse laboratorium GSK ''excellente resulaten'' geboekt, aldus Okwo Bélé. Hij hoopt dat in september met de eerste proeven met mensen kan worden begonnen. Er wordt ook elders onderzoek gedaan, maar daar is het werk nog niet zo ver gevorderd.

bron http://www.nu.nl/buitenla(...)vroegst-in-2015.html
pi_143233449
Ik vind het vooral raar dat er geen reisverbod is om te voorkomen dat de economie van een land anders neergehaald wordt..
pi_143233596
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:29 schreef xcachet het volgende:
Ik vind het vooral raar dat er geen reisverbod is om te voorkomen dat de economie van een land anders neergehaald wordt..
Dat is zeker een bedenkelijke reden.
pi_143233949
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is zeker een bedenkelijke reden.
Ik snap het wel.
Maar aan de andere kant: de ziekte merk je pas na 2-21 dagen. Mensen die terug komen naar Nederland, niks voelen, maar de ziekte wel bij zich hebben...
pi_143235294
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:29 schreef xcachet het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)e_sluit_grenzen.html
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:07:00 #292
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143237629
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:45 schreef xcachet het volgende:

[..]

Ik snap het wel.
Maar aan de andere kant: de ziekte merk je pas na 2-21 dagen. Mensen die terug komen naar Nederland, niks voelen, maar de ziekte wel bij zich hebben...
wat .SP. hierboven zegt Guinee is niet zo groot land op zich de andere landen zijn meen ik wat groter, zolang je niet in de regio zelf komt, zal het niet zoveel consequenties hebben, maar als het virus via de lucht verspreid dan word het zeker noodzaak de grens te sluiten, ik weet ook niet of er een mogelijkheid bestaat dat het virus tijden de uitbraak muteerd?

Het virus verspreid zich door lichamelijk contact! http://www.rivm.nl/Onderw(...)aak_West_Afrika_2014
pi_143245305
quote:
Ik vind het geen onverstandige keuze.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 19:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

wat .SP. hierboven zegt Guinee is niet zo groot land op zich de andere landen zijn meen ik wat groter, zolang je niet in de regio zelf komt, zal het niet zoveel consequenties hebben, maar als het virus via de lucht verspreid dan word het zeker noodzaak de grens te sluiten, ik weet ook niet of er een mogelijkheid bestaat dat het virus tijden de uitbraak muteerd?

Het virus verspreid zich door lichamelijk contact! http://www.rivm.nl/Onderw(...)aak_West_Afrika_2014
Dat klopt. Ebola verspreidt zich via lichaamssappen.
Het enige risico wat ik er dan ook in zie, is dat mensen het pas na 2 tot 21 dagen merken en dus wel mensen in hun verdere omgeving kunnen hebben aangestoken..
  Moderator zondag 10 augustus 2014 @ 18:32:01 #294
249559 crew  Lavenderr
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:31:32 #295
52357 Lambiekje
pi_143295758
Jane Burgermeister is weer lekker bezig ...

Kortom Ebola is een Agenda 21-item.

------------------------------------------------------------------------------------------------
*US government-funded Ebola trial on humans linked to Ebola outbreak
*WHO establishes “Sub regional control centre in West Africa”
*UK GPs put on Ebola alert
*Germany establishes Ebola isolation unit

The US Department of Defense (DoD) funded an Ebola trial on humans which started just weeks before the Ebola outbreak in Guinea and Sierra Leone, it has emerged.

http://www.drugs.com/clin(...)tkm-ebola-16415.html

The DoD gave a contract worth $140 million dollars to Tekmira, a Canadian pharmaceutical company, to conduct Ebola research, which apparently involved injecting and infusing healthy humans with the deadly Ebola virus.

The DoD is listed as a collaborator in a “First in Human” Ebola clinical trial (NCT02041715, which started in January 2014 shortly before an Ebola epidemic was declared in West Africa in March.

http://clinicaltrials.gov/show/NCT02041715

http://clinicaltrials.gov/show/NCT02041715?displayxml=true

Disturbingly, the US government has an viral fever bioterrorism research laboratory in Kenema, a town at the epicentre of the Ebola outbreak in West Africa.

http://vhfc.org/consortium/partners/kgh

There has been speculation as to whether a mysterious 5th cohort added to the Tekmira clinical trial was linked to the outbreak in Guinea.

“Also odd is that according to the old ICON link they added a 5th cohort to the single-ascending dose part. Only 4 had been planned. I initially thought that maybe due to a good safety profile they wanted to test an even higher dose than the top dose originally planned…In retrospect, has this been an emergency cohort they wanted tested before sending over the supplies to Guinea,” writes a blogger on March 30th.

http://rnaitherapeutics.b(...)-western-africa.html

It cannot be ruled out this “fifth cohort” were people infected in the US bioterrorism laboratory in Sierra Leone in order to start a pandemic.

Four out of five families who contracted Ebola in 1979 received the deadly virus from a local hospital, according to a World Health Organization report from 1983.

“Between 31 July and 6 October 1979, 34 cases of Ebola virus disease (22 of which were fatal) occurred among five families in a rural district of southern Sudan; the disease was introduced into four of the families from a local hospital. Chains of secondary spread within the family …”

http://www.diseaseinfosearch.org/Ebola+Virus+Disease/2430

Big Pharma and government have a history of conducting secret medical experiements. In 2008, Polish doctors and nurses were put on trial after 21 homeless people died as a result of a secret bird flu vaccine trial.

http://www.telegraph.co.u(...)trial-in-Poland.html

The events in West Africa are eerily similar to the Baxter incident in 2009 when 72 kilos of seasonal flu vaccine were contaminated by the deadly bird flu virus, nearly triggering a global pandemic and, crucially, pandemic plans allowing for forced vaccination among other martial law measures.

The fact that this incident occurred in Baxter’s biosecurity level 3 facilities virtually rules out an accident. The Austrian state prosecutors opened an investigation as confirmed in a letter by the Austrian health ministry to me.

The US government is the main funder of Ebola research and partners with Texas University and other organizations to develop not only the deadly pathogen but also the vaccine.

http://www.handelszeitung(...)en-ruecken-zu-589677

The UK’s GlaxoSmithKline is also involved in Ebola vaccine research through its Swiss subsidiary Okairos, bought in 2013 just in time for the Ebola outbreak.

The US government funding of Ebola trials on healthy humans comes amid warnings by top scientists in Harvard and Yale that such virus experiments risk triggering a worldwide pandemic.

http://www.theguardian.co(...)risk-global-pandemic

Also, Lord May, former president of the Royal Society and chief science adviser to the UK government recently called the development of a new more deadly airborne flu virus ” absolutely crazy and “exceedingly dangerous.”

http://www.theguardian.co(...)y-airborne-flu-virus XX

The Ebola outbreak reeks of yet another false flag outbreak orchestrated by the US government in order to remove our liberties. Eleven West African countries affected by the outbreak are being put increasingly under the control of the World Health Organization, which has established a sub regional control centre in Guinea to take charge of essential government functions.

http://accra.sites.unicnetwork.org/2014/07/04/1528/

Sheltering Ebola victims of infection in hospital has been declared a crime.

http://www.bbc.com/news/world-africa-28060966

This as Ebola patients — suspecting that they are being infected in the hospitals themselves — are abandoning the hospitals in droves.

http://www.google.de/url?(...)BhIpeOKrlcXyhXT_4Dxw

Sierra Leone is one of the poorest countries in the world and the Kenema region is one of the poorest regions with an illiteracy rate of about 50%.

Unscrupulous elements in the US government and Big Pharma may well have decided that this part of the world is an ideal place to start a pandemic which can then be spread, through forced vaccinations and infusions, to other parts of the world.

Every GP in the UK has been sent new guidelines to deal with suspected cases of Ebola.

http://www.ibtimes.co.uk/(...)ola-symptoms-1455687

German media such as Bild newspaper is also hyping the Ebola virus.

http://www.bild.de/news/a(...)n-36689198.bild.html

A hospital in Munich, Germany, has already installed a special isolation centre to treat Ebola patients.

http://www.sueddeutsche.d(...)ne-grenzen-1.1949349
  maandag 11 augustus 2014 @ 11:40:05 #296
45206 Pietverdriet
pi_143296001
Lambiekje: Als er een vaccin was tegen ebola, zou jij het nemen voordat je naar west afrika gaat om daar je boodschap te verspreiden?
pi_143296018
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 11:31 schreef Lambiekje het volgende:
Jane Burgermeister is weer lekker bezig ...

Kortom Ebola is een Agenda 21-item.

....

Wat een bullshit, helemaal dit punt:

Disturbingly, the US government has an viral fever bioterrorism research laboratory in Kenema, a town at the epicentre of the Ebola outbreak in West Africa.

http://vhfc.org/consortium/partners/kgh

Check je bronnen!
pi_143297348
Ik las Jane Burgermeister en ik wist al wat er zou komen.
  maandag 11 augustus 2014 @ 13:19:01 #299
116015 SicSicSics
pi_143298968
Hoe gaat het met die rechtszaak eigenlijk? Of in ieder geval, die aanklacht?

Bovendien is zij, één van de vele trouwens, iemand die claimt dat de Swine flu (en/of de vaccinaties) biowapens waren/ zijn en dat we er allemaal dood aan zouden gaan. Dat was het beoogde resultaat in ieder geval. Niks van terechtgekomen.

Daarna heeft ze nog even de narcolepsy zaak aan proberen te wakkeren. Want als het niet is om ons allemaal dood te maken, dan was het wel om ons allemaal slapeloze nachten te bezorgen?

Waar ze overigens wel de normale studieresultaten voor gebruikt. Want als ze in je straatje passen zijn ze wél handig :')

Tof wijf! _O-
Fine, fuck you then!
pi_143361462
Canada heeft experimenteel ebolavaccin

Canada bezit kleine hoeveelheden van een experimenteel ebolavaccin.

Het Noord-Amerikaanse land is in overleg met de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) om het vaccin in Afrika beschikbaar te stellen.

Dit heeft een regeringsfunctionaris in Ottawa dinsdag gezegd. Tot nu toe zijn minder dan 1.500 doses beschikbaar.
http://www.nu.nl/algemeen(...)eel-ebolavaccin.html
pi_143370344
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
Canada heeft experimenteel ebolavaccin

Canada bezit kleine hoeveelheden van een experimenteel ebolavaccin.

Het Noord-Amerikaanse land is in overleg met de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) om het vaccin in Afrika beschikbaar te stellen.

Dit heeft een regeringsfunctionaris in Ottawa dinsdag gezegd. Tot nu toe zijn minder dan 1.500 doses beschikbaar.
http://www.nu.nl/algemeen(...)eel-ebolavaccin.html
Leuk, maar een nutteloos klein aantal, tenzij ze het alleen voor ziekenhuispersoneel zouden gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')