abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142958081

Het verbaast mij dat er hier in BNW nog geen topic over Ebola is ...
Misschien valt het niet direct onder complotten alhoewel het ergens toch zou kunnen gelinkt worden aan de depopulatie-plannen van de illuminati.

Totnutoe vallen er geen massa's slachtoffers en kan men de ziekte voorlopig nog wat onder controle houden.
Iedereen beseft dat er echter niet veel nodig is voor een pandemie.
Ook bij ons worden wij gesust door te zeggen dat er geen reden tot paniek is en dat wij hier veel beter voorbereid en uitgerust zijn om zo'n ziekte de baas te kunnen.
Wat ergens wel flauwekul is want er is momenteel nog geen effectief geneesmiddel.

Maar daar wordt aan gewerkt; en nog niet door de minsten.
Zo wil de WGO 100 miljoen investeren en zowel Monsanto als de US Military gaan elk zo'n 100 miljoen dollar pompen in de ontwikkeling van een geneesmiddel.

Nou wordt er volgens mij niet zomaar zoveel geld gepompt in iets als het achteraf ook niets gaan opbrengen.
Als de ziekte wereldwijd verder blijft uitbreiden gaan vele landen miljoenen vaccins willen aankopen, waardoor deze bedrijven miljarden dollars winst gaan kunnen maken.

Toevallig heeft Obama vorige maand de grenzen opengezet ... (http://www.thenewamerican(...)-immigrants-into-u-s)

En de laatste tijd werden we weer symbolisch overstelpt met zombies in films, TV-series, games ... en van Ebola wordt ook wel gezegd : Ebola is the closest thing to real-life zombie infections

Wat denken jullie ?
Gaan ze de ziekte moedwillig verder laten uitbreken zodat ze uiteindelijk hun vaccins geld gaan kunnen laten opbrengen ?

quote:
Ebola outbreak may already be uncontrollable; Monsanto invests in Ebola treatment drug company as pandemic spreads

- Ebola is the closest thing to real-life zombie infections

- Monsanto and Dept. of Defense help fund pharma company that could earn billions from Ebola treatment

- Has air travel doomed humanity to a pandemic outbreak?

- Just one organism is sufficient to infect a new host

- Ebola detection kits deployed to all 50 U.S. states

- The perfect bioweapon against humanity?

- Open borders is an open invitation for bioweapons terrorism

Volledig artikel :

http://www.naturalnews.co(...)ments_Monsanto.html#

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_142958580
- Zombie? na een dag lig je te kreperen in bed
- Geen miljarden te verdienen, zijn slechts een handjevol infecties per jaar (gemiddeld!)
- Slecht biowapen
- Het is bijzonder moeilijk een geneesmiddel tegen virussen te ontwikkelen, als er iets ontwikkeld wordt zal het wel een vaccin zijn.

Volkomen kul allemaal.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:38:40 #3
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_142958974
De besmettelijke fase bij ebola is naast heel goed te herkennen ook erg kort en het virus kan zich niet door de lucht verspreiden, daarnaast zijn de symptomen in de besmettelijke fase ook dermate obvious dat iedereen direct gewaarschuwd is. De kans op een pandemie van ebola is dus klein tot nihil. Als dit het beste wapen is van de illumoinati ben ik niet onder de indruk.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_142959687
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Als dit het beste wapen is van de illumoinati ben ik niet onder de indruk.
Dat zeg ik ook niet. Dan zouden ze idd wel de Spaanse griep nemen die ze onlangs airborn gemaakt hebben in labo's.
Hier gaat het om geld.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_142960101
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
De besmettelijke fase bij ebola is naast heel goed te herkennen ook erg kort en het virus kan zich niet door de lucht verspreiden, daarnaast zijn de symptomen in de besmettelijke fase ook dermate obvious dat iedereen direct gewaarschuwd is. De kans op een pandemie van ebola is dus klein tot nihil. Als dit het beste wapen is van de illumoinati ben ik niet onder de indruk.
De virus kan zich muteren met gewone griep. Dat maakt hen tot gevaarlijker wapen.
Dat zou je eenvoudig in lab zo doen.
Gevolg een mogelijk miljard(en) doden..

Zoals het sommige al zeiden, geld speelt hier ook een rol.
Maar er zijn ook een gekken die niet uit maakt. of zijn ze alleen uit op de nieuwe orde..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_142960692
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Dan zouden ze idd wel de Spaanse griep nemen die ze onlangs airborn gemaakt hebben in labo's.
Hier gaat het om geld.
griep is sowieso airborne.
pi_142962305
Ik zou niet verbaast zijn als die firma's ziektes verspreiden om er flink aan te verdienen, Ebola past prima in angstwekkende ziektes waarbij een grote verspreiding zorgt voor een grotere geldstroom.
Misschien moet het in de USA uitbreiden, moet je eens kijken hoe snel er geld beschikbaar komt.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_142962500
Lijkt me tof. Ik ben immers dol op zombiefilms.
Conscience do cost.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:57:22 #9
pi_142965216
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:08 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

De virus kan zich muteren met gewone griep. Dat maakt hen tot gevaarlijker wapen.
Dat zou je eenvoudig in lab zo doen.
Gevolg een mogelijk miljard(en) doden..

Zoals het sommige al zeiden, geld speelt hier ook een rol.
Maar er zijn ook een gekken die niet uit maakt. of zijn ze alleen uit op de nieuwe orde..
Dat zou in theorie kunnen, de wetenschap is er ver genoeg voor gevorderd. Maar waarom is het dan nog niet gebeurd?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:02:10 #10
pi_142965358
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Hier gaat het om geld.
Dat is waar. Mijn fout, ik haal er dingen bij.
pi_142965456
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dat zou in theorie kunnen, de wetenschap is er ver genoeg voor gevorderd. Maar waarom is het dan nog niet gebeurd?
Misschien is het zo gevaarlijk dat ze niet zou durven. Er is immers geen vaccins.
Of is het gewoon nog niet goede moment om te doen.
Of hebben we een mazzel dat er hoop goede mensen op aarde.

Ik zou het niet weten.
Er hoeft maar 1 persoon zoiets doen.

In Jaren 50-60 hebben Russen en VS genoeg een biologische wapens ontwikkeld die al erg genoeg.
Ze liggen daar nog steeds opgeslagen. Waarschijnlijk hebben ze ook wel geneesmiddel ontwikkeld.
Ebola is door natuur ontwikkeld, das weer andere verhaal.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:11:40 #12
pi_142965629
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:05 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Misschien is het zo gevaarlijk dat ze niet zou durven. Er is immers geen vaccins.
Of is het gewoon nog niet goede moment om te doen.
Of hebben we een mazzel dat er hoop goede mensen op aarde.

Ik zou het niet weten.
Er hoeft maar 1 persoon zoiets doen.

In Jaren 50-60 hebben Russen en VS genoeg een biologische wapens ontwikkeld die al erg genoeg.
Ze liggen daar nog steeds opgeslagen. Waarschijnlijk hebben ze ook wel geneesmiddel ontwikkeld.
Ebola is door natuur ontwikkeld, das weer andere verhaal.
Maar dan bedoel je dat het ebolavirus wordt geïsoleerd door wetenschappers en dat zij het in een lab gevaarlijker maken, en het dan ergens anders op de wereld loslaten? Dat is in principe mogelijk, maar dat kunnen ze in principe ook met een ander virus doen. En waarom? Natuurlijk zijn er teveel mensen op de wereld, maar wie heeft er baat bij dat er een pandemie ontstaat? En iedereen die dat doet brengt daarmee ook zichzelf in gevaar.
pi_142966112
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Maar dan bedoel je dat het ebolavirus wordt geïsoleerd door wetenschappers en dat zij het in een lab gevaarlijker maken, en het dan ergens anders op de wereld loslaten? Dat is in principe mogelijk, maar dat kunnen ze in principe ook met een ander virus doen. En waarom? Natuurlijk zijn er teveel mensen op de wereld, maar wie heeft er baat bij dat er een pandemie ontstaat? En iedereen die dat doet brengt daarmee ook zichzelf in gevaar.
Zoiets ja.
pi_142966328
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 17:21 schreef longinus het volgende:
Ik zou niet verbaast zijn als die firma's ziektes verspreiden om er flink aan te verdienen, Ebola past prima in angstwekkende ziektes waarbij een grote verspreiding zorgt voor een grotere geldstroom.
Misschien moet het in de USA uitbreiden, moet je eens kijken hoe snel er geld beschikbaar komt.
Bingo.
Het is onderweg :

http://nos.nl/op3/artikel(...)kanen-in-paniek.html

Twee Amerikaanse hulpverleners die in Liberia besmet zijn geraakt met ebola, worden naar de VS overgebracht om daar verpleegd te worden. Amerika gaat een nieuw medicijn testen, een ebolavaccin dat al is getest op apen en goede resultaten heeft.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:40:28 #15
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142966462
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

big pharma natuurlijk OPEN JUH OGEUH

alsof het nodig is om mensen ziek te maken, elke keer verzint het dsm er vanzelf ziektes bij _O-
pi_142966885
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:36 schreef xenoss het volgende:

[..]

Bingo.
Het is onderweg :

http://nos.nl/op3/artikel(...)kanen-in-paniek.html

Twee Amerikaanse hulpverleners die in Liberia besmet zijn geraakt met ebola, worden naar de VS overgebracht om daar verpleegd te worden. Amerika gaat een nieuw medicijn testen, een ebolavaccin dat al is getest op apen en goede resultaten heeft.
Ik hoop dat ze gered kunnen worden.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:09:27 #17
pi_142967443
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:28 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Zoiets ja.
Zoiets als wat? Wat is je antwoord op de vragen die ik stel?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:13:19 #18
pi_142967580
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:40 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

big pharma natuurlijk OPEN JUH OGEUH
Ik weet dat je niet serieus bent, maar bigpharma zou alleen maar verliezen als er mensen doodgaan. Daarom, ik begrijp niet wie er profijt van heeft.
pi_142967635
Het zou best kunnen dat de Bilderberggroep hierachter zit. Geheel in lijn met de Georgie Guidestones. De makers van dit virus hebben parallel aan de ontwikkeling van het virus ook een vaccin ontwikkeld.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_142967698
Is it Ebola or is it psychological warfare?

http://jonrappoport.wordp(...)ychological-warfare/

here come the “global pandemic” promoters

http://jonrappoport.wordp(...)-pandemic-promoters/
pi_142968184
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:16 schreef snurkhapper het volgende:
Is it Ebola or is it psychological warfare?

http://jonrappoport.wordp(...)ychological-warfare/

here come the “global pandemic” promoters

http://jonrappoport.wordp(...)-pandemic-promoters/
Niks psychologisch aan ebola hoor.
pi_142968538
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Zoiets als wat? Wat is je antwoord op de vragen die ik stel?
Nou, ik geef er paar antwoorden erbij. Je hebt ook al paar antwoorden gegeven.

Een virus in lab gevaarlijker maken, kunnen ze al. Dat deden ze in koude oorlog al. Met reden zoveel mogelijk tegenstander doden.
Tegenwoordig is anders dan toen je hebt meerdere reden voor. Religie, geld, of gewoon te veel mensen.
Wie er gebaat heeft, is een goede vraag!. Ik zou het niet weten wie hier meeste profiteert.
Misschien is geld de reden, of juist te veel mensen op aarde. Of juist een religie de reden.

Sommige mensen nemen zijn leven op koopje toe voor de anderen. Dat hebben we al bij religie vaak genoeg gezien. Maar de geld kan ook de reden zijn om zijn leven opoffer voor zijn familieleden zodat ze in toekomst betere leven krijgt.
Met geld kan je naar westen waar alles betere geregeld is dan in Afrika of een arme land.

Feit blijft dat veel mensen op aarde weinig en tot geen toegang heeft om goede schone plek, zorg, onderwijs en dak.
Daar kan bepaalde mensen van profiteren.
pi_142968542
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kan wel psychologisch gebruikt worden. Iedereen is bang voor ebola. Het voeden van paniek door patienten naar de VS te halen, is de snelste manier om iedereen straks aan een inenting te helpen.
Kassa.

Het schiet al lekker op, ook in de UK:

The hunt for people in contact with deadly Ebola was dramatically escalated tonight as the risk of infection spread across the globe like a giant spiders web.Initially health officials wanted to trace only a few hundred passengers on two planes which had carried victim Patrick Sawyer, 40.

But as Cabinet ministers held an emergency Cobra meeting in London the search was widened to find up to 30,000 people who could be hosting the organism which kills 90% of sufferers.

http://www.mirror.co.uk/n(...)939374#ixzz39AQKuGxn

[ Bericht 18% gewijzigd door xenoss op 01-08-2014 20:41:59 ]
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:43:24 #24
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_142968855
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De Mexicaanse griep heeft doordat het elke dag in de main stream media was ook voor veel " paniek " gezorgd en op die manier heb je wel de massa in een ban en de focus van de massa waar je die hebben wilt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:53:28 #25
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_142969219
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef xenoss het volgende:

[..]

Kan wel psychologisch gebruikt worden. Iedereen is bang voor ebola. Het voeden van paniek door patienten naar de VS te halen, is de snelste manier om iedereen straks aan een inenting te helpen.
Kassa.

Het schiet al lekker op, ook in de UK:

The hunt for people in contact with deadly Ebola was dramatically escalated tonight as the risk of infection spread across the globe like a giant spiders web.Initially health officials wanted to trace only a few hundred passengers on two planes which had carried victim Patrick Sawyer, 40.

But as Cabinet ministers held an emergency Cobra meeting in London the search was widened to find up to 30,000 people who could be hosting the organism which kills 90% of sufferers.

http://www.mirror.co.uk/n(...)939374#ixzz39AQKuGxn

Met zulke bewoordingen lukt het wel om paniek te zaaien :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')