Waarom werken mijn dingen dan ook op data die ik zelf gemeten heb?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat hoeft niet eens .. als je uitgangspunt al frauduleus is of je uitgangspunt op een verkeerder bias.
rubbish in is rubbish out.
Och Lambiekje, mag ik je laatste zin inkoppen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom? Het argument dat er niet genoeg eten is is je reinste bullshit.
Biomassa van mieren is 4 keer dat van mensen.
[..]
Sterilisatie !?
Waarom denk je dat de sperma-kwaliteit gestaag afneemt. En er steeds meer kwijlende kinderen worden geboren.
Pharmaceutische bedrijven zijn commerciele bedrijven en hebben als drijfveer om geld te verdienen, dat je dat nog steeds niet snapt is onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dus is onze gezondheid schijt voor ze.
[..]
Bill Gates is een klootzak. Een Monsanto-adept. Hij is pure evil.
[..]
WAKE UP Mijn god wat heb jij nog een hoop te leren.
alles wat nieuw ontdekt wordt, wordt in de gaten gehouden en doorgegeven aan bepaalde meneertjes. zij geven het weer door aan hun baasjes. niks blijft geheim.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
En hoe is die info uitgelekt? of is het gewoon bedacht..
ja, zo zijn er wel meer. over jan sloot waren nog wat topic(s) in truquote:of je krijgt zoiets http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Sloot
-edit- Waar denk je dat ik constant op hamer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:45 schreef .SP. het volgende:
[..]
Pharmaceutische bedrijven zijn commerciele bedrijven en hebben als drijfveer om geld te verdienen, dat je dat nog steeds niet snapt is onvoorstelbaar.
Niks ontrecht. Verdiep!quote:Als jij puur R&D ten behoeve van de menselijke gezondheid wil zien moet je gewoon lekker je energie steken in het opzetten van een non-profit organisatie die dat soort werk wil gaan doen. Zie het als een ouderwets NUTS bedrijf.
Dus hou nu eens op om de pharmaceutische industrie onterecht af te branden en steek zelf de handen uit de mouwen, in jouw opinie is je eigen inactieve gedrag net zo laakbaar als dat van de pharmaceutische industrie.
quote:D.breakingthesilence: "they've" been trying to weaponize ebola for over 40 years. they can't do it because the Mayinga strain of ebola (the only known strain to be contagious through aerosol transmission) kills people too quickly for it to work as a broad spread bio weapon. they've been playing with the Marlburg/ebola crosses to create a virus with a longer gestational period so that cross infection/contamination will spread farther. but Marlburg cancells out the aerosol transmission factors of the Mayinga strain of ebola, which leaves them with oral/mucous membrane transmission, which isn't effective as the virus dies very quickly unless it's in a very hot humid climate (hence the fact that they do their testing in western Africa in jungle climates). Air conditioning kills the virus almost instantly."
bron
ja, en?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee er staat dat als ze een wetenschappelijke journalist is dus wel kennis heeft van de zaken waar ze een artrikel over schrijft, en als je het zo leest heeft ze zich er op zijn minst in verdiept.
nee dat zeg ikquote:Maar ik zeg nergens dat ik het als zoete koek geloof. ( dat staat nergens)
weer? ik denk dat jij niet goed leestquote:beetje domme suggesties allemaal, en nee ook geen foutje. je maakt er gewoon zelf weer iets van zonder goed te lezen!!!
[..]
Enige zaak die ik hier over ken is Jan Sloot als je er meer hebt wil ik er wel een mooi topic over maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:11 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
alles wat nieuw ontdekt wordt, wordt in de gaten gehouden en doorgegeven aan bepaalde meneertjes. zij geven het weer door aan hun baasjes. niks blijft geheim.
als je goed bent in je vak werk je voor hun (slechteriken) er is geen ontkomen meer aan, tenzij je een ongeluk krijgt als je bv praat
[..]
ja, zo zijn er wel meer. over jan sloot waren nog wat topic(s) in tru
nee, jullie zijn onbelangrijk, ik heb het over anders soort wetenschappers. de mensen met kennis wat er toe doet. wat jullie doen is niet interessant genoeg. (voor die knakkers die het bepalen)quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh, dus ik en een aantal andere users hier op Fok manipuleren onze resultaten/data/papers? Nou bedankt hoor...
precies geneuzel in de marge.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:16 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
nee, jullie zijn onbelangrijk, ik heb het over anders soort wetenschappers. de mensen met kennis wat er toe doet. wat jullie doen is niet interessant genoeg. (voor die knakkers die het bepalen)
kan jou het schelen, als je haar maar goed zit
En hoe bepaal jij dat mijn wetenschappelijke kennis/werk er niet toe doet?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:16 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
nee, jullie zijn onbelangrijk, ik heb het over anders soort wetenschappers. de mensen met kennis wat er toe doet. wat jullie doen is niet interessant genoeg. (voor die knakkers die het bepalen)
kan jou het schelen, als je haar maar goed zit
zolang jij dag in dag uit op fok zit ben je niet belangrijk, dan heb je wel wat anders te doen. tenzij je een trol bentquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe bepaal jij dat mijn wetenschappelijke kennis/werk er niet toe doet?
Nog maar eens:quote:
Ok, geen enkele reden dus... Of heb je ondertussen wat beters weten te bedenken? Zeggen dat al het wetenschappelijk gemanipuleerd is is makkelijk. Dat hard maken gaat je niet lukken. De methode die ik aan het ontwikkelen ben heb ik bijvoorbeeld getest op publiek toegankelijke data, en op zelf gemeten data. De software/scripts maken we publiek toegankelijk zodra de paper rond is. Hoe zie jij het voor je dat zoiets gemanipuleerd wordt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
zolang jij dag in dag uit op fok zit ben je niet belangrijk, dan heb je wel wat anders te doen. tenzij je een trol bent
Wow, je snapt er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik constant op hamer.
[..]
Niks ontrecht. Verdiep!
[..]
laat maar, als ik een reactie plaats wordt het verwijderd. zinloos dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok, geen enkele reden dus... Of heb je ondertussen wat beters weten te bedenken? Zeggen dat al het wetenschappelijk gemanipuleerd is is makkelijk. Dat hard maken gaat je niet lukken. De methode die ik aan het ontwikkelen ben heb ik bijvoorbeeld getest op publiek toegankelijke data, en op zelf gemeten data. De software/scripts maken we publiek toegankelijk zodra de paper rond is. Hoe zie jij het voor je dat zoiets gemanipuleerd wordt?
Als dat een normale reactie is gebeurd dat echt niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:31 schreef snurkhapper het volgende:
[..]
laat maar, als ik een reactie plaats wordt het verwijderd. zinloos dit.
bedank de moderator maar
Nu ben jij degene die op een troll begint te lijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:33 schreef snurkhapper het volgende:
nee, het is te confronterend voor haar. de waarheid kan ze niet aan.
Slaat dat nu weer op?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:33 schreef snurkhapper het volgende:
nee, het is te confronterend voor haar. de waarheid kan ze niet aan.
Negeer die gast, niets meer dan een ontzettend storende troll.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Slaat dat nu weer op?![]()
En daarvoor bestaat feedback of een wc als iets je dwars zit!
leuke nieuwe UI trouwens .SP.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:46 schreef .SP. het volgende:
[..]
Negeer die gast, niets meer dan een ontzettend storende troll.
dat men wakker wordt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nog maar eens:
Wat wil je eigenlijk?Waar zou jij, Lambiekje, nou gelukkig van worden?
geen. gewoon dat men wakker wordt. En dat je (klein)kinderen je niet hardgrondig gaan haten.quote:Welke agenda streef jij na? Wat beweegt je tot het onbaatzuchtige proberen schaapjes op het droge te krijgen?
en dat is omdat blanke het oplopen nu.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
Wereldbank trekt 150 miljoen euro uit voor noodhulp Ebola
De Wereldbank trekt tot 200 miljoen dollar (150 miljoen euro) uit voor noodhulp in de strijd tegen Ebola. Het geld is bedoeld voor Liberia, Sierra Leone en Guinea, zo is maandag gemeld.
Aantal ebola-infecties neemt toe .
Die Afrikaanse landen hebben vooral last van het dodelijke virus.
Met het geld moeten de landen ook hun zorgstelsels verbeteren, zo verklaart de Wereldbank. Volgens de laatste tellingen van de Wereldgezondheidsorganisatie zijn er in West-Afrika nu 887 ebola-doden geteld. Meer dan 1.600 mensen zijn besmet met de ziekte.
Maandag werd ook duidelijk dat er mensen besmet zijn in Nigeria, het dichtstbevolkte land van Afrika.
http://www.nu.nl/geldzake(...)-noodhulp-ebola.html
-weg-quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:28 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wow, je snapt er helemaal niets van.
En die link die je geeft is fucking hilarisch, mensen die technische termen niet snappen en vervolgens zelf er maar een betekenis aan geven, fantastisch.
Je bent dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |