Lees het bericht nog eens. En nu zorgvuldig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en dat is omdat blanke het oplopen nu.
http://www.gewoon-nieuws.(...)ceutische-industrie/quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees het bericht nog eens. En nu zorgvuldig.
Hoe verklaar je dan dat de Wereldbank juist voor Liberia, Sierra Leone en Guinea zoveel geld heeft uitgetrokken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.gewoon-nieuws.(...)ceutische-industrie/
mainstream nieuws op frontpage. Men kan niet anders zonder rasistisch over te komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat de Wereldbank juist voor Liberia, Sierra Leone en Guinea zoveel geld heeft uitgetrokken?
Het is duidelijk.quote:Why does the CDC own a patent on Ebola 'invention?'
The patent summary says, "The invention provides the isolated human Ebola (hEbola) viruses denoted as Bundibugyo (EboBun) deposited with the Centers for Disease Control and Prevention ("CDC"; Atlanta, Georgia, United States of America) on November 26, 2007 and accorded an accession number 200706291."
It goes on to state, "The present invention is based upon the isolation and identification of a new human Ebola virus species, EboBun. EboBun was isolated from the patients suffering from hemorrhagic fever in a recent outbreak in Uganda."
It's worth noting, by the way, that EboBun is not the same variant currently believed to be circulating in West Africa. Clearly, the CDC needs to expand its patent portfolio to include more strains, and that may very well be why American Ebola victims have been brought to the United States in the first place. Read more below and decide for yourself...
bron
En dan?quote:
En dan is iedereen wakker, wat dan? Hoe ziet de wereld er wakker uit?quote:geen. gewoon dat men wakker wordt. En dat je (klein)kinderen je niet hardgrondig gaan haten.
Ach ja, kom maar op met je misplaatste arrogantie, ik weet zelf wel beter.quote:
Enig idee waarom ze het gepatenteerd hebben? Ik weet het wel namelijk, ondanks mijn onmetelijke domheid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is duidelijk.
Gaat men nu inzien hoe insanely corrupt badpharma is.
Dank je, voelde me geinspireerdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
leuke nieuwe UI trouwens .SP.
En zie dat in Nigeria ook al uitgebroken is, hopelijk verspreid het allemaal niet verder![]()
kaartje er bij.
[ afbeelding ]
Niet moeilijk, aangezien er zoveel theories zijn beschuldigt iedereen elkaar regeringen worden omvergeworpen,technologie word vernietigd, boeken en computers worden verbrand. niemand vertrouwd elkaar nog oorlogen,reduceert een gigantisch deel van de mensheid. niemand eet meer wat niemand drinkt meer wat alles is slecht! De bevolking krimpt gigantisch van 7 miljard naar 100.000 de overgebeleven wonen ver uit elkaar, en begint weer opnieuw zoals 5000 jaar geleden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 08:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dan?
[..]
En dan is iedereen wakker, wat dan? Hoe ziet de wereld er wakker uit?Ik haat mijn ouders niet hartgrondig namelijk, dus ik zie niet wat het probleem zou kunnen zijn als ik op dezelfde voet verder ga.
Slimme actie zegquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
Bodies dumped in streets as West Africa struggles to curb Ebola
MONROVIA/DAKAR (Reuters) - Relatives of Ebola victims in Liberia defied government quarantine orders and dumped infected bodies in the streets as West African governments struggled to enforce tough measures to curb an outbreak of the virus that has killed 887 people.
In Nigeria, which recorded its first death from Ebola in late July, authorities in Lagos said eight people who came in contact with the deceased U.S. citizen Patrick Sawyer were showing signs of the deadly disease.
The outbreak was detected in March in the remote forest regions of Guinea, where the death toll is rising. In neighbouring Sierra Leone and Liberia, where the outbreak is now spreading fastest, authorities deployed troops to quarantine the border areas where 70 percent of cases have been detected.
Those three countries announced a raft of tough measures last week to contain the disease, shutting schools and imposing quarantines on victim's homes, amid fears the incurable virus would overrun healthcare systems in one of the world's poorest regions.
In Liberia's ramshackle ocean-front capital Monrovia, still scarred by a 1989-2003 civil war, relatives of Ebola victims were dragging bodies onto the dirt streets rather than face quarantine, officials said.
Information Minister Lewis Brown said some people may be alarmed by regulations imposing the decontamination of victims' homes and the tracking of their friends and relatives. With less than half of those infected surviving the disease, many Africans regard Ebola isolation wards as death traps.
"They are therefore removing the bodies from their homes and are putting them out in the street. They're exposing themselves to the risk of being contaminated," Brown told Reuters. "We're asking people to please leave the bodies in their homes and we'll pick them up."
Brown said authorities had begun cremating bodies on Sunday, after local communities opposed burials in their neighbourhoods, and had carried out 12 cremations on Monday. Meanwhile, in the border region of Lofa County, troops were deployed on Monday night to start isolating effected communities there
bron: http://af.reuters.com/art(...)irtualBrandChannel=0
staat ook bij dat de 2 patienten in de VS goed reageren op het experimentele medicijn,quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
Volgende week ebola-overleg met WHO
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-ebolaoverleg.html
Kan het ook niet vinden, vond wel dit bij de zes dingen die we moeten weten over ebola:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
staat ook bij dat de 2 patienten in de VS goed reageren op het experimentele medicijn,
Wat ik wel raar vind is dat in het verleden voor gekomen uitbraken minder verspreide dan nu het geval is? werden ze toen sneller geissoleerd, kan er weinig over vinden...
Oke dat in 2007 niet verder verspreide kan ik me nog enigsinds iets bij voorstellen, Maar de jaren ervoor... communicatie ging toen stuk lastiger internet was er nog nauwelijks, En kan me niet echt voorstellen dat doktoren sneller een diganose konden vast stellen, of .. denk ik nu simpel..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan het ook niet vinden, vond wel dit bij de zes dingen die we moeten weten over ebola:
Het virus wordt ook van mens op mens overgedragen.
Via direct contact met open wondjes, slijmvliezen en lichaamsvloeistoffen, en na indirect contact met een besmette omgeving wordt het virus onder mensen overgedragen.
Traditionele begrafenisceremonies waarbij het lichaam van een besmette overledene wordt aangeraakt, leiden tot verspreiding van het virus onder mensen.
En dat men de doden op straat legt is natuurlijk ook bizar .
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:25 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ach ja, kom maar op met je misplaatste arrogantie, ik weet zelf wel beter.
Wat zou jij eigenlijk doen als je Ebola oploopt?quote:
Als de sodemieter een bezoek brengen aan Obama, Beatrix, Bill Gates en niet te vergeten Tim Kuik,quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat zou jij eigenlijk doen als je Ebola oploopt?
Snel nog een paar kampen bij bouwen ...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Herinneren we ons de FEMA kampen en de vele plastic lijkkisten nog?
[ afbeelding ]
Ebola is nu op Amerikaans grondgebied. Just saying...
Je bedoelt die kampen waar we in 1980_! voor het eerst met z'n allen in zouden verdwijnen? Daarna werd er ergens in 1996_! melding gemaakt van de bouw van dit soort kampen, door (extreem) rechtse/ conservatieve Amerikanen. Tot 2000 is een mooi lijstje bijgewerkt, daarna zijn de makers van de site in kampen verdwenen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Herinneren we ons de FEMA kampen en de vele plastic lijkkisten nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |