Andere invals-hoek, angst voor een ziekte waar je zo snel aan overlijd dat het aanzet dat je je laat vacinerenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in principe niet nee, in de praktijk weer wel, kankermedicatie bijvoorbeeld, zo 150 euro per dag![]()
als het een groot complot is, is het de bedoeling mensen zo lang mogelijk te laten leven, met de angst morgen dood te kunnen gaan, dan heb je pas financiel voordeel
Dit is BNW , geen wetenschappelijke , technische en/of medische kennis vereist.quote:
Dus ook geen medische kennis etaleren die men niet heeft.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dit is BNW , geen wetenschappelijke , technische en/of medische kennis vereist.
wou je die dan ? kan ze zo geven m.b.t. Ebola bijvoorbeeld de test resultaten op apen,muizen en varkens (uit 2010)quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus ook geen medische kennis etaleren die men niet heeft.
Lambiekje weer, je weet niet waar je het over hebt. Het is onmogelijk om vanuit het niets even een virus te maken, die krengen zijn zo verdomde ingewikkeld met een buitengewoon gecompliceerde interactie met de gastheer.quote:
Hoe beslis jij zulke dingen?quote:
Niet helemaal waar. Vanuit het niets een virus maken is inderdaad nog erg lastig, maar het modificeren van bestaande virussen om ze andere eigenschappen te geven is een veld waarin al redelijke successen zijn geboekt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:09 schreef .SP. het volgende:
[..]
Lambiekje weer, je weet niet waar je het over hebt. Het is onmogelijk om vanuit het niets even een virus te maken, die krengen zijn zo verdomde ingewikkeld met een buitengewoon gecompliceerde interactie met de gastheer.
Echt, ga terug naar school of zo.....
De ziekte gedijt het beste in tropische en dus warme gebieden, zoals in de landen waar het nu heerst.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:02 schreef Woestijnvos het volgende:
Hopelijk verspreid het niet naar hier.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dit is BNW , geen wetenschappelijke , technische en/of medische kennis vereist.
toch kan het heel gemakkelijk geimporteerd worden zie een duits farmaceutisch bedrijf, bron vermoedelijk geimporteerde apen.(marburk germany ) op 12 min!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:10 schreef gijsman het volgende:
[..]
De ziekte gedijt het beste in tropische en dus warme gebieden, zoals in de landen waar het nu heerst.
begrijp me goed ik ben geen voorstander van geklets , zoals je gezien hebt heb ik de onderbouwing erbij gedaan in docs en filmsquote:
Dat doet malaria ook maar door de zgn opwarming van de aarde verplaats het zich dus noordelijkerquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:10 schreef gijsman het volgende:
[..]
De ziekte gedijt het beste in tropische en dus warme gebieden, zoals in de landen waar het nu heerst.
Top ken de eerste film niet maar klinkt als een aanraderquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
begrijp me goed ik ben geen voorstander van geklets , zoals je gezien hebt heb ik de onderbouwing erbij gedaan in docs en films
Wat zijn de symptomen van Ebola?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Top ken de eerste film niet maar klinkt als een aanrader![]()
On-topic, zag vandaag stukje op CNN hoe de eerste patient aankwam in de VS de tweede moet nog komen ergens volgende week.
Heeft iemand enig idee hoe snel zo'n virus werkt?
Ik beodel dan als je het virus krijgt in wat voor tijdsbestek kan je het loodje leggen want ik begreep dus dat de andere persoon nog niet naar de VS komt, Ik dacht dat het virus namelijk ook verschrikkelijk snel zijn werk doet?
Iemand enig idee?
het filmpje van contraltdelete van jeffC is zeker de moeite waard(hoog BNW gehalte) maar feit is het zaire ebola virus is het meest agressiefst (variant 5 ) of effectiefst voor biowarfarequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef theguyver het volgende:
Top ken de eerste film niet maar klinkt als een aanrader
De kans dat wij het krijgen is minder doordat wij veel klinischer en hygienischer leven, elke keer handen wassen bijvoorbeeld. Maar hebben 'wij' het te pakken, gaan we even hard dood als de Afrikanen, ondanks de betere medische zorg.quote:
Ja, dat is dagelijkse kost. Maar een virus opeens virulenter in vivo (!) maken zijn op een paar vingers te tellen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:42 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Vanuit het niets een virus maken is inderdaad nog erg lastig, maar het modificeren van bestaande virussen om ze andere eigenschappen te geven is een veld waarin al redelijke successen zijn geboekt.
Gedijing van ziekte heeft niets met klimaat te maken, meer met gastheren (vleermuizen) die dat klimaat lekker vinden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:10 schreef gijsman het volgende:
[..]
pfff, malaria was gewoon endemisch in NL tot mid jaren 50.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat doet malaria ook maar door de zgn opwarming van de aarde verplaats het zich dus noordelijker
http://www.refdag.nl/oud/weet/001114weet05.html
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:44 schreef Summers het volgende:
NIH to launch early Ebola vaccine trial in September
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |