Dit is pas het begin. You ain't seen nothing yet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Met zulke bewoordingen lukt het wel om paniek te zaaien
in principe niet nee, in de praktijk weer wel, kankermedicatie bijvoorbeeld, zo 150 euro per dagquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet serieus bent, maar bigpharma zou alleen maar verliezen als er mensen doodgaan. Daarom, ik begrijp niet wie er profijt van heeft.
Dan hebben ze met ebola precies de verkeerde te pakken. Dat is meestal dodelijk. En nog razendsnel ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in principe niet nee, in de praktijk weer wel, kankermedicatie bijvoorbeeld, zo 150 euro per dag![]()
als het een groot complot is, is het de bedoeling mensen zo lang mogelijk te laten leven, met de angst morgen dood te kunnen gaan, dan heb je pas financiel voordeel
gaan 'wij' dood aan ebola dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan hebben ze met ebola precies de verkeerde te pakken. Dat is meestal dodelijk. En nog razendsnel ook.
paniek verkooptquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk niet![]()
Maar er wordt hier paniek gezaaid .
Dat vrees ik ook ...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:57 schreef xenoss het volgende:
Dit is pas het begin. You ain't seen nothing yet.
Ja oké, dan wel. Maar het gaat over ebola. Daar is geen genezing voor, en als die er is is het een eenmalig vaccin. Daar verdienen ze bijna niks aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
in principe niet nee, in de praktijk weer wel, kankermedicatie bijvoorbeeld, zo 150 euro per dag![]()
als het een groot complot is, is het de bedoeling mensen zo lang mogelijk te laten leven, met de angst morgen dood te kunnen gaan, dan heb je pas financiel voordeel
nòg niet, wel je alu-hoedje ophouden heujquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja oké, dan wel. Maar het gaat over ebola. Daar is geen genezing voor, en als die er is is het een eenmalig vaccin. Daar verdienen ze bijna niks aan.
Eigenlijk vind ik het nogal een risico om die 2 besmette medewerkers naar de VS te verplaatsen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:36 schreef UncleScorp het volgende:
Amerikaanse ebola-patiënten voor behandeling naar de VS
In de Verenigde Staten wordt voor het eerst een ebola-patiënt behandeld. De besmette arts Kent Brantly vertrok zaterdag aan boord van een gecharterd toestel uit Liberia en wordt in de namiddag lokale tijd verwacht in een ziekenhuis in Atlanta (Georgia). De met een isolatiekamer uitgeruste Gulfstreamjet zou al kort na de aankomst vertrekken en naar Liberia terugvliegen om een tweede Amerikaanse ebola-patiënte, Nancy Writebol, op te halen.
Beide Amerikaanse burgers waren tijdens hun humanitaire hulpactie in West-Afrika besmet geraakt. Ze zouden volgens CNN op een speciale afdeling van het Emory University Hospital in Atlanta behandeld worden. Hoofdarts Bruce Ribner noemde de gezondheidstoestand van beide patiënten "stabiel". Hij garandeerde dat alle noodzakelijke maatregelen getroffen zijn om een uitbreiding van de ziekte in de Verenigde Staten te voorkomen.
Volgens cijfers van de Wereldgezondheidsorganisatie zijn tot nog toe zeker 729 mensen in West-Afrika aan het virus gestorven. Het is de eerste epidemie met het bijzonder gevaarlijke Zaire-ebolavirus in de regio.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ing-naar-de-VS.dhtml
BNW modus aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het nogal een risico om die 2 besmette medewerkers naar de VS te verplaatsen.
Ondanks alle voorzorgsmaatregelen daar is het dus toch gebeurd dat ze besmet zijn geraakt.
Wie zegt dat als ze verplaatst worden naar de VS dit ook niet gebeurd met anderen, en dan heb je dat virus in de VS.
Ik zou zeggen hou het zo ver mogelijk buiten je deur/land.
quote:The USA will launch an early-stage trial in September of an experimental vaccine against Ebola, the deadly viral disease that has killed 729 people in the largest outbreak in history.
Doen ze al.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:21 schreef longinus het volgende:
Ik zou niet verbaast zijn als die firma's ziektes verspreiden om er flink aan te verdienen, Ebola past prima in angstwekkende ziektes waarbij een grote verspreiding zorgt voor een grotere geldstroom.
Misschien moet het in de USA uitbreiden, moet je eens kijken hoe snel er geld beschikbaar komt.
zo overduidelijk man-made.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef theguyver het volgende:
This morning you woke up feeling a little unwell. You have no appetite, your head is aching, your throat is sore and you think you might be slightly feverish. You don’t know it yet, but Ebola virus has started to attack your immune system, wiping out the T-lymphocyte cells that are crucial to its proper function.
Read more at http://www.iflscience.com(...)#cAkZ7t80oSqkiRuc.99
ja ik snap de actie ook niet. (of juist wel)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het nogal een risico om die 2 besmette medewerkers naar de VS te verplaatsen.
Ondanks alle voorzorgsmaatregelen daar is het dus toch gebeurd dat ze besmet zijn geraakt.
Wie zegt dat als ze verplaatst worden naar de VS dit ook niet gebeurd met anderen, en dan heb je dat virus in de VS.
Ik zou zeggen hou het zo ver mogelijk buiten je deur/land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |