abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:31:01 #201
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143155817
Wat ik frappant vind is dat men in januari is begonnen en op het moment dat het vaccin/geneesmiddel Zmapp nu bijna klaar is en opeens is de moeder, vader, oom en tante van alle Ebola uitbraken in Afrika aan de gang.

Als ik mijn ouderwetse paranoia pet even op zet zou het mij niets verbazen dat er in dat middel ook een 'bijwerking' zit wat onvruchtbaarheid veroorzaakt maar daar komt men natuurlijk pas later achter.

Ondertussen ziet onderstaande map er over een paar jaar mooi gelijkmatig rood uit.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:49:25 #202
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_143156157
De beste geboortebeperking is toch wel educatie en welvaart gebleken. Waarom zet de illuminatie daar niet op in? :D win - win!

Men is trouwens al jaren bezig met onderzoek naar een vaccin, dat hebben ze niet even vanaf januari in elkaar gedraaid! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_143156393
quote:
6s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je bedoelt die kampen waar we in 1980_! voor het eerst met z'n allen in zouden verdwijnen? Daarna werd er ergens in 1996_! melding gemaakt van de bouw van dit soort kampen, door (extreem) rechtse/ conservatieve Amerikanen. Tot 2000 is een mooi lijstje bijgewerkt, daarna zijn de makers van de site in kampen verdwenen?

Michelle Bachman (relifanaat en gekker dan Palin) begon daarna in 2009 de FEMA camp hetze in de mainstream te gooien. Glenn Beck ging er daarna mee aan de haal en is ons, sinds pakweg 2009, elk jaar belooft dat we er allemaal in zouden verdwijnen. Glenn Beck heeft zich daarna trouwens nog wel officieel gedistantieerd van Michelle Bachman, die was toch een maatje te gek voor hem! _O- En daarna nog eens vanwege haar steun aan de NSA.

Volhouden kunnen ze in ieder geval wel. Nu 34 jaar later, worden we nog steeds bedreigd door die kampen :o :')

Weet je trouwens wat FEMA met ál die lijkkisten doet? Slachtoffers van natuurrampen (gratis) begraven. ^O^ Tevens geven ze honderden miljoenen aan hulp bij interne rampen binnen de VS. Super verdacht inderdaad!
Goede post hoor, niks tegen in te brengen. Ik gooide alleen wat olie op het vuur, zeg maar :)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:04:10 #204
116015 SicSicSics
pi_143156451
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Goede post hoor, niks tegen in te brengen. Ik gooide alleen wat olie op het vuur, zeg maar :)
Nice! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:05:42 #205
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143156476
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:49 schreef SicSicSics het volgende:
De beste geboortebeperking is toch wel educatie en welvaart gebleken. Waarom zet de illuminatie daar niet op in? :D win - win!

Men is trouwens al jaren bezig met onderzoek naar een vaccin, dat hebben ze niet even vanaf januari in elkaar gedraaid! :D
Ja maar Zmapp was in januari eruit gekomen als potentiële kandidaat als ik het wel heb (snelle google dus ik kan er helemaal naast zitten hoor :P ) En dan nog blijft het nogal toevallig (wat ook kan!) dat het medicijn bijna klaar is en nu al is getest op die twee Amerikanen (mensentest) en die twee lijken er op vooruit te gaan (gelukkig!) En met educatie en welvaart krijg je ook geboortebeperking, dat is waar maar met welvaart krijg je ook weer het probleem dat er per Afrikaan meer nodig is om deze blij te houden en kijkend naar de olieprijs en productie zoals het nu is lijkt me dat nog niet eens de beste optie, kijkend vanuit een Evil overlord corporation natuurlijk.
Vrijheid
pi_143156596
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:04 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nice! :D
Overigens las ik vorig weekend in het AD dat ze in Afrika volkomen paranoïde zijn jegens blanke artsen in combinatie met Ebola. Overal waar de artsen opduiken zou Ebola zich verspreiden en dat soort dingen. Er heerst ook veel bijgeloof onder de bevolking, wat de hulpverlening ook niet ten goede komt.

quote:
Q: Why has this Ebola outbreak been so difficult to contain?

A: In some parts of West Africa, there is a belief that simply saying “Ebola” aloud makes the disease appear. Such beliefs create major obstacles for physicians from groups such as Doctors Without Borders that are trying to combat the outbreak. Some people blame physicians for the spread of the virus and turn to witch doctors for treatment. Their skepticism is not without a grain of truth: In past outbreaks, hospital staff who did not take thorough precautions became unwitting travel agents for the virus.

Bron: http://seattletimes.com/h(...)oudontneedtoxml.html

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 10:15:22 ]
pi_143156745
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

_O-
non more witnesses your honour.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:23:08 #208
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143156867
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Overigens las ik vorig weekend in het AD dat ze in Afrika volkomen paranoïde zijn jegens blanke artsen in combinatie met Ebola. Overal waar de artsen opduiken zou Ebola zich verspreiden en dat soort dingen. Er heerst ook veel bijgeloof onder de bevolking, wat de hulpverlening ook niet ten goede komt.

[..]

Dat is inderdaad wel zuur ja. Zieke mensen die uit een ziekenhuis worden gesmokkeld en verborgen in één of ander dorp waar ze de rest van het dorp weer besmetten :{.
Vrijheid
pi_143156886
Medicijnen tegen kortdurende ziekten zijn niet lucratief. Chronische aandoeningen zoals hartfalen en diabetes zijn veel lucratiever. Dus nee, er is hier geen complot aanwezig van de farmaceutische industrie.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:26:03 #210
116015 SicSicSics
pi_143156941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik las het ja. Men geloofde dat 'de blanke man' de ziekte verspreidt, o.a. in de ziekenhuizen. Dat soort zaken komt ook niet in de laatste plaats door conspiracy theorieën.

Ook Polio vaccinaties werden op een gegeven moment stopgezet omdat 'de blanke man' of 'de Christelijken' geboortebeperking nastreefde en vrouwen en kinderen onvruchtbaar maakten met hun vaccins.

Polio was in een aantal gebieden bijna volledig uitgebannen en kwam daarna in full force weer terug.

Kwalijk.
Fine, fuck you then!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:55:50 #211
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143157658
quote:
8s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik las het ja. Men geloofde dat 'de blanke man' de ziekte verspreidt, o.a. in de ziekenhuizen. Dat soort zaken komt ook niet in de laatste plaats door conspiracy theorieën.
Ze hebben daar toch geen internet en ze spreken geen nederlands :{w
Vrijheid
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:56:54 #212
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143157690
Of ze hebben gewoon gelijk en Artsen zonder grenzen is eigenlijk eugentica-aanhangers zonder grenzen :@
Vrijheid
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:59:24 #213
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_143157763
░░░░░▄▄▄
░▄▄▄█░░░█░░░░░░░░
█░░░░█░░█░░░░░░░░░▄▄▄▄▄▄▄
░ ██░░░░█▄▄▄▄▄▄▄▄▄█░░░░░░░█▄
░░ █░█░░░░░░░░░░░░░░░█▀▀█░░░█
░ █░░░░░█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ ░░░ ▀█░░█
░ █░░█▀▀ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░ █░░█
░░▀▀▀░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░█
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ █░░█
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ▀▀▀▀
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_143158033
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:23 schreef oxylus11 het volgende:
Medicijnen tegen kortdurende ziekten zijn niet lucratief. Chronische aandoeningen zoals hartfalen en diabetes zijn veel lucratiever. Dus nee, er is hier geen complot aanwezig van de farmaceutische industrie.
Lijkt me onzin. De vaccins tegen de Mexicaanse griep hebben Nederland alleen al 144 miljoen Euro gekost.

Niet lucratief... :D

Waarmee ik overigens niet beweer dat Ebola een complot is van de farmaceutische industrie.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2014 11:12:06 ]
pi_143158910
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lijkt me onzin. De vaccins tegen de Mexicaanse griep hebben Nederland alleen al 144 miljoen Euro gekost.

Waarmee ik overigens niet beweer dat Ebola een complot is van de farmaceutische industrie.
Griep is ook iets vaker voorkomt dan ebola (ongeveer elke winter....)
Met kortdurend bedoelde oxylus dat het niet vaak voorkomt, niet hoelang de ziekte duur.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:47:27 #216
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143158941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

144 miljoen is een schijntje joh :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:54:24 #217
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_143159146
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:31 schreef jogy het volgende:
Wat ik frappant vind is dat men in januari is begonnen en op het moment dat het vaccin/geneesmiddel Zmapp nu bijna klaar is en opeens is de moeder, vader, oom en tante van alle Ebola uitbraken in Afrika aan de gang.
niet frappant het is Strategie.
quote:
Als ik mijn ouderwetse paranoia pet even op zet zou het mij niets verbazen dat er in dat middel ook een 'bijwerking' zit wat onvruchtbaarheid veroorzaakt maar daar komt men natuurlijk pas later achter.
Steriliteit is een stringent onderdeel van Agenda 21.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:57:08 #218
52357 Lambiekje
pi_143159214
quote:
hartfalen en diabetes is een een-tweetje met BigFood's frankensteinvoedsel.
het cholesterol bedrog en pure vergiftiging middels aspartaam of neotaam.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:00:04 #219
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143159309
quote:
6s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je bedoelt die kampen waar we in 1980_! voor het eerst met z'n allen in zouden verdwijnen? Daarna werd er ergens in 1996_! melding gemaakt van de bouw van dit soort kampen, door (extreem) rechtse/ conservatieve Amerikanen. Tot 2000 is een mooi lijstje bijgewerkt, daarna zijn de makers van de site in kampen verdwenen?

Michelle Bachman (relifanaat en gekker dan Palin) begon daarna in 2009 de FEMA camp hetze in de mainstream te gooien. Glenn Beck ging er daarna mee aan de haal en is ons, sinds pakweg 2009, elk jaar belooft dat we er allemaal in zouden verdwijnen. Glenn Beck heeft zich daarna trouwens nog wel officieel gedistantieerd van Michelle Bachman, die was toch een maatje te gek voor hem! _O- En daarna nog eens vanwege haar steun aan de NSA.

Volhouden kunnen ze in ieder geval wel. Nu 34 jaar later, worden we nog steeds bedreigd door die kampen :o :')

Weet je trouwens wat FEMA met ál die lijkkisten doet? Slachtoffers van natuurrampen (gratis) begraven. ^O^ Tevens geven ze honderden miljoenen aan hulp bij interne rampen binnen de VS. Super verdacht inderdaad!
Vergeet de treinen niet :D
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:07:46 #220
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143159522
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Kan.
Vrijheid
pi_143159627
quote:
En daar vermoed je wel een complot achter?
pi_143159655
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:|W
pi_143160482
quote:

Wanneer word die agenda eens uitgevoerd biekje? vooralsnog is de verwachting dat de wereldbevolking zeker door blijft groeien tot ongeveer 9 miljard, ik zie daar nu niet echt een agenda voor depopulatie in.

Of zijn we volgens jou niet eens met 7 miljard op deze planeet? Onderbouw eens een keer wat i.p.v. maar wat te roeptoeteren en iedereen voor schaap uit te maken. Uit elke reactie van jou word namelijk alleen maar duidelijk dat jij hier degene bent die alles wat ook maar enigszins afwijkt van de logica voor zoete koek aanneemt.
pi_143161477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

Griep is ook iets vaker voorkomt dan ebola (ongeveer elke winter....)
Met kortdurend bedoelde oxylus dat het niet vaak voorkomt, niet hoelang de ziekte duur.
Nee, ik bedoelde echt kortdurende ziekten. 144 miljoen is overigens slechts een heel beperkt bedrag voor de farmaceutische industrie. De enige redenen dat de industrie bij wel voor een vaccin kiest zijn dat A griepvaccin maken is routinewerk, relatief weinig ontwikkelingskosten B De potentiële afzetmarkt is groot (miljoenen gevaccineerden in rijke landen) en C Griep kom gegarandeerd elk jaar een keertje langs, dus je bent verzekerd van inkomen.
pi_143161572
quote:

[..]

[..]

Niks geen strategie, het middel is immers nog niet klaar. Als de gewone procedure zou worden gevolgd, dan is dit middel pas over 2 jaar rijp voor de markt. Nu zijn er dus mensen vervroegd behandeld met een experimenteel geneesmiddel. Het mag echter nog niet worden ingezet voor grootschalige genezing van West-Afrikanen, dus de fabrikant gaat hier weinig aan verdienen. Behalve natuurlijk aan de gestegen beurswaarde. Maar die wordt opgestuwd door beleggers die vergeten dat het middel nog niet op de markt is.
pi_143161667
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En daar vermoed je wel een complot achter?
Nee helemaal niet. Het is gewoon een gegeven dat wanneer een patiënt 10 jaar lang cholesterolremmers neemt of insuline, dit beter voor een fabrikant is dan een eenmalige vaccinatie of antibioticakuur. Dat is ook de reden dat er zo weinig geinvesteerd is in antibioticaontwikkeling de laatste jaren, waardoor we op middelkorte termijn (door resistentie) een gebrek hebben aan werkzame antibiotica.
pi_143161725
quote:

[..]

Sorry, maar geen idee wat Frankensteinvoedsel is. Ik zie het niet in de winkel te koop staan en ik ben niet zo ingewijd in allerlei complottheorien.
pi_143161778
quote:

[..]

Ah ik snap het al wat je bedoeld:
pi_143161851
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:17 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Het is gewoon een gegeven dat wanneer een patiënt 10 jaar lang cholesterolremmers neemt of insuline, dit beter voor een fabrikant is dan een eenmalige vaccinatie of antibioticakuur. Dat is ook de reden dat er zo weinig geinvesteerd is in antibioticaontwikkeling de laatste jaren, waardoor we op middelkorte termijn (door resistentie) een gebrek hebben aan werkzame antibiotica.
Dat komt in vele gevallen doordat mensen hun kuurtje niet afmaken waardoor de kwaal sluimerend aanwezig blijft. Men lijkt maar niet te beseffen hoe verkeerd dat is.
pi_143161937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:19 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Sorry, maar geen idee wat Frankensteinvoedsel is. Ik zie het niet in de winkel te koop staan en ik ben niet zo ingewijd in allerlei complottheorien.
Als je hier een poosje blijft posten kom je daar vanzelf achter. Zo post Lambiekje altijd.
pi_143162060
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat komt in vele gevallen doordat mensen hun kuurtje niet afmaken waardoor de kwaal sluimerend aanwezig blijft. Men lijkt maar niet te beseffen hoe verkeerd dat is.
Dat klopt, daarnaast spelen ook andere zaken dit in de hand. Buiten Nederland wordt antibiotica heel makkelijk voorgeschreven en door dit overvloedige gebruik stimuleer je ook resistentie. Een andere bijdrage komt door de voederindustrie waar in veel landen (ook een beetje in Nederland) antibiotica bij kilo's wordt gebruikt ter preventie van dierziekten. Vooral dit laatste schrijnt de resistentie erg in de hand te werken.
pi_143162107
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je hier een poosje blijft posten kom je daar vanzelf achter. Zo post Lambiekje altijd.
Ik weet dat hij zo post, maar ik kan natuurlijk niet alle complotten goed kennen. Zijn verhalen over de farmaceutische industrie ken ik, maar zijn voedselverhalen nog niet zo.
pi_143163392
Ik drop dit even hier; homeopathische oplossing voor ebola :')

https://twitter.com/NicoliendeKroon/status/497137079244296192
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:07:07 #234
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143163421
Kwam dit net tegen op 9gag :P Alhoewel het een redelijke tongue in cheek is laat het wel mooi het verschil in mediabeschouwing zien:

donderdag 7 augustus 2014 @ 14:08:11 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143163453
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:

Hoe is dat op wat voor manier dan ook logisch? :D Homeopathie is gebaseerd op like cures like, en het verdunnen daarvan. Ik mag hopen dat ze niet ergens wat Ebola hebben gevonden en dat zijn gaan verdunnen?
Onikaan ni ov dovah
pi_143163512
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:

Nee he :|W . Die reacties er onder :X

en wat is Croth. ?
pi_143163519
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe is dat op wat voor manier dan ook logisch? :D Homeopathie is gebaseerd op like cures like, en het verdunnen daarvan. Ik mag hopen dat ze niet ergens wat Ebola hebben gevonden en dat zijn gaan verdunnen?
Denk dat ze in de war is met rucola.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_143163633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee he :|W . Die reacties er onder :X

en wat is Croth. ?
Mooi juist. Neem nou deze:

Lichtbolletje twitterde op donderdag 07-08-2014 om 13:38:26 @NicoliendeKroon Ga jij anders even gauw persoonlijk Oscillococcinum toedienen in Liberia. reageer retweet
_O-
pi_143163687
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mooi juist. Neem nou deze:

Lichtbolletje twitterde op donderdag 07-08-2014 om 13:38:26 @NicoliendeKroon Ga jij anders even gauw persoonlijk Oscillococcinum toedienen in Liberia. reageer retweet
_O-
Ik moest er ook om lachen. Verdacht even Piet Verdriet van die reactie _O-
pi_143163843
PretletterP twitterde op donderdag 07-08-2014 om 14:14:04 Ebola kan mede oplossing zijn voor homeopathie aanhangers. Dagelijks toedienen. reageer retweet
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:22:27 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143163981
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:18 schreef Ceased2Be het volgende:
PretletterP twitterde op donderdag 07-08-2014 om 14:14:04 Ebola kan mede oplossing zijn voor homeopathie aanhangers. Dagelijks toedienen. reageer retweet
_O-
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:52:48 #242
52357 Lambiekje
pi_143165061
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:19 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

voedsel waar E-nummers in zitten.
pi_143165288
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zoals E300 -edit-?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 07-08-2014 15:15:21 ]
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:12:16 #244
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143165761
quote:

[..]

Beetje generaliserend vind je niet? Ik kan nu hier wel weer een lijstje neerzetten met e-nummers zoals citroenzuur(E330) of pectine(E440a) maar dat heb ik al te vaak gedaan hier.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:13:57 #245
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143165828
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:58 schreef .SP. het volgende:

[..]

Zoals E300 ?
Houden we het wel netjes? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 07-08-2014 15:15:45 ]
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:15:39 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_143165884
quote:

[..]

Ja want appelzuur, koolzuur, stikstof, bijenwas en zuurstof zijn ook echt stoffen waar je je ernstig zorgen over moet maken...
Onikaan ni ov dovah
pi_143166086
Serieus, kneusje is te erg?

En deze mogen wel?

"Bill Gates is een klootzak. Een Monsanto-adept. Hij is pure evil."

"Wat ben jij voor kwast. Waar denk je dat ik constant op hamer."

"en dat zegt de meest ongeïnformeerde kwast."

Lambiekje, je bent een ongeinformeerde klootzak.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:28:05 #248
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143166300
quote:

[..]

Ah, zoals Alex Jones van Infowars dat op de markt brengt?
Infowars waar jij zo verliefd op bent
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:02 schreef SicSicSics het volgende:
Hoeveel geld zou Alex Jones hier nou aan verdienen? :o

[ afbeelding ]
30 dollar

[ afbeelding ]
30 dollar

Battle against globalist poison _O-

[ afbeelding ]
60 dollar :') (Retaill 90,- _O-)

Ik kan trouwens redelijk weinig vinden voor wat betreft Anual Reports over Inforwars zelf. Je zou toch denken dat zijn geldstromen openbaar zouden zijn?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:28:52 #249
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_143166323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik moest er ook om lachen. Verdacht even Piet Verdriet van die reactie _O-
Dank je. Maar ik twitter niet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:49:39 #250
52357 Lambiekje
pi_143166986
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:21 schreef .SP. het volgende:
Serieus, kneusje is te erg?

En deze mogen wel?

"Bill Gates is een klootzak. Een Monsanto-adept. Hij is pure evil."

"Wat ben jij voor kwast. Waar denk je dat ik constant op hamer."

"en dat zegt de meest ongeïnformeerde kwast."

Lambiekje, je bent een ongeinformeerde klootzak.
... dan nog altijd betweterig.

Ongeinformeerd ben ik zeer zeker niet. Dat het niet in jouw mavo3-staatspropaganda-indoctrinatie past is iets anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')