Come again?!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, zoals Alex Jones van Infowars dat op de markt brengt?
Infowars waar jij zo verliefd op bent
Ongeinformeerd is inderdaad niet geheel correct. Je hebt je vooral moedwillig laten informeren met foute, onlogische en tegenstrijdige informatie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... dan nog altijd betweterig.
Ongeinformeerd ben ik zeer zeker niet. Dat het niet in jouw mavo3-staatspropaganda-indoctrinatie past is iets anders.
Zeer selectief geinformeerd waarbij je gelijk de meest onwaarschijnlijke en onlogische informatie zonder kritiek voor waar aanneemt is eigenlijk nog erger.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:49 schreef Lambiekje het volgende:
Ongeinformeerd ben ik zeer zeker niet. Dat het niet in jouw mavo3-staatspropaganda-indoctrinatie past is iets anders.
Laten we het op gemisinformeerd houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar dat is de lol nu eenmaal, van sommige dingen weet ik gewoon veel en veel meer dan jij. Als we het over IT zouden hebben zijn de rollen omgedraaid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je helemaal dom gemaakt en geindoctrineerd door het "systeem".quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:58 schreef .SP. het volgende:
maar je mag me met weledelzeergeleerde heer aanspreken
Ik ben niet meer te redden helaas, hoe meer men leert hoe dommer men wordt in Lambiekjes wereld (en daarom denkt hij ook dat hij zo slim is.)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je helemaal dom gemaakt en geindoctrineerd door het "systeem".
damnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:02 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik ben niet meer te redden helaas, hoe meer men leert hoe dommer men wordt in Lambiekjes wereld (en daarom denkt hij ook dat hij zo slim is.)
ben ook benieuwd wat we moeten doen, Mavo3 is niet goed genoeg, maar hoger ook niet!quote:
Waarom mogen mensen geen grappen maken over hun werk?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:09 schreef fedsingularity het volgende:
Did The Creator Of The Experimental Ebola Drug Joke About Culling 25% Of The World's Population?
Hmm... leuk voor een sci-fi film maar dit soort mensen hoor ik hier liever geen grapjes over maken.
-edit- je gaat ver over de schreefquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom mogen mensen geen grappen maken over hun werk?
Als je dit in mijn woorden leest verbaasd het me niets dat je altijd zulke geflipte ideeen hebt.quote:
Het is geen geflipt idee. Het is doelmatig beleid. Agenda 21.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je dit in mijn woorden leest verbaasd het me niets dat je altijd zulke geflipte ideeen hebt.
Wat had je ook al weer te zeggen over het zelf van alles bij een bestaand iets verzinnen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is geen geflipt idee. Het is doelmatig beleid. Agenda 21.
kop van videootje was ".. joked about culling with GMO virus"quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat had je ook al weer te zeggen over het zelf van alles bij een bestaand iets verzinnen?
Pas jij maar op met E508 en E901. Daar ga je hartstikke dood aan!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Beetje generaliserend vind je niet? Ik kan nu hier wel weer een lijstje neerzetten met e-nummers zoals citroenzuur(E330) of pectine(E440a) maar dat heb ik al te vaak gedaan hier.
Een zoutvervanger en bijenwas?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:09 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Pas jij maar op met E508 en E901. Daar ga je hartstikke dood aan!
Heb je die Holdren quotes daadwerkelijk gelezen en heb je enig idee in welke context deze geschreven waren? Ik vermoed van niet, anders had je wel geweten dat het door je alu-buddies helemaal verkeerd begrepen en verkracht is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik hamer al langer op dat artsen en wetenschappers andere bestemming hebben in Agenda 21, ook weten de hapsnurkers dat zelf (nog) niet, dan wat hun facevalue in ogen van naieve sheeple is. Obama voert dergelijke Holdren beleid uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |