ik typte dat bij 5-1 en matchpointquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:36 schreef Norrage het volgende:
Oh jullie deden alsof ie al had gewonnen, maar 5-3 nu
HGH'tje, niks mis mee.twitter:LuisGatTWI twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:53:17Next week Nadal will have growth hormones injections to speed up the recovery process on the wrist. (cc @NachoMuhlenberg) reageer retweet
Vond het sowieso al bizar dat een gelegenheidsduo als Haase/Sijsling gewoon de AO finale haaldenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:58 schreef PippenScottie het volgende:
Rojer wint met Tecau het dubbelspel in Washington. Vijfde titel van het jaar al voor JJR!
Persoonlijk vind ik dubbelspelers gefaalde singles spelers, maar toch leuk dat Rojer het goed doet als dubbelaar.
Gelukkigquote:Nadal ligt op koers voor US Open
MADRID -
Rafael Nadal ligt op koers om eind deze maand zijn titel te kunnen verdedigen bij de US Open. De Spaanse nummer 2 van de wereld herstelt voorspoedig van een blessure aan zijn rechterpols. Medisch onderzoek wees dinsdag uit dat Nadal op schema ligt.
De 28-jarige tennisser van Mallorca raakte vorige week tijdens een training geblesseerd. Nadal moest zich daardoor afmelden voor de masterstoernooien in Toronto en Cincinnati, die hij vorig jaar allebei won. De doktoren verwachten dat Nadal, dit jaar winnaar van Roland Garros, over ruim 2 weken 'gewoon' kan meedoen aan de US Open. Nadal verdedigt ook op Flushing Meadows in New York de titel.
Rebreak Djoko.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:07 schreef PippenScottie het volgende:
Monfils break voor in de derde.
Djokovic wil waarschijnlijk vooral Cincinnati winnen.
twitter:Tennis twitterde op donderdag 07-08-2014 om 20:04:07The Twitter reports that Richard Gasquet has pulled out before his match with Andy Murray. reageer retweet
doping kan dat pakje sigaretten per dag niet meer goed makenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:39 schreef Norrage het volgende:
Ferrer wordt weggespeeld door Dodig...Ferrer lijkt zijn beste tijd toch echt wel gehad te hebben....
Ferrer is nog nooit zover gekomen in de Canadese Master als hij nu gaat komen (2e ronde, 2e ronde, 1e ronde, 2e ronde, 3e ronde, 2e ronde, 1e ronde, 2e ronde, 2e ronde, met ook nog verschillende keren een bye in de 1e ronde).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:39 schreef Norrage het volgende:
Ferrer wordt weggespeeld door Dodig...Ferrer lijkt zijn beste tijd toch echt wel gehad te hebben....
Heeft een blessure, had hij voor het toernooi al.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:39 schreef Norrage het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:47 schreef luckass het volgende:
[..]
doping kan dat pakje sigaretten per dag niet meer goed maken
ik vond je bericht grappig that's itquote:
Mwah, hij had juist veel eerder die wedstrijd al moeten beslissen. Had 6 MP's in de 2e set. Eigelijk nooit echt in gevaar geweest om deze partij te verliezen. Al kan het zo laat in de 3e set natuurlijk altijd misgaan.quote:
Zeker bij de mentaal slechtste #1 allertijdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, hij had juist veel eerder die wedstrijd al moeten beslissen. Had 6 MP's in de 2e set. Eigelijk nooit echt in gevaar geweest om deze partij te verliezen. Al kan het zo laat in de 3e set natuurlijk altijd misgaan.
Alleen als Rafa goed speeltquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:50 schreef franklop het volgende:
Daarover gesproken, leeft jojomen eigenlijk nog?
Dan had ik het nieuwsbericht verkeerd gelezen, ik dacht dat er stond dat Cilic 6 mp's kreegquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, hij had juist veel eerder die wedstrijd al moeten beslissen. Had 6 MP's in de 2e set. Eigelijk nooit echt in gevaar geweest om deze partij te verliezen. Al kan het zo laat in de 3e set natuurlijk altijd misgaan.
Niet bijvoorbeeld Roddick?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker bij de mentaal slechtste #1 allertijden
Die vond ik mentaal niet zo slecht hoor. Integendeel, gigantisch sterke tiebreak record bv. Misschien Safinquote:
Federer heeft een beter tie-break record dan Roddick. Federer wint dan wel slechts 53,7% van de vijfde sets die hij speelt, zijn record in beslissende derde sets is 65,4%. En ben je mentaal zwak als je minder onnodige vijf- of driesetters speelt als je de betere speler op de baan bent? Of ben je dan juist mentaal goed omdat je in die situatie (beter spelen dan je tegenstander) geconcentreerd genoeg blijft om geen sets weg te geven?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die vond ik mentaal niet zo slecht hoor. Integendeel, gigantisch sterke tiebreak record bv. Misschien Safin
Dat idee heb ik ook. Alleen als hij tegen Nadal speelt, heb ik weleens het idee dat hij bang is; tegen andere tegenstaders heb ik dat nooit gehad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het beeld van een mentaal zwakke Federer is vooral ontstaan door de wedstrijden tegen Nadal en zijn prestaties van na zijn topjaren. Federer is geen mentale gigant, maar in mijn optiek ook zeker geen zwakkeling op dat gebied.
Vind ik ook. 'Mentaal sterk' wordt eigenlijk bijna alleen geassocieerd met je zenuwen in bedwang houden als je vlak bij een overwinning bent en vechtlust hebben als je achter staat.quote:Ik vind het trouwens mentaal wel heel sterk dat je jezelf goed verzorgt en onderhoudt en alle verleidingen kunt weerstaan waardoor je jarenlang blessurevrij in de top mee kunt draaien.
Commentatoren bij Sport1 waren wel iets beter inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
De Fox-commentator weet ons dit te melden: "Deze wedstrijd laat zien dat tennis meer is dan een fysiek spel. Het is ook een mentaal spel."
x vijfhonderd
En hij komt nu weer terug. Rare wedstrijd.quote:
Ja, inderdaad. Ik neem Sport1 er binnenkort denk ik maar weer bij, want daar is toch ook nog veel tennis te zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:04 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Commentatoren bij Sport1 waren wel iets beter inderdaad.
Sport1 is qua tennis om te huilen dit jaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En hij komt nu weer terug. Rare wedstrijd.
[..]
Ja, inderdaad. Ik neem Sport1 er binnenkort denk ik maar weer bij, want daar is toch ook nog veel tennis te zien.
Heb ook wel wat live 250's gezien hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sport1 is qua tennis om te huilen dit jaar.
Alleen wat wta, Davis Cup en een heleboel 250 toernooien (niet live).
Maar vaak alleen de SF en finale dacht ik (en soms QF)?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ook wel wat live 250's gezien hoor.
Dat kan wel kloppen jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar vaak alleen de SF en finale dacht ik (en soms QF)?
Ik verwacht van een tennis betaalzender minstens dat de Masters toernooien live worden uitgezonden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ook wel wat live 250's gezien hoor.
Die rechten heeft FOX nu ja. Maar dat was mijn punt ook niet. Was puur ter aanvulling op jouw post dat er wel wat 250 live tennis isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik verwacht van een tennis betaalzender minstens dat de Masters toernooien live worden uitgezonden.
In het weekend is meestal wel wat leukers te zien dan een ATP250 toernooi...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die rechten heeft FOX nu ja. Maar dat was mijn punt ook niet. Was puur ter aanvulling op jouw post dat er wel wat 250 live tennis is
Sinds Wimbledon vorig jaar één keer gewonnen van een top 15-speler en nooit verder gekomen dan de kwartfinales van een toernooiquote:
Halve finales Roland Garros en Acapulco...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:00 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Sinds Wimbledon vorig jaar één keer gewonnen van een top 15-speler en nooit verder gekomen dan de kwartfinales van een toernooi![]()
![]()
Ja, hij heeft duidelijk de upper hand, maar is zo slordig..nu doet hij ook zijn best om de break weer terug te geven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:48 schreef Norrage het volgende:
Maar dit wint Tsonga wel, easy....zou ik toch denken.
Wel hard aan het choken deze game zeg....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft duidelijk de upper hand, maar is zo slordig..nu doet hij ook zijn best om de break weer terug te geven.
Ja, lijkt na al dat blessureleed en een gigantische periode waarin hij onherkenbaar slecht was eindelijk op de goede weg nuquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tsonga is voor het eerst in een jaar in vorm?
Dat is wel mooi, de top was dit jaar bijzonder matig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, lijkt na al dat blessureleed en een gigantische periode waarin hij onherkenbaar slecht was eindelijk op de goede weg nu
Maar vandaag is het wel matig.
Je verwachting komt uit....monsterlijk saai vooralsnogquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tsonga, duidelijk.![]()
Djokovic-Murray-Dimitrov-Federer is een zeer indrukwekkende run, zeker als Dimitrov later nog wat gaat presteren.
Ferrer-Lopez, mwah.
Ik hoop echter vooral dat ze qua return een beetje op komen dagen. Federer-Tsonga kan heel leuk zijn, maar kan ook een servicefest worden.
Tsonga gaat er ook wel een stuk meer voor op zijn service, Federer heeft wel een hoger percentage, maar Tsonga wint veel meer op zijn eerste service en heeft 6 tegen 0 aces geslagen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:55 schreef Norrage het volgende:
Tsonga zijn service loopt voor geen meter, maar Fedje returnt als een natte krant. Ze kunnen beiden inderdaad veel beter. Tsonga wint het voorlopig op clutchheid, met hele goede game op 5-5.
Echt? Die runs van Canas, Nalbandian en Djokovic dan??quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:01 schreef Marcoss het volgende:
Tsonga kan de 1ste speler ooit worden die 4 top-10 spelers verslaat in 1 Masters-toernooi.
Naast de big four zijn dat Hewitt, Berdych en Haas? Gokje...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt? Die runs van Canas, Nalbandian en Djokovic dan??
En er zijn maar 7 actieve spelers met meer dan 1 Master-titeldat is net zoveel als actieve spelers met een GS. Dus bijna net zo speciaal
Nalbandian had tweemaal 4 in die twee runs, Djokovic geloof ik nooit, Canas wel inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
En er zijn maar 7 actieve spelers met meer dan 1 Master-titeldat is net zoveel als actieve spelers met een GS. Dus bijna net zo speciaal
Hewitt, Davydenko en .... 7e weet ik eigenlijk ook niet. Ferrer? Berdych en Haas iig niet.. Of misschien kon Tsonga de 7e worden, en was er nog geen 7e. Ik herhaal maar wat er op TV gezegd werdquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Naast de big four zijn dat Hewitt, Berdych en Haas? Gokje...
Is Davydenko nog een actieve speler?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hewitt, Davydenko en .... 7e weet ik eigenlijk ook niet. Ferrer? Berdych en Haas iig niet.
Officieel wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is Davydenko nog een actieve speler?
Nalbandian ook 4 ja? Dan zijn ze weer onzin aan het lullen op de tvquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nalbandian had tweemaal 4 in die twee runs, Djokovic geloof ik nooit, Canas wel inderdaad.
Je hebt natuurlijk ook gewoon een erg kleine kans vier top-10 spelers tegen te komen. Moeten ze er allemaal zijn, niet eerder verliezen dan jij tegen ze moet, en je moet sowieso de #9 of #10 loten. En een aardig balletje slaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dus dat Tsonga de 7e zou kunnen worden inderdaad. Ik kom ook niet verderquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Officieel wel.![]()
Kom trouwens ook niet verder dan 6.
Misschien wordt Nalbandian meegeteld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Officieel wel.![]()
Kom trouwens ook niet verder dan 6.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Norrage het volgende:
Nalby's runs zijn inderdaad maar 3 top 10-ersWel #11 en #13 zaten erbij
Hij heeft hem kennelijk gehaald door goed te serveren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat doet deze Federer in de finale?
Polansky, Cilic, Ferrer en lalo als road to the final..tjaquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat doet deze Federer in de finale?
Vraag het me ook af.quote:
Frustratie mbt zijn eigen spel lijkt me.quote:
Zul je zien, nadat hij al die servicepunten van Federer heeft gewonnen, dat het hem in de tiebreak niet meer lukt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Norrage het volgende:
Tsonga Tsonga Tsonga.....
Tsja, vooral goede punten van Fed hoor...Maar Tsonga heeft nu in 5 games op rij BPs gehad, zonder te breaken....
Of andersom, omdat zijn baseline spel matig is gaat hij meer naar het net. En dat werkt goed tegen Tsongaquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef Norrage het volgende:
Fed, indrukwekkend sterk aan het net zeg. Alsof zijn baseline spel er slechter door wordt....
5? Volgens mij overdrijf je wat. 2 of 3.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Norrage het volgende:
Tsonga Tsonga Tsonga.....
Tsja, vooral goede punten van Fed hoor...Maar Tsonga heeft nu in 5 games op rij BPs gehad, zonder te breaken....
3 idd. Wel 6 stuks in totaal in die games.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
5? Volgens mij overdrijf je wat. 2 of 3.
Hmm, dan zaten er wel twee deuces bij. Geen een game zonder deuce geloof ik...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
5? Volgens mij overdrijf je wat. 2 of 3.
Ja, was heel stoer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
Wel een geniale challenge van Federer, balletje voor de tweede service gewoon naar de overkant slaan en weglopen.
Denk dat deze hem relatief weinig kan schelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:58 schreef Federer-fan het volgende:
GSM Tsonga. Klasse hoor.
Jammer voor Fed. Tweede grote finale op rij verloren.
Die Wimbledon finale kon 'em relatief ook weinig schelenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Verdiend gewonnen zeg.
Matig van Federer.
[..]
Denk dat deze hem relatief weinig kan schelen.
En maar 1 set verlorenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:00 schreef Norrage het volgende:
Fantastisch dit. Zo leuk voor hem. En de manier waarop ie dit toernooi pakt4 top 10 spelers
Klopt ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij is dit de zesde grote finale op rij die Federer verliest, na de TMC (2012) Rome (2013), IW, MC, Wimbledon (2014).Da's niet best.
Ja. Ik wilde het net zeggen....quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij is dit de zesde grote finale op rij die Federer verliest, na de TMC (2012) Rome (2013), IW, MC, Wimbledon (2014).Da's niet best.
Ik had er geen idee van. Schreef eerst dat het zijn tweede op rij was maar ik moest terugzoeken of het er niet meer waren. Had ik niet gedacht, maar ergens is het wel logisch, want vanaf Wimbledon 2012 heeft hij geloof ik één Masterstoernooi gewonnen en verder alleen 500-toernooien en misschien een verdwaald 250-toernooi.quote:
wat is TMCquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
The Masters Cup, de vorige naam van de World Tour Finals, de WTF, bedoeld wordt het grote toernooi aan het einde van het jaar waaraan de top 8 meedoet.quote:
ah bedankt vogeltjequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
The Masters Cup, de vorige naam van de World Tour Finals, de WTF, bedoeld wordt het grote toernooi aan het einde van het jaar waaraan de top 8 meedoet.
Fed won voor het laatst groot toernooi: CIncinatti 2012.quote:Op maandag 11 augustus 2014 07:23 schreef franklop het volgende:
Hoort de Spelen van 2012 ook niet bij dat rijtje. Of won fed daarna nog wat?
Ah dat was vlak daarna jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fed won voor het laatst groot toernooi: CIncinatti 2012.
Tennis Masters Cup.quote:
Bron.quote:Het toernooi begon in 1970 onder de naam "The Masters". Met de totstandkoming van de ATP werd de naam in 1990 veranderd in "ATP Tour World Championship". Van 2000 tot en met 2008 heette het de "Tennis Masters Cup" en vanaf 2009 is de nieuwe naam "ATP World Tour Finals". Vanaf 2009 is Londen de nieuwe toernooilocatie.
Ja, en daarna bleef het stil. Hij heeft eigenlijk alleen maar toernooien als Basel en Halle gewonnen.quote:
Ik kan niet wachten ....quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:36 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Nadal weer sleeveless op de US Open dit jaar.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:47 schreef wimderon het volgende:
Een paar weken terug lijken ze ook al bezig te zijn geweest![]()
http://www.oddsportal.com(...)duim-antal-AsKcMxf5/
http://www.oddsportal.com(...)stin-pedja-KEzjSoAr/
quote:Winst Van der Duim roept vragen op
Tennisser Antal van der Duim heeft zich maandagmiddag ten koste van landgenoot Boy Westerhof geplaatst voor de tweede ronde van het challengertoernooi in het Duitse Meerbusch. De manier waarop dat gebeurde roept in de tenniswereld behoorlijk wat vraagtekens op. Enkele bookmakers besloten de wedstrijd zelfs niet meer aan te bieden.
De 26-jarige Van der Duim versloeg zijn twee jaar oudere dubbelpartner met 4-6, 6-3, 6-3 nadat hij tegen een achterstand van 4-6 en 0-3 aankeek. Online-gokkers stellen massaal dat de wedstrijd in scène is gezet. Volgens hen zit er een lucht van matchfixing aan de partij en daarom deden zij hun beklag op social media.
Favoriet
Zelfs op het moment dat Westerhof (ATP-248) een ruime voorsprong had, werd er nog veel geld ingezet op een overwinning van Van der Duim, die opmerkelijk genoeg bij bookmaker Betfair ook bij de grote achterstand favoriet voor de zege bleef.
Bij aanvang van de derde set leverde iedere euro die werd ingezet op Van der Duim, de nummer 280 van de wereld, nog slechts een paar cent op. Waar Van der Duim een dag voor de wedstrijd volgens de bookmakers nog de underdog was, werd hij enkele uren voor de wedstrijd plots de grote favoriet.
Derde niveau
Op de wedstrijd, die op een bijbaan zonder camera's werd gespeeld, werden ongebruikelijke bedragen ingezet die niet stroken met een openingsronde van een challengertoernooi, het derde niveau op de tennistour.
Vooral op de uitkomst 2-1 in sets in het voordeel van Van der Duim werd vooraf massaal ingezet, waardoor de notering daalde tot ongebruikelijke laagte. De wedstrijd nam slechts 81 minuten in beslag. Of er een onderzoek wordt ingesteld, is vooralsnog niet bekend.
"Spelen zo vaak tegen elkaar"
Van der Duim is zich van geen kwaad bewust. "We spelen zo vaak tegen elkaar", reageert de Fries vanuit Duitsland. "We zijn van te voren niet benaderd. Of ik de verdachtmaking snap? Er wordt zo vaak wat op Twitter gezegd, vooral gescholden. Gokkers zijn gefrustreerd dat ze geld verliezen."
"Ik speel omdat ik hoger op de ranking wil komen, niet om geld te verdienen. Ik speel ook nog niet zo lang in het challengercircuit", vervolgt Van der Duim, die naar eigen zeggen nog nooit een verzoek tot matchfixing heeft gehad.
Die Ebbinghuis ofzoquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die twee verdienen hun salaris niet met tennis
Wat ik me afvraag; zou iemand dit opvallen van een ATP ? Tijd geleden werd er toch een Nederlander geschorst die 2 ATP punten had omdat hij twee tientjes had ingezet op Unibet
Samarkand challenger (Uzbekistan dusquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:47 schreef wimderon het volgende:
Een paar weken terug lijken ze ook al bezig te zijn geweest![]()
http://www.oddsportal.com(...)duim-antal-AsKcMxf5/
http://www.oddsportal.com(...)stin-pedja-KEzjSoAr/
bedankt maar vogeltje eerderquote:
Ja, maar hij schreef 'The Masters Cup'.quote:
ohhhquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar hij schreef 'The Masters Cup'.
Ook mooi die laatste screen van Twitter ondanks de spelfouten;quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
![]()
http://www.sportdw.com/20(...)atch-by-boy.html?m=1
Goede uitleg
Ik denk ook dat het einde oefening is voor beide heren. Hoe opzichtig kun je fixen. Man man man.quote:Rory Jiwani @roryjiwani
Follow
And there endeth the professional tennis careers of Boy #Westerhof and Antal Van Der Duim. Good riddance to bad rubbish. #Meerbusch
3:59 PM - 11 Aug 2014
Wat een onwijs lange tweet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:01 schreef Norrage het volgende:
![]()
http://www.sportdw.com/20(...)atch-by-boy.html?m=1
Goede uitleg
quote:By this point, close to half a million pounds had been matched on the match market - well over twenty times the amount that would normally have been traded on this match.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |