Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Dus? Wanneer je dat doet zul je zelf ook moeten werken. Wanneer je een vaste baan hebt tijdens/na de scheiding is een buffer minder van belang dan wanneer je jaren thuis hebt gezeten om voor je kinderen te zorgen en dus niet de kans hebt gehad om iets op te bouwen EN dus niks hebt om op terug te vallen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je mag in islam ook kiezen als vrouw om te trouwen zonder de verplichting dat de man jou in onderhoud moet voorzien.
Sorry, ik kan er niks aan doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Heuj, dat was het allerallerlaatste topic.
Ga dan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
Mn buurmeisje vraagt of ik buiten kom spelen...![]()
Laatste topic. doei.
Ja ik geef je gelijk ik voegde gewoon wat info toe. Trouwen in een Nederlandse omgeving vind ik sowieso al moeilijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus? Wanneer je dat doet zul je zelf ook moeten werken. Wanneer je een vaste baan hebt tijdens/na de scheiding is een buffer minder van belang dan wanneer je jaren thuis hebt gezeten om voor je kinderen te zorgen en dus niet de kans hebt gehad om iets op te bouwen.
Ik ben tegen (positieve) discriminatie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niks aan doen.Sjiieten zijn al in de minderheid ja.
laatste randjes van verslag afmaken. Alle Turkse buurvrouwen zitten beneden te leuten. Wil ze joinen maar kan niet.quote:
Happy eid alvast!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij hebben ook suikerfeest morgen.
Gun ons dit topic dan ja. Darkmond steunt mij in deze.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben tegen (positieve) discriminatie.
Succes ermee!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
laatste randjes van verslag afmaken. Alle Turkse buurvrouwen zitten beneden te leuten. Wil ze joinen maar kan niet.
Vooruit dan maar. Omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gun ons dit topic dan ja. Darkmond steunt mij in deze.
Dat klopt maar die regel is meer een uitzondering dan de regel. Zie edit. Ik geloof dat die regel is bedoeld voor de rijkere vrouwen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:30 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ja ik geef je gelijk ik voegde gewoon wat info toe. Trouwen in een Nederlandse omgeving vind ik sowieso al moeilijk.
Shias haten sunnieten en zeggen dat Abu bakr en Omar in de Hellevuur zullen verblijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is niet erg. Zij jou niet. Verschil moet er zijn.
Niet waar, hellehond die je bent.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:33 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Shias haten sunnieten en zeggen dat Abu bakr en Omar in de Hellevuur zullen verblijven.
Ja gelukkig zijn alle mensen hetzelfde. Mashallah alek.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:33 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Shias haten sunnieten en zeggen dat Abu bakr en Omar in de Hellevuur zullen verblijven.
Oh boy. Oogklepjesmoslim gespot.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:33 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met sjieten die nooit hun eigen boeken hebben gelezen, ik vind het zo jammer dat ze bij zo'n verotte cult horen.quote:
Ha-ha! Forever alone.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niks aan doen.Sjiieten zijn al in de minderheid ja.
Niet eens onderscheid maken tussen sjiieten, alles gewoon verwerpenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met sjieten die nooit hun eigen boeken hebben gelezen, ik vind het zo jammer dat ze bij zo'n verotte cult horen.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:36 schreef Crip het volgende:
Laten we allemaal lief zijn en:
KLB / Isis fan via uitzendbureau
VERKEERDE LINK SUKKEL.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:36 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ik stuur alle iranezen op je afquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:36 schreef Che_ het volgende:
KB stookt alles weer op, alleen maar ruzie creëren
We leven in NL en al hamdoulilah hebben we daar een verzorgingsstaat die ook voor alleenstaande vrouwen zonder (en met) inkomen bijspringen...Nederland = bazenlandquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
Wanneer jij je baan opgeeft om voor je man en kinderen te zorgen heb je niks meer om een buffer op te bouwen voor het geval dat. Een man kan direct doorgaan met zijn leven, jij daarentegen niet. Jij zult opzoek moeten naar een baan en tegelijkertijd voor de kinderen zorgen. Dat is echt niet niks. Je hebt je al die jaren opgeoffert en daar mag best iets tegenover staan imo.
Ik snap dat je de independent woman wil uithangen (zo ben ik ook). Maar soms moet je even realistisch blijven. Een bruidsschat en alimentatie is er met een reden.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:38 schreef AbdulMalik het volgende:
wallah heb niet eens gekeken zeg gewoon hhh
Gay parade binnenkort zeker?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik stuur alle iranezen op je af
Hoe weet je wanneer Netanyahu liegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Familie verloren aan sjiieten? Care to explain?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef De_Ilias het volgende:
TS moet gewoon stoppen met stomme TT's aanmaken. Als ze vind dat SHIA zo machtig en goed zijn kan ze dat in een aparte topic doen, maar hier provoceren waar de meeste mensen sunnistisch zijn mag gewoon niet. Ik heb familie verloren aan jullie verrotte cult en een bloedhekel aan jullie, mijn bloed kookt als ik dit soort TTs zie.
Stimorol is aleviet. Denkt ze tenminste. Eigenlijk soennitisch. KB twijfelt om sunni te worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zitten er ook alevieten in dit topic, of is dat zeldzaam?
fijn, sukkel alsof ik het persoonlijk tegen jou heb.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef De_Ilias het volgende:
TS moet gewoon stoppen met stomme TT's aanmaken. Als ze vind dat SHIA zo machtig en goed zijn kan ze dat in een aparte topic doen, maar hier provoceren waar de meeste mensen sunnistisch zijn mag gewoon niet. Ik heb familie verloren aan jullie verrotte cult en een bloedhekel aan jullie, mijn bloed kookt als ik dit soort TTs zie.
Wat is een aleviet? Ik ben lerende.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef De_Ilias het volgende:
zo sirius altijdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
Alalou, ik zeg nergens dat iemand een hoge bruidsschat zou moeten vragen. Ik probeerde simpelweg het nut van een bruidsschat uit te leggen. Dat betekent niet dat ik vind dat iemand 30000 zou moeten vragen.
Verder is het prachtig hoe jouw moeder het voor elkaar heeft gekregen, maar zij is eerder de uitzondering op de regel dan de norm. En verder snap ik niet waarom de staat de vrouwen zou moeten opvangen en de vrouw zo door het stof moet wanneer de man het ook prima zelf kan?
Laat hem. Hij kan er niets aan doen dat hij een IQ < 80 heeft.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fijn, sukkel alsof ik het persoonlijk tegen jou heb.
Was gewoon omdat wij morgen pas suikerfeest hebben. Doei.
Sorry ligt een beetje te prive....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Familie verloren aan sjiieten? Care to explain?
Dat is jammer ja, net nu je een bak popcorn erbij kan pakken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt zo sneu dit eigenlijk. Jammer dat mn telefoon zo uitvalt.
ja rip, 1% en geen stopcontacten vrij meer hierquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is jammer ja, net nu je een bak popcorn erbij kan pakken.
Dan maak je er een vrij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja rip, 1% en geen stopcontacten vrij meer hier
Laad op met AA-batterijquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja rip, 1% en geen stopcontacten vrij meer hier
Dat zijn pas kafirs.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:49 schreef De_Ilias het volgende:
Stimorol moet stoppen met dat vervelende sektarische gedrag, ik merk dat zij altijd degene is die sektarische discussies probeert te beginnen.....
Ben Aleviet.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind jouw aanwezigheid al provocerend.
Maakt niet, afrikaan is afrikaan, marokkaan is marokkaan. Maar het liefst kan je turkish man zijn ::Dquote:
Nice! Ik ga dat ook maar eens onderzoeken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ibadi
Ibadisme![]()
De beste stroming.
Jij bent echt de weg kwijt, yezid.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:56 schreef De_Ilias het volgende:
Ibaadiyieen zijn Khawaarij wat ook een dwalende groep is, veel van hun leven in Oman (op het arabische schiereiland). Ze zijn wel minder erg dan de Shia.
Jij hapt ook echt snel zegquote:
Ok, ik ben nu een sunni geworden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:56 schreef De_Ilias het volgende:
Ibaadiyieen zijn Khawaarij wat ook een dwalende groep is, veel van hun leven in Oman (op het arabische schiereiland). Ze zijn wel minder erg dan de Shia.
Sunnies gematigd ja? Allemaal? toe maar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wij sunnies zijn gematigd, wij Houden niet van Yazid noch beledigen wij hem.
Dat had ik allang door. Omdat jullie taqiyah gebruiken weten veel andere sunnitische broeders het nog niet. Maar hezbollah heeft jullie masker wel laten vallen, hebben ze toch nog iets goeds gedaan.quote:
Waarschijnlijk mensen die zichzelf in sjiitische moskeeën opgeblazen hebben. Die zijn ook 'slachtoffer' geworden. Spontanious combustion.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Familie verloren aan sjiieten? Care to explain?
Ik heb het alleen over jou aap, niet over soennieten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat had ik allang door. Omdat jullie taqiyah gebruiken weten veel andere sunnitische broeders het nog niet. Maar hezbollah heeft jullie masker wel laten vallen, hebben ze toch nog iets goeds gedaan.
er zijn goeie mensen er zijn slechte mensenquote:
/taqiyah onquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over jou aap, niet over soennieten.
Dit is een smerige ibadiet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:03 schreef Aloulou het volgende:
Dit is de Sultan van Oman, Sultan Kabous:
[ afbeelding ]
Nee hoor, geen reden toe. Er zijn geen groepen mensen waar ik collectief een hekel aan heb of haat.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok, ik ben nu een sunni geworden.
Hij schijnt goed voor zijn volk te zijn..quote:
Gossie we hebben dus met een poldermoslim te maken. Proficiat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee hoor, geen reden toe. Er zijn geen groepen mensen waar ik collectief een hekel aan heb of haat.
Wie?quote:Het soefisme of tasawwuf (Arabisch: تصوّف - taṣawwoef, Perzisch: صوفیگری, soefigari, Russisch: Суфизм, Soefism, Turks: tasavvuf, Urdu: تصوف) is een mystieke traditie die haar oorsprong heeft in de vroege islam.
Kan best, ik maakte een grapquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Hij schijnt goed voor zijn volk te zijn..
Eerst rafidhi toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Gossie we hebben dus met een poldermoslim te maken. Proficiat.
Peunage je komt bij mij over als een slim iemand, hoe komt het dat je zo'n achterlijke ideologie blijft aanhangen? Sla jij jezelf ook half dood op ashoura?quote:
Ja. Na 2 Ashoera's ga ik dood. Ik kan trouwens hetzelfde over jo... nee laat maarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Peunage je komt bij mij over als een slim iemand, hoe komt het dat je zo'n achterlijke ideologie blijft aanhangen? Sla jij jezelf ook half dood op ashoura?
Salaam akhi.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die vooral sunni's
Santello is ook een sunni
Suffies zijn ook sunnies. Je moet zaken in perspectief bekijken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Soefi's zijn geen soennieten meer tegenwoordig?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
Leg eens uitquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:08 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Suffies zijn ook sunnies. Je moet zaken in perspectief bekijken.
Je bedoelt mensen die zichzelf helemaal bebloeden en zo? Nee, dat is een kleine minderheid en is bijna overal verboden.quote:
Ik zou er spontaan geld strooien voor de strippers.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:09 schreef Santello het volgende:
Wie wilt hier nou trouwen? http://www.mykech.nl/gallery.php
Wordt geadverteerd als trouwlocatie
Eerste salafist die ik dit hoor zeggen en nog zonder en maar ook!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:08 schreef De_Ilias het volgende:
Suffies zijn ook sunnies. Je moet zaken in perspectief bekijken.
Tata'squote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:09 schreef Santello het volgende:
Wie wilt hier nou trouwen? http://www.mykech.nl/gallery.php
Wordt geadverteerd als trouwlocatie
De_illias is een soennistquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Eerste salafist die ik dit hoor zeggen en nog zonder en maar ook!
Hoorde je Borte aan komen lopen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, Ramadan is al afgelopen, hoor! Wat is dit?!
Ik ben wel van mening dat hedendaagse suffies te ver gaan en vele van hun zelfs in heidense praktijken zijn begeven zoals in Marokko. Tombes and shit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Eerste salafist die ik dit hoor zeggen en nog zonder en maar ook!
Dat dacht ik dus ook!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou er spontaan geld strooien voor de strippers.
Wat is het nou, is een suffi een sunni of niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:11 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat hedendaagse suffies te ver gaan en vele van hun zelfs in heidense praktijken zijn begeven zoals in Marokko. Tombes and shit.
Zelfs sa7rawi's zullen daar niet trouwenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Het wordt breed geadverteerd naar de Marokkanen lol
Soenniet van salafistische inslag ja, en je hebt soennieten van soefi inslag. Echt waar...beiden behoren tot soennitische tak. Hoe tegenstrijdig het ook klinkt. Google er 10 minuten op en je weet meer.quote:
Ja precies. Tot volgend jaar!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, Ramadan is al afgelopen, hoor! Wat is dit?!
Ja ik heb een hekel aan jankende moslims.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:22 schreef Peunage het volgende:
Je deed het gewoon expres!
Kom we gaan een bioscoop verbranden
Ik vind jou niet aardig. Jij gaat snel zomaar uit van dingen en handelt op die eerste gedachtes. Je checkt niet of hetgeen jij denkt ook daadwerkelijk klopt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
Wist niet dat het nog gaande was![]()
Gelukkig was Klinkerbotsing zo eerlijk om mij dit te melden.
Ja had ik wel kunnen doen, maar hrb ik niet gedaan. Sorry Kano, mijn excuses.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
Dat kan je dan toch ook normaal vertellen?
En wat betekend maok?
Doe eens chill, je lijkt wel een vrouw.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja had ik wel kunnen doen, maar hrb ik niet gedaan. Sorry Kano, mijn excuses.
Maar oke - maok ?
Het komt allemaal door mijn vakantie dat ik zo reageer45 graden en nergens water te krijgen. Gelukkig is het hier nu ook voorbij
Tis allemaal wat he? Wil je een aai over je bol?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind jou niet aardig. Jij gaat snel zomaar uit van dingen en handelt op die eerste gedachtes. Je checkt niet of hetgeen jij denkt ook daadwerkelijk klopt.
Stommerd.
Lijkt mij wel.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja had ik wel kunnen doen, maar hrb ik niet gedaan. Sorry Kano, mijn excuses.
Maar oke - maok ?
Het komt allemaal door mijn vakantie dat ik zo reageer45 graden en nergens water te krijgen. Gelukkig is het hier nu ook voorbij
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shia hadden vandaag ook ramadan maok. Doe maar sluiten die hap.
Je mag aaien als jij wil.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tis allemaal wat he? Wil je een aai over je bol?
[..]
[..]
laat me je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Doe eens chill, je lijkt wel een vrouw.
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Sluit t maar af. Je hebt het al tig keer gesloten.
sluit jezelf eens afquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Sluit t maar af. Je hebt het al tig keer gesloten.
Eten ze een hele maand niet? wtfquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er is niet 1 vaste tijd. Sommige maandag al, sommige vandaag, sommige morgen.
Echt he.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ramadan voorbij, niveau daalt direct.
Sorry dat ik niet aan jouw standaarden heb kunnen voldoen, JFM.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Psss. jouw.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet aan jou standaard heb kunnen voldoen, JFM.
Excuses aanvaard. Breng nu maar een ayranquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet aan jou standaard heb kunnen voldoen, JFM.
Zeg ik toch.quote:
Anders nog iets? Waar mag het bezorgd worden?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. Breng nu maar een ayran
Anders niets, rietje misschien. Dankje TM.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zeg ik toch.
[..]
Anders nog iets? Waar mag het bezorgd worden?
sory maar vin ik niet kunne hoe mensen hier praten shia dit shia dat koop leven ofzo je hebt helemaal geljikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zegt meer over de mensen die zo neerbuigend doen over anderen hoor, juist goed. Weet je wat er achter zo'n persoon schuiltquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
sory maar vin ik niet kunne hoe mensen hier praten shia dit shia dat koop leven ofzo je hebt helemaal geljik
ja maar jij ben ook niet goed snicker jij doet scheinhijlig met je "ga fietsen" lekker uitloken haha kan toch nie salafi's rijden cameel geen fiets doeiquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zegt meer over de mensen die zo neerbuigend doen over anderen hoor, juist goed. Weet je wat er achter zo'n persoon schuilt
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:57 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
ja maar jij ben ook niet goed snicker jij doet scheinhijlig met je "ga fietsen" lekker uitloken haha kan toch nie salafi's rijden cameel geen fiets doei
kifache hallo hou jij ook van turkse koekjes ik vint best wel droog maar smaakt wel ok heeft goede smaak wat ik bij friet lust is jopisaus maakt heel goed die smaak uismaak bij de patat is lekker lust jij ook dat ik vind wel lekker maar kan ook ketchup hebt ook curry haha maar beter ketchup heinz is wel lekker hoe gaat het trouwens ja hamdoelilah goed met mij ook met jou in shae Allah ik hoorh et wel groetenquote:
Still, a disappointing lack of humor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
kifache hallo hou jij ook van turkse koekjes ik vint best wel droog maar smaakt wel ok heeft goede smaak wat ik bij friet lust is jopisaus maakt heel goed die smaak uismaak bij de patat is lekker lust jij ook dat ik vind wel lekker maar kan ook ketchup hebt ook curry haha maar beter ketchup heinz is wel lekker hoe gaat het trouwens ja hamdoelilah goed met mij ook met jou in shae Allah ik hoorh et wel groeten
denk jij trouwens aan kids?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Still, a disappointing lack of humor.
ik hoor de stokjes tot hier rammelenquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nu niet. Ga je nu zeggen; tik tik tik
Nee ga ik niet zeggen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nu niet. Ga je nu zeggen; tik tik tik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:38 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee ga ik niet zeggen.Wil een stabiele relatie, waarbij het vanzelf gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke sorry, dacht dat kids vrij oppervlakkig onderwerp waren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:55 schreef Stimorol- het volgende:
Maar laten we kappen met persoonlijke vragen op het forum. Dingen worden tegen mij gebruikt en daar heb ik geen trek meer in.
het is patad jij suklequote:Op woensdag 30 juli 2014 00:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
kifache hallo hou jij ook van turkse koekjes ik vint best wel droog maar smaakt wel ok heeft goede smaak wat ik bij friet lust is jopisaus maakt heel goed die smaak uismaak bij de patat is lekker lust jij ook dat ik vind wel lekker maar kan ook ketchup hebt ook curry haha maar beter ketchup heinz is wel lekker hoe gaat het trouwens ja hamdoelilah goed met mij ook met jou in shae Allah ik hoorh et wel groeten
Hahaha jij laatkomer sjiietquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rani
Eid moubarak nogmaals iedereeeeen
ik vind dat daar een rijbewijs, certificaat, diploma of iets vergelijkbaars voor moet komen!quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:02 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Oke sorry, dacht dat kids vrij oppervlakkig onderwerp waren.
NEE. gewoon nee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik vind dat daar een rijbewijs, certificaat, diploma of iets vergelijkbaars voor moet komen!
Waarom?quote:
Fatsoenlijk opvoeden is subjectief.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom?
Er is niets gevaarlijker dan kinderen op de wereld zetten als je ze niet fatsoenlijk kunt opvoeden. Kinderen zijn de ergste soa, kinderen zijn de ergste drug.
THERE, I SAID IT.
Ga op dieet lieve Sara.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:17 schreef sararaats het volgende:
Kan ik ergens een recept vinden van die lekkere koekjes of is het geheim?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga de laatste dag van het suikerfeest afsluiten door dit te maken;
[ afbeelding ]
Toedeloe bitchesz.instant diabetes gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Toedeloe bitchesz.RECEPT TRUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwesterd jij. Kids zijn een zegen ja, geen lastquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom?
Er is niets gevaarlijker dan kinderen op de wereld zetten als je ze niet fatsoenlijk kunt opvoeden. Kinderen zijn de ergste soa, kinderen zijn de ergste drug.
THERE, I SAID IT.
Heb ik niet. Maar in feite is het brownie met cheesecake en oreo's getopt met een of andere frosting en oreo's en ganache. Voor de brownie en cheesecake gebruik ik mijn eigen standaard recepten en de frosting maak ik door marshmallow fluff te mixen met aangevette slagroom.quote:
[ afbeelding ]
Toedeloe bitchesz.gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me prima peilbaar. Je hoeft niet volkomen nette kinderen te hebben en het moeten kinderen blijven, maar het vooral bij allochtonen mis. Puur omdat niet mee willen groeien met de pubers, en soms heel erg selectief zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Fatsoenlijk opvoeden is subjectief.
Dat zeg je dan wel, maar het heeft in sommige gevallen desastreuze gevolgen. Niemand wil zijn vingers eraan branden wanneer het zo ver is dat het een zichtbaar probleem is... Als een ouder het kind niet opvoedt zit de rest van de maatschappij ermee...quote:De mens moet ophouden alles te willen controleren.
Ja, weet ik. En dat is het moeilijke, wie bepaalt wat er wel en niet kan en hoe het geregeld moet worden. En wie zorgt ervoor dat het niet misbruikt gaat worden (door in de toekomst de regels te verruimen)...quote:Voor je het weet mogen bepaalde groepen geen kinderen.
Een cursus brengt geen verplichtingen en gevolgen met zich mee.quote:Voor een cursus in.
Kinderen zijn niet vanzelf een zegen, je moet er hard aan werken om er iets van te maken. En net daar zie je het vaak misgaan...quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:36 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Verwesterd jij. Kids zijn een zegen ja, geen last
Maar dat is alles in het leven als je iets wilt laten slagen, de vruchten ervan wilt plukken moet men er hard aan werken. Kids zijn niet anders.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kinderen zijn niet vanzelf een zegen, je moet er hard aan werken om er iets van te maken. En net daar zie je het vaak misgaan...
Dan mag er wel iets van controle op toegepast worden... Voordat je ergens mag studeren, moet je voldoen aan bepaalde eisen. Voordat je ergens mag werken ook. Voor alles is er wel - hoe klein ook - een bepaalde eis... Bij voortplanten niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Maar dat is alles in het leven als je iets wilt laten slagen, de vruchten ervan wilt plukken moet men er hard aan werken. Kids zijn niet anders.
Heil zarGon?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan mag er wel iets van controle op toegepast worden... Voordat je ergens mag studeren, moet je voldoen aan bepaalde eisen. Voordat je ergens mag werken ook. Voor alles is er wel - hoe klein ook - een bepaalde eis... Bij voortplanten niet.
Laten we mensen ook filteren op bepaalde politieke ideëen dan? Rechts extremisten mogen geen kinderen, links extremisten mogen geen kinderen, religieus extremisten ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijkbaar raak ik een gevoelige snaar..
En meteen naar een extreme toe trekken zodat het hele idee onderuit gehaald kan worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Laten we mensen ook filteren op bepaalde politieke ideëen dan? Rechts extremisten mogen geen kinderen, links extremisten mogen geen kinderen, religieus extremisten ook niet.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:08 schreef zarGon het volgende:
En wie zorgt ervoor dat het niet misbruikt gaat worden (door in de toekomst de regels te verruimen)...
Je idee is vatbaar voor extreme praktijken, zal nog geen 20 jaar duren voordat iemand jouw "mild" idee omzet naar iets extremer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
En meteen naar een extreme toe trekken zodat het hele idee onderuit gehaald kan worden.
Je bent zo voorspelbaar.
Overigens:
[..]
Dat heeft jou niet gestopt om moslim te zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:20 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je idee is vatbaar voor extreme praktijken, zal nog geen 20 jaar duren voordat iemand jouw "mild" idee omzet naar iets extremer.
Wat ik praktiseer is persoonlijk, jij wilt iets op een meer globaal vlak toepassen. Wat ik doe tussen 4 muren boeit niemand, jij wilt het recht van anderen inperken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat heeft jou niet gestopt om moslim te zijn.
Ik snap echt niet waarom de meeste Moslims tegenwoordig zo'n hoge bruidsschat vragen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:37 schreef Aloulou het volgende:
[..]
We leven in NL en al hamdoulilah hebben we daar een verzorgingsstaat die ook voor alleenstaande vrouwen zonder (en met) inkomen bijspringen...Nederland = bazenland![]()
![]()
Mijn moeder heeft mij op latere leeftijd ook met mijn zusjes (alleen) opgevoed, en gewerkt, en huishouden (gedeeld) doen, en toch nog bijgestudeerd in avonduren, en en en. Zeker is het niet makkelijk en niemand kiest er vrijwel voor maar ook niet onmogelijk. In Moslimlanden met een armoedige overheid kan ik het wel begrijpen, maar daar gaat (hoge bruidsschat vragen) meer om status dan economische toekomstige belangen. Ook een rijke dochter wilt minimaal 30.000, anders wordt je doorverwezen naar een armoedige nicht "die je misschien wel voor 5000 accepteert".
En dan hebben we de bruiloft nog niet eens gehad
'Het idee' van de islam is best globaal. Denk ik. Haha.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:22 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wat ik praktiseer is persoonlijk, jij wilt iets op een meer globaal vlak toepassen. Wat ik doe tussen 4 muren boeit niemand, jij wilt het recht van anderen inperken.
Het is humaner om aan geboortebeperking te doen dan te leiden aan de gevolgen van overvoortplanting.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:23 schreef AbdulMalik het volgende:
Recht op voortplanting is een universeel recht.
In 99% van de gevallen is dat het wel tussen 4 muren blijft en wanneer het volk wilt dat het buiten 4 muren treedt, dan zij het zo. Ik denk dat vrijwel niemand buiten mensen met fascistische ideëen met jou eens zal zijn, dat laat nogal de kernwaarde van jouw idee zien.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Het idee' van de islam is best globaal. Denk ik. Haha.
Probleem is dus dat de islam niet tussen 4 muren blijft..
Uhuh. Andere discussie, deze laat ik voor wat het is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is humaner om aan geboortebeperking te doen dan te leiden aan de gevolgen van overvoortplanting..
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:26 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
In 99% van de gevallen is dat het wel tussen 4 muren blijft
quote:en wanneer het volk wilt dat het buiten 4 muren treedt, dan zij het zo.
Je bent geweldig! Een paar enge woorden gebruiken in je antwoorden en klaar is kees. Denk je. Hahaha.quote:Ik denk dat vrijwel niemand buiten mensen met fascistische ideëen met jou eens zal zijn, dat laat nogal de kernwaarde van jouw idee zien.
Verveel je je, schat?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is humaner om aan geboortebeperking te doen dan te leiden aan de gevolgen van overvoortplanting..
Je bent een extremist.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:28 schreef zarGon het volgende:
[..].
[..].
[..]
Je bent geweldig! Een paar enge woorden gebruiken in je antwoorden en klaar is kees. Denk je. Hahaha.
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:23 schreef AbdulMalik het volgende:
Recht op voortplanting is een universeel recht.
Ga weg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Niveautje dit. Hij heeft gewoon een heel goed punt. Het is belachelijk dat iedereen maar kinderen mag krijgen, alsof het niets is. Kinderen brengen grote verantwoordelijkheid met zich mee.
Awwww, zo lief dit. Jij gedraagt je precies naar je leeftijd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Haha, omdat jij het zegt?
Jij bent 31 jaar en gedraagt je als een pubermeisje.
Is men ook een extremist omdat je een diploma van een vooropleiding moet hebben voordat je deel kunt nemen aan het hbo/wo?quote:
Heb je je liefde al gevonden?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Awwww, zo lief dit. Jij gedraagt je precies naar je leeftijd.
Je verwart dit soort zaken met natuurlijke zaken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is men ook een extremist omdat je een diploma van een vooropleiding moet hebben voordat je deel kunt nemen aan het hbo/wo?
Is men ook een extremist omdat je afgestuurd moet zijn voordat je echt kunt deelnemen aan het beroepsleven?
Is men ook een extremist omdat je een rijbewijs moet hebben voordat je mag rijden?
Is men ook een extremist omdat je (voldoende) salaris moet hebben voordat je een hypotheek kunt afsluiten?
Is men ook een extremist omdat je niet zomaar een uitkering krijgt?
Is men ook een extremist omdat je eerst aan allerlei eisen moet voldoen voordat je met een islamitisch meisje kunt trouwen?
Is men ook een extremist omdat je een geldige vervoersbewijs moet hebben voordat je in de trein kunt stappen?
Is men ook een extremist omdat je 18 moet zijn voor bepaalde zaken?
Is men ook een extremist omdat...
Dat lijkt allemaal zo vanzelfsprekend, maar kinderen baren moet altijd maar kunnen...
+ 1 !quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is men ook een extremist omdat je een diploma van een vooropleiding moet hebben voordat je deel kunt nemen aan het hbo/wo?
Is men ook een extremist omdat je afgestuurd moet zijn voordat je echt kunt deelnemen aan het beroepsleven?
Is men ook een extremist omdat je een rijbewijs moet hebben voordat je mag rijden?
Is men ook een extremist omdat je (voldoende) salaris moet hebben voordat je een hypotheek kunt afsluiten?
Is men ook een extremist omdat je niet zomaar een uitkering krijgt?
Is men ook een extremist omdat je eerst aan allerlei eisen moet voldoen voordat je met een islamitisch meisje kunt trouwen?
Is men ook een extremist omdat je een geldige vervoersbewijs moet hebben voordat je in de trein kunt stappen?
Is men ook een extremist omdat je 18 moet zijn voor bepaalde zaken?
Is men ook een extremist omdat...
Dat lijkt allemaal zo vanzelfsprekend, maar kinderen baren moet altijd maar kunnen...
In de natuur worden de zwakkeren gewoon afgeslacht...quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je verwart dit soort zaken met natuurlijke zaken.
Zou jij nog leven als jij de zorg van vandaag en de humaniteit van de mensen om je heen niet had? Dat is het enige wat ons onderscheid van beesten. Ga dan lekker naar de jungle, ruimte zat voor jou en je ideëen daarquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
In de natuur worden de zwakkeren gewoon afgeslacht...
Wij mensen blijven met het uitschot, omdat we zo humaaaaan zijn. En omdat het maar moet kunnen of zo.
Hier ben ik het dan ook weer mee eens. Ik vind net als ZarGon dat niet iedereen maar kunnen zou moeten kunnen krijgen, maar onze intentie is anders.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:42 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Zou jij nog leven als jij de zorg van vandaag en de humaniteit van de mensen om je heen niet had? Dat is het enige wat ons onderscheid van beesten. Ga dan lekker naar de jungle, ruimte zat voor jou en je ideëen daar
Verdien je te leven als je anderen het leven zuur maakt, dat is een betere vraag.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:42 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Zou jij nog leven als jij de zorg van vandaag en de humaniteit van de mensen om je heen niet had? Dat is het enige wat ons onderscheid van beesten. Ga dan lekker naar de jungle, ruimte zat voor jou en je ideëen daar
Laat de natuur dan zn gang gaan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
In de natuur worden de zwakkeren gewoon afgeslacht...
Wij mensen blijven met het uitschot, omdat we zo humaaaaan zijn. En omdat het maar moet kunnen of zo.
We zijn civilized. Dat kun je niet maken, dus.quote:
Ik wil je niet overhalen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
We zijn civilized. Dat kun je niet maken, dus.
Zelfs iets zoals verplichte heropvoeding kun je niet maken... Pfrt.
Jullie behoren waarschijnlijk tot de Khawarij.. Die zeggen al dat je kafir bent geworden als je zina hebt gepleegd of alcohol hebt gedronken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ibadi
Ibadisme![]()
De beste stroming.
Je ideëen zijn gefundeerd op 'what if's' en hypotheses.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verdien je te leven als je anderen het leven zuur maakt, dat is een betere vraag.
Of hoor je de kans te krijgen om schade aan te richten omdat je ouders niet voor je kunnen zorgen?
Geen inkomen? Geen kind.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:44 schreef AbdulMalik het volgende:
Je wilt dat mensen het instinctieve van henzelf verwerpen op basis van een aantal test die onderworpen zijn aan jouw gevoel van wat juist of fout is.
Ga fietsen.
Opfokker.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen inkomen? Geen kind.
Niet voldoende inkomen? Eerst een betere baan, dan kind.
Geen dak boven je hoofd? Geen kind.
Onder de 18? Geen kind.
Ouders een probleem? Geen kind.
Gehandicapt of grote kans op handicap? Ga maar adopteren.
Bekende van de politie/justitie (veroordeelde crimineel)? Geen kind.
Gelovig of ongelovig? Prima.
Blank, donker of ertussenin? Prima
Links, rechts, centrum, whatnot qua politiek? Prima.
Als je niet voor jezelf kunt zorgen, kun je ook niet voor een kind zorgen.
Nee behoor ik nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:49 schreef Malatyali0691 het volgende:
[..]
Jullie behoren waarschijnlijk tot de Khawarij.. Die zeggen al dat je kafir bent geworden als je zina hebt gepleegd of alcohol hebt gedronken.
Jij bent echt zo, zo, zo fout.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen inkomen? Geen kind.
Onder de 18? Geen kind.
Mwah. Een goede ouder zou een beetje op de hoogte zijn van zijn frustraties. Rijke ouders, dat wel, maar 'goed'? Mwah.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:51 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kerel had goede ouders, maar werd fucked up.
Ja, die zijn er vast. Maar die kinderen zouden er niet zijn, dus er is geen probleem meer. Snap je? Preventief!quote:Datzelfde geldt vice versa, veel goede kids ondanks dat ze slechte ouders hebben, of zelfs veel ouders die goed worden wanneer ze kids krijgen.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah. Een goede ouder zou een beetje op de hoogte zijn van zijn frustraties. Rijke ouders, dat wel, maar 'goed'? Mwah.
[..]
Ja, die zijn er vast. Maar die kinderen zouden er niet zijn, dus er is geen probleem meer. Snap je? Preventief!
quote:
Vertel, waar ben je het niet mee eens?quote:Onder de 18? Geen kind.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ga mijn hoofd in emmer ijs begraven.
quote:The father of a British-born gunman who killed six people in California last month has spoken publicly about the attack for the first time, saying he had believed there was no way that his son "could hurt a flea".
quote:He added: "There is no way that I thought this boy could hurt a flea. What I don't get is … we did not see this coming, at all. This is the American horror story, or the world's horror story, is when you have somebody who, on the outside, is one thing and, on the inside, is something different. And you don't see it."
http://www.theguardian.co(...)-shooting-california.quote:He also emailed a lengthy written manifesto to his mother, father and therapist that detailed his plans and his contempt for everyone he felt was responsible for his sexual frustration.
Je hebt te lang op het internet/fok gezeten. Dat is me wel duidelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Vertel, waar ben je het niet mee eens?
- Onder de 18 ben je een kind; je hoort dan geen kinderen op te voeden. Ga lekker zorgeloos je studie afmaken.
- Ja, ouders waarvan al duidelijk zijn dat ze voor overlast zorgen zullen niet fatsoenlijk kinderen kunnen opvoeden. Dat worden alleen maar probleemgevallen. Of dat nou je schreeuwerige allochtone buurman is die je graag op z'n slaap wil stompen of de blanke tokkie maakt me niets uit.
- Een gehandicapte kan niet voor zichzelf zorgen. Als je zo graag een kind wil opvoeden hoef je niet per se een nieuw kind ter wereld te brengen (die eventueel ook gehandicapt kunnen zijn).
- Voordat je echt veroordeeld wordt moet je echt ver gaan, en als je eenmaal zo ver bent verlies je het recht op eigen kinderen. Niet voor jezelf kunnen zorgen is geen kinderen mogen maken.
Oh, ik ben trouwens ook voor om verkrachters/pedoseksuelen en al dat soort verderfelijke mensen te castreren.
Je gaat er niet inhoudelijk op in.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je hebt te lang op het internet/fok gezeten. Dat is me wel duidelijk.
Precies. Het moet altijd maar kunnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Kinderen in Afrika verhongeren omdat papa en mama blijven fokken terwijl ze niet eens voor zichzelf kunnen zorgen. Lekker humaan.
Kinderen in Afrika verhongeren vooral vanwege een disfunctionele regering, buitenlandse partijen die zich inmengen in nationale politiek - zij het economisch of maatschappelijk - en constante oorlogen. Daarbij zijn veel landen in Afrika vrijwel zelfonderhouden, het algemeen beeld dat alle kinderen in Afrika verhongeren is vrijwel zeer gereduceerd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Kinderen in Afrika verhongeren omdat papa en mama blijven fokken terwijl ze niet eens voor zichzelf kunnen zorgen. Lekker humaan.
zarGon serieus nemenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je hebt te lang op het internet/fok gezeten. Dat is me wel duidelijk.
Die mensen horen zich niet te voortplanten. In ieder geval niet in deze mate.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika verhongeren vooral vanwege een disfunctionele regering, buitenlandse partijen die zich inmengen in nationale politiek - zij het economisch of maatschappelijk - en constante oorlogen. Daarbij zijn veel landen in Afrika vrijwel zelfonderhouden, het algemeen beeld dat alle kinderen in Afrika verhongeren is vrijwel zeer gereduceerd.
Ataturk ideeën.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen inkomen? Geen kind.
Onder de 18? Geen kind.
Ik maak geen onderscheid tussen ras, kleur, geloofsovertuiging, politieke voorkeur en noem het op. Lijkt me net even anders dan Atatürk. Het was toen trouwens ook oorlogstijd, niet dat dat wat uitmaakt natuurlijk, als je maar een naampje kunt opnoemen.quote:
Ik probeer er een inhoudelijke discussie uit te trekken en zoek dus een beetje de grenzen op om te prikkelen. Jammer genoeg blijven de argumenten achterwege...quote:
Inhoudelijke discussie in de ramadan/turken reeks?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik probeer er een inhoudelijke discussie uit te trekken en zoek dus een beetje de grenzen op om te prikkelen. Jammer genoeg blijven de argumenten achterwege...
Wil er geen energie insteken, ben vandaag aan het vasten. Kom er later in sha Allaah weer op terug. Als ik het niet vergeet en mijn interesse nog heeft.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik probeer er een inhoudelijke discussie uit te trekken en zoek dus een beetje de grenzen op om te prikkelen. Jammer genoeg blijven de argumenten achterwege...
Ik vind het te gevaarlijk, want je er zijn te veel punten waar het fout kan gaan. Ik breng het ff naar mezelf toe. Mijn ouders waren goed opgeleid in Koerdistan Irak. Hadden goede baan en inkomen. Toen we naar Nederland kwamen hadden ze moeite met de taal en daardoor konden ze niet de beste banen krijgen. Volgens jouw regels hadden ze dus geen recht op een kind, omdat ze niet goed opgeleid waren en dat ze geen goede baan hadden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid tussen ras, kleur, geloofsovertuiging, politieke voorkeur en noem het op. Lijkt me net even anders dan Atatürk. Het was toen trouwens ook oorlogstijd, niet dat dat wat uitmaakt natuurlijk, als je maar een naampje kunt opnoemen.
Het gaat om je capaciteiten om een fatsoenlijk kind op te voeden als een individu.
Vertel me, waar ben je het niet mee eens. Maak het eens inhoudelijk.
Ah, zijn het alweer bijna verkiezingen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Vertel, waar ben je het niet mee eens?
- Onder de 18 ben je een kind; je hoort dan geen kinderen op te voeden. Ga lekker zorgeloos je studie afmaken.
- Ja, ouders waarvan al duidelijk zijn dat ze voor overlast zorgen zullen niet fatsoenlijk kinderen kunnen opvoeden. Dat worden alleen maar probleemgevallen. Of dat nou je schreeuwerige allochtone buurman is die je graag op z'n slaap wil stompen of de blanke tokkie maakt me niets uit.
- Een gehandicapte kan niet voor zichzelf zorgen. Als je zo graag een kind wil opvoeden hoef je niet per se een nieuw kind ter wereld te brengen (die eventueel ook gehandicapt kunnen zijn).
- Voordat je echt veroordeeld wordt moet je echt ver gaan, en als je eenmaal zo ver bent verlies je het recht op eigen kinderen. Niet voor jezelf kunnen zorgen is geen kinderen mogen maken.
Oh, ik ben trouwens ook voor om verkrachters/pedoseksuelen en al dat soort verderfelijke mensen te castreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |