Mwah. Een goede ouder zou een beetje op de hoogte zijn van zijn frustraties. Rijke ouders, dat wel, maar 'goed'? Mwah.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:51 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kerel had goede ouders, maar werd fucked up.
Ja, die zijn er vast. Maar die kinderen zouden er niet zijn, dus er is geen probleem meer. Snap je? Preventief!quote:Datzelfde geldt vice versa, veel goede kids ondanks dat ze slechte ouders hebben, of zelfs veel ouders die goed worden wanneer ze kids krijgen.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah. Een goede ouder zou een beetje op de hoogte zijn van zijn frustraties. Rijke ouders, dat wel, maar 'goed'? Mwah.
[..]
Ja, die zijn er vast. Maar die kinderen zouden er niet zijn, dus er is geen probleem meer. Snap je? Preventief!
quote:
Vertel, waar ben je het niet mee eens?quote:Onder de 18? Geen kind.
Ouders een probleem? Geen kind.
Gehandicapt of grote kans op handicap? Ga maar adopteren.
Bekende van de politie/justitie (veroordeelde crimineel)? Geen kind.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ga mijn hoofd in emmer ijs begraven.
quote:The father of a British-born gunman who killed six people in California last month has spoken publicly about the attack for the first time, saying he had believed there was no way that his son "could hurt a flea".
quote:He added: "There is no way that I thought this boy could hurt a flea. What I don't get is … we did not see this coming, at all. This is the American horror story, or the world's horror story, is when you have somebody who, on the outside, is one thing and, on the inside, is something different. And you don't see it."
http://www.theguardian.co(...)-shooting-california.quote:He also emailed a lengthy written manifesto to his mother, father and therapist that detailed his plans and his contempt for everyone he felt was responsible for his sexual frustration.
Je hebt te lang op het internet/fok gezeten. Dat is me wel duidelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Vertel, waar ben je het niet mee eens?
- Onder de 18 ben je een kind; je hoort dan geen kinderen op te voeden. Ga lekker zorgeloos je studie afmaken.
- Ja, ouders waarvan al duidelijk zijn dat ze voor overlast zorgen zullen niet fatsoenlijk kinderen kunnen opvoeden. Dat worden alleen maar probleemgevallen. Of dat nou je schreeuwerige allochtone buurman is die je graag op z'n slaap wil stompen of de blanke tokkie maakt me niets uit.
- Een gehandicapte kan niet voor zichzelf zorgen. Als je zo graag een kind wil opvoeden hoef je niet per se een nieuw kind ter wereld te brengen (die eventueel ook gehandicapt kunnen zijn).
- Voordat je echt veroordeeld wordt moet je echt ver gaan, en als je eenmaal zo ver bent verlies je het recht op eigen kinderen. Niet voor jezelf kunnen zorgen is geen kinderen mogen maken.
Oh, ik ben trouwens ook voor om verkrachters/pedoseksuelen en al dat soort verderfelijke mensen te castreren.
Je gaat er niet inhoudelijk op in.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je hebt te lang op het internet/fok gezeten. Dat is me wel duidelijk.
Precies. Het moet altijd maar kunnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Kinderen in Afrika verhongeren omdat papa en mama blijven fokken terwijl ze niet eens voor zichzelf kunnen zorgen. Lekker humaan.
Kinderen in Afrika verhongeren vooral vanwege een disfunctionele regering, buitenlandse partijen die zich inmengen in nationale politiek - zij het economisch of maatschappelijk - en constante oorlogen. Daarbij zijn veel landen in Afrika vrijwel zelfonderhouden, het algemeen beeld dat alle kinderen in Afrika verhongeren is vrijwel zeer gereduceerd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Kinderen in Afrika verhongeren omdat papa en mama blijven fokken terwijl ze niet eens voor zichzelf kunnen zorgen. Lekker humaan.
zarGon serieus nemenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je hebt te lang op het internet/fok gezeten. Dat is me wel duidelijk.
Die mensen horen zich niet te voortplanten. In ieder geval niet in deze mate.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika verhongeren vooral vanwege een disfunctionele regering, buitenlandse partijen die zich inmengen in nationale politiek - zij het economisch of maatschappelijk - en constante oorlogen. Daarbij zijn veel landen in Afrika vrijwel zelfonderhouden, het algemeen beeld dat alle kinderen in Afrika verhongeren is vrijwel zeer gereduceerd.
Ataturk ideeën.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen inkomen? Geen kind.
Niet voldoende inkomen? Eerst een betere baan, dan kind.
Geen dak boven je hoofd? Geen kind.
Onder de 18? Geen kind.
Ouders een probleem? Geen kind.
Gehandicapt of grote kans op handicap? Ga maar adopteren.
Bekende van de politie/justitie (veroordeelde crimineel)? Geen kind.
Gelovig of ongelovig? Prima.
Blank, donker of ertussenin? Prima
Links, rechts, centrum, whatnot qua politiek? Prima.
Als je niet voor jezelf kunt zorgen, kun je ook niet voor een kind zorgen.
Ik maak geen onderscheid tussen ras, kleur, geloofsovertuiging, politieke voorkeur en noem het op. Lijkt me net even anders dan Atatürk. Het was toen trouwens ook oorlogstijd, niet dat dat wat uitmaakt natuurlijk, als je maar een naampje kunt opnoemen.quote:
Ik probeer er een inhoudelijke discussie uit te trekken en zoek dus een beetje de grenzen op om te prikkelen. Jammer genoeg blijven de argumenten achterwege...quote:
Inhoudelijke discussie in de ramadan/turken reeks?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik probeer er een inhoudelijke discussie uit te trekken en zoek dus een beetje de grenzen op om te prikkelen. Jammer genoeg blijven de argumenten achterwege...
Wil er geen energie insteken, ben vandaag aan het vasten. Kom er later in sha Allaah weer op terug. Als ik het niet vergeet en mijn interesse nog heeft.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik probeer er een inhoudelijke discussie uit te trekken en zoek dus een beetje de grenzen op om te prikkelen. Jammer genoeg blijven de argumenten achterwege...
Ik vind het te gevaarlijk, want je er zijn te veel punten waar het fout kan gaan. Ik breng het ff naar mezelf toe. Mijn ouders waren goed opgeleid in Koerdistan Irak. Hadden goede baan en inkomen. Toen we naar Nederland kwamen hadden ze moeite met de taal en daardoor konden ze niet de beste banen krijgen. Volgens jouw regels hadden ze dus geen recht op een kind, omdat ze niet goed opgeleid waren en dat ze geen goede baan hadden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid tussen ras, kleur, geloofsovertuiging, politieke voorkeur en noem het op. Lijkt me net even anders dan Atatürk. Het was toen trouwens ook oorlogstijd, niet dat dat wat uitmaakt natuurlijk, als je maar een naampje kunt opnoemen.
Het gaat om je capaciteiten om een fatsoenlijk kind op te voeden als een individu.
Vertel me, waar ben je het niet mee eens. Maak het eens inhoudelijk.
Ah, zijn het alweer bijna verkiezingen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Vertel, waar ben je het niet mee eens?
- Onder de 18 ben je een kind; je hoort dan geen kinderen op te voeden. Ga lekker zorgeloos je studie afmaken.
- Ja, ouders waarvan al duidelijk zijn dat ze voor overlast zorgen zullen niet fatsoenlijk kinderen kunnen opvoeden. Dat worden alleen maar probleemgevallen. Of dat nou je schreeuwerige allochtone buurman is die je graag op z'n slaap wil stompen of de blanke tokkie maakt me niets uit.
- Een gehandicapte kan niet voor zichzelf zorgen. Als je zo graag een kind wil opvoeden hoef je niet per se een nieuw kind ter wereld te brengen (die eventueel ook gehandicapt kunnen zijn).
- Voordat je echt veroordeeld wordt moet je echt ver gaan, en als je eenmaal zo ver bent verlies je het recht op eigen kinderen. Niet voor jezelf kunnen zorgen is geen kinderen mogen maken.
Oh, ik ben trouwens ook voor om verkrachters/pedoseksuelen en al dat soort verderfelijke mensen te castreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |