Familie verloren aan sjiieten? Care to explain?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef De_Ilias het volgende:
TS moet gewoon stoppen met stomme TT's aanmaken. Als ze vind dat SHIA zo machtig en goed zijn kan ze dat in een aparte topic doen, maar hier provoceren waar de meeste mensen sunnistisch zijn mag gewoon niet. Ik heb familie verloren aan jullie verrotte cult en een bloedhekel aan jullie, mijn bloed kookt als ik dit soort TTs zie.
Stimorol is aleviet. Denkt ze tenminste. Eigenlijk soennitisch. KB twijfelt om sunni te worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zitten er ook alevieten in dit topic, of is dat zeldzaam?
fijn, sukkel alsof ik het persoonlijk tegen jou heb.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef De_Ilias het volgende:
TS moet gewoon stoppen met stomme TT's aanmaken. Als ze vind dat SHIA zo machtig en goed zijn kan ze dat in een aparte topic doen, maar hier provoceren waar de meeste mensen sunnistisch zijn mag gewoon niet. Ik heb familie verloren aan jullie verrotte cult en een bloedhekel aan jullie, mijn bloed kookt als ik dit soort TTs zie.
Wat is een aleviet? Ik ben lerende.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef De_Ilias het volgende:
zo sirius altijdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
Alalou, ik zeg nergens dat iemand een hoge bruidsschat zou moeten vragen. Ik probeerde simpelweg het nut van een bruidsschat uit te leggen. Dat betekent niet dat ik vind dat iemand 30000 zou moeten vragen.
Verder is het prachtig hoe jouw moeder het voor elkaar heeft gekregen, maar zij is eerder de uitzondering op de regel dan de norm. En verder snap ik niet waarom de staat de vrouwen zou moeten opvangen en de vrouw zo door het stof moet wanneer de man het ook prima zelf kan?
Laat hem. Hij kan er niets aan doen dat hij een IQ < 80 heeft.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fijn, sukkel alsof ik het persoonlijk tegen jou heb.
Was gewoon omdat wij morgen pas suikerfeest hebben. Doei.
Sorry ligt een beetje te prive....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Familie verloren aan sjiieten? Care to explain?
Dat is jammer ja, net nu je een bak popcorn erbij kan pakken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt zo sneu dit eigenlijk. Jammer dat mn telefoon zo uitvalt.
ja rip, 1% en geen stopcontacten vrij meer hierquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is jammer ja, net nu je een bak popcorn erbij kan pakken.
Dan maak je er een vrij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja rip, 1% en geen stopcontacten vrij meer hier
Laad op met AA-batterijquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja rip, 1% en geen stopcontacten vrij meer hier
Dat zijn pas kafirs.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |