Niet eens onderscheid maken tussen sjiieten, alles gewoon verwerpenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met sjieten die nooit hun eigen boeken hebben gelezen, ik vind het zo jammer dat ze bij zo'n verotte cult horen.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:36 schreef Crip het volgende:
Laten we allemaal lief zijn en:
KLB / Isis fan via uitzendbureau
VERKEERDE LINK SUKKEL.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:36 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ik stuur alle iranezen op je afquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:36 schreef Che_ het volgende:
KB stookt alles weer op, alleen maar ruzie creëren
We leven in NL en al hamdoulilah hebben we daar een verzorgingsstaat die ook voor alleenstaande vrouwen zonder (en met) inkomen bijspringen...Nederland = bazenlandquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
Wanneer jij je baan opgeeft om voor je man en kinderen te zorgen heb je niks meer om een buffer op te bouwen voor het geval dat. Een man kan direct doorgaan met zijn leven, jij daarentegen niet. Jij zult opzoek moeten naar een baan en tegelijkertijd voor de kinderen zorgen. Dat is echt niet niks. Je hebt je al die jaren opgeoffert en daar mag best iets tegenover staan imo.
Ik snap dat je de independent woman wil uithangen (zo ben ik ook). Maar soms moet je even realistisch blijven. Een bruidsschat en alimentatie is er met een reden.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:38 schreef AbdulMalik het volgende:
wallah heb niet eens gekeken zeg gewoon hhh
Gay parade binnenkort zeker?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik stuur alle iranezen op je af
Hoe weet je wanneer Netanyahu liegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Familie verloren aan sjiieten? Care to explain?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef De_Ilias het volgende:
TS moet gewoon stoppen met stomme TT's aanmaken. Als ze vind dat SHIA zo machtig en goed zijn kan ze dat in een aparte topic doen, maar hier provoceren waar de meeste mensen sunnistisch zijn mag gewoon niet. Ik heb familie verloren aan jullie verrotte cult en een bloedhekel aan jullie, mijn bloed kookt als ik dit soort TTs zie.
Stimorol is aleviet. Denkt ze tenminste. Eigenlijk soennitisch. KB twijfelt om sunni te worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zitten er ook alevieten in dit topic, of is dat zeldzaam?
fijn, sukkel alsof ik het persoonlijk tegen jou heb.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef De_Ilias het volgende:
TS moet gewoon stoppen met stomme TT's aanmaken. Als ze vind dat SHIA zo machtig en goed zijn kan ze dat in een aparte topic doen, maar hier provoceren waar de meeste mensen sunnistisch zijn mag gewoon niet. Ik heb familie verloren aan jullie verrotte cult en een bloedhekel aan jullie, mijn bloed kookt als ik dit soort TTs zie.
Wat is een aleviet? Ik ben lerende.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zitten er ook alevieten in dit topic, of is dat zeldzaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |