Kinderen zijn niet vanzelf een zegen, je moet er hard aan werken om er iets van te maken. En net daar zie je het vaak misgaan...quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:36 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Verwesterd jij. Kids zijn een zegen ja, geen last
Maar dat is alles in het leven als je iets wilt laten slagen, de vruchten ervan wilt plukken moet men er hard aan werken. Kids zijn niet anders.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kinderen zijn niet vanzelf een zegen, je moet er hard aan werken om er iets van te maken. En net daar zie je het vaak misgaan...
Dan mag er wel iets van controle op toegepast worden... Voordat je ergens mag studeren, moet je voldoen aan bepaalde eisen. Voordat je ergens mag werken ook. Voor alles is er wel - hoe klein ook - een bepaalde eis... Bij voortplanten niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Maar dat is alles in het leven als je iets wilt laten slagen, de vruchten ervan wilt plukken moet men er hard aan werken. Kids zijn niet anders.
Heil zarGon?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan mag er wel iets van controle op toegepast worden... Voordat je ergens mag studeren, moet je voldoen aan bepaalde eisen. Voordat je ergens mag werken ook. Voor alles is er wel - hoe klein ook - een bepaalde eis... Bij voortplanten niet.
Laten we mensen ook filteren op bepaalde politieke ideëen dan? Rechts extremisten mogen geen kinderen, links extremisten mogen geen kinderen, religieus extremisten ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijkbaar raak ik een gevoelige snaar..
En meteen naar een extreme toe trekken zodat het hele idee onderuit gehaald kan worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Laten we mensen ook filteren op bepaalde politieke ideëen dan? Rechts extremisten mogen geen kinderen, links extremisten mogen geen kinderen, religieus extremisten ook niet.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:08 schreef zarGon het volgende:
En wie zorgt ervoor dat het niet misbruikt gaat worden (door in de toekomst de regels te verruimen)...
Je idee is vatbaar voor extreme praktijken, zal nog geen 20 jaar duren voordat iemand jouw "mild" idee omzet naar iets extremer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
En meteen naar een extreme toe trekken zodat het hele idee onderuit gehaald kan worden.
Je bent zo voorspelbaar.
Overigens:
[..]
Dat heeft jou niet gestopt om moslim te zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:20 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je idee is vatbaar voor extreme praktijken, zal nog geen 20 jaar duren voordat iemand jouw "mild" idee omzet naar iets extremer.
Wat ik praktiseer is persoonlijk, jij wilt iets op een meer globaal vlak toepassen. Wat ik doe tussen 4 muren boeit niemand, jij wilt het recht van anderen inperken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat heeft jou niet gestopt om moslim te zijn.
Ik snap echt niet waarom de meeste Moslims tegenwoordig zo'n hoge bruidsschat vragen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:37 schreef Aloulou het volgende:
[..]
We leven in NL en al hamdoulilah hebben we daar een verzorgingsstaat die ook voor alleenstaande vrouwen zonder (en met) inkomen bijspringen...Nederland = bazenland![]()
![]()
Mijn moeder heeft mij op latere leeftijd ook met mijn zusjes (alleen) opgevoed, en gewerkt, en huishouden (gedeeld) doen, en toch nog bijgestudeerd in avonduren, en en en. Zeker is het niet makkelijk en niemand kiest er vrijwel voor maar ook niet onmogelijk. In Moslimlanden met een armoedige overheid kan ik het wel begrijpen, maar daar gaat (hoge bruidsschat vragen) meer om status dan economische toekomstige belangen. Ook een rijke dochter wilt minimaal 30.000, anders wordt je doorverwezen naar een armoedige nicht "die je misschien wel voor 5000 accepteert".
En dan hebben we de bruiloft nog niet eens gehad
'Het idee' van de islam is best globaal. Denk ik. Haha.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:22 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wat ik praktiseer is persoonlijk, jij wilt iets op een meer globaal vlak toepassen. Wat ik doe tussen 4 muren boeit niemand, jij wilt het recht van anderen inperken.
Het is humaner om aan geboortebeperking te doen dan te leiden aan de gevolgen van overvoortplanting.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:23 schreef AbdulMalik het volgende:
Recht op voortplanting is een universeel recht.
In 99% van de gevallen is dat het wel tussen 4 muren blijft en wanneer het volk wilt dat het buiten 4 muren treedt, dan zij het zo. Ik denk dat vrijwel niemand buiten mensen met fascistische ideëen met jou eens zal zijn, dat laat nogal de kernwaarde van jouw idee zien.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Het idee' van de islam is best globaal. Denk ik. Haha.
Probleem is dus dat de islam niet tussen 4 muren blijft..
Uhuh. Andere discussie, deze laat ik voor wat het is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is humaner om aan geboortebeperking te doen dan te leiden aan de gevolgen van overvoortplanting..
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:26 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
In 99% van de gevallen is dat het wel tussen 4 muren blijft
quote:en wanneer het volk wilt dat het buiten 4 muren treedt, dan zij het zo.
Je bent geweldig! Een paar enge woorden gebruiken in je antwoorden en klaar is kees. Denk je. Hahaha.quote:Ik denk dat vrijwel niemand buiten mensen met fascistische ideëen met jou eens zal zijn, dat laat nogal de kernwaarde van jouw idee zien.
Verveel je je, schat?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is humaner om aan geboortebeperking te doen dan te leiden aan de gevolgen van overvoortplanting..
Je bent een extremist.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:28 schreef zarGon het volgende:
[..].
[..].
[..]
Je bent geweldig! Een paar enge woorden gebruiken in je antwoorden en klaar is kees. Denk je. Hahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |