Soenniet van salafistische inslag ja, en je hebt soennieten van soefi inslag. Echt waar...beiden behoren tot soennitische tak. Hoe tegenstrijdig het ook klinkt. Google er 10 minuten op en je weet meer.quote:
Ja precies. Tot volgend jaar!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, Ramadan is al afgelopen, hoor! Wat is dit?!
Ja ik heb een hekel aan jankende moslims.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:22 schreef Peunage het volgende:
Je deed het gewoon expres!
Kom we gaan een bioscoop verbranden
Ik vind jou niet aardig. Jij gaat snel zomaar uit van dingen en handelt op die eerste gedachtes. Je checkt niet of hetgeen jij denkt ook daadwerkelijk klopt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
Wist niet dat het nog gaande was![]()
Gelukkig was Klinkerbotsing zo eerlijk om mij dit te melden.
Ja had ik wel kunnen doen, maar hrb ik niet gedaan. Sorry Kano, mijn excuses.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
Dat kan je dan toch ook normaal vertellen?
En wat betekend maok?
Doe eens chill, je lijkt wel een vrouw.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja had ik wel kunnen doen, maar hrb ik niet gedaan. Sorry Kano, mijn excuses.
Maar oke - maok ?
Het komt allemaal door mijn vakantie dat ik zo reageer45 graden en nergens water te krijgen. Gelukkig is het hier nu ook voorbij
Tis allemaal wat he? Wil je een aai over je bol?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind jou niet aardig. Jij gaat snel zomaar uit van dingen en handelt op die eerste gedachtes. Je checkt niet of hetgeen jij denkt ook daadwerkelijk klopt.
Stommerd.
Lijkt mij wel.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja had ik wel kunnen doen, maar hrb ik niet gedaan. Sorry Kano, mijn excuses.
Maar oke - maok ?
Het komt allemaal door mijn vakantie dat ik zo reageer45 graden en nergens water te krijgen. Gelukkig is het hier nu ook voorbij
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shia hadden vandaag ook ramadan maok. Doe maar sluiten die hap.
Je mag aaien als jij wil.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tis allemaal wat he? Wil je een aai over je bol?
[..]
[..]
laat me je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Doe eens chill, je lijkt wel een vrouw.
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Sluit t maar af. Je hebt het al tig keer gesloten.
sluit jezelf eens afquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Sluit t maar af. Je hebt het al tig keer gesloten.
Eten ze een hele maand niet? wtfquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er is niet 1 vaste tijd. Sommige maandag al, sommige vandaag, sommige morgen.
Echt he.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ramadan voorbij, niveau daalt direct.
Sorry dat ik niet aan jouw standaarden heb kunnen voldoen, JFM.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Psss. jouw.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet aan jou standaard heb kunnen voldoen, JFM.
Excuses aanvaard. Breng nu maar een ayranquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet aan jou standaard heb kunnen voldoen, JFM.
Zeg ik toch.quote:
Anders nog iets? Waar mag het bezorgd worden?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. Breng nu maar een ayran
Anders niets, rietje misschien. Dankje TM.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zeg ik toch.
[..]
Anders nog iets? Waar mag het bezorgd worden?
sory maar vin ik niet kunne hoe mensen hier praten shia dit shia dat koop leven ofzo je hebt helemaal geljikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zegt meer over de mensen die zo neerbuigend doen over anderen hoor, juist goed. Weet je wat er achter zo'n persoon schuiltquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
sory maar vin ik niet kunne hoe mensen hier praten shia dit shia dat koop leven ofzo je hebt helemaal geljik
ja maar jij ben ook niet goed snicker jij doet scheinhijlig met je "ga fietsen" lekker uitloken haha kan toch nie salafi's rijden cameel geen fiets doeiquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zegt meer over de mensen die zo neerbuigend doen over anderen hoor, juist goed. Weet je wat er achter zo'n persoon schuilt
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:57 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
ja maar jij ben ook niet goed snicker jij doet scheinhijlig met je "ga fietsen" lekker uitloken haha kan toch nie salafi's rijden cameel geen fiets doei
kifache hallo hou jij ook van turkse koekjes ik vint best wel droog maar smaakt wel ok heeft goede smaak wat ik bij friet lust is jopisaus maakt heel goed die smaak uismaak bij de patat is lekker lust jij ook dat ik vind wel lekker maar kan ook ketchup hebt ook curry haha maar beter ketchup heinz is wel lekker hoe gaat het trouwens ja hamdoelilah goed met mij ook met jou in shae Allah ik hoorh et wel groetenquote:
Still, a disappointing lack of humor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:01 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
kifache hallo hou jij ook van turkse koekjes ik vint best wel droog maar smaakt wel ok heeft goede smaak wat ik bij friet lust is jopisaus maakt heel goed die smaak uismaak bij de patat is lekker lust jij ook dat ik vind wel lekker maar kan ook ketchup hebt ook curry haha maar beter ketchup heinz is wel lekker hoe gaat het trouwens ja hamdoelilah goed met mij ook met jou in shae Allah ik hoorh et wel groeten
denk jij trouwens aan kids?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Still, a disappointing lack of humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |