Waarschijnlijk mensen die zichzelf in sjiitische moskeeën opgeblazen hebben. Die zijn ook 'slachtoffer' geworden. Spontanious combustion.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Familie verloren aan sjiieten? Care to explain?
Ik heb het alleen over jou aap, niet over soennieten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat had ik allang door. Omdat jullie taqiyah gebruiken weten veel andere sunnitische broeders het nog niet. Maar hezbollah heeft jullie masker wel laten vallen, hebben ze toch nog iets goeds gedaan.
er zijn goeie mensen er zijn slechte mensenquote:
/taqiyah onquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over jou aap, niet over soennieten.
Dit is een smerige ibadiet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:03 schreef Aloulou het volgende:
Dit is de Sultan van Oman, Sultan Kabous:
[ afbeelding ]
Nee hoor, geen reden toe. Er zijn geen groepen mensen waar ik collectief een hekel aan heb of haat.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok, ik ben nu een sunni geworden.
Hij schijnt goed voor zijn volk te zijn..quote:
Gossie we hebben dus met een poldermoslim te maken. Proficiat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee hoor, geen reden toe. Er zijn geen groepen mensen waar ik collectief een hekel aan heb of haat.
Wie?quote:Het soefisme of tasawwuf (Arabisch: تصوّف - taṣawwoef, Perzisch: صوفیگری, soefigari, Russisch: Суфизм, Soefism, Turks: tasavvuf, Urdu: تصوف) is een mystieke traditie die haar oorsprong heeft in de vroege islam.
Kan best, ik maakte een grapquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Hij schijnt goed voor zijn volk te zijn..
Eerst rafidhi toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Gossie we hebben dus met een poldermoslim te maken. Proficiat.
Peunage je komt bij mij over als een slim iemand, hoe komt het dat je zo'n achterlijke ideologie blijft aanhangen? Sla jij jezelf ook half dood op ashoura?quote:
Ja. Na 2 Ashoera's ga ik dood. Ik kan trouwens hetzelfde over jo... nee laat maarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Peunage je komt bij mij over als een slim iemand, hoe komt het dat je zo'n achterlijke ideologie blijft aanhangen? Sla jij jezelf ook half dood op ashoura?
Salaam akhi.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die vooral sunni's
Santello is ook een sunni
Suffies zijn ook sunnies. Je moet zaken in perspectief bekijken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Soefi's zijn geen soennieten meer tegenwoordig?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
Leg eens uitquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:08 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Suffies zijn ook sunnies. Je moet zaken in perspectief bekijken.
Je bedoelt mensen die zichzelf helemaal bebloeden en zo? Nee, dat is een kleine minderheid en is bijna overal verboden.quote:
Ik zou er spontaan geld strooien voor de strippers.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:09 schreef Santello het volgende:
Wie wilt hier nou trouwen? http://www.mykech.nl/gallery.php
Wordt geadverteerd als trouwlocatie
Eerste salafist die ik dit hoor zeggen en nog zonder en maar ook!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:08 schreef De_Ilias het volgende:
Suffies zijn ook sunnies. Je moet zaken in perspectief bekijken.
Tata'squote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:09 schreef Santello het volgende:
Wie wilt hier nou trouwen? http://www.mykech.nl/gallery.php
Wordt geadverteerd als trouwlocatie
De_illias is een soennistquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Eerste salafist die ik dit hoor zeggen en nog zonder en maar ook!
Hoorde je Borte aan komen lopen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, Ramadan is al afgelopen, hoor! Wat is dit?!
Ik ben wel van mening dat hedendaagse suffies te ver gaan en vele van hun zelfs in heidense praktijken zijn begeven zoals in Marokko. Tombes and shit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Eerste salafist die ik dit hoor zeggen en nog zonder en maar ook!
Dat dacht ik dus ook!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou er spontaan geld strooien voor de strippers.
Wat is het nou, is een suffi een sunni of niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:11 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat hedendaagse suffies te ver gaan en vele van hun zelfs in heidense praktijken zijn begeven zoals in Marokko. Tombes and shit.
Zelfs sa7rawi's zullen daar niet trouwenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Het wordt breed geadverteerd naar de Marokkanen lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |