Is het ook niet, met mijn bodyfat meter in tangvorm zit ik op 19-20%quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:35 schreef VreemdeFokkert het volgende:
[..]
29% is wel erg hoog lijkt mij.
Een caliper noemt men zoiets...quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is het ook niet, met mijn bodyfat meter in tangvorm zit ik op 19-20%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook een correcte latspread (i.t.t. die vorige meuk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Squat (lowbar, ATG) is nu 6x100kg. Kuiten blijf ik ruk vinden. Train ze nu sinds een week of zes 2x in de week, even kijken hoe het daarop reageert![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:43 schreef gekkewiebel het volgende:
In aanvulling op mijn eerdere (voorstel)post, hierbij de beloofde leg-pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook een correcte latspread (i.t.t. die vorige meuk)
Gaat de goede kant opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Squat (lowbar, ATG) is nu 6x100kg. Kuiten blijf ik ruk vinden. Train ze nu sinds een week of zes 2x in de week, even kijken hoe het daarop reageert
Btw, een lowbar squat hoor je tot net onder parallel uit te voeren. Niet tot ATG. Dan kan je beter oly squats of front squats doen als je diep wil om de flexibiliteit wat meer aan te spreken.
Maar waarschijnlijk ga je tot net onder parallel en benoem je dit als ATG.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
In aanvulling op mijn eerdere (voorstel)post, hierbij de beloofde leg-pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook een correcte latspread (i.t.t. die vorige meuk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Squat (lowbar, ATG) is nu 6x100kg. Kuiten blijf ik ruk vinden. Train ze nu sinds een week of zes 2x in de week, even kijken hoe het daarop reageertWelke oefeningen doe je voor je kuiten?
Klopt, echt ATG is het niet, maar het voelt wel als verdraaid dichtbij de grondquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:50 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op
Btw, een lowbar squat hoor je tot net onder parallel uit te voeren. Niet tot ATG. Dan kan je beter oly squats of front squats doen als je diep wil om de flexibiliteit wat meer aan te spreken.
Maar waarschijnlijk ga je tot net onder parallel en benoem je dit als ATG.
Vier setjes calf raises is eerlijk gezegd het enige isoleerwerk dat ik doe. Deed dit tot vorige week per voet/been en met een dumbbell van 12kg (10-15 reps, 4 sets).quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef Questular het volgende:
[..]Welke oefeningen doe je voor je kuiten?
ik weet niet of je kuiten altijd doet voordat je de rest van je benen traint, maar dat heeft bij mij erg goed geholpen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:04 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Klopt, echt ATG is het niet, maar het voelt wel als verdraaid dichtbij de grondScreenshot van filmpje van vandaag (laagste punt) hieronder. Is dit te laag/diep dan? Ik sta iets breder dan schouderbreedte.
[ afbeelding ]
[..]
Vier setjes calf raises is eerlijk gezegd het enige isoleerwerk dat ik doe. Deed dit tot vorige week per voet/been en met een dumbbell van 12kg (10-15 reps, 4 sets).
Omdat dat toch wat onhandig / klungelen was doe ik m nu op de legpress. Technogym geval, 30kg aan beide kanten en beide benen tegelijk.
Meen me iets te herinneren van twee spieren in de kuit? Soleus en en gastro.... Is het noodzaak die echt beiden specifiek te trainen?
Ik doe mn calve raises in een smith machine met een verhoging waar ik dan op sta, vind ik wat fijner omdat je zo ook wat meer gewicht kwijt komt. Meestal gooi ik rond de 100 kg op de stang en doe dan setjes van 3x12quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:04 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Klopt, echt ATG is het niet, maar het voelt wel als verdraaid dichtbij de grondScreenshot van filmpje van vandaag (laagste punt) hieronder. Is dit te laag/diep dan? Ik sta iets breder dan schouderbreedte.
[ afbeelding ]
[..]
Vier setjes calf raises is eerlijk gezegd het enige isoleerwerk dat ik doe. Deed dit tot vorige week per voet/been en met een dumbbell van 12kg (10-15 reps, 4 sets).
Omdat dat toch wat onhandig / klungelen was doe ik m nu op de legpress. Technogym geval, 30kg aan beide kanten en beide benen tegelijk.
Meen me iets te herinneren van twee spieren in de kuit? Soleus en en gastro.... Is het noodzaak die echt beiden specifiek te trainen?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:04 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En knieën voorbij de tenen is verkeerd vanwege? En als je goed kijkt staan de tenen ook lichtelijk los van de grond. Hij staat dus op het midden van de voet wat de bedoeling is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:47 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Als dit echt haaks van de zijkant is dan steken je knieen een beetje voor je tenen uit of niet?
Lijkt alsof je je hakken een beetje optilt.
Wel netjes diep zat hoor, maar zoals ik al zei: dat komt wellicht doordat je wat meer voor op je tenen zit.
Doe je sumo DL? Met conventioneel zou je op zich niet moeten kunnen glijden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:16 schreef Faeroer het volgende:
Wat hebben jullie voor schoeisel aan voor deadlifts? Zit er sterk aan te denken om wat Sabo DL schoenen te halen. Sokken doen mij glijden.
Oude allstars conversequote:Op woensdag 30 juli 2014 17:16 schreef Faeroer het volgende:
Wat hebben jullie voor schoeisel aan voor deadlifts? Zit er sterk aan te denken om wat Sabo DL schoenen te halen. Sokken doen mij glijden.
Schoeisel met DLquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:16 schreef Faeroer het volgende:
Ik bedoel het niet verkeerd hoor maar het lijkt alsof hij zijn hak toch een beetje optilt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
En knieën voorbij de tenen is verkeerd vanwege? En als je goed kijkt staan de tenen ook lichtelijk los van de grond. Hij staat dus op het midden van de voet wat de bedoeling is.
Ik denk dat door hoe diep hij gaat zijn hak inderdaad iets, echt iets, loskomt. Wat logisch is als je naar de stand van zijn onderbenen kijkt. Maar hij staat nog steeds op het midden van zijn voet, wat in die positie goed is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:03 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd hoor maar het lijkt alsof hij zijn hak toch een beetje optilt.
Wil je niet juist op je hak en voetzool staan?
Is heel simpel toch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe de fuck hou je de bar fatsoenlijk vast bij een front squat? Ben ik zo lomp?
Gewoon op je schouders leggen en met je vingers lichtjes ondersteunen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Netjes man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Squat (lowbar, ATG) is nu 6x100kg. Kuiten blijf ik ruk vinden. Train ze nu sinds een week of zes 2x in de week, even kijken hoe het daarop reageert
Wie een kuil graaft voor een ander heeft een hoop werk te doen.
Allebei, maar inderdaad sumo DL is als schaatsen met dit weer + zweetvoeten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe je sumo DL? Met conventioneel zou je op zich niet moeten kunnen glijden.
Polsen stretchen. Meeste mensen hebben niet genoeg mobility in het begin, komt vanzelf zolang je wat stretcht (wat automatisch gaat bij het uitvoeren van front squats).quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon op je schouders leggen en met je vingers lichtjes ondersteunen.Kan je daarmee het zelfde gewicht pakken als je normale squat of ga je lichter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar als ik naar afbeeldingen kijk op google lijkt het alsof je hierbij ook kracht met je armen zet om hem erop te houden.Wie een kuil graaft voor een ander heeft een hoop werk te doen.
Is dat in ede?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:04 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik had er ook enigszins moeite mee maar strekken en rekken van de polsen heeft bij mij echt geholpenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
Mijn polsen zijn ook veel te stijf, daarom doe ik m´n armen kruislings. Het gaat er alleen maar om dat de bar op je schouders blijft liggen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
Nee, front squat is meestal ~70% van je back squat. Je hoort geen kracht te zetten met je armen door je verticale positie maar omdat ze zou gebogen zijn kan het lijken alsof er kracht mee wordt uitgeoefend.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:43 schreef VreemdeFokkert het volgende:
[..]
Kan je daarmee het zelfde gewicht pakken als je normale squat of ga je lichter?
Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar als ik naar afbeeldingen kijk op google lijkt het alsof je hierbij ook kracht met je armen zet om hem erop te houden.
Dat vind ik ook niet erg comfortabel, maar het lukte wel enigszins. Ik krijg mijn armen gewoon echt niet goed recht naar voren, niet eens 45 gradenquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn polsen zijn ook veel te stijf, daarom doe ik m´n armen kruislings. Het gaat er alleen maar om dat de bar op je schouders blijft liggen.
Uiteraard zitten je biceps ook in de weg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet erg comfortabel, maar het lukte wel enigszins. Ik krijg mijn armen gewoon echt niet goed recht naar voren, niet eens 45 gradenLijkt meer alsof ik hem voor een press vast hou.
Welke stretches kan ik doen?
Ik had echt het gevoel dat mijn huge ass biceps in de weg zaten
Armen iets naar buiten draaien en de handen iets breder zetten. Ellebogen zo ver mogelijk omhoog houden, en niet duwen met de palm, maar met een iets hoger deel van de hand. Je kunt daardoor minder kracht zetten met je handen, maar dat is in principe niet nodig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet erg comfortabel, maar het lukte wel enigszins. Ik krijg mijn armen gewoon echt niet goed recht naar voren, niet eens 45 gradenLijkt meer alsof ik hem voor een press vast hou.
Welke stretches kan ik doen?
Ik had echt het gevoel dat mijn huge ass biceps in de weg zaten
Dan moet je groeien, kaboutertje.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Lekker dan, nieuwe rack heeft vastgelaste pins die veel te hoog staan waardoor ik niet eens paralell kan raken
1.73 master racequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dan moet je groeien, kaboutertje.
powercage.nlquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Lekker dan, nieuwe rack heeft vastgelaste pins die veel te hoog staan waardoor ik niet eens paralell kan raken
Een wat?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef Beach het volgende:
Hoe doen jullie precies de overhead deadlift?
Snatch? Powerclean? Wat?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef Beach het volgende:
Ongeveer hetzelfde als de straight leg dumbbell curl. Maar dan liggend.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef Beach het volgende:
Straight leg is voor noobs. Ik doe al m'n dumbbell curls sumo. Dat is voor dubbele gains.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als de straight leg dumbbell curl. Maar dan liggend.
Nah, werkt niet voor mij. Sumo pull ups daarentegen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Straight leg is voor noobs. Ik doe al m'n dumbbell curls sumo. Dat is voor dubbele gains.
Gewoon sumo alles, dan blijven je ballen een beetje droog. Zelfs sumo cardio, je wilt je toch geen zweetballen als je loopt te shinen op de loopband? Wat moeten de chickies dan wel niet denken?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:50 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Nah, werkt niet voor mij. Sumo pull ups daarentegen.
In mn slaap.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef Beach het volgende:
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Squat (lowbar, ATG) is nu 6x100kg. Kuiten blijf ik ruk vinden. Train ze nu sinds een week of zes 2x in de week, even kijken hoe het daarop reageert
Top kerel!
Heb er niet het meeste verstand van, maar je zou kunnen proberen iets dieper door de knieen te zakken. Dan zou je rug vanzelf iets verticaler moeten komen en wordt het hopelijk makkelijker hem recht te houden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Mannen, bedankt voor het advies op de deadlift laatst gegeven, de stang ligt deze keren veel dichter bij m'n schenen en daardoor wordt zoals al gezegd m'n heup wat hoger geplaatst. Ik heb echter nog steeds het gevoel dat m'n rug bol staat, zoals te zien is op deze filmpjes:
Toch is het me nu wel gelukt om 5x120 te pullen aangezien ik de dag begon met deadliften, nog op en aamerkingen op m'n form?
edit: nek in 1 lijn met torso, blijft lastig, gewoonte die ik moet afleren ik weet het. Dit keer ook zonder spiegel gedaan en ging een stuk beter
nee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:29 schreef Questular het volgende:
Ik heb smaakloos, wat eigenlijk niet klopt want er zit dan wel geen kunstmatige smaak bij echt smaakloos is het niet.... alles behalve lekker maar in ieder geval beter dan iets met zo een kunstmatige smaak.
Niet op je 48ste in ieder geval, ik wordt nog steeds sterker zonder noemenswaardige problemen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:27 schreef Henrys het volgende:
Vanaf welke leeftijd begint je lichaam af te bouwen en word je alleen maar zwakker ipv sterker? Ken zoveel oudere gasten bij mijn gym die vroeger 180-200 drukte en nu niet eens 25 per kant kunnen door kalk in hun botten en andere klachten. En dan heb je ook nog die trainingvideos van Sylvester Stallone en Arnold die echt met pussy gewichten moeten trainen door hun leeftijd
Dit geeft een redelijke indruk denk ik. Als je de lijst senioren bekijkt in de leeftijdgroepen krijg je een aardig idee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:27 schreef Henrys het volgende:
Vanaf welke leeftijd begint je lichaam af te bouwen en word je alleen maar zwakker ipv sterker? Ken zoveel oudere gasten bij mijn gym die vroeger 180-200 drukte en nu niet eens 25 per kant kunnen door kalk in hun botten en andere klachten. En dan heb je ook nog die trainingvideos van Sylvester Stallone en Arnold die echt met pussy gewichten moeten trainen door hun leeftijd
Hoe zit het met herstellen van blessures? Hoor dat echt veel langer duurt op latere leeftijdquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet op je 48ste in ieder geval, ik wordt nog steeds sterker zonder noemenswaardige problemen.
Ik denk dat het ook te maken heeft met slijtage bij de mensen die je noemt.
Ik train zo goed als blessure vrij, dus ik weet het niet. Ik moet er ook bij zeggen dat ik vanaf mijn 16e af en aan gelift/getrained heb, waar gaten van jaren in zaten. Ik zal nu nooit meer op het niveau van een 20 jarige kunnen trainen of zulke kracht kunnen opbouwen. Als ik al die jaren wel getrained zou hebben zou ik nu wel ervaren dat de karcht minder wordt lijkt me.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe zit het met herstellen van blessures? Hoor dat echt veel langer duurt op latere leeftijd
Er zitten een paar oudjes bij mijn gym van boven de 60 die ik eerder op jouw leeftijd geschat zou hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet op je 48ste in ieder geval, ik wordt nog steeds sterker zonder noemenswaardige problemen.
Ik denk dat het ook te maken heeft met slijtage bij de mensen die je noemt.
Krachttraining icm een gezonde levensstijl is het beste wat je kan doen voor jezelf. Krachttraining houdt je organen ook gezond. Ik heb er ergens artikelen en onderzoek over, maar niet op deze laptop zo te zien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:01 schreef seto het volgende:
[..]
Er zitten een paar oudjes bij mijn gym van boven de 60 die ik eerder op jouw leeftijd geschat zou hebben
Krachttraining is enigszins slecht voor je hart. Het kan zorgen voor ventriculaire hypertrofie. Dat wil zeggen dat je ventrikel (meer bepaald de linker) zodanig gespierd wordt, dat de toegang tot de aorta deels versperd wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Krachttraining icm een gezonde levensstijl is het beste wat je kan doen voor jezelf. Krachttraining houdt je organen ook gezond. Ik heb er ergens artikelen en onderzoek over, maar niet op deze laptop zo te zien.
Klopt. Het is daarom sowieso aan te raden om cardio te doen als je krachttraining doet. Al helemaal als je ook nog juiced trouwens. Maar ook zeker als je wat ouder wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Krachttraining is enigszins slecht voor je hart. Het kan zorgen voor ventriculaire hypertrofie. Dat wil zeggen dat je ventrikel (meer bepaald de linker) zodanig gespierd wordt, dat de toegang tot de aorta deels versperd wordt.
De oplossing: cardio.
Waarom die hernia beweging bij het locken?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Mannen, bedankt voor het advies op de deadlift laatst gegeven, de stang ligt deze keren veel dichter bij m'n schenen en daardoor wordt zoals al gezegd m'n heup wat hoger geplaatst. Ik heb echter nog steeds het gevoel dat m'n rug bol staat, zoals te zien is op deze filmpjes:
Toch is het me nu wel gelukt om 5x120 te pullen aangezien ik de dag begon met deadliften, nog op en aamerkingen op m'n form?
edit: nek in 1 lijn met torso, blijft lastig, gewoonte die ik moet afleren ik weet het. Dit keer ook zonder spiegel gedaan en ging een stuk beter.
Qua stance zal je bij een oly lift/high bar squat wat smaller staan wat schouderbreedte is of iets smaller zoals je zelf al aangeeft. Daarnaast is de stang hoger op de rug geplaatst,torso is verticaler, knie hoek is meer gesloten en knieën komen verder naar voren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:46 schreef gekkewiebel het volgende:
Verb jij zegt dat t meer een oly squat is?Moet even nakijken straks weer wat het verschil is tussen alle (tig) squat varianten.. Heb lange tijd schouderbreedte of iets smaller gesquat, maar zoekende naar wat "stretch reflex" verhalen twee weken terug ontdekt dat breder staan daarvoor zou helpen? Probleem is dat als ik nu rond parallel zou teruggaan ik geen stetch reflex heb denk ik? Of zou ik doen nog breder moeten staan? Neem aan dat hoe breder je staat hoe minder diep je komt?
Vanaf 30 gaat het allemaal achteruit. Per decennia gaat alles met een paar procent achteruit. Echter kan je dit wel beperken door te trainen. En je moet er rekening mee houden dat dit relatief gezien is. Zoals een Snakey die fanatieker is gaan trainen de laatste jaren en nog altijd vooruit gaat in gewicht.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:27 schreef Henrys het volgende:
Hey Phaelanx_NL,quote:
gooi dit gerust ff in een PM of zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hey Phaelanx_NL,
Heb jij je bachelor en masterdiploma ondertekend? Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek en wil mijn masterdiploma best meenemen. Alleen valt me nu op dat ik de diploma niet heb ondertekend. Vervolgens maar even het getuigschrift van de bachelor bekeken en ook die heb ik niet ondertekend. Er is verder bij beide diploma's ook geen ruimte gecreëerd om te ondertekenen. Ik heb al mijn diploma's gewoon bij de administratie gehaald, en toen werd er niets gezegd over ondertekenen. Heb jij dit wel gedaan?
Bij voorbaat dank,
Saria.
Zo heb ik ;t geleerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarom die hernia beweging bij het locken?
go for it :-)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zo heb ik ;t geleerdDacht dat je dan meer je onderrug aansprak.
Tevens, vandaag 2 plates op de squat
Gaat niet zijn pm zit volquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gooi dit gerust ff in een PM of zo
we proberen het hier enigsinds schoon te houden![]()
Dit is nieuw nieuws voor mij. Heb je een paper hierover?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Krachttraining is enigszins slecht voor je hart. Het kan zorgen voor ventriculaire hypertrofie. Dat wil zeggen dat je ventrikel (meer bepaald de linker) zodanig gespierd wordt, dat de toegang tot de aorta deels versperd wordt.
Zorgen dat je moe genoeg bent. Ik red het vaak nog maar tot 10.30quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:52 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Ik haal elke dag maar krap 7 uur slaap.
Enorm frustrerend ik wordt gewoon altijd net na 8 wakker zelfs zonder wekker. Op zich zou je dan zeggen uit jezelf wakker dus dan is t goed. Maar ik voel mij nog slechter met opstaan dan dat ik naar bed ga.
Naja oplossing is natuurlijk eerder naar bed toe maar dat doe je eigenlijk niet zomaar.
Inb4 insomnia
Hoezo doe je dat niet zomaar?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:52 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Ik haal elke dag maar krap 7 uur slaap.
Enorm frustrerend ik wordt gewoon altijd net na 8 wakker zelfs zonder wekker. Op zich zou je dan zeggen uit jezelf wakker dus dan is t goed. Maar ik voel mij nog slechter met opstaan dan dat ik naar bed ga.
Naja oplossing is natuurlijk eerder naar bed toe maar dat doe je eigenlijk niet zomaar.
Inb4 insomnia
is idd. je ritme en wat je gewend bent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:05 schreef Opblaaspop077 het volgende:
'S avonds begin ik veel actiever te worden en krijg ik op zich zin om dingen te doen. Om 11-12 uur denk ik vaak nog. Oh zal ik lekker een stuk gaan rennen? Maja dan slaan mijn ouders mij natuurlijk dood.
Ritme is denk ik een aantal uren verplaatst.
Eerder naar bed gaan voelt een beetje tegenstrijdig omdat de dag dan eindigd haha.
Pcies, dat bedoelde ik te zeggen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vanaf 30 gaat het allemaal achteruit. Per decennia gaat alles met een paar procent achteruit. Echter kan je dit wel beperken door te trainen. En je moet er rekening mee houden dat dit relatief gezien is. Zoals een Snakey die fanatieker is gaan trainen de laatste jaren en nog altijd vooruit gaat in gewicht.
Herkaanbaar, vooral in de winter, zit je lekker rond 20:30 tv te kijken om vervolgens een uur later wakker te worden lekker liggend op de bank, Ik haal met gemaakt 8 uur slaap per nacht, het enige "nadeel" is dat ik, door genoeg slaap, in het weekend niet meer kan uitslapen. Rond 08:00 uur opstaan in het weekend is geen uitzondering voor me... kan natuurlijk ook door de leeftijd komen dit allesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
is idd. je ritme en wat je gewend bent.
ik kan vaak na 20:00 m'n ogen niet meer open houden![]()
![]()
gebeurt vaker dat ik om 21:00 al op 1 oor lig dan later...
moet er wel om 5:30 weer uit overigens
Het is wel zo dat wanneer je je eerste slaap wegzet je daarna weer klaarwakker bent. Als ik voor 23.30 uur niet slaap weet ik dat het nachtwerk wordt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:05 schreef Opblaaspop077 het volgende:
'S avonds begin ik veel actiever te worden en krijg ik op zich zin om dingen te doen. Om 11-12 uur denk ik vaak nog. Oh zal ik lekker een stuk gaan rennen? Maja dan slaan mijn ouders mij natuurlijk dood.
Ritme is denk ik een aantal uren verplaatst.
Eerder naar bed gaan voelt een beetje tegenstrijdig omdat de dag dan eindigd haha.
Dankjewel, nu weet ik ook dat ik dat niet meer ga doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:39 schreef Multiply het volgende:
Gisteren naar snapcity gegaan. Tijdens de lockout van mijn deadlift schiet het in mijn rug. Ik moest even blijven staan en kon toen nog de bar neerleggen. Toen snel naar huis gegaan waar ik alleen nog maar in de foetushouding kon liggen. En zelfs toen ging ik dood van de pijn.
Nou weet ik alleen niet wat er nou misging. Mijn deadlift is vrijwel identiek aan die van BredeBroeder. Het schoot erin tijdens die laatste "hernia beweging". Misschien toch dat stukje niet meer doen?
crapquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:39 schreef Multiply het volgende:
Gisteren naar snapcity gegaan. Tijdens de lockout van mijn deadlift schiet het in mijn rug. Ik moest even blijven staan en kon toen nog de bar neerleggen. Toen snel naar huis gegaan waar ik alleen nog maar in de foetushouding kon liggen. En zelfs toen ging ik dood van de pijn.
Nou weet ik alleen niet wat er nou misging. Mijn deadlift is vrijwel identiek aan die van BredeBroeder. Het schoot erin tijdens die laatste "hernia beweging". Misschien toch dat stukje niet meer doen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hey Phaelanx_NL,
Heb jij je bachelor en masterdiploma ondertekend? Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek en wil mijn masterdiploma best meenemen. Alleen valt me nu op dat ik de diploma niet heb ondertekend. Vervolgens maar even het getuigschrift van de bachelor bekeken en ook die heb ik niet ondertekend. Er is verder bij beide diploma's ook geen ruimte gecreëerd om te ondertekenen. Ik heb al mijn diploma's gewoon bij de administratie gehaald, en toen werd er niets gezegd over ondertekenen. Heb jij dit wel gedaan?
Bij voorbaat dank,
Saria.
Ja vergeleken met gisteravond al een stuk beter. Het komt ook wel weer goed, maar echt normaal lopen en zitten lukt nog niet echt. Ik moest vandaag 9 uur in een bureaustoel zitten maar na 2,5 uur was ik er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
crap![]()
nu weer wat beter al?
anders zou ik toch ff laten kijken wat er aan de hand is
geen idee, met een hernia beweeg je niet zo gemakkelijkquote:
Heb je toegang tot databases met academische papers (jstor of zo)? Dan zal ik wat links posten. Anders moet ik eens zien of ik een paper van zo'n database kan downloaden en op een andere plaats kan uploaden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dit is nieuw nieuws voor mij. Heb je een paper hierover?
The fuck, vertel me je secretquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Bam, m'n deadlifttechniek wat getweakt en meteen 5x5x145 gedaan met relatief weinig moeite.
Goed gevoel is dat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Bam, m'n deadlifttechniek wat getweakt en meteen 5x5x145 gedaan met relatief weinig moeite.
Ah, het was eigenlijk jouw filmpje dat me inspireerde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
The fuck, vertel me je secret
Geen toegang nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb je toegang tot databases met academische papers (jstor of zo)? Dan zal ik wat links posten. Anders moet ik eens zien of ik een paper van zo'n database kan downloaden en op een andere plaats kan uploaden.
praat toch geen onzin.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |