Is het ook niet, met mijn bodyfat meter in tangvorm zit ik op 19-20%quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:35 schreef VreemdeFokkert het volgende:
[..]
29% is wel erg hoog lijkt mij.
Een caliper noemt men zoiets...quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is het ook niet, met mijn bodyfat meter in tangvorm zit ik op 19-20%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook een correcte latspread (i.t.t. die vorige meuk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Squat (lowbar, ATG) is nu 6x100kg. Kuiten blijf ik ruk vinden. Train ze nu sinds een week of zes 2x in de week, even kijken hoe het daarop reageert![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:43 schreef gekkewiebel het volgende:
In aanvulling op mijn eerdere (voorstel)post, hierbij de beloofde leg-pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook een correcte latspread (i.t.t. die vorige meuk)
Gaat de goede kant opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Squat (lowbar, ATG) is nu 6x100kg. Kuiten blijf ik ruk vinden. Train ze nu sinds een week of zes 2x in de week, even kijken hoe het daarop reageert
Btw, een lowbar squat hoor je tot net onder parallel uit te voeren. Niet tot ATG. Dan kan je beter oly squats of front squats doen als je diep wil om de flexibiliteit wat meer aan te spreken.
Maar waarschijnlijk ga je tot net onder parallel en benoem je dit als ATG.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
In aanvulling op mijn eerdere (voorstel)post, hierbij de beloofde leg-pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook een correcte latspread (i.t.t. die vorige meuk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Squat (lowbar, ATG) is nu 6x100kg. Kuiten blijf ik ruk vinden. Train ze nu sinds een week of zes 2x in de week, even kijken hoe het daarop reageertWelke oefeningen doe je voor je kuiten?
Klopt, echt ATG is het niet, maar het voelt wel als verdraaid dichtbij de grondquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:50 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op
Btw, een lowbar squat hoor je tot net onder parallel uit te voeren. Niet tot ATG. Dan kan je beter oly squats of front squats doen als je diep wil om de flexibiliteit wat meer aan te spreken.
Maar waarschijnlijk ga je tot net onder parallel en benoem je dit als ATG.
Vier setjes calf raises is eerlijk gezegd het enige isoleerwerk dat ik doe. Deed dit tot vorige week per voet/been en met een dumbbell van 12kg (10-15 reps, 4 sets).quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef Questular het volgende:
[..]Welke oefeningen doe je voor je kuiten?
ik weet niet of je kuiten altijd doet voordat je de rest van je benen traint, maar dat heeft bij mij erg goed geholpen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:04 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Klopt, echt ATG is het niet, maar het voelt wel als verdraaid dichtbij de grondScreenshot van filmpje van vandaag (laagste punt) hieronder. Is dit te laag/diep dan? Ik sta iets breder dan schouderbreedte.
[ afbeelding ]
[..]
Vier setjes calf raises is eerlijk gezegd het enige isoleerwerk dat ik doe. Deed dit tot vorige week per voet/been en met een dumbbell van 12kg (10-15 reps, 4 sets).
Omdat dat toch wat onhandig / klungelen was doe ik m nu op de legpress. Technogym geval, 30kg aan beide kanten en beide benen tegelijk.
Meen me iets te herinneren van twee spieren in de kuit? Soleus en en gastro.... Is het noodzaak die echt beiden specifiek te trainen?
Ik doe mn calve raises in een smith machine met een verhoging waar ik dan op sta, vind ik wat fijner omdat je zo ook wat meer gewicht kwijt komt. Meestal gooi ik rond de 100 kg op de stang en doe dan setjes van 3x12quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:04 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Klopt, echt ATG is het niet, maar het voelt wel als verdraaid dichtbij de grondScreenshot van filmpje van vandaag (laagste punt) hieronder. Is dit te laag/diep dan? Ik sta iets breder dan schouderbreedte.
[ afbeelding ]
[..]
Vier setjes calf raises is eerlijk gezegd het enige isoleerwerk dat ik doe. Deed dit tot vorige week per voet/been en met een dumbbell van 12kg (10-15 reps, 4 sets).
Omdat dat toch wat onhandig / klungelen was doe ik m nu op de legpress. Technogym geval, 30kg aan beide kanten en beide benen tegelijk.
Meen me iets te herinneren van twee spieren in de kuit? Soleus en en gastro.... Is het noodzaak die echt beiden specifiek te trainen?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:04 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En knieën voorbij de tenen is verkeerd vanwege? En als je goed kijkt staan de tenen ook lichtelijk los van de grond. Hij staat dus op het midden van de voet wat de bedoeling is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:47 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Als dit echt haaks van de zijkant is dan steken je knieen een beetje voor je tenen uit of niet?
Lijkt alsof je je hakken een beetje optilt.
Wel netjes diep zat hoor, maar zoals ik al zei: dat komt wellicht doordat je wat meer voor op je tenen zit.
Doe je sumo DL? Met conventioneel zou je op zich niet moeten kunnen glijden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:16 schreef Faeroer het volgende:
Wat hebben jullie voor schoeisel aan voor deadlifts? Zit er sterk aan te denken om wat Sabo DL schoenen te halen. Sokken doen mij glijden.
Oude allstars conversequote:Op woensdag 30 juli 2014 17:16 schreef Faeroer het volgende:
Wat hebben jullie voor schoeisel aan voor deadlifts? Zit er sterk aan te denken om wat Sabo DL schoenen te halen. Sokken doen mij glijden.
Schoeisel met DLquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:16 schreef Faeroer het volgende:
Ik bedoel het niet verkeerd hoor maar het lijkt alsof hij zijn hak toch een beetje optilt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
En knieën voorbij de tenen is verkeerd vanwege? En als je goed kijkt staan de tenen ook lichtelijk los van de grond. Hij staat dus op het midden van de voet wat de bedoeling is.
Ik denk dat door hoe diep hij gaat zijn hak inderdaad iets, echt iets, loskomt. Wat logisch is als je naar de stand van zijn onderbenen kijkt. Maar hij staat nog steeds op het midden van zijn voet, wat in die positie goed is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:03 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd hoor maar het lijkt alsof hij zijn hak toch een beetje optilt.
Wil je niet juist op je hak en voetzool staan?
Is heel simpel toch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe de fuck hou je de bar fatsoenlijk vast bij een front squat? Ben ik zo lomp?
Gewoon op je schouders leggen en met je vingers lichtjes ondersteunen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Netjes man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Squat (lowbar, ATG) is nu 6x100kg. Kuiten blijf ik ruk vinden. Train ze nu sinds een week of zes 2x in de week, even kijken hoe het daarop reageert
Wie een kuil graaft voor een ander heeft een hoop werk te doen.
Allebei, maar inderdaad sumo DL is als schaatsen met dit weer + zweetvoeten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe je sumo DL? Met conventioneel zou je op zich niet moeten kunnen glijden.
Polsen stretchen. Meeste mensen hebben niet genoeg mobility in het begin, komt vanzelf zolang je wat stretcht (wat automatisch gaat bij het uitvoeren van front squats).quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |