Hij is zo'n lafbek die anderen het vuile werk laat opknappen. Zij vrouw werkt ook en hij zit thuisquote:
Ik snap alleen niet echt wat we met deze persoonlijke verhalen moeten, van mij hoeft het niet...quote:Op maandag 28 juli 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Knap dat je er zo op TV over kunt en durft te praten.
Inderdaad, het voegt niet echt iets toe.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet echt wat we met deze persoonlijke verhalen moeten, van mij hoeft het niet...
Een uitzending met alleen persoonlijke verhalen zou ik te gortig vinden, maar een paar verhalen is prima. Daarna door naar de actualiteit. Ik vind dat ze het goed aanpakken door deze volgorde te kiezen. Eerst de nabestaanden, daarna de rest. Want de rest is eigenlijk bijzaak.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet echt wat we met deze persoonlijke verhalen moeten, van mij hoeft het niet...
Ja. Ontzettend sterk van deze mensen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Knap dat je er zo op TV over kunt en durft te praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:17 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van 9/11 weet ik het nog precies.quote:
Nee het was de donderdag ervoor...quote:Op maandag 28 juli 2014 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet waar. Jij was aan het spotten op Lemmer strand.
Geen kwaad woord zoals dat altijd gaat bij slachtoffers.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Er zaten alleen maar leuke mensen aan boord.
Dat met Pim Fortuyn weet ik ook nog goed.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Van 9/11 weet ik het nog precies.![]()
En met deze ramp keek ik de Toer de Frans en toen kwam er een melding dat er een extra nieuwsuitzending kwam geloof ik.
Mee eens, deze verhalen boeien mij geen reet, hoe erg ik het ook vind voor de familie/vriendenquote:Op maandag 28 juli 2014 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ook maar dat kwam omdat ik naar 3fm zat te luisteren bij mijn pa in de auto, dat vergeet je niet snel meer.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat met Pim Fortuyn weet ik ook nog goed.
Beide beentjes op de grond houdenquote:Op maandag 28 juli 2014 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die regenbui van vandaag was belangrijker.
#waanvandedag
Vind ik niet. Dat zijn mensen die gewoon niet weten waar ze met hun gevoelens heen moeten. Machteloosheid, boosheid, verdriet... en ja, misschien ook wel nieuwsgierigheid. Maar ik zie niet in waar dat mis mee is. Door daar te gaan staan, gaven ze toch een soort eerbetoon aan de slachtoffers.quote:
Met 9/11 keek ik een half uur teletekst met geluid uit. Zette teletekst af en zag toen pas dat er een extra journaal was. 101 keek ik niet op. Toen had je nog de ergernissenpagina.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat met Pim Fortuyn weet ik ook nog goed.
Iwanius is echt een razende aidsmongool.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
Iwanius had ook een in memoriam topic gemaakt voor die restauranthouders in Rotterdam.
Zat ie het hele restaurant af te zeiken,.
hehehequote:Op maandag 28 juli 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dat zijn mensen die gewoon niet weten waar ze met hun gevoelens heen moeten. Machteloosheid, boosheid, verdriet... en ja, misschien ook wel nieuwsgierigheid. Maar ik zie niet in waar dat mis mee is. Door daar te gaan staan, gaven ze toch een soort eerbetoon aan de slachtoffers.
Bijzondere jongen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
Iwanius had ook een in memoriam topic gemaakt voor die restauranthouders in Rotterdam.
Zat ie het hele restaurant af te zeiken,.
316quote:Op maandag 28 juli 2014 23:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Met 9/11 keek ik een half uur teletekst met geluid uit. Zette teletekst af en zag toen pas dat er een extra journaal was. 101 keek ik niet op. Toen had je nog de ergernissenpagina.
Met Pim een inhaalwedstrijd voetbal, dat de trainer het vlak voor de wedstrijd zei. In de rust was echt bekend dat hij was overleden. Was echt bizar.
Ik vind dat er veel te veel gekankerd en ge-aidst wordt op FOK!quote:Op maandag 28 juli 2014 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Iwanius is echt een razende aidsmongool.
Zo jammer dat die niet meer bestaat. En je had nog een soortgelijke pagina. Pure cult altijd.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Timmermans, een fantastische minister, die zich altijd voortreffelijk weet uit te drukken.
Aidsmongool is elfletterig overigens.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat er veel te veel gekankerd en ge-aidst wordt op FOK!
kanker gewoon op johquote:Op maandag 28 juli 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat er veel te veel gekankerd en ge-aidst wordt op FOK!
Dit voegt dan ook helemaal niks toe.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn op Twitter trouwens veel negatieve reacties te lezen over het feit dat nabestaanden aan het woord komen. "Voegt niks toe", "We zouden ze met rust laten", "Ze gaan over lijken", etc.
Zwaar overtrokken. Niemand zit daar gedwongen aan tafel.
KVDB moordenaars!quote:Op maandag 28 juli 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn op Twitter trouwens veel negatieve reacties te lezen over het feit dat nabestaanden aan het woord komen. "Voegt niks toe", "We zouden ze met rust laten", "Ze gaan over lijken", etc.
Zwaar overtrokken. Niemand zit daar gedwongen aan tafel.
Waarom heb ik dan ingeschakeld?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:29 schreef Zipportal het volgende:
Zal mij niks verbazen als Klep er gewoon niet is. Kut EO.
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:29 schreef Zipportal het volgende:
Zal mij niks verbazen als Klep er gewoon niet is. Kut EO.
Geen zorgen, TheKlep zie ik al in de achtergrond.quote:
Hoe zou het met Tripoli Ruben gaan? Misschien ga ik morgen wel even met een camera in een vuilnisbak bij zijn school liggen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:31 schreef Be-Smart het volgende:
Het nabestaanden exhibitionisme -> de ramp na de ramp.
Die Himmler trapt alleen open deuren in.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Wel lekker je vakantietje afmaken natuurlijk.
Himmler? Rare associaties maak jij.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Himmler trapt alleen open deuren in.
Andries staat niet meer met beide benen op de grond, als je 2 ton in het jaar verdient. Hypocrietenworsten.quote:
Of ze dacht aan hoe hij er nu aan toe zou zijn. Dus in hoeveel stukken hij zou liggenquote:
Goeie vraag.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Of ze dacht aan hoe hij er nu aan toe zou zijn. Dus in hoeveel stukken hij zou liggen![]()
Ranzige emo-TVquote:Op maandag 28 juli 2014 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Of ze dacht aan hoe hij er nu aan toe zou zijn. Dus in hoeveel stukken hij zou liggen![]()
Jeroen Krabbe heeft zelf gebeld of hij mocht komen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoeveel nabestaanden zouden gebeld zijn door de EO voor deze uitzending?
Die zijn gewoon die hele namenlijst afgegaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Vraag het aan die mensen op Twitter.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de stortvloed aan negatieve berichten op Twitter echt vreemd. Wat verwacht je van een actuele talkshow, anderhalve week na zo'n ramp? Het nieuws heeft al die tijd volledig in het teken gestaan van deze gebeurtenis.
Nabestaanden zitten daar niet gedwongen, maar uit vrije wil aan tafel. Wat is erop tegen dat ze wat vertellen over hun gevoelens? Kunnen we daar niet tegen of zo?
Je kan je afvragen of ze emotioneel er aan toe zijn om een afgewogen beslissing te nemen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de stortvloed aan negatieve berichten op Twitter echt vreemd. Wat verwacht je van een actuele talkshow, anderhalve week na zo'n ramp? Het nieuws heeft al die tijd volledig in het teken gestaan van deze gebeurtenis.
Nabestaanden zitten daar niet gedwongen, maar uit vrije wil aan tafel. Wat is erop tegen dat ze wat vertellen over hun gevoelens? Kunnen we daar niet tegen of zo?
Twitter.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Gelukkig is iedereen op FOK! normaalquote:Op maandag 28 juli 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Twitter.
Lui die daar op zitten zijn niet goed bij hun hoofd.
Ik snap hemquote:Op maandag 28 juli 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Twitter.
Dit gaat gewoon nergens over. Had gewacht tot er meer bekend was. Hier heeft niemand iets aan.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de reacties op twitter vaak nèt iets minder autistisch, dan hier op fokquote:Op maandag 28 juli 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Twitter.
Hoe had het dan gemoeten? Alleen maar speculeren over de ramp, zonder oog voor persoonlijk leed? Dat leed staat voorop. We hebben vorige week dagen achter elkaar naar rijdende lijkwagens zitten kijken. Waarom wordt dat wél gewaardeerd, maar is het kennelijk te confronterend dat nabestaanden op tv hun dierbare een gezicht geven? Kranten hebben ook volop aandacht besteed aan de nabestaanden. Dat was wél zuiver?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon nergens over. Had gewacht tot er meer bekend was. Hier heeft niemand iets aan.
Generaliseren over Twitterquote:Op maandag 28 juli 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Twitter.
Sorry dat ik wel eens een inhoudelijke vraag wil opwerpen in dit topic. Als je je niet aan mij wilt storen, dan zijn NWS en POL veilig gebied voor je. Misschien moet je daar meer gaan vertoeven.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:47 schreef marcodej het volgende:
Ik irriteer me nu al aan Elfletterig.
Het televisieseizoen is weer begonnen!
Niet een hele uitzending wijden aan deze ramp. Had degenen die nú aan tafel zitten uitgenodigd en bespreek wat je weet en wat je kan verwachten. En nee, het is niet te confronterend. Maar je hebt niks aan nabestaanden die nog niks weten.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe had het dan gemoeten? Alleen maar speculeren over de ramp, zonder oog voor persoonlijk leed? Dat leed staat voorop. We hebben vorige week dagen achter elkaar naar rijdende lijkwagens zitten kijken. Waarom wordt dat wél gewaardeerd, maar is het kennelijk te confronterend dat nabestaanden op tv hun dierbare een gezicht geven? Kranten hebben ook volop aandacht besteed aan de nabestaanden. Dat was wél zuiver?
Mensen hanteren gewoon en kromme, dubbele maatstaf in deze zaak.
Of je volgt het verhaal even, in plaats van als een blind paard te typen.twitter:lindaspindas twitterde op maandag 28-07-2014 om 23:48:21Die twee zijn werkelijk schaamteloos. En dan die zonnebloemen pp de achtergrond. Alles is nep bij #kvdb. reageer retweet
Je kan ook professionals neerzetten die praten over verwerking van zo'n ramp. Voor het weergeven van het persoonlijke leed heb je niet per se nabestaanden nodig.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe had het dan gemoeten? Alleen maar speculeren over de ramp, zonder oog voor persoonlijk leed? Dat leed staat voorop. We hebben vorige week dagen achter elkaar naar rijdende lijkwagens zitten kijken. Waarom wordt dat wél gewaardeerd, maar is het kennelijk te confronterend dat nabestaanden op tv hun dierbare een gezicht geven? Kranten hebben ook volop aandacht besteed aan de nabestaanden. Dat was wél zuiver?
Mensen hanteren gewoon en kromme, dubbele maatstaf in deze zaak.
Boeit het iemand wat lindaspindas ervan vindt?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
Of je volgt het verhaal even, in plaats van als een blind paard te typen.twitter:lindaspindas twitterde op maandag 28-07-2014 om 23:48:21Die twee zijn werkelijk schaamteloos. En dan die zonnebloemen pp de achtergrond. Alles is nep bij #kvdb. reageer retweet
Lekker Hollands.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe lang ben je nog boos op NWS/POL?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry dat ik wel eens een inhoudelijke vraag wil opwerpen in dit topic. Als je je niet aan mij wilt storen, dan zijn NWS en POL veilig gebied voor je. Misschien moet je daar meer gaan vertoeven.
De nabestaanden weten wél wat. Ze weten dat hun dierbare is overleden en ze hebben anderhalve week achter de rug met allerlei gebeurtenissen. Nogmaals: alle mensen die aanschoven, zaten daar uit vrije wil.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet een hele uitzending wijden aan deze ramp. Had degenen die nú aan tafel zitten uitgenodigd en bespreek wat je weet en wat je kan verwachten. En nee, het is niet te confronterend. Maar je hebt niks aan nabestaanden die nog niks weten.
Vrije wil vertroebeld door rouw. Sommige nabestaanden ontkennen de gebeurtenis nog. Pure shock.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De nabestaanden weten wél wat. Ze weten dat hun dierbare is overleden en ze hebben anderhalve week achter de rug met allerlei gebeurtenissen. Nogmaals: alle mensen die aanschoven, zaten daar uit vrije wil.
Loederquote:Op maandag 28 juli 2014 23:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Bij Chris Klep denk ik altijd aan z'n miniatuur tanks waarmee hij op z'n zolderkamer speelt.
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Bij Chris Klep denk ik altijd aan z'n miniatuur tanks waarmee hij op z'n zolderkamer speelt.
Wat heeft die vrije wil er mee te maken? Het punt is het dat het zinloos uitmelken is van de nabestaanden.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De nabestaanden weten wél wat. Ze weten dat hun dierbare is overleden en ze hebben anderhalve week achter de rug met allerlei gebeurtenissen. Nogmaals: alle mensen die aanschoven, zaten daar uit vrije wil.
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Nee, dat boeit niemand, maar ik kwak dit neer om de onredelijkheid van de reacties op Twitter te laten zien. Ik had ook 20 andere reacties kunnen neerkwakken, maar deze viel me op.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeit het iemand wat lindaspindas ervan vindt?
Nee joh, hij zit met een headsetje call of duty op de bank te spelen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Oke Hans.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat boeit niemand, maar ik kwak dit neer om de onredelijkheid van de reacties op Twitter te laten zien. Ik had ook 20 andere reacties kunnen neerkwakken, maar deze viel me op.
De ene nabestaande is beter in staat om over zoiets te praten dan de ander. Je kunt mensen in dit soort gevallen niet over één kam scheren. Het zijn allemaal volwassen mensen daar aan tafel. Die kunnen best hun eigen afweging maken om wel of niet aan tafel te gaan zitten.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vrije wil vertroebeld door rouw. Sommige nabestaanden ontkennen de gebeurtenis nog. Pure shock.
Dat het kan betekent imo niet dat je het dan ook maar moet doen.
Er zijn altijd wel onredelijke of afwijkende meningen van mensen. Bij veel mensen heb ik het idee dat ze zeiken om het zeiken of teveel op zoek zijn naar dingen waarop ze kritiek kunnen geven. Soort Popstarsjurylidachtig. Kijk mij eens de kritiekgevende Nederlander uithangen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat boeit niemand, maar ik kwak dit neer om de onredelijkheid van de reacties op Twitter te laten zien. Ik had ook 20 andere reacties kunnen neerkwakken, maar deze viel me op.
Vervelend hè, in een topic over een live tv-programma aandacht besteden aan hoe dat programma door mensen wordt ontvangen...quote:Op maandag 28 juli 2014 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke Hans.
Godverdomme zeg, wat ben jij irritant.
Terwijl er mensen zijn die zeggen dat je deze personen eigenlijk geen separatisten mag noemen.quote:
Volgens het groene boekje wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl er mensen zijn die zeggen dat je deze personen eigenlijk geen separatisten mag noemen.
Inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend hè, in een topic over een live tv-programma aandacht besteden aan hoe dat programma door mensen wordt ontvangen...
Social media is ook bij uitstek de plek voor narcisten die alles beter wetenquote:Op maandag 28 juli 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel onredelijke of afwijkende meningen van mensen. Bij veel mensen heb ik het idee dat ze zeiken om het zeiken of teveel op zoek zijn naar dingen waarop ze kritiek kunnen geven. Soort Popstarsjurylidachtig. Kijk mij eens de kritiekgevende Nederlander uithangen.
Dat weet je niet of ze dat onder deze omstandigheden kunnen. Imo moet een programma dat risico niet nemen. Er zijn andere opties zoals ik al zei.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De ene nabestaande is beter in staat om over zoiets te praten dan de ander. Je kunt mensen in dit soort gevallen niet over één kam scheren. Het zijn allemaal volwassen mensen daar aan tafel. Die kunnen best hun eigen afweging maken om wel of niet aan tafel te gaan zitten.
De familie van Tijs van den Brink is er niet blij mee dat hij bij de EO zo veel aandacht schenkt aan topsport. Dat zegt de presentator vandaag in het AD. Zijn broer Gijsbert, hoogleraar theologie, verwijt zijn broer dat hij ‘de topsport binnenbrengt bij de EO’. “Daarover verschillen we van mening. Ook mijn ouders zijn kritisch over topsport. Het element van de zondag speelt daarin een rol, maar ook de afgoderij. Veel gelovigen vinden dat je mensen niet moet aanbidden.“quote:Op maandag 28 juli 2014 23:58 schreef WeertGeeIders het volgende:
Dit is Gijsbert... De broer van Thijs![]()
[ afbeelding ]
Je omschrijft jezelf goed.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel onredelijke of afwijkende meningen van mensen. Bij veel mensen heb ik het idee dat ze zeiken om het zeiken of teveel op zoek zijn naar dingen waarop ze kritiek kunnen geven. Soort Popstarsjurylidachtig. Kijk mij eens de kritiekgevende Nederlander uithangen.
Niet op reageren joh.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat je mij irritant vindt, beschouw ik vanaf nu als een eer.
Da's een pony.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:03 schreef WeertGeeIders het volgende:
Dit liedje gaat
[ afbeelding ]
Dit liedje gaat over Putin en zijn paard.
Het is nu wel het moment om te cashen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Zouden ze commercieel genoeg zijn dit op iTunes te zetten?
Jawel hoor, ik zeg gewoon wat ik vind. Dat is het voordeel van een populariteitsscore van -226. Wat mij opvalt, is dat mensen hier de bek vol hebben over de geschifte figuren op Twitter, terwijl de aids, kanker en volkomen walgelijke grappen je hier om de oren vliegen.quote:
Tis wat meidquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zeg gewoon wat ik vind. Dat is het voordeel van een populariteitsscore van -226. Wat mij opvalt, is dat mensen hier de bek vol hebben over de geschifte figuren op Twitter, terwijl de aids, kanker en volkomen walgelijke grappen je hier om de oren vliegen.
Tijd voor een spiegel, zeg ik dan.
Ik snap het ook niet hoor, maar dat is FOK! soms nou eenmaal. Toetsenbord-helden heb je overalquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zeg gewoon wat ik vind. Dat is het voordeel van een populariteitsscore van -226. Wat mij opvalt, is dat mensen hier de bek vol hebben over de geschifte figuren op Twitter, terwijl de aids, kanker en volkomen walgelijke grappen je hier om de oren vliegen.
Niet doorhebben dat dat sarcasme was.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In Katwijk is ijdelheid verboden, daar hebben ze geen spiegel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
twitter:andriesgknevel twitterde op dinsdag 29-07-2014 om 00:53:41Ik heb in het gesprek van vanavond met Leonie, zus van de omgekomen Erik een vraag gesteld die niet gepast was. Dat spijt mij zeer. #KvdB reageer retweet
Welke vraag?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:56 schreef Slobeend het volgende:
twitter:andriesgknevel twitterde op dinsdag 29-07-2014 om 00:53:41Ik heb in het gesprek van vanavond met Leonie, zus van de omgekomen Erik een vraag gesteld die niet gepast was. Dat spijt mij zeer. #KvdB reageer retweet
Zoiets als, "denk je dat er nog iets van hem over is na zo'n crash?"quote:
Fijne man.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoiets als, "denk je dat er nog iets van hem over is na zo'n crash?"
Na die vraag barstte Knevel uit in een soort satanische lachbui, de hele studio in ontsteltenis achterlatend.
Best netjes van Knevel. Alleen het #kvdb Twitter leger is nog niet tevreden, ze eisen de strop voor Andriesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:56 schreef Slobeend het volgende:
Iets in me zegt dat je de ballen niet zou hebben om dit recht in hun gezicht te zeggen ipv veilig achter je beeldschermpje uit vrees dat je daarna jankend met een bloeduitstorting achter je rechteroog en een paar gebroken tanden en kaak bij de eerste hulp in de dichtsbijzijnde ziekenhuis zou zitten.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Iets in me zegt dat je de ballen niet zou hebben om dit recht in hun gezicht te zeggen ipv veilig achter je beeldschermpje uit vrees dat je daarna jankend met een bloeduitstorting achter je rechteroog en een paar gebroken tanden en kaak bij de eerste hulp in de dichtsbijzijnde ziekenhuis zou zitten.
Hoe denk jij dat ie er aan toe zou zijn geweest ?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond dat wel meevallen. Het is toch eigenlijk een vraag die iedereen zich stelt en iets wat iedereen zich afvraagt, ook de nabestaanden. Maar dat mag je dan blijkbaarn niet hardop zeggen.
Ik denk niet dat hij zich heel goed voelt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat ie er aan toe zou zijn geweest ?
Toch netjes van hem, de lange zomerstop heeft hem blijkbaar niet goed gedaan. Misschien moeten ze er beide nog even in komen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:10 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een ongelukkige en domme vraag, waarvoor Knevel dan ook netjes zijn excuses aanbiedt. Hij had dat laatste ook lafjes achterwege kunnen laten, maar hij is mans genoeg om zijn excuses te maken.
Op Twitter - ik weet het, ik mag het er niet over hebben - is inmiddels bijna een soort volksgericht tegen KvdB (en dan vooral Knevel) gaande. Alsof die man hoogstpersoonlijk zelf dat vliegtuig uit de lucht heeft geschoten. Overdrijven is ook een vak...
1 van de aanwezige nabestaanden (de broer van verongelukte Erik) is al vaker op televisie geweest. Hij was deelnemer aan het eerste seizoen van SBS6 De Bus in 2000.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Vreselijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:57 schreef Walter81 het volgende:
[..]
1 van de aanwezige nabestaanden (de broer van verongelukte Erik) is al vaker op televisie geweest. Hij was deelnemer aan het eerste seizoen van SBS6 De Bus in 2000.
Ik schrok enorm van die vraag. Inderdaad erg ongepast.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:53 schreef tong80 het volgende:
Andries Knevel heeft spijt van een vraag die hij gisteravond tijdens de uitzending van Knevel en Van den Brink stelde aan een familielid van een slachtoffer van vlucht MH17. De presentator bood op Twitter excuses aan.
Vele mensen leverden op sociale media forse kritiek op het optreden van de EO-presentator. Na de uitzending ging Knevel op Twitter door het stof voor één van de vragen. "Ik heb in het gesprek van vanavond met Leonie, zus van de omgekomen Erik een vraag gesteld die niet gepast was. Dat spijt mij zeer. #KvdB."
Voor welke vraag de presentator zijn excuses heeft aangeboden, is niet duidelijk. In het programma vroeg Knevel aan Leonie onder meer hoe ze dacht dat haar broer eraan toe zou zijn na een val van 10 kilometer hoogte. Dat leidde tot veel woedende reacties op Twitter.
Die doet niet veel anders als de rest van de media, namelijk "een gezicht geven aan de slachtoffers".quote:
De hele show was ongepast, lijkenpikkerij van de bovenste orde.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:24 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb het interview ook gezien en vond het geen ongepaste vraag. De nabestaanden gaven ook antwoord op de vraag over hoe het lichaam eraan toe zou zijn. Of er misschien alleen nog een stukje van over zou zijn. De nabestaanden hadden er zelf ook al over nagedacht.
Er heeft een gigantische crash plaatsgevonden. Deze mensen weten dat ze in een tv-show komen. Ik vind er weinig ongepast aan.
Ik kom deze opmerking meer tegen. Dit slaat echt nergens op. Het is de eerste uitzending van een actuele talkshow sinds de datum van de aanslag. Je kunt er hoe dan ook niet omheen om aandacht te besteden aan het onderwerp.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:07 schreef Pugg het volgende:
[..]
De hele show was ongepast, lijkenpikkerij van de bovenste orde.
Het is Pugg, die geeft al sinds zijn registratie af op Knevel en van den Brink.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom deze opmerking meer tegen. Dit slaat echt nergens op. Het is de eerste uitzending van een actuele talkshow sinds de datum van de aanslag. Je kunt er hoe dan ook niet omheen om aandacht te besteden aan het onderwerp.
Het is een talkshow, dus is het ook logisch dat er mensen aan het woord komen over dat onderwerp. Ik kan me in dat kader prima voorstellen dat je nabestaanden aan het woord laat. Het zijn mensen die uit vrije wil aan tafel gaan zitten in de uitzending; niemand zit daar onder dwang.
Wat mij betreft was er een goede balans tussen het verhaal van nabestaanden en de input van andere deskundigen. Los van de ongelukkige vraag had ik verder niks aan te merken op de uitzending. De kritiek komt voor een groot deel van mensen die het sowieso leuk vinden om Knevel en Van den Brink neer te sabelen, want EO. Sommigen roepen heel nadrukkelijk dat ze Pauw en Witteman terug willen. Kennelijk alweer vergeten hoe gezapig dat laatste seizoen was....
Je bent me net voorquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:16 schreef borisz het volgende:
Deel II was prima.
Maar al die emoTV, daar hebben ze bij de EO al jaren een handje van. Dat mag best minder.
Ik vond het emo-gehalte wel meevallen. Zo veel gesnikt en gesnotterd werd er niet. Er is trouwens ook nog niemand de mij antwoord heeft gegeven op de vraag waarom het zo "verwerpelijk" is dat KvdB nabestaanden aan het woord laat, terwijl diverse kranten ook artikelen over de slachtoffers hebben geschreven. Daar heb ik geen enkele wanklank over gehoord. Is het ineens erger als het TV is of zo?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:16 schreef borisz het volgende:
Deel II was prima.
Maar al die emoTV, daar hebben ze bij de EO al jaren een handje van. Dat mag best minder.
Nabestaande is elfletterig, dat is reden genoeg om ze niet aan het woord te laten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond het emo-gehalte wel meevallen. Zo veel gesnikt en gesnotterd werd er niet. Er is trouwens ook nog niemand de mij antwoord heeft gegeven op de vraag waarom het zo "verwerpelijk" is dat KvdB nabestaanden aan het woord laat, terwijl diverse kranten ook artikelen over de slachtoffers hebben geschreven. Daar heb ik geen enkele wanklank over gehoord. Is het ineens erger als het TV is of zo?
De infowaarde was 0.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond het emo-gehalte wel meevallen. Zo veel gesnikt en gesnotterd werd er niet. Er is trouwens ook nog niemand de mij antwoord heeft gegeven op de vraag waarom het zo "verwerpelijk" is dat KvdB nabestaanden aan het woord laat, terwijl diverse kranten ook artikelen over de slachtoffers hebben geschreven. Daar heb ik geen enkele wanklank over gehoord. Is het ineens erger als het TV is of zo?
Inderdaad merkwaardig.quote:
Die kun je er dan toch uit knippen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat zal wel met die ene vraag te maken hebben.
Dat had idd gekunnen. Maar de aflevering is bij voorbaat omstredenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die kun je er dan toch uit knippen?
Veelzeggend dus.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:26 schreef Montagui het volgende:
En ook niet meer op uitzending gemist.....
Wel gewoon via de homepage van KvdB.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:26 schreef Montagui het volgende:
En ook niet meer op uitzending gemist.....
Dit.quote:
Was Cathy ook niet eens in een topic van geenstijl? Een knap blond meisje. Bij veel mensen stopt dan het denken en begint het positieve geslijm en gefap.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:08 schreef alors het volgende:
Die Cathy was bij EenVandaag, supernaief mens, echt helemaal pro-Israel gebrainwashed.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Was Cathy ook niet eens in een topic van geenstijl? Een knap blond meisje. Bij veel mensen stopt dan het denken en begint het positieve geslijm en gefap.
[ afbeelding ]
Die eerste?
Geenstijl.quote:En we hebben weer een Nederlandse jongere die is afgereisd naar een onherbergzaam buitenland. Om te strijden voor een hoger doel. Ontmoet Katie, Hollandse Hardbody in actieve dienst in Israël. Niet geronseld in een haatmoskee, maar om haar moverende redenen aangemonsterd bij de Israeli Navy. Een soort Aboe Leukmeisje, dus eigenlijk. Onze eigen Ancilla Flotilla. "Oh lekker inconsequent GeenStijl. Voor een supercute blond moppie is het opeens wel okee om in den vreemde te gaan vechten voor één of ander ideaal, en als Aboe Naargeestig en Aboe Matig Begaafd het doen zijn het meteen terreurverdachten?" Jep. Inderdaad. Want, zoals Bassiehof, Arnold Schwarzenegger, Chuck Norris én Frank Sinatra altijd zeiden, Israël is een baken van licht en democratie in een verder duister Midden-Oosten. Sommige idealen zijn beschaafder dan andere. Dat ten eerste. En ten tweede. Aaahw. Kijk die foto dan. Te schattig! Kunnen wij het helpen dat de Syrische milities hun PR niet op orde hebben. Met die harige Aboe Booswichten die niet om aan te gluren zijn. Over PR gesproken, uiteraard bestaat de kans dat 'Katie' een propagandameisje is. (Kent iemand haar?) Geeft niks, ook dan vinden we haar liev. Hup Katie.
Ja die linkse. Ik dacht ook al toen ik haar hoorde bazelen: als dit een haatbaard zou zijn, dan stond iedereen op zijn achterste poten, nu vinden ze het vast nobel en dapperquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Was Cathy ook niet eens in een topic van geenstijl? Een knap blond meisje. Bij veel mensen stopt dan het denken en begint het positieve geslijm en gefap.
[ afbeelding ]
Die eerste?
Ik heb weinig op met de islam, maar Israël heeft ook een onbegrijpelijk beleid. Een stuk land claimen op religieuze gronden, de bevolking afknijpen en beschieten met raketten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ach leuk koppie, maar het Israëlische leger heeft lekkere vrouwen in dienst.
De palestijnen moeten een meid met Perzische roots inzetten, zal schelen.![]()
Maar knettergek natuurlijk deze meid. Neem aan dat ze haar paspoort afnemen. Beide partijen zijn zo verknipt in dit conflict.
De reactie die je wist dat zou komen.quote:
Zo'n typische macho Italiaan.quote:
Jumjumjum, die mag me zo krijgsgevangen maken, yeah hit me babyquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Wooehoeoooohoehoeooee![]()
[ afbeelding ]
You go girl!
Het beleid is vooral, de grote jongens niet in de weg lopen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:10 schreef danos het volgende:
Timmermans en Rutte praten leuk maar bereiken weinig, mogen we ook vaststellen.
Wil jij zeggen dat de beer hier los is?quote:
Suks.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me vooral af hoe Mart het zou uitspreken.
Perfecte politicus, afschuiven, verhullende praatjes, zakken vullen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
Die VVD'er kan ook zo door voor dominee
jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Terecht dat nog eens wordt gezegd dat het een aanslag is. Ik blijf de benaming "vliegramp" raar vinden. Bij een ramp denk ik aan een nootlottig ongeval. Dit was een (terreur)aanslag; een doelbewuste actie.
Oke Hans.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Terecht dat nog eens wordt gezegd dat het een aanslag is. Ik blijf de benaming "vliegramp" raar vinden. Bij een ramp denk ik aan een nootlottig ongeval. Dit was een (terreur)aanslag; een doelbewuste actie.
Laat eerst maar onderzoeken hoe "bewust" dit was.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Zo doelbewust was het niet. En het een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Die slaat het woord gewoon over.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me vooral af hoe Mart het zou uitspreken.
Ik gok dat het wolven in schaapskleding Zijn en dat die kans niet zo heel groot is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
Binnen hoeveel dagen zouden die twee onnozele sletjes aan een onbeschermde Palestijnse sabel worden geregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |