Suks.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me vooral af hoe Mart het zou uitspreken.
Perfecte politicus, afschuiven, verhullende praatjes, zakken vullen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
Die VVD'er kan ook zo door voor dominee
jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Terecht dat nog eens wordt gezegd dat het een aanslag is. Ik blijf de benaming "vliegramp" raar vinden. Bij een ramp denk ik aan een nootlottig ongeval. Dit was een (terreur)aanslag; een doelbewuste actie.
Oke Hans.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Terecht dat nog eens wordt gezegd dat het een aanslag is. Ik blijf de benaming "vliegramp" raar vinden. Bij een ramp denk ik aan een nootlottig ongeval. Dit was een (terreur)aanslag; een doelbewuste actie.
Laat eerst maar onderzoeken hoe "bewust" dit was.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Zo doelbewust was het niet. En het een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Die slaat het woord gewoon over.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me vooral af hoe Mart het zou uitspreken.
Ik gok dat het wolven in schaapskleding Zijn en dat die kans niet zo heel groot is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
Binnen hoeveel dagen zouden die twee onnozele sletjes aan een onbeschermde Palestijnse sabel worden geregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |