Da's een pony.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:03 schreef WeertGeeIders het volgende:
Dit liedje gaat
[ afbeelding ]
Dit liedje gaat over Putin en zijn paard.
Het is nu wel het moment om te cashen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Zouden ze commercieel genoeg zijn dit op iTunes te zetten?
Jawel hoor, ik zeg gewoon wat ik vind. Dat is het voordeel van een populariteitsscore van -226. Wat mij opvalt, is dat mensen hier de bek vol hebben over de geschifte figuren op Twitter, terwijl de aids, kanker en volkomen walgelijke grappen je hier om de oren vliegen.quote:
Tis wat meidquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zeg gewoon wat ik vind. Dat is het voordeel van een populariteitsscore van -226. Wat mij opvalt, is dat mensen hier de bek vol hebben over de geschifte figuren op Twitter, terwijl de aids, kanker en volkomen walgelijke grappen je hier om de oren vliegen.
Tijd voor een spiegel, zeg ik dan.
Ik snap het ook niet hoor, maar dat is FOK! soms nou eenmaal. Toetsenbord-helden heb je overalquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zeg gewoon wat ik vind. Dat is het voordeel van een populariteitsscore van -226. Wat mij opvalt, is dat mensen hier de bek vol hebben over de geschifte figuren op Twitter, terwijl de aids, kanker en volkomen walgelijke grappen je hier om de oren vliegen.
Niet doorhebben dat dat sarcasme was.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In Katwijk is ijdelheid verboden, daar hebben ze geen spiegel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
twitter:andriesgknevel twitterde op dinsdag 29-07-2014 om 00:53:41Ik heb in het gesprek van vanavond met Leonie, zus van de omgekomen Erik een vraag gesteld die niet gepast was. Dat spijt mij zeer. #KvdB reageer retweet
Welke vraag?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:56 schreef Slobeend het volgende:
twitter:andriesgknevel twitterde op dinsdag 29-07-2014 om 00:53:41Ik heb in het gesprek van vanavond met Leonie, zus van de omgekomen Erik een vraag gesteld die niet gepast was. Dat spijt mij zeer. #KvdB reageer retweet
Zoiets als, "denk je dat er nog iets van hem over is na zo'n crash?"quote:
Fijne man.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoiets als, "denk je dat er nog iets van hem over is na zo'n crash?"
Na die vraag barstte Knevel uit in een soort satanische lachbui, de hele studio in ontsteltenis achterlatend.
Best netjes van Knevel. Alleen het #kvdb Twitter leger is nog niet tevreden, ze eisen de strop voor Andriesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:56 schreef Slobeend het volgende:
Iets in me zegt dat je de ballen niet zou hebben om dit recht in hun gezicht te zeggen ipv veilig achter je beeldschermpje uit vrees dat je daarna jankend met een bloeduitstorting achter je rechteroog en een paar gebroken tanden en kaak bij de eerste hulp in de dichtsbijzijnde ziekenhuis zou zitten.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Iets in me zegt dat je de ballen niet zou hebben om dit recht in hun gezicht te zeggen ipv veilig achter je beeldschermpje uit vrees dat je daarna jankend met een bloeduitstorting achter je rechteroog en een paar gebroken tanden en kaak bij de eerste hulp in de dichtsbijzijnde ziekenhuis zou zitten.
Hoe denk jij dat ie er aan toe zou zijn geweest ?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond dat wel meevallen. Het is toch eigenlijk een vraag die iedereen zich stelt en iets wat iedereen zich afvraagt, ook de nabestaanden. Maar dat mag je dan blijkbaarn niet hardop zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |