Hij is zo'n lafbek die anderen het vuile werk laat opknappen. Zij vrouw werkt ook en hij zit thuisquote:
Ik snap alleen niet echt wat we met deze persoonlijke verhalen moeten, van mij hoeft het niet...quote:Op maandag 28 juli 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Knap dat je er zo op TV over kunt en durft te praten.
Inderdaad, het voegt niet echt iets toe.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet echt wat we met deze persoonlijke verhalen moeten, van mij hoeft het niet...
Een uitzending met alleen persoonlijke verhalen zou ik te gortig vinden, maar een paar verhalen is prima. Daarna door naar de actualiteit. Ik vind dat ze het goed aanpakken door deze volgorde te kiezen. Eerst de nabestaanden, daarna de rest. Want de rest is eigenlijk bijzaak.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet echt wat we met deze persoonlijke verhalen moeten, van mij hoeft het niet...
Ja. Ontzettend sterk van deze mensen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Knap dat je er zo op TV over kunt en durft te praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:17 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van 9/11 weet ik het nog precies.quote:
Nee het was de donderdag ervoor...quote:Op maandag 28 juli 2014 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet waar. Jij was aan het spotten op Lemmer strand.
Geen kwaad woord zoals dat altijd gaat bij slachtoffers.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Er zaten alleen maar leuke mensen aan boord.
Dat met Pim Fortuyn weet ik ook nog goed.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Van 9/11 weet ik het nog precies.![]()
En met deze ramp keek ik de Toer de Frans en toen kwam er een melding dat er een extra nieuwsuitzending kwam geloof ik.
Mee eens, deze verhalen boeien mij geen reet, hoe erg ik het ook vind voor de familie/vriendenquote:Op maandag 28 juli 2014 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ook maar dat kwam omdat ik naar 3fm zat te luisteren bij mijn pa in de auto, dat vergeet je niet snel meer.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat met Pim Fortuyn weet ik ook nog goed.
Beide beentjes op de grond houdenquote:Op maandag 28 juli 2014 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die regenbui van vandaag was belangrijker.
#waanvandedag
Vind ik niet. Dat zijn mensen die gewoon niet weten waar ze met hun gevoelens heen moeten. Machteloosheid, boosheid, verdriet... en ja, misschien ook wel nieuwsgierigheid. Maar ik zie niet in waar dat mis mee is. Door daar te gaan staan, gaven ze toch een soort eerbetoon aan de slachtoffers.quote:
Met 9/11 keek ik een half uur teletekst met geluid uit. Zette teletekst af en zag toen pas dat er een extra journaal was. 101 keek ik niet op. Toen had je nog de ergernissenpagina.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat met Pim Fortuyn weet ik ook nog goed.
Iwanius is echt een razende aidsmongool.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
Iwanius had ook een in memoriam topic gemaakt voor die restauranthouders in Rotterdam.
Zat ie het hele restaurant af te zeiken,.
hehehequote:Op maandag 28 juli 2014 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dat zijn mensen die gewoon niet weten waar ze met hun gevoelens heen moeten. Machteloosheid, boosheid, verdriet... en ja, misschien ook wel nieuwsgierigheid. Maar ik zie niet in waar dat mis mee is. Door daar te gaan staan, gaven ze toch een soort eerbetoon aan de slachtoffers.
Bijzondere jongen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
Iwanius had ook een in memoriam topic gemaakt voor die restauranthouders in Rotterdam.
Zat ie het hele restaurant af te zeiken,.
316quote:Op maandag 28 juli 2014 23:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Met 9/11 keek ik een half uur teletekst met geluid uit. Zette teletekst af en zag toen pas dat er een extra journaal was. 101 keek ik niet op. Toen had je nog de ergernissenpagina.
Met Pim een inhaalwedstrijd voetbal, dat de trainer het vlak voor de wedstrijd zei. In de rust was echt bekend dat hij was overleden. Was echt bizar.
Ik vind dat er veel te veel gekankerd en ge-aidst wordt op FOK!quote:Op maandag 28 juli 2014 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Iwanius is echt een razende aidsmongool.
Zo jammer dat die niet meer bestaat. En je had nog een soortgelijke pagina. Pure cult altijd.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Timmermans, een fantastische minister, die zich altijd voortreffelijk weet uit te drukken.
Aidsmongool is elfletterig overigens.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat er veel te veel gekankerd en ge-aidst wordt op FOK!
kanker gewoon op johquote:Op maandag 28 juli 2014 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat er veel te veel gekankerd en ge-aidst wordt op FOK!
Dit voegt dan ook helemaal niks toe.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn op Twitter trouwens veel negatieve reacties te lezen over het feit dat nabestaanden aan het woord komen. "Voegt niks toe", "We zouden ze met rust laten", "Ze gaan over lijken", etc.
Zwaar overtrokken. Niemand zit daar gedwongen aan tafel.
KVDB moordenaars!quote:Op maandag 28 juli 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Er zijn op Twitter trouwens veel negatieve reacties te lezen over het feit dat nabestaanden aan het woord komen. "Voegt niks toe", "We zouden ze met rust laten", "Ze gaan over lijken", etc.
Zwaar overtrokken. Niemand zit daar gedwongen aan tafel.
Waarom heb ik dan ingeschakeld?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:29 schreef Zipportal het volgende:
Zal mij niks verbazen als Klep er gewoon niet is. Kut EO.
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:29 schreef Zipportal het volgende:
Zal mij niks verbazen als Klep er gewoon niet is. Kut EO.
Geen zorgen, TheKlep zie ik al in de achtergrond.quote:
Hoe zou het met Tripoli Ruben gaan? Misschien ga ik morgen wel even met een camera in een vuilnisbak bij zijn school liggen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:31 schreef Be-Smart het volgende:
Het nabestaanden exhibitionisme -> de ramp na de ramp.
Die Himmler trapt alleen open deuren in.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Wel lekker je vakantietje afmaken natuurlijk.
Himmler? Rare associaties maak jij.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Himmler trapt alleen open deuren in.
Andries staat niet meer met beide benen op de grond, als je 2 ton in het jaar verdient. Hypocrietenworsten.quote:
Of ze dacht aan hoe hij er nu aan toe zou zijn. Dus in hoeveel stukken hij zou liggenquote:
Goeie vraag.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Of ze dacht aan hoe hij er nu aan toe zou zijn. Dus in hoeveel stukken hij zou liggen![]()
Ranzige emo-TVquote:Op maandag 28 juli 2014 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Of ze dacht aan hoe hij er nu aan toe zou zijn. Dus in hoeveel stukken hij zou liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |