Hij is zo'n lafbek die anderen het vuile werk laat opknappen. Zij vrouw werkt ook en hij zit thuisquote:
Ik snap alleen niet echt wat we met deze persoonlijke verhalen moeten, van mij hoeft het niet...quote:Op maandag 28 juli 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Knap dat je er zo op TV over kunt en durft te praten.
Inderdaad, het voegt niet echt iets toe.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet echt wat we met deze persoonlijke verhalen moeten, van mij hoeft het niet...
Een uitzending met alleen persoonlijke verhalen zou ik te gortig vinden, maar een paar verhalen is prima. Daarna door naar de actualiteit. Ik vind dat ze het goed aanpakken door deze volgorde te kiezen. Eerst de nabestaanden, daarna de rest. Want de rest is eigenlijk bijzaak.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet echt wat we met deze persoonlijke verhalen moeten, van mij hoeft het niet...
Ja. Ontzettend sterk van deze mensen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Knap dat je er zo op TV over kunt en durft te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |